abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156772409
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
pi_156772535
quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op.
Wil je nou een vriendin of geen maagd meer zijn? Want als je enkel geen maagd meer wil zijn dan bieden die hoeren toch juist uitkomst? :P
pi_156772645
Half uurtje chatroulette en je bent twee fapbeurten verder. Althans ik. Zij kijkt mee.
pi_156772727
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Wil je nou een vriendin of geen maagd meer zijn? Want als je enkel geen maagd meer wil zijn dan bieden die hoeren toch juist uitkomst? :P
Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.
pi_156772871
Ben je zelfverzekerd of straal je wanhoop naar een relatie uit? Je zou bijvoorbeeld kunnen proberen zelfverzekerder te worden door spieren te gaan kweken. En spreken ze jou echt nooit aan of wel?
Ze spreken mij namelijk wel aan, maar ik ben te autistisch om ook maar normaal te reageren. :')
pi_156773203
Ik zwaai naar dieren.
pi_156773232
Ik zwaai naar dieren.
pi_156773263
Ik word niet aangesproken nee. Maar ik ontmoet dan ook maar weinig nieuwe mensen sinds ik fulltime werk.Ik ga zo af en toe nog uit en spreek dan ook wel meisjes aan, en ik kan dan best spontaan zijn na wat biertjes vind ik. Maar ze zijn of bezet of tonen geen enkele interesse. Vaak negeren ze me gewoon.

Een enkele keer krijg wel eens te horen: "ik vind je wel leuk, maar alleen als vriend". Maar dat is gewoon een verkapte afwijzing :{w En verder dan dat ben ik nog nooit gekomen...
pi_156774322
Je moet meer durf tonen en meer initiatief nemen, dat is in 95% van dit soort gevallen het geval
pi_156774411
Ik als vrouw vind het altijd wel belangrijk dat iemand niet 'wanhopig' overkomt. Je moet niet té erg opzoek zijn naar seks/een vriendin.
Je zegt aan je uiterlijk ligt het niet? Weet je dat zeker? Ik bedoel, daar judgen toch veel vrouwen op...
pi_156774607
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:
Ik word niet aangesproken nee. Maar ik ontmoet dan ook maar weinig nieuwe mensen sinds ik fulltime werk.Ik ga zo af en toe nog uit en spreek dan ook wel meisjes aan, en ik kan dan best spontaan zijn na wat biertjes vind ik. Maar ze zijn of bezet of tonen geen enkele interesse. Vaak negeren ze me gewoon.

Een enkele keer krijg wel eens te horen: "ik vind je wel leuk, maar alleen als vriend". Maar dat is gewoon een verkapte afwijzing :{w En verder dan dat ben ik nog nooit gekomen...
Probeer je eens wat te verdiepen in versierskills. Je bent duidelijk nog een groentje, je kan je daarin ontzettend verbeteren. Daarnaast proberen vrouwen online zeker niet het gesprek gaande te houden nee. Waarom zouden ze ook, honderden mannen staan klaar.

Zit je bijvoorbeeld niet bij een vereniging o.i.d. waar je vrouwen kan ontmoeten?
pi_156774681
Is niet zo'n probleem hoor, er zijn wel oudere maagden.
ADHD-C
pi_156774696
quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Wat voor tips verwacht je precies van ons? Over dating? Omgang met vrouwen? Versieren? Hoe je meer zelfvertrouwen krijgt? Je zelfbeeld verbeterd?

Anyway; ik lees veel negativiteit in je OP. Dat is per definitie niet aantrekkelijk. Oh en laat dat gedoe over maagdelijkheid eens los. Dat boeit werkelijk helemaal niemand, alleen jezelf blijkbaar, en is zonde van je tijd en energie.
Daarnaast, toon oprechte interesse in een vrouw, en wees eerlijk. Als je een leuke chat hebt en je wilt een date met haar, stel het voor. Als je een vrouw knap vindt, zeg dat tegen haar. Als je op een date met een vrouw wil zoenen, zeg dat eerlijk. Maak je niet druk om wat andere mensen van je vinden.

Jij bent de beste man die een vrouw kan treffen tijdens een date. Wees er van overtuigd, en gedraag je ook zo.
  maandag 12 oktober 2015 @ 01:19:21 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  maandag 12 oktober 2015 @ 01:22:40 #15
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156774738
Juistum. Gewoon skijtbeleid tonen.
.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156774831
Als je het echt zat bent, zou je eens minder kieskeurig kunnen zijn :)
  maandag 12 oktober 2015 @ 08:18:19 #17
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156775908
3 dates in 1.5 jaar tijd... dan gaat het in de gesprekjes ook ergens fout. Dat je introvert bent hoeft niets uit te maken, als je maar wel wat gaande hebt in je leven waar je over kunt praten. Is dat zo?

Je zegt dat het niet aan je uiterlijk ligt, maar uiterlijk is ook niet alles. Wat je uitstraalt is belangrijker.

Hoe vond je de dates zelf gaan?
pi_156776085
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:30 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Ben je zelfverzekerd of straal je wanhoop naar een relatie uit? Je zou bijvoorbeeld kunnen proberen zelfverzekerder te worden door spieren te gaan kweken. En spreken ze jou echt nooit aan of wel?
Ze spreken mij namelijk wel aan, maar ik ben te autistisch om ook maar normaal te reageren. :')
Haha :')
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:56:20 #20
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156784738
Waarom wil je ontmaagd worden?
pi_156785521
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:56 schreef Heeinz het volgende:
Omdat seks een basisbehoefte is van (vrijwel) ieder volwassen mens?

En ja tips, post hier eens een gesprek dan kun je wellicht goede tips krijgen. Het standaard riedeltje van: "Hoi, hoe is het? Goed met jou? Ja ook goed, wat doe je in het dagelijkse leven?" werkt niet zo goed.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:44:21 #22
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156785584
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef habitue het volgende:

[..]

Omdat seks een basisbehoefte is van (vrijwel) ieder volwassen mens?

En ja tips, post hier eens een gesprek dan kun je wellicht goede tips krijgen. Het standaard riedeltje van: "Hoi, hoe is het? Goed met jou? Ja ook goed, wat doe je in het dagelijkse leven?" werkt niet zo goed.
TS heeft 25 jaar zonder seks geleefd, en nu moet het ineens omdat het een basisbehoefte is? Daarnaast vroeg ik het niet aan jou :*

En over dat laatste, aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens. Maar aan de andere kant, als twee mensen elkaar leuk vinden, maakt het volgens mij niet heel veel uit of je nou origineel een gesprek begint of met dat 'standaard riedeltje'
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:52:33 #23
416020 K44S
The bearded man
pi_156785817
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

TS heeft 25 jaar zonder seks geleefd, en nu moet het ineens omdat het een basisbehoefte is? Daarnaast vroeg ik het niet aan jou :*

En over dat laatste, aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens. Maar aan de andere kant, als twee mensen elkaar leuk vinden, maakt het volgens mij niet heel veel uit of je nou origineel een gesprek begint of met dat 'standaard riedeltje'
Moeten die 2 mensen natuurlijk wel enigszins een gesprek hebben.

Ik bedoel, ik kan snel op :"goh, en wat doe je voor werk" afknappen. Ik bedoel, het is geen sollicitatiegesprek
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156785824
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja zo werkt de natuur nou eenmaal. Maslow en alles.

Ja maar je vindt elkaar nou eenmaal niet vanaf minuut 1 leuk, dus als een vrouw je meteen al saai vindt gaat ze verder kijken, keus te over bij online daten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 12 oktober 2015 @ 19:57:46 #25
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156787588
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_156791753
Ga niet opzoek geef ik je als tip.
pi_156792258
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:52 schreef Infinti het volgende:
Ze komen echt niet bij je aan de deur hoor.
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:42:29 #28
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156793001
quote:
''Ik wil een mooi gespierd lichaam''

Ga niet naar de sportschool, geef ik je als tip.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_156793318
quote:
Je moet het lot wel een handje helpen natuurlijk. Op zolder blijven zitten werkt ook niet.
Oftewel je moet er voor openstaan.
pi_156794685
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb meer schijt.
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
Juistum. Gewoon skijtbeleid tonen.
.
Ja hoe ruiken ze dat, net op het moment dat je geaccepteerd hebt dat je voor de rest van je leven alleen zal blijven (en dus niet meer bij iedere vrouw die je ziet denkt of ze je wel ziet zitten) loop je tegen iemand aan.

En als je dan eenmaal een vriendin hebt zijn er opeens meer geïnteresseerd :')
  maandag 12 oktober 2015 @ 23:48:39 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156794884
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:40 schreef Henno het volgende:

[..]

[..]

Ja hoe ruiken ze dat, net op het moment dat je geaccepteerd hebt dat je voor de rest van je leven alleen zal blijven (en dus niet meer bij iedere vrouw die je ziet denkt of ze je wel ziet zitten) loop je tegen iemand aan.

En als je dan eenmaal een vriendin hebt zijn er opeens meer geïnteresseerd :')
Echt hè. :') Werkelijk élke keer als ik denk: fuck all those bitches, komt er een nieuw meisje in m'n leven die me weer terug laat komen op m'n nieuwe motto. :')
pi_156842905
Bedankt voor alle reactie tot nu toe!

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:52 schreef Vincento17 het volgende:
Ik als vrouw vind het altijd wel belangrijk dat iemand niet 'wanhopig' overkomt. Je moet niet té erg opzoek zijn naar seks/een vriendin.
Je zegt aan je uiterlijk ligt het niet? Weet je dat zeker? Ik bedoel, daar judgen toch veel vrouwen op...
Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn. :)

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Probeer je eens wat te verdiepen in versierskills. Je bent duidelijk nog een groentje, je kan je daarin ontzettend verbeteren. Daarnaast proberen vrouwen online zeker niet het gesprek gaande te houden nee. Waarom zouden ze ook, honderden mannen staan klaar.

Zit je bijvoorbeeld niet bij een vereniging o.i.d. waar je vrouwen kan ontmoeten?
Een gesprek moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Ik kan nog zo mijn best doen, maar als ik bijna alleen maar korte gesloten antwoorden krijg dan houdt het snel een keer op. En helaas is dat precies wat minimaal 9 van de 10 keer gebeurd.

Verder ik ik niet op een vereniging. Ik heb wel wat rondgekeken maar ik woon in een klein dorp, e hier in de buurt zit niks wat mijn interesse wekt. En ik ben niet sportief aangelegd en vreselijk slecht in teamsporten, dus een sportclub is helaas ook geen optie.

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:16 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Wat voor tips verwacht je precies van ons? Over dating? Omgang met vrouwen? Versieren? Hoe je meer zelfvertrouwen krijgt? Je zelfbeeld verbeterd?

Anyway; ik lees veel negativiteit in je OP. Dat is per definitie niet aantrekkelijk. Oh en laat dat gedoe over maagdelijkheid eens los. Dat boeit werkelijk helemaal niemand, alleen jezelf blijkbaar, en is zonde van je tijd en energie.
Daarnaast, toon oprechte interesse in een vrouw, en wees eerlijk. Als je een leuke chat hebt en je wilt een date met haar, stel het voor. Als je een vrouw knap vindt, zeg dat tegen haar. Als je op een date met een vrouw wil zoenen, zeg dat eerlijk. Maak je niet druk om wat andere mensen van je vinden.

Jij bent de beste man die een vrouw kan treffen tijdens een date. Wees er van overtuigd, en gedraag je ook zo.
Blijkbaar is er iets dat veel mensen hebben maar dat ik mis, waardoor het krijgen van relaties haast vanzelf lijkt te gaan. Alleen wat, daar probeer ik achter te komen. Maar deze post was al heel leerzaam, bedankt! ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:40 schreef Yummie-Yum het volgende:
Als je het echt zat bent, zou je eens minder kieskeurig kunnen zijn :)
Kieskeurig ben ik al jaren niet meer...

quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
3 dates in 1.5 jaar tijd... dan gaat het in de gesprekjes ook ergens fout. Dat je introvert bent hoeft niets uit te maken, als je maar wel wat gaande hebt in je leven waar je over kunt praten. Is dat zo?

Je zegt dat het niet aan je uiterlijk ligt, maar uiterlijk is ook niet alles. Wat je uitstraalt is belangrijker.

Hoe vond je de dates zelf gaan?
Wat er volgens mij fout gaat is dat de gesprekjes altijd doodbloeden. Doordat er van de andere kant geen moeite gedaan wordt om ze op gang te houden. En een gesprek in mijn eentje op gang houden kan ik niet.

1 date ging behoorlijk stroef omdat we allebei gewoon niks wisten te zeggen. De andere 2 gingen naar mijn gevoel wel aardig maar de klik ontbrak gewoon, waardoor het nooit van een 2e date is gekomen.

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:56 schreef Heeinz het volgende:
Omdat de gemiddelde Nederlander op zijn/haar 17e ontmaagd wordt, maar ik ben 8 jaar later nog steeds (onvrijwillig) maagd... Dat geeft me toch een behoorlijk minderwaardigheidsgevoel en geeft me soms het idee dat ik niet helemaal spoor ofzo.

Het gaat me nog niet eens om de seks zelf, maar als iemand seks met mij wilt hebben geeft degene mij daarmee de boodschap dat ik ook goed genoeg ben. En dat heb ik nog nooit van mijn leven ervaren.

quote:
Ga ik doen wanneer ik tijd heb!

[ Bericht 1% gewijzigd door CRW op 14-10-2015 23:15:36 ]
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:12:44 #33
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156842961
Wanneer ik tijd heb.... _O-

Dacht je dat je na dit topic openen morgen opeens een chick op je lul heb zitten ofzo.
pi_156843029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wanneer ik tijd heb.... _O-

Dacht je dat je na dit topic openen morgen opeens een chick op je lul heb zitten ofzo.
Als je niet normaal kunt reageren mag je ook wegblijven... :{w
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:23:12 #35
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_156843175
Je begon goed... introvert en eerlijk (ik knap niet af op eerlijke maagden )... en dan verloor je mij met "binnenkort naar de hoeren" en euh nu quatsch van pua's geloven... :N
pi_156843346
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Wezentrijn het volgende:
Je begon goed... introvert en eerlijk (ik knap niet af op eerlijke maagden )... en dan verloor je mij met "binnenkort naar de hoeren" en euh nu quatsch van pua's geloven... :N
:')
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:39:24 #37
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156843512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:16 schreef CRW het volgende:

[..]

Als je niet normaal kunt reageren mag je ook wegblijven... :{w
Ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn vast al genoeg mensen die je een disneyverhaal voorhouden.

Beetje harde feedback is voor iedereen wel eens goed op z'n tijd.

Wil je iets bereiken, werk er dan hard voor, het komt niet aanwaaien. Aan de andere kant, met gewoon afwachten komt er wellicht ook ooit wel eens een meisje op je pad met wie het klikt.

Of niet.
pi_156843798
quote:
De meeste mannen hebben toch wel bepaalde behoeften.
En ik heb werkelijk geen idee wat je met dat laatste bedoelt :?
pi_156843841
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn vast al genoeg mensen die je een disneyverhaal voorhouden.

Beetje harde feedback is voor iedereen wel eens goed op z'n tijd.

Wil je iets bereiken, werk er dan hard voor, het komt niet aanwaaien. Aan de andere kant, met gewoon afwachten komt er wellicht ook ooit wel eens een meisje op je pad met wie het klikt.

Of niet.
Daar heb je gelijk in. Maar wat heeft dat met "geen tijd" te maken dan? Kun jij in mijn agenda kijken? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door CRW op 15-10-2015 00:17:56 ]
pi_156843843
quote:
ik knap niet af op eerlijke maagden
Daten?
pi_156844129
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:23 schreef CRW het volgende:

[..]

Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.
Ik heb kennisen in de prostitutie (en die vertelden lekker openhartig).
Voor een leuke eerste sex ervaring kun je dit beter niet doen.

Wat yummie-yum zegt is om iets in het achterhoofd te houden Crw (post #10)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tamabralski op 15-10-2015 00:15:37 ]
  donderdag 15 oktober 2015 @ 00:19:22 #42
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156844244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:55 schreef CRW het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar wat heeft dat met "geen tijd" te maken dan? Kun jij in mijn agenda kijken? :P
Iedereen zegt dat hij geen tijd heeft. Dat is echter onzin, iedereen heeft tijd.

Als jij zegt ik heb geen tijd zeg je eigenlijk dat je het op dit moment belangrijker vind om andere dingen te doen. Blijkbaar vind je dit dus niet belangrijk genoeg.
pi_156844269
.

[ Bericht 64% gewijzigd door CRW op 16-10-2015 09:55:31 ]
pi_156844306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Wat yummie-yum zegt is om iets in het achterhoofd te houden Crw (post #10)
Dank je voor de tip!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Iedereen zegt dat hij geen tijd heeft. Dat is echter onzin, iedereen heeft tijd.

Als jij zegt ik heb geen tijd zeg je eigenlijk dat je het op dit moment belangrijker vind om andere dingen te doen. Blijkbaar vind je dit dus niet belangrijk genoeg.
Mijn baas wil ook graag dat ik iedere dag op tijd op mijn werk kom ;)
pi_156844331
Niet denken voor andere mensen...

Trouwens.. je zal vast wel in iets geïnteresseerd zijn? Al zijn het reptielen ofzo. In Nederland is er toch wel een forum voor ongeveer alles. Meld je daar aan. Dan ontmoet je teminste mensen die al 1 gemeenschappelijke factor hebben. Dan valt je gesprek ook niet stil.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_156844501
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:10 schreef CRW het volgende:
Bedankt voor alle reactie tot nu toe!

[..]

Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn. :)

[..]

Een gesprek moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Ik kan nog zo mijn best doen, maar als ik bijna alleen maar korte gesloten antwoorden krijg dan houdt het snel een keer op. En helaas is dat precies wat minimaal 9 van de 10 keer gebeurd.

Verder ik ik niet op een vereniging. Ik heb wel wat rondgekeken maar ik woon in een klein dorp, e hier in de buurt zit niks wat mijn interesse wekt. En ik ben niet sportief aangelegd en vreselijk slecht in teamsporten, dus een sportclub is helaas ook geen optie.
1. Die sites hebben allemaal hoge scores voor profielfoto´s, een 8.2 is gemiddeld. Wat denk je, dat er daar 3'en voorkomen? Dat zou een beetje dom zijn van de makers. Zo heb ik een 9.4, maar ik ben echt geen Brad Pitt hoor :')

2. Natuurlijk komt het niet van 2 kanten, het is online dating. Vrouwen hebben veel meer keus aan gewillige mannen (net zoals in real life) dus zij hebben een machtspositie. Je kunt wel degelijk een goed gesprek hebben online, maar dan zul je in het begin moeten laten zien dat je een leuke man bent. Waarom zouden zij anders naar je toekomen om het gesprek op gang te houden? Dat je gesloten antwoorden krijgt geeft niks anders aan dat je gewoon saai gevonden wordt. Zeg eens iets leuks/spannends/boeiends en je zult zien dat de vrouwen helemaal openklappen.

Wat ik dus net zoals in mijn vorige post bedoel, werk aan je versier-vaardigheden, om het maar zo even te noemen. Het is wel degelijk een vaardigheid om als man goed met een vrouw te kunnen praten. Dit kan natuurlijk zijn, maar het is ook zeker aan te leren in mijn ogen. Jij hebt deze vaardigheid helaas niet, dus aan de slag.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 15-10-2015 00:55:07 ]
pi_156844634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
Want?
pi_156844648
1 ding so what.
De oplossing is ga naar de hoeren en opgelost.
So what dat je maagd bent.
Wat je nooit gehad heb kan je ook niet missen
pi_156845679
Post je profieltekst eens als je wil (mag ook in pm) want daar begint het mee.

Ik heb jaren geleden op datingsites toen ik jouw leeftijd had jouw aantal dates per twee weken zonder foto te uploaden.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 13:38:00 #50
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_156850698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:53 schreef CRW het volgende:

[..]

De meeste mannen hebben toch wel bepaalde behoeften.
En ik heb werkelijk geen idee wat je met dat laatste bedoelt :?
Het hangt er van af welk type vrouw jij wil natuurlijk, maar als ik zo videootjes van pick-up artiesten bekijk, erger ik me nogal. Je prikt zo door dat gezeik heen. Zijn er echt vrouwen die zo dom zijn daar in te trappen eigenlijk?

Ik kan niet voor alle Nederlanders spreken, maar het komt me zo over alsof hoerenlopen zo normaal is, en als je kritische vragen stelt bij die industrie, waarachter een hoop horror schuil gaat, het lijkt alsof je de nationale trots beschimpt ofzo. Ik sta daar wel versteld van eigenlijk.
In België worden hoerenlopers toch wel met wat misnoegen aanzien, vooral het type "gelukkig getrouwde man" of succesvolle mannen zoals politici, worden van de nodige vetzakkerij verweten. Mja, van mensen die niet in staat zijn om een of andere reden een relatie te hebben*, wordt het wel aanvaard. Ik heb niet zo de indruk dat jij daartoe behoort, hoor.

*een stereotype beeld van zware autisten, geesteszieken, gehandicapten, oude "zielige" mannen, enz... Dat is ook een algemene, heel stereotype denkwijze van vele mensen. Ikzelf deel die niet. Ik wens iedereen een warme, evenwichtige relatie toe. Ik denk dat iedereen daar ook wel in staat toe kan zijn, maar de datingmarkt is zéér kapitalistisch en helemaal niet openminded. Zeker sinds het internet, zien we overal extremen van mensen die mooi, rijk en succesvol lijken, dat we aan onszelf en anderen die eisen stellen...

Ik ben persoonlijk geen fotomodel natuurlijk en ik heb geen succesvolle carrière. Ik heb diabetes, maar dat is geen zwaar mankement natuurlijk. Als ik zin zou hebben in sex, moet ik me een beetje opmaken en een nachtje stappen, en dan krijg ik dat wel. Dat is helemaal niet zo moeilijk, maar die levenstijl is mijn ding niet. De meeste mensen zijn best wel gewoon oké op uiterlijk en innerlijk niveau. Daaraan zou het niet mogen liggen, waarschijnlijk bij jou ook niet. Het is meer een gevolgd van je levensinrichting, maar die hoef je niet te veranderen.

Onthou ook dat datingsites of uitgaansleven eigenlijk een markt is van vleeskeuring en constant afwegen hoe het beste koopwaar te pakken te krijgen. Ik begrijp dat je in jouw situaties daartoe bent geneigd, omdat je veel werkt, weinig tijd en vrienden hebt. Ik snap je volkomen. Ik zou, zoals hier een paar keer werd aangehaald, je eigen interesses en hobby's meer "verruimen". Probeer in contact te komen met mensen die een gemeenschappelijke interesse hebben, ga naar een bijeenkomst of tentoonstelling van iets wat je boeit.

Ik weet niet of je "verlegen" bent, maar ikzelf ben nogal introvert. Je hoeft niet te veranderen in een supersociaal en uitbundig persoon, maar je kan er wel aan werken hoe je een praatje maakt, eens je in publiek bent. Probeer dat ook oprecht te doen. Ga je naar een debat over bijvoorbeeld overbevissing, haal iets in dat debat aan om de persoon naast jou even aan te spreken over iets wat aangehaald werd door het panel. Oefen dat zowel op mannen als vrouwen, van alle leeftijden en lagen van de bevolking. Zo voorkom je dat inderdaad "wanhopig" overkomt.

Je kan in een supermarkt bijvoorbeeld de persoon aan de kassa even meedelen hoe je er graag komt, of verwijzen naar een product dat je vaak koopt en waar je tevreden over bent. "Die kaas is toch wel 't beste. Zo 's avonds in blokjes, biertje erbij..."
Als er niet veel volk achter je staat en het niet zo druk is, kan de man of vrouw achter de kassa met een beetje geluk vragen welk biertje je dan drinkt, of elk biertje hij of zij wel smaakt, misschien eerder een wijndrinker is, helemaal niet zo van de alcohol is, enz...

Zo kom je op gang, en zo oefen je een sympathieke, niet dwingende manier van praten. Verwacht niet meteen aan de haal te gaan met een knappe caissière, maar de persoon achter de kassa zal je wel herinneren en volgende keer vragen hoe het gaat met je ofzo. Op heel lage schaal een beetje netwerken en oefenen...
Het vraagt tijd, maar het loont wel, en maakt je dagelijkse leven alvast wat aangenamer.
pi_156851689
Je maakt je druk om het maagd zijn. Moet je je niet eerder druk maken om het feit dat je nog niet gezoend hebt?
pi_156857228
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:38 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk geen fotomodel natuurlijk en ik heb geen succesvolle carrière. Ik heb diabetes, maar dat is geen zwaar mankement natuurlijk. Als ik zin zou hebben in sex, moet ik me een beetje opmaken en een nachtje stappen, en dan krijg ik dat wel. Dat is helemaal niet zo moeilijk, maar die levenstijl is mijn ding niet. De meeste mensen zijn best wel gewoon oké op uiterlijk en innerlijk niveau. Daaraan zou het niet mogen liggen, waarschijnlijk bij jou ook niet. Het is meer een gevolgd van je levensinrichting, maar die hoef je niet te veranderen.
Als vrouw zijnde valt seks om elke hoek te krijgen als je maar niet al te veeleisend bent, voor veel mannen gaat die vlieger niet op.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:22:58 #53
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156859121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:25 schreef CRW het volgende:

[..]

Dank je voor de tip!

[..]

Mijn baas wil ook graag dat ik iedere dag op tijd op mijn werk kom ;)
''Ik vind mijn baas belangrijker dan ontmaagd worden''
pi_156859309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vrouwen kosten je geld, van je baas krijg je het. Dus duh.
pi_156860552
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:30 schreef BVAM het volgende:
Je maakt je druk om het maagd zijn. Moet je je niet eerder druk maken om het feit dat je nog niet gezoend hebt?
Dat ook! Het is eigenlijk het gebrek aan contact met vrouwen in het algemeen. De gemiddelde 15 jarige heeft nog meer ervaring dan ik :')

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Zucht... Moet ik dit nou echt nog serieus nemen?
pi_156869978
Misschien kun je proberen via bijvoorbeeld Meetup meer vrouwen vriendschappelijk te ontmoeten, zodat je eerst eens kunt oefenen in het voeren van gesprekken.

Als vrouwen het gesprek kort houden, zeg je misschien toch iets verkeerd zonder het te merken.

Mijn eigen ervaring is dat mannen vaak niks interessants te melden hebben en mijn profiel totaal niet gelezen hebben. Ik krijg vijf berichtjes per dag met "hoi hoe gaat het". Of "ik voldoe wel niet aan wat je zoekt, maar". Op beide reageer ik gewoon niet. Ik reageer ook niet op opmerkingen over mijn uiterlijk, want ik ben een mens, geen decoratief beeldje voor op de kast.

Dus mijn tip: toon oprechte interesse, laat haar merken dat het je om haar als persoon gaat en niet om haar uiterlijk of omdat je gewoon een willekeurige vrouw zoekt en zij een er toevallig eentje is. Zeg iets interessants waaruit blijkt wie je bent en geen 'hoi hoe gaat het, ja goed, met jou ook, waar werk je etc' Bewaar opmerkingen over uiterlijk voor als je iemand beter kent. Geef complimenten over inhoudelijke dingen, over iemands karakter of humor of wat iemand bereikt heeft bijvoorbeeld.

Als vrouw word je op een datingsite inderdaad belaagd door mannen, dus als je er als man uit wilt springen moet je je best doen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156870020
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:10 schreef LadyOracle het volgende:
Misschien kun je proberen via bijvoorbeeld Meetup meer vrouwen vriendschappelijk te ontmoeten, zodat je eerst eens kunt oefenen in het voeren van gesprekken.

Als vrouwen het gesprek kort houden, zeg je misschien toch iets verkeerd zonder het te merken.

Mijn eigen ervaring is dat mannen vaak niks interessants te melden hebben en mijn profiel totaal niet gelezen hebben. Ik krijg vijf berichtjes per dag met "hoi hoe gaat het". Of "ik voldoe wel niet aan wat je zoekt, maar". Op beide reageer ik gewoon niet. Ik reageer ook niet op opmerkingen over mijn uiterlijk, want ik ben een mens, geen decoratief beeldje voor op de kast.

Dus mijn tip: toon oprechte interesse, laat haar merken dat het je om haar als persoon gaat en niet om haar uiterlijk of omdat je gewoon een willekeurige vrouw zoekt en zij een er toevallig eentje is. Zeg iets i nteressants waaruit blijkt wie je bent en geen 'hoi hoe gaat het, ja goed, met jou ook, waar werk je etc' Bewaar opmerkingen over uiterlijk voor als je iemand beter kent. Geef complimenten over inhoudelijke dingen, over iemands karakter of humor of wat iemand bereikt heeft bijvoorbeeld.

Als vrouw word je op een datingsite inderdaad belaagd door mannen, dus als je er als man uit wilt springen moet je je best doen.
Complimenten over iets inhoudelijks terwijl je iemand nog niet inhoudelijk kent?
Is wel gewaagd hoor.
pi_156870043
Al zoveel eisen gaan stellen over hoe iemand het gesprek opent. :') En dan waarschijnlijk 5 nietszeggende selfies en weinig aanknopingspunten in je geweldige profiel.
pi_156870074
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Complimenten over iets inhoudelijks terwijl je iemand nog niet inhoudelijk kent?
Is wel gewaagd hoor.
Als je met iemand chat kun je ook zeggen 'ik vind je heel grappig' ipv 'ik vind je mooi'. En als iemand iets over zichzelf vertelt in een profiel of via een foto kun je daar op reageren. 'Wat goed dat je vrijwilligerswerk doet', of zo.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_156870139
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:19 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Als je met iemand chat kun je ook zeggen 'ik vind je heel grappig' ipv 'ik vind je mooi'. En als iemand iets over zichzelf vertelt in een profiel of via een foto kun je daar op reageren. 'Wat goed dat je vrijwilligerswerk doet', of zo.
Maar daarmee openen is bijna onmogelijk. Want je doet er wel een tijdje over om te concluderen dat iemand grappig is meestal.
pi_156870154
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Al zoveel eisen gaan stellen over hoe iemand het gesprek opent. :') En dan waarschijnlijk 5 nietszeggende selfies en weinig aanknopingspunten in je geweldige profiel.
Ik ben veeleisend ja. Ik ben gelukkig in mijn eentje en geef dat alleen op voor iemand die echt leuk is en bij me past. En er is zo veel aanbod dat ik alle gelegenheid heb om zo kritisch te zijn.

Ik kan wel tegen TS zeggen 'open gewoon 130 chats met hoi' maar ik weet uit mijn omgeving dat veel vrouwen net zo kritisch zijn en ook zo veel reacties krijgen, dus dat gaat hem niet helpen. Hij kan zich er maar beter bewust van zijn dat vrouwen zich in de luxepositie bevinden hoge eisen te kunnen stellen.
pi_156870250
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik ben veeleisend ja. Ik ben gelukkig in mijn eentje en geef dat alleen op voor iemand die echt leuk is en bij me past. En er is zo veel aanbod dat ik alle gelegenheid heb om zo kritisch te zijn.

Ik kan wel tegen TS zeggen 'open gewoon 130 chats met hoi' maar ik weet uit mijn omgeving dat veel vrouwen net zo kritisch zijn en ook zo veel reacties krijgen, dus dat gaat hem niet helpen. Hij kan zich er maar beter bewust van zijn dat vrouwen zich in de luxepositie bevinden hoge eisen te kunnen stellen.
Je wilt gewoon dat je ego continu gestreeld wordt.
pi_156870443
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat vrouwen zo worden wordt gefaciliteerd door jullie mannen. ;(
pi_156870455
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat vrouwen zo worden wordt gefaciliteerd door jullie mannen. ;(
Ik weiger. :(
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:57:43 #65
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156870541
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:10 schreef CRW het volgende:
Ah fuck, dan ben je saai. Nog erger. Sterkte.
Ik ga naar huis.
pi_156870874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:18 schreef Deshain het volgende:
Post je profieltekst eens als je wil (mag ook in pm) want daar begint het mee.

Ik heb jaren geleden op datingsites toen ik jouw leeftijd had jouw aantal dates per twee weken zonder foto te uploaden.
Ik date via paiq. Die doen niet aan profielen. Je kunt een nieuwe match aanvragen en dan word je aan de hand van een lange vragenlijst gekoppeld aan iemand die bij je zou passen. Maar dat maakt het alleen wel nog lastiger om op een originele manier het gesprek te beginnen.

En sorry, maar 1 of 2 dates per week als man lijkt me sterk. En al helemaal zonder profielfoto kun je het gewoon vergeten. Of er moet de laatste paar jaar heel veel veranderd zijn op de datingmarkt...
pi_156872168
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vreemde conclusie.
pi_156874560
quote:

Dus mijn tip: toon oprechte interesse, laat haar merken dat het je om haar als persoon gaat en niet om haar uiterlijk of omdat je gewoon een willekeurige vrouw zoekt en zij een er toevallig eentje is. Zeg iets interessants waaruit blijkt wie je bent en geen 'hoi hoe gaat het, ja goed, met jou ook, waar werk je etc' Bewaar opmerkingen over uiterlijk voor als je iemand beter kent. Geef complimenten over inhoudelijke dingen, over iemands karakter of humor of wat iemand bereikt heeft bijvoorbeeld.

Een inhoudelijke reactie van een wat wijzere vrouw ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156874831
quote:

Ik vind dat je een hard en kil karakter hebt. Je hebt een bitchy imago weten neer te zetten.

Maar, hoi.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:58:39 #70
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_156875015
ik neuk jullie allemaal de moeder, als je dit nou de eerste 4 weken zegt tegen wat meiden, wordt je hard van
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:00:06 #71
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_156875048
quote:

[..]

tot ze over de 30 zijn en ....
pi_156875517
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:00 schreef Slip het volgende:

[..]

Precies, dan zijn de rollen omgedraaid.
pi_156875542
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef CRW het volgende:

[..]

En sorry, maar 1 of 2 dates per week als man lijkt me sterk. En al helemaal zonder profielfoto kun je het gewoon vergeten.
Je bent verdomd snel opeens een expert geworden zie ik...

Maar een site zonder profiel zal dat inderdaad niet op lukken, relatie planet bijvoorbeeld kan het gewoon.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:25:55 #74
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156875625
quote:

[..]

Jij en alle andere vrouwen.

Net of elke vrouw het word aangeleerd en het dan ook nog gewoon normaal / vanzelfsprekend gaat vinden. :') _O-

Het valt nog mee, dat je het zelf zegt en niet ontkent.
pi_156875850
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:25 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Jij en alle andere vrouwen.

Net of elke vrouw het word aangeleerd en het dan ook nog gewoon normaal / vanzelfsprekend gaat vinden. :') _O-

Het valt nog mee, dat je het zelf zegt en niet ontkent.
Het IS dan ook normaal/gezond dat je zorgt dat je het eerst in je eentje fijn hebt, voordat je aan een relatie begint. Als je wanhopig bent denk je misschien dat een relatie je zal "redden", maar zo werkt het niet.
pi_156875899
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het IS dan ook normaal/gezond dat je zorgt dat je het eerst in je eentje fijn hebt, voordat je aan een relatie begint. Als je wanhopig bent denk je misschien dat een relatie je zal "redden", maar zo werkt het niet.
Zo werkt het inderdaad niet en je trekt er ook sneller de verkeerde mensen door aan.
pi_156875920
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Zo werkt het inderdaad niet en je trekt er ook sneller de verkeerde mensen door aan.
En in het geval van een man trek je er waarschijnlijk helemaal niemand mee aan, maar dat terzijde :P
pi_156875949
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:41 schreef DonJames het volgende:

[..]

En in het geval van een man trek je er waarschijnlijk helemaal niemand mee aan, maar dat terzijde :P
Ja, daar heb je wel gelijk in eigenlijk.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:45:14 #79
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156876001
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Lul het maar weer goed. Ik had het over all die regels daarna.
pi_156876042
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Lul het maar weer goed. Ik had het over all die regels daarna.
Wat is daar mis mee dan? Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, valt verder ook niks aan "goed te lullen". Werkt andersom (weinig mannen in een omgeving met veel vrouwen) net zo goed, overigens.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:03:35 #81
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156876306
quote:

[..]

Draai dit om TS, praat vanuit de positie dat vrouwen jou moeten willen (dan bedoel ik geen arrogante houding). Doe een beetje alsof je haar keurt, zeg dat ze ergens punten mee scoort, en met een beetje sarcastische ondertoon dat ze je al bijna mee op date mag vragen

Succes gegarandeerd
pi_156877553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:50 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ik vind dat je een hard en kil karakter hebt. Je hebt een bitchy imago weten neer te zetten.

Maar, hoi.
Als je bedoelt dat ik geen afhankelijk en onzeker meisje ben dat voor iedere man plat gaat, dan heb je gelijk. Als je dat bedreigend vindt, moeten we maar niet trouwen. Kusjes!

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:00 schreef Slip het volgende:

[..]

Ben ik al.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:05:59 #83
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156877646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan? Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, valt verder ook niks aan "goed te lullen". Werkt andersom (weinig mannen in een omgeving met veel vrouwen) net zo goed, overigens.
Wat een bullshit.

Wat is er niet mis met vrouwen die helemaal niks hoeven te doen, alles geregeld krijgen en mannen die alles doen en afhankelijk zijn of je wel aan haar eisen pakket doet. Daarnaast dit ook nog als vanzelfsprekend vinden.

Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen? Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.

Zo niet, kun je alle actie ondernemen wat je wil, als jij niet aan hun droomvent eisen voldoet, kom je nooit een stap verder.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:08:19 #84
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156877695
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:01 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat ik geen afhankelijk en onzeker meisje ben dat voor iedere man plat gaat, dan heb je gelijk. Als je dat bedreigend vindt, moeten we maar niet trouwen. Kusjes!

[..]

Ben ik al.
Geen reactie?

Mooi uit geluld dus. :') _O-
pi_156877782
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:05 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Wat is er niet mis met vrouwen die helemaal niks hoeven te doen, alles geregeld krijgen en mannen die alles doen en afhankelijk zijn of je wel aan haar eisen pakket doet. Daarnaast dit ook nog als vanzelfsprekend vinden.
Het is nu een keer de natuur dat vrouwen de selectie toepassen. Doe je weinig aan. Alles geregeld krijgen vat ik niet helemaal, als je bedoelt dat ze dat van mannen krijgen dan is dat gewoon een vrije keus. Het staat je geheel vrij om daar niet aan mee te doen.
quote:
Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen? Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.
Geografisch: Landen als Rusland en Oekraine.
Historisch: Vroeger tijden, waarin mannen bij bosjes stierven tijdens hun werkzaamheden. In het bijzonder oorlogstijden.
quote:
Zo niet, kun je alle actie ondernemen wat je wil, als jij niet aan hun droomvent eisen voldoet, kom je nooit een stap verder.
Dat ligt dus geheel aan de markt, er zijn wel degelijk plaatsen waar de markt een stuk gunstiger is.
pi_156877795
quote:

[..]

Wat een bullshit.

Wie zegt dat vrouwen die eisen stellen niks hoeven te doen en alles krijgen? Uiteindelijk komt een relatie van twee kanten.
pi_156877951
Hey CRW,

Misschien ben je bekend met het fenomeen FA? Er is best een grote subcommunity op Reddit te vinden. Beetje melodramatisch naar mijn smaak, maar wellicht herken je je hierin?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sturmic op 16-10-2015 16:22:50 (typo) ]
pi_156878181
quote:

[..]

Wat een bullshit.
Aldus dé expert op het gebied van vrouwen :')
quote:
Je bent niet "afhankelijk" als het goed is. Soms lukt het wel, soms lukt het niet, maar afhankelijk ben je alleen als je alles af laat hangen van haar. Oftewel: groei ballen.
quote:
Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen?
Dansles, yoga, hardlopen, studie Psychologie etc. etc. etc. Is echt niet zo moeilijk te verzinnen hoor..
quote:
Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.
En zij niet aan de jouwe? Je komt bijzonder wanhopig over, ik zie echt geen enkele vorm van eigenwaarde. Zorg daar eerst maar eens voor.
quote:
Bij haar niet nee. Niks van aantrekken en op naar de volgende.

Maar serieus. Jij bent "boos" op alle vrouwen omdat het niet ee-heer-lijk is dat jij ál het "werk" moet doen. Denk je daar ook maar íets mee te bereiken?
pi_156878829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef DonJames het volgende:
En zij niet aan de jouwe? Je komt bijzonder wanhopig over, ik zie echt geen enkele vorm van eigenwaarde. Zorg daar eerst maar eens voor.

Niet alleen wanhopig, maar ook door en door verbitterd.
pi_156878976
Er zijn overigens heus wel vrouwen die het initiatief nemen. Ik deed het vroeger ook, maar mijn ervaringen zijn er (achteraf) niet al te best mee. :')
pi_156879123
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Er zijn overigens heus wel vrouwen die het initiatief nemen. Ik deed het vroeger ook, maar mijn ervaringen zijn er (achteraf) niet al te best mee. :')
Ja, maar bar weinig. Sowieso moet je niet uitgaan van het initiatief van een ander.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156879126
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik date via paiq. Die doen niet aan profielen. Je kunt een nieuwe match aanvragen en dan word je aan de hand van een lange vragenlijst gekoppeld aan iemand die bij je zou passen. Maar dat maakt het alleen wel nog lastiger om op een originele manier het gesprek te beginnen.

En sorry, maar 1 of 2 dates per week als man lijkt me sterk. En al helemaal zonder profielfoto kun je het gewoon vergeten. Of er moet de laatste paar jaar heel veel veranderd zijn op de datingmarkt...
1 of 2 dates per week kan prima, helemaal icm Tinder
pi_156879191
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik deed het vroeger ook, maar mijn ervaringen zijn er (achteraf) niet al te best mee.
Trouwens, hoeveel heb je het gedaan dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:37:06 #94
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156879288
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:12 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wie zegt dat vrouwen die eisen stellen niks hoeven te doen en alles krijgen? Uiteindelijk komt een relatie van twee kanten.
Wtf heeft een relatie te maken, met actie ondernemen, geen date kunnen krijgen en zeer zeker geen relatie?

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef DonJames het volgende:
Aldus dé expert op het gebied van vrouwen :')
Ja, ik ben al zo lang bezig, dat je mij wel bijna als expert zou kunnen beschouwen.
quote:
Je bent niet "afhankelijk" als het goed is. Soms lukt het wel, soms lukt het niet, maar afhankelijk ben je alleen als je alles af laat hangen van haar. Oftewel: groei ballen.

Nee, je hebt ook dat het helemaal nooit lukt, maar dat is waarschijnlijk niet cliché genoeg hé.
quote:
Dansles, yoga, hardlopen, studie Psychologie etc. etc. etc. Is echt niet zo moeilijk te verzinnen hoor..

Dus? Bijna geen vrouw die actie onderneemt, waar dan ook.
quote:

Eisen zijn alleen relevant, als jij diegene bent, die word aangesproken. Iets wat een vrouw bij een man dus bijna nooit doet.

quote:
Bij haar niet nee. Niks van aantrekken en op naar de volgende.
Been there, done that.

Om vervolgens weer hetzelfde mee te maken. Keer op keer op keer.
quote:
Maar serieus. Jij bent "boos" op alle vrouwen omdat het niet ee-heer-lijk is dat jij ál het "werk" moet doen. Denk je daar ook maar íets mee te bereiken?
Nee, het feit dat je als man, genoeg actie onderneemt, maar geen enkele stap verder komt, omdat je niet voldoet aan hun droomvent eisen.

Ik schiet al 10 jaar niet op en ik ben echt geen freak of lelijkerd. Dat dit zich na zo'n lange tijd, uit in frustratie, begrijp / zie je blijkbaar niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Niet alleen wanhopig, maar ook door en door verbitterd.
Wanhopig ben ik niet maar verbitterd ben ik wel en terecht.

Als je zo eenzijdig je leven moet blijven ervaren, dan is dat geen leven.
pi_156879317
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Trouwens, hoeveel heb je het gedaan dan?
Twee keer. Met allebei een relatie gehad en in die relaties zelf kwam het initiatief eigenlijk ook vrijwel alleen van mijn kant. Maar goed, daar hebben we ook weer van geleerd.
pi_156879340
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Twee keer. Met allebei een relatie gehad en in die relaties zelf kwam het initiatief eigenlijk ook vrijwel alleen van mijn kant. Maar goed, daar hebben we ook weer van geleerd.
Jezus.

Als je het twee keer hebt gedaan. Dan kun je niet zeggen dat je vroeger ook initiatief nam. C'mon, 2x stelt niks voor.
pi_156879442
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jezus.

Als je het twee keer hebt gedaan. Dan kun je niet zeggen dat je vroeger ook initiatief nam. C'mon, 2x stelt niks voor.
Waarom niet?
pi_156879546
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Waarom niet?
Overigens onderstreep je trouwens wel zijn punt wat betreft slagingskansen van het benaderen. 2 uit 2
pi_156879645
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat gemiddelde vent op een gemiddelde stapavond al over je record heen zit.
pi_156879720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat gemiddelde vent op een gemiddelde stapavond al over je record heen zit.
Oké, dan niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')