30+ sterk en onafhankelijk. Al katten aangeschaft?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:01 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik geen afhankelijk en onzeker meisje ben dat voor iedere man plat gaat, dan heb je gelijk. Als je dat bedreigend vindt, moeten we maar niet trouwen. Kusjes!
[..]
Ben ik al.
Misschien heb je gewoon pech, maar wat ik merk is dat sommige mannen iedere vrouw hetzelfde bericht sturen en niet eens kijken wie je bent en dingen gaan vragen die in de eerste twee regels van je profiel staan, of heel afgezaagde berichtjes sturen van het kaliber Jan Smit songtekst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:37 schreef Red-Pill het volgende:
Nee, het feit dat je als man, genoeg actie onderneemt, maar geen enkele stap verder komt, omdat je niet voldoet aan hun droomvent eisen.
Nee, ik heb een hekel aan katten. Een van mijn eisen is dus dat ik iemand zoek die geen katten heeft, daardoor vallen heel veel mannen al af, helaas. Al die profielen van mannen die hun kat behandelen als een baby, ik word er niet goed van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:51 schreef thenxero het volgende:
[..]
30+ sterk en onafhankelijk. Al katten aangeschaft?
Zijn dat mannen die wel met je naar bed willen, maar geen relatie met je willen hebben?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:55 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
De reden dat ik bij online daten extra selectief ben is omdat ik in het dagelijks leven genoeg mannen ontmoet voor minder serieuze dingen. Voor een leuke avond ga ik geen uur reizen als ik die vijf minuten verderop ook kan hebben en alleen een appje naar m'n FWB hoef te sturen.
Nou, nee. Je faalt elke keer, dus ik kan jou niet echt bestempelen als "expert"..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:37 schreef Red-Pill het volgende:
Ja, ik ben al zo lang bezig, dat je mij wel bijna als expert zou kunnen beschouwen.
Jij hebt geen enkele eis of standaard? Dat geloof ik niet.quote:...
Eisen zijn alleen relevant, als jij diegene bent, die word aangesproken. Iets wat een vrouw bij een man dus bijna nooit doet.
95% (ruwe schatting) van de vrouwen en van de mannen krijgt wel een relatie. Dan kan je dus niet volhouden dat het aan de vrouwen in het algemeen ligt. De conclusie is dat het aan jou ligt. Moet je je vervolgens afvragen hoe dat komt. Aangezien je zelf al aangeeft dat je geen enorme freak of lelijkerd bent, kan het niet anders dat je dus iets fout doet.quote:Been there, done that.
Om vervolgens weer hetzelfde mee te maken. Keer op keer op keer.
Nee, het feit dat je als man, genoeg actie onderneemt, maar geen enkele stap verder komt, omdat je niet voldoet aan hun droomvent eisen.
Ik schiet al 10 jaar niet op en ik ben echt geen freak of lelijkerd. Dat dit zich na zo'n lange tijd, uit in frustratie, begrijp / zie je blijkbaar niet.
Wanhopig ben ik niet maar verbitterd ben ik wel en terecht.
Als je zo eenzijdig je leven moet blijven ervaren, dan is dat geen leven.
Ja, of die niet echt iets serieus zoeken. Of waarvan ik denk dat dat er waarschijnlijk niet in zit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn dat mannen die wel met je naar bed willen, maar geen relatie met je willen hebben?
Als een partner in een relatie aan dezelfde (fysieke) standaarden moet doen als die mannen, dan kan het zijn dat je onrealistische eisen stelt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:09 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, of die niet echt iets serieus zoeken. Of waarvan ik denk dat dat er waarschijnlijk niet in zit.
En ik heb dus soms friends with benefits. Superfijn: gezellig eten, film kijken of over serieuze dingen praten en dan naar bed. Dag erna naar huis en elkaar pas weer zien als je daar allebei zin in hebt.
Volgens mij noem ik geen rare standaard, tenzij je tv kijken en seks heel onhaalbaar vindt binnen een relatie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als een partner in een relatie aan dezelfde (fysieke) standaarden moet doen als die mannen, dan kan het zijn dat je onrealistische eisen stelt.
Het is meer in de zin van dat mannen minder eisen aan een vrouw stellen voor een ONS of FWB. Stel je bent een 6/10 en de man is een 9/10 of 10/10 qua uiterlijk. Voor die man ben je wel leuk genoeg voor een ONS of FWB, maar voor een relatie zoekt hij iemand die ook een 9/10 of 10/10 is. Dat kan bij jou zorgen voor onrealistische verwachtingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Volgens mij noem ik geen rare standaard, tenzij je tv kijken en seks heel onhaalbaar vindt binnen een relatie.
Dat is jouw vooroordeel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is meer in de zin van dat mannen minder eisen aan een vrouw stellen voor een ONS of FWB. Stel je bent een 6/10 en de man is een 9/10 of 10/10 qua uiterlijk. Voor die man ben je wel leuk genoeg voor een ONS of FWB, maar voor een relatie zoekt hij iemand die ook een 9/10 of 10/10 is. Dat kan bij jou zorgen voor onrealistische verwachtingen.
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:37 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Wtf heeft een relatie te maken, met actie ondernemen, geen date kunnen krijgen en zeer zeker geen relatie?
[..]
Ja, ik ben al zo lang bezig, dat je mij wel bijna als expert zou kunnen beschouwen.
[..]
Nee, je hebt ook dat het helemaal nooit lukt, maar dat is waarschijnlijk niet cliché genoeg hé.
[..]
Dus? Bijna geen vrouw die actie onderneemt, waar dan ook.
[..]
Eisen zijn alleen relevant, als jij diegene bent, die word aangesproken. Iets wat een vrouw bij een man dus bijna nooit doet.
[..]
Been there, done that.
Om vervolgens weer hetzelfde mee te maken. Keer op keer op keer.
[..]
Ik schiet al 10 jaar niet op en ik ben echt geen freak of lelijkerd. Dat dit zich na zo'n lange tijd, uit in frustratie, begrijp / zie je blijkbaar niet.
[..]
Wanhopig ben ik niet maar verbitterd ben ik wel en terecht.
Als je zo eenzijdig je leven moet blijven ervaren, dan is dat geen leven.
Hoeren kunnen je ook helpen van je introverte houding naar dames af te komen, en ook voor het punt dat je na de eerste date niets meer hoort kan je best aan een hoer vragen hoe het komt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:23 schreef CRW het volgende:
[..]
Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.
Niet echt anders dan een relatie, alleen dat ie ook met anderen kan wippen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:09 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, of die niet echt iets serieus zoeken. Of waarvan ik denk dat dat er waarschijnlijk niet in zit.
En ik heb dus soms friends with benefits. Superfijn: gezellig eten, film kijken of over serieuze dingen praten en dan naar bed. Dag erna naar huis en elkaar pas weer zien als je daar allebei zin in hebt.
Leuk toch? Wat variatie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 03:00 schreef thenxero het volgende:
[..]
Niet echt anders dan een relatie, alleen dat ie ook met anderen kan wippen.
Het is zeker geen relatie, maar een vriendschap met extra's. Voor mij een enorm verschil: geen ergernissen, geen ruzie over de afwas, geen impliciete verplichting om een bepaalde hoeveelheid tijd met iemand door te brengen of te vertellen waar je uitgehangen hebt, geen schoonouders, geen gezamenlijke vrienden, geen jaloezie, etc. En vooral niet zo'n sterke emotionele band, geen gedoe als een van de twee eens geen zin heeft of ermee wil stoppen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 03:00 schreef thenxero het volgende:
[..]
Niet echt anders dan een relatie, alleen dat ie ook met anderen kan wippen.
Wat je daar opnoemt klinkt ook wel als een probleemrelatie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:59 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Het is zeker geen relatie, maar een vriendschap met extra's. Voor mij een enorm verschil: geen ergernissen, geen ruzie over de afwas, geen impliciete verplichting om een bepaalde hoeveelheid tijd met iemand door te brengen of te vertellen waar je uitgehangen hebt, geen schoonouders, geen gezamenlijke vrienden, geen jaloezie, etc. En vooral niet zo'n sterke emotionele band, geen gedoe als een van de twee eens geen zin heeft of ermee wil stoppen.
En in een relatie kun je ook afspreken dat seks met anderen ok is. Of vreemdgaan. Dus seks met anderen zie ik ook niet als het onderscheid.
Beetje offtopic, maar ik wilde het beeld een beetje bijstellen.
Ik vind het wel erg respectloos om iemand op die manier te "gebruiken"quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:44 schreef Noriega het volgende:
Probeer het eerst eens bij het aller lelijkste muurbloempje dat je in de kroeg of waar dan ook kan vinden. Als dat lukt ga je naar de betere meiden.
Slechtste advies ooit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:44 schreef Noriega het volgende:
Probeer het eerst eens bij het aller lelijkste muurbloempje dat je in de kroeg of waar dan ook kan vinden. Als dat lukt ga je naar de betere meiden.
Dit is training.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg respectloos om iemand op die manier te "gebruiken"![]()
Zou jij het leuk vinden als iemand dat bij jou doet?
Ze kunnen je wat losser maken over seks, maar daarbuiten helpt het totaal niet positief. Jarenlang zien vrouwen je niet staan, maar als je er voor betaalt, dan gaat het wel en is niks onmogelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoeren kunnen je ook helpen van je introverte houding naar dames af te komen, en ook voor het punt dat je na de eerste date niets meer hoort kan je best aan een hoer vragen hoe het komt.
Ze weten meer dan jij doorhebt!
Vrouwen behandelden jou toch ook respectloos? Je bent veel te lief man.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef CRW het volgende:
[..]
Citeer anders even de passage over de vrouwen die hem respectloos hebben behandeld, want ik kan hem niet vinden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Vrouwen behandelden jou toch ook respectloos? Je bent veel te lief man.
Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:19 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Citeer anders even de passage over de vrouwen die hem respectloos hebben behandeld, want ik kan hem niet vinden.
Ik beveel de taktiek van Noriega niet aan, maar ik zou me als ik jou was wel over dit soort dingen heen zetten. Me dunkt dat vrouwen bij jou ook wel dingen hebben gedaan die jij niet leuk vond. Ik zou me daar niet al te druk om maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef CRW het volgende:
[..]
Zo'n "gozer" hebben we dus ook op het werk, stuurt zowat alle meisjes van die berichten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:55 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon pech, maar wat ik merk is dat sommige mannen iedere vrouw hetzelfde bericht sturen en niet eens kijken wie je bent en dingen gaan vragen die in de eerste twee regels van je profiel staan, of heel afgezaagde berichtjes sturen van het kaliber Jan Smit songtekst.
Een vriend van mij zei dat hij niet iedere keer moeite ging doen als hij toch meestal geen antwoord kreeg, en dat snap ik ergens wel, maar aan de andere kant heeft een vrouw ook geen reden om te antwoorden als meteen duidelijk is dat iemand geen moeite wil doen. Het maakt gewoon een heel slechte indruk.
Ik ben absoluut geen kille bitch, integendeel. Maar ik vind mezelf wel genoeg waard om iemand te willen die net zo vol voor een serieuze relatie met mij gaat als andersom. Ik doe andersom ook moeite om mensen te leren kennen, ik neem wel initiatief als ik iemand interessant vind, maar ik ben wel heel selectief. Het gebeurt misschien een paar keer per jaar dat ik iemand interessant vind. Ik zat op een gegeven moment op een wat kleinere datingsite en van de 5000+ profielen vond ik er vijf interessant. Daarvan is het er met drie tot een gesprek gekomen en uiteindelijk tot één date, waarmee het geen relatie is geworden. Niet omdat ik iemand zoek die aan onmogelijke eisen moet voldoen, maar omdat ik inmiddels goed weet wat ik wil en wat bij mij past, en ik geen zin meer heb ik los gedoe, want dat heb ik wel genoeg. De volgende keer dat ik iets begin, wil ik dat dat echt voor de lange termijn is.
De reden dat ik bij online daten extra selectief ben is omdat ik in het dagelijks leven genoeg mannen ontmoet voor minder serieuze dingen. Voor een leuke avond ga ik geen uur reizen als ik die vijf minuten verderop ook kan hebben en alleen een appje naar m'n FWB hoef te sturen.
Er zitten ook zat vrouwen die wel gewoon voor de lol daten zonder meteen heel serieus te zoeken, maar ik dus niet, en dat is waarom ik zo 'streng' ben.
Ik snap je frustratie overigens wel, maar als je op iedereen zo agressief reageert, helpt dat ook niet echt. Het lijkt me toch wel gezond als je leert om dat los te laten en niet meteen iedere vrouw aan te vallen die anders in het leven staat dan jij zou willen.
Dat is geen gebruiken... En bovendien kun je het ook gewoon bij praten houden. Je kunt namelijk je vriendengroep uitbreiden met wat vrouwen, dat is wat jij overduidelijk nodig hebt. En als jezelf daar niet toe kan werken, dan kun je beter professioneel hulp zoeken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat het gesprek niet liep - als een simpele chat al niet loopt, dan houdt het toch op? - en dat er na drie dates geen contact meer is geweest. Gewoon normale dingen die gebeuren als er geen klik is. Daar heb je een date juist voor, om te kijken of de klik die je online hebt er in het echt ook is. Er staat ook niet bij of hij zelf nog contact heeft opgenomen. Ik zie echt niet hoe dat te maken heeft met respectloos.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen.
Als je enig zelfrespect hebt, noem je dit respectloos ten opzichte van jezelf.
Dat ie nooit meer iets verneemt zou hij toch als respectloos tegenover hem moeten zien. Punt is dat ie niet moet pikken dat mensen dat hem aandoen. Dat mist er.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat het gesprek niet liep - als een simpele chat al niet loopt, dan houdt het toch op? - en dat er na drie dates geen contact meer is geweest. Gewoon normale dingen die gebeuren als er geen klik is. Daar heb je een date juist voor, om te kijken of de klik die je online hebt er in het echt ook is. Er staat ook niet bij of hij zelf nog contact heeft opgenomen. Ik zie echt niet hoe dat te maken heeft met respectloos.
Overigens word ik nu wel erg benieuwd naar het soort dingen dat TS zegt in zo'n chat. Als de meeste vrouwen afhaken,moet er toch verbetering mogelijk zijn op dat punt.
En dit vind ik als vrouw nu eens een hele mooie reactie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef CRW het volgende:
[..]
"Mensen hem dat aandoen" je kunt ook overdrijven. Misschien waren het gewoon echt geen leuke dates.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:24 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat ie nooit meer iets verneemt zou hij toch als respectloos tegenover hem moeten zien. Punt is dat ie niet moet pikken dat mensen dat hem aandoen. Dat mist er.
Dat zou kunnen, maar dan nog. Wat ik mis is zelfrespect, in de trant van niemand doet dit tegen mij.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Mensen hem dat aandoen" je kunt ook overdrijven. Misschien waren het gewoon echt geen leuke dates.
Leuk dat ie bij jou in aanzien is gestegen, maar daar krijgt TS geen vrouwen mee. En daar gaat het toch om in dit topic?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dit vind ik als vrouw nu eens een hele mooie reactie.
Ts is flink in aanzien gestegen.
Plus wat voor onzin dat je het lelijkste meisje maar moet playen omdat anderen zogezegd ook gemeen tegen jou waren. Wat kan dat kind daaraan doen wat zich sowieso al miserabel voelt.
Er is nogal een verschil tussen 'het lelijkste meisje playen' en gewoon ervaring op doen in contact met vrouwen. Hij hoeft er niet gelijk mee te daten / trouwen / oud te worden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Plus wat voor onzin dat je het lelijkste meisje maar moet playen omdat anderen zogezegd ook gemeen tegen jou waren. Wat kan dat kind daaraan doen wat zich sowieso al miserabel voelt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:27 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
1 of 2 dates per week avond kan prima, helemaal icm Tinder
Nee, yats. Het gaat volgens goed fok gebruik weer eens lekker zwart wit in dit topic. TS moet gewoon ervaring op doen en meer contact met vrouwen krijgen. Dat houdt niet in dat hij gelijk maar de lelijkste uit moet zoeken om z'n vliesje aan te verliezen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:53 schreef yats het volgende:
Wanneer is iemand lelijk eigenlijk? Uiterlijk? Innerlijk? Ik ken vrouwen die uiterlijk fantastisch zijn maar qua innerlijk gewoon echt een kreng zijn en andersom. TS adviseren om de lelijkste vrouw in de kroeg uit te zoeken slaat nergens op, dat lost het dieper liggende probleem van TS niet op. Ja, dan is hij misschien geen maagd meer, maar voelt hij zich dan ineens beter en weet hij daarna wel zijn droomvrouw te vinden?
Volledig mee eens! Dat bedoelde ik ook met mijn postquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, yats. Het gaat volgens goed fok gebruik weer eens lekker zwart wit in dit topic. TS moet gewoon ervaring op doen en meer contact met vrouwen krijgen. Dat houdt niet in dat hij gelijk maar de lelijkste uit moet zoeken om z'n vliesje aan te verliezen.
Contact maken, praten, uitvinden wat vrouwen leuk vinden etcetc. Blijkbaar weet hij niet hoe dat moet gezien de gefaalde dates die eindigen in stilte.
Hij heeft ook gewoon gelijk, maar in realiteit boeit het vrouwen helemaal niks. Ze hebben liever iemand die hun slecht behandeld, dan een nice guy.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus dan is het maar vanzelfsprekend, om daarna zo af te kappen, zonder niks meer te zeggen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Mensen hem dat aandoen" je kunt ook overdrijven. Misschien waren het gewoon echt geen leuke dates.
Er is een verschil tussen een nice guy en een verloren puppy.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon gelijk, maar in realiteit boeit het vrouwen helemaal niks. Ze hebben liever iemand die hun slecht behandeld, dan een nice guy.
TS geeft niet eens aan of hij na die dates nog contact opgenomen heeft. Aannames..quote:[..]
Dus dan is het maar vanzelfsprekend, om daarna zo af te kappen, zonder niks meer te zeggen?
Je moet als vrouw toch wat hé, als je keuze genoeg hebt. In feite dat je dit een normaal iets vind, zegt ook alweer genoeg.
Wat een gelul vind ik dat toch altijd. Vrouwen willen gewoon iemand die ze ook eens de waarheid vertelt en niet constant naar de mond praat. Mannen die van zichzelf zeggen dat ze een "nice guy" zijn en "respectvol" omgaan met vrouwen, zetten vrouwen vaak op een voetstuk, dat is gewoon niet sexy.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Red-Pill het volgende:
Hij heeft ook gewoon gelijk, maar in realiteit boeit het vrouwen helemaal niks. Ze hebben liever iemand die hun slecht behandeld, dan een nice guy.
Vrouwen willen veel inderdaad, dat is het probleem. Je moet zus en zo zijn, anders ben je haar aandacht niet waard.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat een gelul vind ik dat toch altijd. Vrouwen willen gewoon iemand die ze ook eens de waarheid vertelt en niet constant naar de mond praat. Mannen die van zichzelf zeggen dat ze een "nice guy" zijn en "respectvol" omgaan met vrouwen, zetten vrouwen vaak op een voetstuk, dat is gewoon niet sexy.
Mijn god, wat een slachtoffer gemekker.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:29 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Vrouwen willen veel inderdaad, dat is het probleem. Je moet zus en zo zijn, anders ben je haar aandacht niet waard.
Neu, dat is gewoon de realiteit.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mijn god, wat een slachtoffer gemekker.
Als ze keuze genoeg hebben en zelf geen actie hoeven te ondernemen, dan zullen helemaal niet anders overkomen. Hun eisen staan voorop en wat jij doet of hoe je gedraagt, boeit helemaal niks. Jaren lang actie ondernemen, staat niet gelijk aan pussy zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je je gewoon niet als een pussy gedraagt zullen ze een stuk anders overkomen.
Dank jequote:Op zondag 18 oktober 2015 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
2 van de 3 dates waren wel gezellig, maar waren we niet echt elkaars type. Dus ik kan er niet wakker van liggen. Maar ik wel nog weer contact opgenomen, en om dat te negeren vind ik wel enigszins onbeschoft ja.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik verder vrouwelijke contacten op kan doen. In het dagelijks leven ontmoet ik bijna geen nieuwe mensen en tijdens het uitgaan iemand aanspreken ben ik tot nu toe nog geen stap verder gekomen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelul.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Andersom stellen mannen natuurlijk nooit eisen. Die blijven gewoon chatten en daten met iedere willekeurige vrouw omdat het anders zo zielig en respectloos is voor haar.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:29 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Vrouwen willen veel inderdaad, dat is het probleem. Je moet zus en zo zijn, anders ben je haar aandacht niet waard.
Dat is inderdaad wel onaardig. Ik doe dat alleen als ik iemand echt eng of extreem opdringerig vind. In normale gevallen moet een smsje met 'het was gezellig, maar niet voor herhaling vatbaar' er wel af kunnen, lijkt me.quote:Op maandag 19 oktober 2015 00:03 schreef CRW het volgende:
[..]
Dank je
[..]
2 van de 3 dates waren wel gezellig, maar waren we niet echt elkaars type. Dus ik kan er niet wakker van liggen. Maar ik wel nog weer contact opgenomen, en om dat te negeren vind ik wel enigszins onbeschoft ja.
Vrijwilligerswerk, cursus, sportclub, fokmeetings, meetup.com, de supermarkt.quote:Ik zou niet weten waar ik verder vrouwelijke contacten op kan doen. In het dagelijks leven ontmoet ik bijna geen nieuwe mensen en tijdens het uitgaan iemand aanspreken ben ik tot nu toe nog geen stap verder gekomen.
En dat van een vrouw, die extreem kieskeurig is.quote:
Vrouwen nemen geen actie, zijn afwachtend en hoeven zich niet kwetsbaar op te stellen, hoeven zich niet klote te voelen i.v.m. een afwijzing, kunnen veel eisen stellen en hebben geen enkel probleem om een date of relatie te krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:08 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Andersom stellen mannen natuurlijk nooit eisen. Die blijven gewoon chatten en daten met iedere willekeurige vrouw omdat het anders zo zielig en respectloos is voor haar.
Aww, wat ben je zielig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:02 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Als ze keuze genoeg hebben en zelf geen actie hoeven te ondernemen, dan zullen helemaal niet anders overkomen. Hun eisen staan voorop en wat jij doet of hoe je gedraagt, boeit helemaal niks. Jaren lang actie ondernemen, staat niet gelijk aan pussy zijn.
Inb4: Ja, dan doe je iets fout en ligt het aan jou.
Nee, totale onzin gewoon, elke vrouw waar ik contact mee zocht, zaten allemaal op het hoge paard. Net zoals al eerder gezegd in dit topic, vrouwen hebben genoeg keuze en voldoe je niet aan hun ideaal eisen, dan kappen ze het direct af.
Gadverdamme, wat een verongelijkt gemekker. Vrouwen worden ook afgewezen, vrouwen voelen zich ook kut als na x dates blijkt dat het niet werkt, vrouwen stellen zich ook kwetsbaar op wanneer ze iemand in hun leven toe laten. Eisen zijn altijd relevant, ook als jij degene bent die het initiatief neemt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 02:16 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Vrouwen nemen geen actie, zijn afwachtend en hoeven zich niet kwetsbaar op te stellen, hoeven zich niet klote te voelen i.v.m. een afwijzing, kunnen veel eisen stellen en hebben geen enkel probleem om een date of relatie te krijgen.
Mannen nemen wel actie, stellen zich kwetsbaar op, voelen zich meestal klote i.v.m. afwijzing, waar hun eisen niks uitmaken, als je in de eerste instantie niet eens een kans krijgt, omdat je niet aan haar eisenlijst voldoet, dan krijgt je geen date en zeer zeker geen relatie.
Eisen zijn alleen relevant, als jij diegene bent, die word aangesproken, wat een vrouw bij een man dus bijna nooit doet.
Ten eerste gaat dit niet over kieskeurig, maar over dat vrouwen volgens jou iemand zoeken die ze slecht behandelt. Dat is gelul. Waarschijnlijk maak je jezelf dat wijs, want als vrouwen slechte mannen willen en ze willen jou niet, kun je voor jezelf volhouden dat jij een leuke man bent.quote:Op maandag 19 oktober 2015 02:16 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
En dat van een vrouw, die extreem kieskeurig is.
Jonguh, ga huilie huilie doen met je knuffeldoek of zo. Als jij wil doen alsof je uniek bent omdat je weleens pijn hebt door een gebroken hart, prima. Weet alleen dat het nergens op slaat. Vrouwen worden ook vaak zat afgewezen. Dat ze bij jou geen initiatief nemen is niet zo gek als je al klaar staat om ze uit te schelden voor arrogant en weet ik wat. Je bent vrouwonvriendelijk en zit vol vooroordelen, vind je het echt raar dat vrouwen daar niet op zitten te wachten?quote:Vrouwen nemen geen actie, zijn afwachtend en hoeven zich niet kwetsbaar op te stellen, hoeven zich niet klote te voelen i.v.m. een afwijzing, kunnen veel eisen stellen en hebben geen enkel probleem om een date of relatie te krijgen.
Mannen nemen wel actie, stellen zich kwetsbaar op, voelen zich meestal klote i.v.m. afwijzing, waar hun eisen niks uitmaken, als je in de eerste instantie niet eens een kans krijgt, omdat je niet aan haar eisenlijst voldoet, dan krijgt je geen date en zeer zeker geen relatie.
Eisen zijn alleen relevant, als jij diegene bent, die word aangesproken, wat een vrouw bij een man dus bijna nooit doet.
Het zit jou ook niet bepaald mee zeg maar! Daten is blijkbaar niet alleen voor mannen lastig en frustrerend.quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:26 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ten eerste gaat dit niet over kieskeurig, maar over dat vrouwen volgens jou iemand zoeken die ze slecht behandelt. Dat is gelul. Waarschijnlijk maak je jezelf dat wijs, want als vrouwen slechte mannen willen en ze willen jou niet, kun je voor jezelf volhouden dat jij een leuke man bent.
Ten tweede, als een man of vrouw willen die bij me past en die interesse in me toont volgens jou betekent dat ik extreem kieskeurig ben, zegt dat meer over jouw zelfvertrouwen dan over mijn eisen. (Volgens mij heb ik nergens een eis genoemd, behalve dat ik geen man met katten wil, dus hoe jij daaruit kan concluderen dat ik belachelijke eisen stel vind ik sowieso best bijzonder.)
[..]
Jonguh, ga huilie huilie doen met je knuffeldoek of zo. Als jij wil doen alsof je uniek bent omdat je weleens pijn hebt door een gebroken hart, prima. Weet alleen dat het nergens op slaat. Vrouwen worden ook vaak zat afgewezen. Dat ze bij jou geen initiatief nemen is niet zo gek als je al klaar staat om ze uit te schelden voor arrogant en weet ik wat. Je bent vrouwonvriendelijk en zit vol vooroordelen, vind je het echt raar dat vrouwen daar niet op zitten te wachten?
Ik ben de afgelopen jaren vaak zat op mijn bek gegaan, ziek geweest van afwijzing, staan janken op feestjes omdat iemand waar ik echt veel om gaf met een ander naar huis ging. Een keer toen ik vertelde dat ik iemand leuk vond, ging ie gewoon naar huis zonder te reageren. Ik heb ook mislukte dates gehad - een gast was online enthousiast, en toen hij me zag keek hij heel teleurgesteld, en hij heeft de hele date nauwelijks iets gezegd, best wel lullig. Bij mij zijn er ook gasten die niet reageren op berichten op datingsites, zelfs nadat ze een date voorstelden. Zei ik ja, hoorde ik niks meer. En vorig jaar ben ik een keer twee dagen na een eerste zoen al gedumpt door een jongen omdat ie een ander bleek te hebben en 'zij haar Facebook status naar relatie had aangepast' dus koos ie maar voor haar. Degene die ik nu leuk vind, reageert ook niet erg enthousiast, dus ja, kut, maar dat is dan zo. Ik kan wel boos worden dat iemand niet voelt wat ik voel, maar dat verandert niks en helpt mij ook niet.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:26 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren vaak zat op mijn bek gegaan, ziek geweest van afwijzing, staan janken op feestjes omdat iemand waar ik echt veel om gaf met een ander naar huis ging. Een keer toen ik vertelde dat ik iemand leuk vond, ging ie gewoon naar huis zonder te reageren. Ik heb ook mislukte dates gehad - een gast was online enthousiast, en toen hij me zag keek hij heel teleurgesteld, en hij heeft de hele date nauwelijks iets gezegd, best wel lullig. Bij mij zijn er ook gasten die niet reageren op berichten op datingsites, zelfs nadat ze een date voorstelden. Zei ik ja, hoorde ik niks meer. En vorig jaar ben ik een keer twee dagen na een eerste zoen al gedumpt door een jongen omdat ie een ander bleek te hebben en 'zij haar Facebook status naar relatie had aangepast' dus koos ie maar voor haar. Degene die ik nu leuk vind, reageert ook niet erg enthousiast, dus ja, kut, maar dat is dan zo. Ik kan wel boos worden dat iemand niet voelt wat ik voel, maar dat verandert niks en helpt mij ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij moet hobby's die je leuk vind samen met andere mensen beoefenen (of nieuwe hobby's vinden) en je hebt overigens ook verenigingen om sociaal contact op te doen. Je kunt ook ouderwets speeddaten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:29 schreef CRW het volgende:
[..]
Het zit jou ook niet bepaald mee zeg maar! Daten is blijkbaar niet alleen voor mannen lastig en frustrerend.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Hoort er gewoon bij. Geniet van het contact wat er is en van het flirten, hou leuke mensen in je leven en wees gelukkig in je eentje.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:29 schreef CRW het volgende:
[..]
Het zit jou ook niet bepaald mee zeg maar! Daten is blijkbaar niet alleen voor mannen lastig en frustrerend.
Dat klinkt niet verkeerd inderdaad.Alleen niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:37 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij. Geniet van het contact wat er is en van het flirten, hou leuke mensen in je leven en wees gelukkig in je eentje.
Daarom heb ik dus ook FWBs, kan ik toch nog af en toe een avondje tegen iemand aan hangen op de bank.
Nee, dat is zo. Je moet liefde en seks wel kunnen scheiden, anders word je er alleen maar ongelukkig van.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd inderdaad.Alleen niet voor iedereen weggelegd.
Ook dat. En niet iedereen is er smooth genoeg voor.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Je moet liefde en seks wel kunnen scheiden, anders word je er alleen maar ongelukkig van.
Mooi, uitgeluld.quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:26 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ten eerste gaat dit niet over kieskeurig, maar over dat vrouwen volgens jou iemand zoeken die ze slecht behandelt. Dat is gelul. Waarschijnlijk maak je jezelf dat wijs, want als vrouwen slechte mannen willen en ze willen jou niet, kun je voor jezelf volhouden dat jij een leuke man bent.
Ten tweede, als een man of vrouw willen die bij me past en die interesse in me toont volgens jou betekent dat ik extreem kieskeurig ben, zegt dat meer over jouw zelfvertrouwen dan over mijn eisen. (Volgens mij heb ik nergens een eis genoemd, behalve dat ik geen man met katten wil, dus hoe jij daaruit kan concluderen dat ik belachelijke eisen stel vind ik sowieso best bijzonder.)Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend ja. Ik ben gelukkig in mijn eentje en geef dat alleen op voor iemand die echt leuk is en bij me past. En er is zo veel aanbod dat ik alle gelegenheid heb om zo kritisch te zijn.
Ik kan wel tegen TS zeggen 'open gewoon 130 chats met hoi' maar ik weet uit mijn omgeving dat veel vrouwen net zo kritisch zijn en ook zo veel reacties krijgen, dus dat gaat hem niet helpen. Hij kan zich er maar beter bewust van zijn dat vrouwen zich in de luxepositie bevinden hoge eisen te kunnen stellen.
Ah wat schattig, denken dat ik altijd zo geweest ben. Jij en el dinosaur mogen het als gezeik en gehuil zien, maar dit is het resultaat van 10 plus jaar alleen maar afgewezen te zijn. Pfff, Wel eens... Ik ben de tel kwijt hoe vaak vrouwen bij het initiëren van contact, je direct afkappen met een snauwende reactie.quote:Jonguh, ga huilie huilie doen met je knuffeldoek of zo. Als jij wil doen alsof je uniek bent omdat je weleens pijn hebt door een gebroken hart, prima. Weet alleen dat het nergens op slaat. Vrouwen worden ook vaak zat afgewezen. Dat ze bij jou geen initiatief nemen is niet zo gek als je al klaar staat om ze uit te schelden voor arrogant en weet ik wat. Je bent vrouwonvriendelijk en zit vol vooroordelen, vind je het echt raar dat vrouwen daar niet op zitten te wachten?
Ach wat heb jij het toch ook goed. Ik zou ook niet klagen, als je maar ja hoeft te knikken en alles zo voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:37 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij. Geniet van het contact wat er is en van het flirten, hou leuke mensen in je leven en wees gelukkig in je eentje.
Daarom heb ik dus ook FWBs, kan ik toch nog af en toe een avondje tegen iemand aan hangen op de bank.
Wat een frustratie. Professionele hulp is hier wel op zijn plaats.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:45 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Mooi, uitgeluld.
[..]
Ah wat schattig, denken dat ik altijd zo geweest ben. Jij en el dinosaur mogen het als gezeik en gehuil zien, maar dit is het resultaat van 10 plus jaar alleen maar afgewezen te zijn. Pfff, Wel eens... Ik ben de tel kwijt hoe vaak vrouwen bij het initiëren van contact, je direct afkappen met een snauwende reactie.
Bullshit, vrouwen nemen alleen actie, als het een vent is, die voldoet aan hun ideaal eisen.
Geen enkele progressie in al die jaren en dan moet ik wat? Gewoon blij zijn, dat ik op dat aspect geen klote verder kom? Ik ben er helemaal klaar mee, want ik ga geen enkele moeite meer doen voor een vrouw, dat ze maar allemaal opflikkeren. Ik ga me zeker nog wat 10 plus jaar, moeite doen, niet verder komen en als resultaat alleen maar klote voelen. Fuck No.
Nee, volgens mij is er niemand die beweert dat je gewoon hetzelfde moet blijven proberen. Het verleden heeft immers uitgewezen dat dat niet werkt.. Je moet het op een andere manier proberen, reflecteren wat de reden is waarom het jou niet lukt. En nee, de reden is niet "het ligt aan alle vrouwen". Enige vorm van zelfreflectie heb je dus wél nodig, en om eerlijk te zijn denk ik dat dat bij jou niet echt aanwezig is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:45 schreef Red-Pill het volgende:
Ah wat schattig, denken dat ik altijd zo geweest ben. Jij en el dinosaur mogen het als gezeik en gehuil zien, maar dit is het resultaat van 10 plus jaar alleen maar afgewezen te zijn. Pfff, Wel eens... Ik ben de tel kwijt hoe vaak vrouwen bij het initiëren van contact, je direct afkappen met een snauwende reactie.
[quote]
Dan doe je het fout. Er zitten enkele bitches tussen ja, maar het gros zal je gewoon normaal behandelen. Als je zelf tenminste het contact op een normale manier initieert, that is..
[quote]
...
Geen enkele progressie in al die jaren en dan moet ik wat? Gewoon blij zijn, dat ik op dat aspect geen klote verder kom?
Je bent er kennelijk NIET helemaal klaar mee, anders zou je hier niet komen janken.quote:Ik ben er helemaal klaar mee, want ik ga geen enkele moeite meer doen voor een vrouw, dat ze maar allemaal opflikkeren. Ik ga me zeker nog wat 10 plus jaar, moeite doen, niet verder komen en als resultaat alleen maar klote voelen. Fuck No.
...
Precies, dat.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:22 schreef DonJames het volgende:
Je bent er kennelijk NIET helemaal klaar mee, anders zou je hier niet komen janken.
Ik vraag me echt af wat voor soort vrouwen je tien jaren lang bent tegengekomen. Heb je nooit met één vrouw een klik gehad?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:45 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Mooi, uitgeluld.
[..]
Bullshit, vrouwen nemen alleen actie, als het een vent is, die voldoet aan hun ideaal eisen.
Geen enkele progressie in al die jaren en dan moet ik wat? Gewoon blij zijn, dat ik op dat aspect geen klote verder kom? Ik ben er helemaal klaar mee, want ik ga geen enkele moeite meer doen voor een vrouw, dat ze maar allemaal opflikkeren. Ik ga me zeker nog wat 10 plus jaar, moeite doen, niet verder komen en als resultaat alleen maar klote voelen. Fuck No.
Zelfs in dat aspect, moet je voldoen aan die extreme eisen. Ik zou maar eens rondkijken, wat vrouwen in advertenties allemaal willen, terwijl het niks anders is dan een relaxte en geile tijd.
Dat heb ik al een lange tijd. Professionele hulp betekent niet perse, dat het altijd opgelost word. Het is ook vermoeiend, daarom kan ik het ook niet meer opbrengen. Geen enkele vrouw is het waard, om je zo lang klote te voelen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Professionele hulp is hier wel op zijn plaats.
Zoals ik al zei; Je doet dingen heel erg fout als je na al deze tijd nog geen nkele progressie hebt geboekt. Daarnaast zul je ook nooit enige vooruitgang boeken als je zo ontzettend gefrustreerd in je leven staat. Lijkt me best vermoeiend.
Dit is trouwens best een topic kaap wat je nu aan het doen bent.
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:26 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ten tweede, als een man of vrouw willen die bij me past en die interesse in me toont volgens jou betekent dat ik extreem kieskeurig ben, zegt dat meer over jouw zelfvertrouwen dan over mijn eisen. (Volgens mij heb ik nergens een eis genoemd, behalve dat ik geen man met katten wil, dus hoe jij daaruit kan concluderen dat ik belachelijke eisen stel vind ik sowieso best bijzonder.)
Geen reactie? Mooi uit geluld dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend ja. Ik ben gelukkig in mijn eentje en geef dat alleen op voor iemand die echt leuk is en bij me past. En er is zo veel aanbod dat ik alle gelegenheid heb om zo kritisch te zijn.
Ik kan wel tegen TS zeggen 'open gewoon 130 chats met hoi' maar ik weet uit mijn omgeving dat veel vrouwen net zo kritisch zijn en ook zo veel reacties krijgen, dus dat gaat hem niet helpen. Hij kan zich er maar beter bewust van zijn dat vrouwen zich in de luxepositie bevinden hoge eisen te kunnen stellen.
Hoe moet je een klik krijgen, als je niet eens een kans krijgt om een klik te krijgen? Op het moment van contact initiëren, word je direct afgekapt en afgesnauwd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat voor soort vrouwen je tien jaren lang bent tegengekomen. Heb je nooit met één vrouw een klik gehad?
Die luxe hebben vrouwen wel ja. Als man moet je toch al gauw bij het bovensegment horen wil je een FWB weten te fixen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd inderdaad.Alleen niet voor iedereen weggelegd.
Je kunt wel iedere mogelijke kutsmoes verzinnen waarom het allemaal makkelijk is voor vrouwen en het als man niet te doen is, maar dat is echt onzin. Mijn FWBs zijn uiterlijk niet indrukwekkend, mijn exen waren dat niet en mijn enkele one night stands ook niet. Sterker nog, ik heb weleens wat gehad met een gast van 21 jaar ouder die echt niet moeders mooiste was, maar hij was gewoon heel lief en ontzettend grappig, en tevreden met zichzelf. Dat laatste is vooral wat ik leuk vind aan mannen, als ze gewoon blij zijn met zichzelf ondanks hun 'tekortkomingen'. En of iemand dan mager is of te zwaar of een beetje aan de korte kant of whatever, boeit niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die luxe hebben vrouwen wel ja. Als man moet je toch al gauw bij het bovensegment horen wil je een FWB weten te fixen.
Het is ook niet de kans krijgen om een klik te krijgen. Zo een klik gaat meestal spontaan en vrij snel. Je hebt gewoon nooit een vrouw ontmoet die bij je past.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:45 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Hoe moet je een klik krijgen, als je niet eens een kans krijgt om een klik te krijgen? Op het moment van contact initiëren, word je direct afgekapt en afgesnauwd.
Maar goed, dit is mijn laatste reactie.
dit is een goeie tipquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:03 schreef RijstNatie het volgende:
mijn advies is om voor de jongere meiden te gaan, die zijn minder ervaren en onwetend.
dan kom je ook minder raar over.
het gaat erom dat je contact krijgt en daar ervaring mee opdoet. dus ook al zijn het simpele hoertjes die na een flesje malibu al hun broek omlaag doen, dat zorgt er wel voor dat je verder komt in relaties aangaan.
ga dus vooral voor de doelgroep 15 tot 18 jaar.![]()
![]()
![]()
is ook geen schande met je 25
oja en probeer ze vooral in te palmen met etentjes bij de mac en ritjes in je auto
succes
Cliché natuurlijk, ik kan mij voorstellen dat je niet bepaald gelukkig bent, als je op die leeftijd of hoger nog maagd bent. Maagd zijn is niet het belangrijkste, maar geen echte ervaring, terwijl je het graag zou willen wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef Daboman het volgende:
Dat is sowieso waar, succes is niets anders dan vaak falen maar het toch stug blijven proberen. Dat geldt voor alles in het leven, niet alleen voor relaties. Verder is het inderdaad ook vooral belangrijk dat je gelukkig bent, en dat kan ook prima zonder relatie. Maar als je gelukkig bent, maakt dat je automatisch al een heel stuk aantrekkelijker. Tevens zorgt het er ook voor dat je zelf op je bek durft te gaan. En het zorgt er trouwens ook voor dat het je geen ene moer boeit dat iemand op internet het vreemd zou vinden dat je op een late leeftijd nog maagd bent. Ik zou eerder denken van, nou lekker belangrijk, ik ben toch gelukkig?
Versieren kun je leren. Je zal niet de toppers scoren misschien, maar op jouw niveau kun je dan wel een vrouw regelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef Sturmic het volgende:
Kan er nou niet één van jullie normies eens eerlijk roepen dat het voor sommigen gewoon niet weggelegd is? Hoop van harte dat het TS wel gaat lukken, maar wees nou eens een keer realistisch. Ik wil óók wel in het eerste van Ajax spelen, maar zonder een hele bak talent kan je er nog zo veel energie en "just do it" instoppen als je wilt, maar dan wordt het hem nooit.
Is dat "eerlijk" t.o.v. de mensen die het allemaal aan komt waaien? Neen.
Is dat fijn voor die persoon in kwestie, als dat zijn/haar ambitie is? Neen.
Is dat een feit waar hij/zij mee moet leren te dealen? Ja.
(hoewel het benodigde talent voor het eerste van Ajax de afgelopen jaren ook wel aan inflatie onderhevig is)
Er zijn iets meer vrouwen die een man zoeken dan plekken bij Ajax. Waardeloze vergelijking.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef Sturmic het volgende:
Kan er nou niet één van jullie normies eens eerlijk roepen dat het voor sommigen gewoon niet weggelegd is? Hoop van harte dat het TS wel gaat lukken, maar wees nou eens een keer realistisch. Ik wil óók wel in het eerste van Ajax spelen, maar zonder een hele bak talent kan je er nog zo veel energie en "just do it" instoppen als je wilt, maar dan wordt het hem nooit.
Is dat "eerlijk" t.o.v. de mensen die het allemaal aan komt waaien? Neen.
Is dat fijn voor die persoon in kwestie, als dat zijn/haar ambitie is? Neen.
Is dat een feit waar hij/zij mee moet leren te dealen? Ja.
(hoewel het benodigde talent voor het eerste van Ajax de afgelopen jaren ook wel aan inflatie onderhevig is)
Over niemand.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:38 schreef Sturmic het volgende:
Een vrouw "regelen". Het woord alleen al. Het is geen dakkapel die je op je woning klust, of een evenement dat je organiseert. Het gaat erom dat mensen je leuk vinden om "jou", niet om de trucjes die je doet.Althans, dat denk ik dan maar (uit ervaring spreken kan ik niet)
En kennelijk is er in die 25 jaar dat TS op deze planeet rondhuppelt niemand geweest die hem leuk genoeg vond. Over wie zegt dat iets?
Seksistisch geneuzel, dat vind ik echt zo'n ongelofelijke afknapper.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen die hier beweren wel voor de nice guy te gaan
Je hebt het zelf ook niet helemaal begrepen zo te zien. Hoe je het ook noemt, TS zal zijn sociale skills mbt vrouwen moeten verbeteren. Dat zijn geen ´trucjes´, zoals jij het voor je ziet. Die dingen ook zoals ´je moet jezelf blijven, dan komt het vanzelf´, wat een bullshit. Dat werkt misschien voor Brad Pitt of Cristiano Ronaldo, maar niet voor mensen zoals jij, ik, TS en vele anderen. Niks komt aanwaaien in het leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:38 schreef Sturmic het volgende:
Een vrouw "regelen". Het woord alleen al. Het is geen dakkapel die je op je woning klust, of een evenement dat je organiseert. Het gaat erom dat mensen je leuk vinden om "jou", niet om de trucjes die je doet.Althans, dat denk ik dan maar (uit ervaring spreken kan ik niet)
En kennelijk is er in die 25 jaar dat TS op deze planeet rondhuppelt niemand geweest die hem leuk genoeg vond. Over wie zegt dat iets?
Ach relativeer het maar weer, als een vrouw zijnde, die genoeg relaties heeft gehad. Het is niet erg, dat het wat langer duurt...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:50 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Er zijn iets meer vrouwen die een man zoeken dan plekken bij Ajax. Waardeloze vergelijking.
Er zijn ongetwijfeld mensen waarbij het nooit lukt, maar ik heb niet het idee dat TS in de categorie mensen valt die zo zwaar contactgestoord is dat ie de hoop maar beter kan laten varen.
Er zijn hier zo vaak topics van mensen die denken dat ze eeuwig alleen zullen blijven, dat het toch duidelijk is dat het ook weer niet zo bijzonder is dat het wat langer duurt. TS is nog jong en heeft nog decennia de tijd, en blijkbaar is ie bereid om na te denken over wat hij nog kan proberen om meer vrouwen te ontmoeten etc.
Ik vind het juist niet eerlijk om te zeggen dat iemand het dan maar op moet geven.
Dudequote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ach relativeer het maar weer, als een vrouw zijnde, die genoeg relaties heeft gehad. Het is niet erg, dat het wat langer duurt...![]()
Dat er veel topics over zijn, betekent gewoon dat er waarheid in zit. Zo kortzichtig, alsof contact gestoord gelijk staat aan het nooit lukken van contact / date / relatie. Altijd miepen, dat ik vrouwen de schuld geef, maar hier doe je dus precies hetzelfde.
Wat dacht je van vrouwen, die eens uit hun luie stoel komen en zelf eens vaker actie te nemen, dan heb je ook minder van dit soort topics.
Ach wat schattig, dat jij dit oneerlijk vind. Wtf weet jij nu van oneerlijk, met al je relaties en FWB, waar je voor het grootste gedeelte, zelf geen fuck voor gedaan hebt.
Ben jij ontelbare keren afgewezen, afgekapt geworden, of afgesnauwd / uitgelachen geworden?
Dat je na een lange tijd gewoon zo depressief en gefrustreerd werd, dat je dagelijks gedachtes had, over uit het leven te stappen en dat er daadwerkelijk een keer een mislukte poging plaats gevonden had?
Je weet helemaal niks.
Wauw.. gewoon wauw.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ach relativeer het maar weer, als een vrouw zijnde, die genoeg relaties heeft gehad. Het is niet erg, dat het wat langer duurt...![]()
Dat er veel topics over zijn, betekent gewoon dat er waarheid in zit. Zo kortzichtig, alsof contact gestoord gelijk staat aan het nooit lukken van contact / date / relatie. Altijd miepen, dat ik vrouwen de schuld geef, maar hier doe je dus precies hetzelfde.
Wat dacht je van vrouwen, die eens uit hun luie stoel komen en zelf eens vaker actie te nemen, dan heb je ook minder van dit soort topics.
Ach wat schattig, dat jij dit oneerlijk vind. Wtf weet jij nu van oneerlijk, met al je relaties en FWB, waar je voor het grootste gedeelte, zelf geen fuck voor gedaan hebt.
Ben jij ontelbare keren afgewezen, afgekapt geworden, of afgesnauwd / uitgelachen geworden?
Dat je na een lange tijd gewoon zo depressief en gefrustreerd werd, dat je dagelijks gedachtes had, over uit het leven te stappen en dat er daadwerkelijk een keer een mislukte poging plaats gevonden had?
Je weet helemaal niks.
Als jij serieus er over hebt nagedacht om uit t leven te stappen omdat je niemand kan versieren dan heb je hele andere issues. JIj ziet een partner duidelijk als het missende puzzelstukje in je leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks.
Uuh volgens mij had ze eerder al gepost dat ze vaak genoeg is afgewezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks.
Komt allemaal in orde als je er zelf maar niet al te veel een ding van maakt, gewoon jezelf blijven en niet zenuwachtig doen of geforceerd een gesprek op gang trachten te houden, en probeer wat meer vrouwen tegen te komen, met een keer naar een club gaan, of een leuke bar bijvoorbeeld, zelfvertrouwen is belangrijk, probeer dat te onthouden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan.Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.
Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op.![]()
Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |