R&P / Iedereen lijkt bezet?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:43 schreef Deezertje het volgende:
Ha mensen,
Maar even een eigen topic aangemaakt...
Zoals velen van jullie wel weten zou ik graag weer eens een relatie willen. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat dat niet zo lang zou duren als nu het geval is (zowat mijn hele leven op een paar dates / proefrelaties na). Een van de punten waar ik steeds meer tegenaan loop: alle leuke meiden lijken wel bezet. En ja, inderdaad lijkt dat zo: echt niet ieder meisje is bezet.
Misschien bezoek ik de verkeerde locaties en tijdstippen maar veel dames waar mijn oog op valt hebben een relatie. Dat zie ik direct (vriend aanwezig of staan elkaar op te wachten) maar ook indirect als in achtergrondfoto op d'r mobiel, Facebookprofiel en de gesprekken die ik soms hoor als ze met hun vriend telefoneren in het openbaar of het OV. Ook kan het liggen aan dat ik misschien op de verkeerde dames val en zei niet op mij?
Daarnaast zit half Nederland tegenwoordig op hun mobiel te chatten. Ik begeef mij in genoeg ruimtes met dames, ongeveer 35% mannen en 65% dames. Er komen genoeg leuke dames tegenover mij zitten maar soms zitten ze urenlang op hun mobiel te chatten waarbij ook die welbekende geheimzinnige glimlach tegen het schermpje om de hoek komt kijken. Nu kan dat zo zijn omdat ze altijd vrolijk is, met een vriendin aan het chatten is, leuke foto's stuurt via de groepschat maar bijna altijd zijn ze aan het chatten met hun vriend.
Anyway, een gesprek aanknopen doe ik vaak alleen als de ander daar voor openstaat en dat is dus niet als ik zie dat ze een vriend hebben of minutenlang chatten op hun mobieltje met die glimlach naar het scherm.
Datingsites- en apps heb ik geprobeerd maar kost erg veel tijd en moeite voordat je uberhaupt een date hebt en elke keer die gesprekjes weer opstarten heb ik steeds minder zin in.
Dus: waarom lijkt iedereen ineens bezet? Ik weet dat je niet moet zoeken naar een relatie of leuk meisje, maar simpelweg mijn oren en ogen openhouden zoals ik nu doe observeer (en weet ik vrij zeker) dat veel meiden van mijn leeftijd bezet zijn, althans de meisjes waar ik op val.
Hier gaat het fout. De kans is altijd groot dat je afgewezen wordt of dat ze gewoon niet leuk blijkt te zijn. Kwestie van de aanhouder wint.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoe leg je goed contact met meiden zonder dat de kans groot is dat je uiteindelijk wordt afgewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |