Wil je nou een vriendin of geen maagd meer zijn? Want als je enkel geen maagd meer wil zijn dan bieden die hoeren toch juist uitkomst?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op.
Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Wil je nou een vriendin of geen maagd meer zijn? Want als je enkel geen maagd meer wil zijn dan bieden die hoeren toch juist uitkomst?
Probeer je eens wat te verdiepen in versierskills. Je bent duidelijk nog een groentje, je kan je daarin ontzettend verbeteren. Daarnaast proberen vrouwen online zeker niet het gesprek gaande te houden nee. Waarom zouden ze ook, honderden mannen staan klaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:
Ik word niet aangesproken nee. Maar ik ontmoet dan ook maar weinig nieuwe mensen sinds ik fulltime werk.Ik ga zo af en toe nog uit en spreek dan ook wel meisjes aan, en ik kan dan best spontaan zijn na wat biertjes vind ik. Maar ze zijn of bezet of tonen geen enkele interesse. Vaak negeren ze me gewoon.
Een enkele keer krijg wel eens te horen: "ik vind je wel leuk, maar alleen als vriend". Maar dat is gewoon een verkapte afwijzingEn verder dan dat ben ik nog nooit gekomen...
Wat voor tips verwacht je precies van ons? Over dating? Omgang met vrouwen? Versieren? Hoe je meer zelfvertrouwen krijgt? Je zelfbeeld verbeterd?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan.Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.
Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op.![]()
Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer...
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:45 schreef Geerd het volgende:
Lees deze 4 topics maar ff door
R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:47 schreef Geerd het volgende:
hier kun je ook nog ff langs
R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ook ouderen welkom. #3
Hahaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:30 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Ben je zelfverzekerd of straal je wanhoop naar een relatie uit? Je zou bijvoorbeeld kunnen proberen zelfverzekerder te worden door spieren te gaan kweken. En spreken ze jou echt nooit aan of wel?
Ze spreken mij namelijk wel aan, maar ik ben te autistisch om ook maar normaal te reageren.
Omdat seks een basisbehoefte is van (vrijwel) ieder volwassen mens?quote:
TS heeft 25 jaar zonder seks geleefd, en nu moet het ineens omdat het een basisbehoefte is? Daarnaast vroeg ik het niet aan jouquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Omdat seks een basisbehoefte is van (vrijwel) ieder volwassen mens?
En ja tips, post hier eens een gesprek dan kun je wellicht goede tips krijgen. Het standaard riedeltje van: "Hoi, hoe is het? Goed met jou? Ja ook goed, wat doe je in het dagelijkse leven?" werkt niet zo goed.
Moeten die 2 mensen natuurlijk wel enigszins een gesprek hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
TS heeft 25 jaar zonder seks geleefd, en nu moet het ineens omdat het een basisbehoefte is? Daarnaast vroeg ik het niet aan jou![]()
En over dat laatste, aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens. Maar aan de andere kant, als twee mensen elkaar leuk vinden, maakt het volgens mij niet heel veel uit of je nou origineel een gesprek begint of met dat 'standaard riedeltje'
Ja zo werkt de natuur nou eenmaal. Maslow en alles.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
TS heeft 25 jaar zonder seks geleefd, en nu moet het ineens omdat het een basisbehoefte is? Daarnaast vroeg ik het niet aan jou![]()
En over dat laatste, aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens. Maar aan de andere kant, als twee mensen elkaar leuk vinden, maakt het volgens mij niet heel veel uit of je nou origineel een gesprek begint of met dat 'standaard riedeltje'
''Ik wil een mooi gespierd lichaam''quote:
Je moet het lot wel een handje helpen natuurlijk. Op zolder blijven zitten werkt ook niet.quote:
quote:
Ja hoe ruiken ze dat, net op het moment dat je geaccepteerd hebt dat je voor de rest van je leven alleen zal blijven (en dus niet meer bij iedere vrouw die je ziet denkt of ze je wel ziet zitten) loop je tegen iemand aan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
Juistum. Gewoon skijtbeleid tonen.
.
Echt hè.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:40 schreef Henno het volgende:
[..]
[..]
Ja hoe ruiken ze dat, net op het moment dat je geaccepteerd hebt dat je voor de rest van je leven alleen zal blijven (en dus niet meer bij iedere vrouw die je ziet denkt of ze je wel ziet zitten) loop je tegen iemand aan.
En als je dan eenmaal een vriendin hebt zijn er opeens meer geïnteresseerd
Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:52 schreef Vincento17 het volgende:
Ik als vrouw vind het altijd wel belangrijk dat iemand niet 'wanhopig' overkomt. Je moet niet té erg opzoek zijn naar seks/een vriendin.
Je zegt aan je uiterlijk ligt het niet? Weet je dat zeker? Ik bedoel, daar judgen toch veel vrouwen op...
Een gesprek moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Ik kan nog zo mijn best doen, maar als ik bijna alleen maar korte gesloten antwoorden krijg dan houdt het snel een keer op. En helaas is dat precies wat minimaal 9 van de 10 keer gebeurd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Probeer je eens wat te verdiepen in versierskills. Je bent duidelijk nog een groentje, je kan je daarin ontzettend verbeteren. Daarnaast proberen vrouwen online zeker niet het gesprek gaande te houden nee. Waarom zouden ze ook, honderden mannen staan klaar.
Zit je bijvoorbeeld niet bij een vereniging o.i.d. waar je vrouwen kan ontmoeten?
Blijkbaar is er iets dat veel mensen hebben maar dat ik mis, waardoor het krijgen van relaties haast vanzelf lijkt te gaan. Alleen wat, daar probeer ik achter te komen. Maar deze post was al heel leerzaam, bedankt!quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:16 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Wat voor tips verwacht je precies van ons? Over dating? Omgang met vrouwen? Versieren? Hoe je meer zelfvertrouwen krijgt? Je zelfbeeld verbeterd?
Anyway; ik lees veel negativiteit in je OP. Dat is per definitie niet aantrekkelijk. Oh en laat dat gedoe over maagdelijkheid eens los. Dat boeit werkelijk helemaal niemand, alleen jezelf blijkbaar, en is zonde van je tijd en energie.
Daarnaast, toon oprechte interesse in een vrouw, en wees eerlijk. Als je een leuke chat hebt en je wilt een date met haar, stel het voor. Als je een vrouw knap vindt, zeg dat tegen haar. Als je op een date met een vrouw wil zoenen, zeg dat eerlijk. Maak je niet druk om wat andere mensen van je vinden.
Jij bent de beste man die een vrouw kan treffen tijdens een date. Wees er van overtuigd, en gedraag je ook zo.
Kieskeurig ben ik al jaren niet meer...quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:40 schreef Yummie-Yum het volgende:
Als je het echt zat bent, zou je eens minder kieskeurig kunnen zijn
Wat er volgens mij fout gaat is dat de gesprekjes altijd doodbloeden. Doordat er van de andere kant geen moeite gedaan wordt om ze op gang te houden. En een gesprek in mijn eentje op gang houden kan ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
3 dates in 1.5 jaar tijd... dan gaat het in de gesprekjes ook ergens fout. Dat je introvert bent hoeft niets uit te maken, als je maar wel wat gaande hebt in je leven waar je over kunt praten. Is dat zo?
Je zegt dat het niet aan je uiterlijk ligt, maar uiterlijk is ook niet alles. Wat je uitstraalt is belangrijker.
Hoe vond je de dates zelf gaan?
Omdat de gemiddelde Nederlander op zijn/haar 17e ontmaagd wordt, maar ik ben 8 jaar later nog steeds (onvrijwillig) maagd... Dat geeft me toch een behoorlijk minderwaardigheidsgevoel en geeft me soms het idee dat ik niet helemaal spoor ofzo.quote:
Ga ik doen wanneer ik tijd heb!quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kijk hier eens naar. Versieren kun je leren.
Als je niet normaal kunt reageren mag je ook wegblijven...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wanneer ik tijd heb....![]()
Dacht je dat je na dit topic openen morgen opeens een chick op je lul heb zitten ofzo.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Wezentrijn het volgende:
Je begon goed... introvert en eerlijk (ik knap niet af op eerlijke maagden )... en dan verloor je mij met "binnenkort naar de hoeren" en euh nu quatsch van pua's geloven...
Ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn vast al genoeg mensen die je een disneyverhaal voorhouden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:16 schreef CRW het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren mag je ook wegblijven...
De meeste mannen hebben toch wel bepaalde behoeften.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Wezentrijn het volgende:
Je begon goed... introvert en eerlijk (ik knap niet af op eerlijke maagden )... en dan verloor je mij met "binnenkort naar de hoeren" en euh nu quatsch van pua's geloven...
Daar heb je gelijk in. Maar wat heeft dat met "geen tijd" te maken dan? Kun jij in mijn agenda kijken?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn vast al genoeg mensen die je een disneyverhaal voorhouden.
Beetje harde feedback is voor iedereen wel eens goed op z'n tijd.
Wil je iets bereiken, werk er dan hard voor, het komt niet aanwaaien. Aan de andere kant, met gewoon afwachten komt er wellicht ook ooit wel eens een meisje op je pad met wie het klikt.
Of niet.
Daten?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Wezentrijn het volgende:
ik knap niet af op eerlijke maagden
Ik heb kennisen in de prostitutie (en die vertelden lekker openhartig).quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:23 schreef CRW het volgende:
[..]
Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.
Iedereen zegt dat hij geen tijd heeft. Dat is echter onzin, iedereen heeft tijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:55 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar wat heeft dat met "geen tijd" te maken dan? Kun jij in mijn agenda kijken?
Dank je voor de tip!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik heb kennisen in de prostitutie (en die vertelden lekker openhartig).
Voor een leuke eerste sex ervaring kun je dit beter niet doen.
Wat yummie-yum zegt is om iets in het achterhoofd te houden Crw (post #10)
Mijn baas wil ook graag dat ik iedere dag op tijd op mijn werk komquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij geen tijd heeft. Dat is echter onzin, iedereen heeft tijd.
Als jij zegt ik heb geen tijd zeg je eigenlijk dat je het op dit moment belangrijker vind om andere dingen te doen. Blijkbaar vind je dit dus niet belangrijk genoeg.
1. Die sites hebben allemaal hoge scores voor profielfoto´s, een 8.2 is gemiddeld. Wat denk je, dat er daar 3'en voorkomen? Dat zou een beetje dom zijn van de makers. Zo heb ik een 9.4, maar ik ben echt geen Brad Pitt hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:10 schreef CRW het volgende:
Bedankt voor alle reactie tot nu toe!
[..]
Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn.
[..]
Een gesprek moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Ik kan nog zo mijn best doen, maar als ik bijna alleen maar korte gesloten antwoorden krijg dan houdt het snel een keer op. En helaas is dat precies wat minimaal 9 van de 10 keer gebeurd.
Verder ik ik niet op een vereniging. Ik heb wel wat rondgekeken maar ik woon in een klein dorp, e hier in de buurt zit niks wat mijn interesse wekt. En ik ben niet sportief aangelegd en vreselijk slecht in teamsporten, dus een sportclub is helaas ook geen optie.
Want?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
Ik heb kennisen in de prostitutie (en die vertelden lekker openhartig).
Voor een leuke eerste sex ervaring kun je dit beter niet doen.
Het hangt er van af welk type vrouw jij wil natuurlijk, maar als ik zo videootjes van pick-up artiesten bekijk, erger ik me nogal. Je prikt zo door dat gezeik heen. Zijn er echt vrouwen die zo dom zijn daar in te trappen eigenlijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:53 schreef CRW het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben toch wel bepaalde behoeften.
En ik heb werkelijk geen idee wat je met dat laatste bedoelt
Als vrouw zijnde valt seks om elke hoek te krijgen als je maar niet al te veeleisend bent, voor veel mannen gaat die vlieger niet op.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:38 schreef Wezentrijn het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk geen fotomodel natuurlijk en ik heb geen succesvolle carrière. Ik heb diabetes, maar dat is geen zwaar mankement natuurlijk. Als ik zin zou hebben in sex, moet ik me een beetje opmaken en een nachtje stappen, en dan krijg ik dat wel. Dat is helemaal niet zo moeilijk, maar die levenstijl is mijn ding niet. De meeste mensen zijn best wel gewoon oké op uiterlijk en innerlijk niveau. Daaraan zou het niet mogen liggen, waarschijnlijk bij jou ook niet. Het is meer een gevolgd van je levensinrichting, maar die hoef je niet te veranderen.
''Ik vind mijn baas belangrijker dan ontmaagd worden''quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:25 schreef CRW het volgende:
[..]
Dank je voor de tip!
[..]
Mijn baas wil ook graag dat ik iedere dag op tijd op mijn werk kom
Vrouwen kosten je geld, van je baas krijg je het. Dus duh.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
''Ik vind mijn baas belangrijker dan ontmaagd worden''
Dat ook! Het is eigenlijk het gebrek aan contact met vrouwen in het algemeen. De gemiddelde 15 jarige heeft nog meer ervaring dan ikquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:30 schreef BVAM het volgende:
Je maakt je druk om het maagd zijn. Moet je je niet eerder druk maken om het feit dat je nog niet gezoend hebt?
Zucht... Moet ik dit nou echt nog serieus nemen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
''Ik vind mijn baas belangrijker dan ontmaagd worden''
Complimenten over iets inhoudelijks terwijl je iemand nog niet inhoudelijk kent?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:10 schreef LadyOracle het volgende:
Misschien kun je proberen via bijvoorbeeld Meetup meer vrouwen vriendschappelijk te ontmoeten, zodat je eerst eens kunt oefenen in het voeren van gesprekken.
Als vrouwen het gesprek kort houden, zeg je misschien toch iets verkeerd zonder het te merken.
Mijn eigen ervaring is dat mannen vaak niks interessants te melden hebben en mijn profiel totaal niet gelezen hebben. Ik krijg vijf berichtjes per dag met "hoi hoe gaat het". Of "ik voldoe wel niet aan wat je zoekt, maar". Op beide reageer ik gewoon niet. Ik reageer ook niet op opmerkingen over mijn uiterlijk, want ik ben een mens, geen decoratief beeldje voor op de kast.
Dus mijn tip: toon oprechte interesse, laat haar merken dat het je om haar als persoon gaat en niet om haar uiterlijk of omdat je gewoon een willekeurige vrouw zoekt en zij een er toevallig eentje is. Zeg iets i nteressants waaruit blijkt wie je bent en geen 'hoi hoe gaat het, ja goed, met jou ook, waar werk je etc' Bewaar opmerkingen over uiterlijk voor als je iemand beter kent. Geef complimenten over inhoudelijke dingen, over iemands karakter of humor of wat iemand bereikt heeft bijvoorbeeld.
Als vrouw word je op een datingsite inderdaad belaagd door mannen, dus als je er als man uit wilt springen moet je je best doen.
Als je met iemand chat kun je ook zeggen 'ik vind je heel grappig' ipv 'ik vind je mooi'. En als iemand iets over zichzelf vertelt in een profiel of via een foto kun je daar op reageren. 'Wat goed dat je vrijwilligerswerk doet', of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Complimenten over iets inhoudelijks terwijl je iemand nog niet inhoudelijk kent?
Is wel gewaagd hoor.
Maar daarmee openen is bijna onmogelijk. Want je doet er wel een tijdje over om te concluderen dat iemand grappig is meestal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:19 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Als je met iemand chat kun je ook zeggen 'ik vind je heel grappig' ipv 'ik vind je mooi'. En als iemand iets over zichzelf vertelt in een profiel of via een foto kun je daar op reageren. 'Wat goed dat je vrijwilligerswerk doet', of zo.
Ik ben veeleisend ja. Ik ben gelukkig in mijn eentje en geef dat alleen op voor iemand die echt leuk is en bij me past. En er is zo veel aanbod dat ik alle gelegenheid heb om zo kritisch te zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Al zoveel eisen gaan stellen over hoe iemand het gesprek opent.En dan waarschijnlijk 5 nietszeggende selfies en weinig aanknopingspunten in je geweldige profiel.
Je wilt gewoon dat je ego continu gestreeld wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend ja. Ik ben gelukkig in mijn eentje en geef dat alleen op voor iemand die echt leuk is en bij me past. En er is zo veel aanbod dat ik alle gelegenheid heb om zo kritisch te zijn.
Ik kan wel tegen TS zeggen 'open gewoon 130 chats met hoi' maar ik weet uit mijn omgeving dat veel vrouwen net zo kritisch zijn en ook zo veel reacties krijgen, dus dat gaat hem niet helpen. Hij kan zich er maar beter bewust van zijn dat vrouwen zich in de luxepositie bevinden hoge eisen te kunnen stellen.
Dat vrouwen zo worden wordt gefaciliteerd door jullie mannen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat je ego continu gestreeld wordt.
Ik weiger.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vrouwen zo worden wordt gefaciliteerd door jullie mannen.
Ah fuck, dan ben je saai. Nog erger. Sterkte.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:10 schreef CRW het volgende:
Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn.
Ik date via paiq. Die doen niet aan profielen. Je kunt een nieuwe match aanvragen en dan word je aan de hand van een lange vragenlijst gekoppeld aan iemand die bij je zou passen. Maar dat maakt het alleen wel nog lastiger om op een originele manier het gesprek te beginnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:18 schreef Deshain het volgende:
Post je profieltekst eens als je wil (mag ook in pm) want daar begint het mee.
Ik heb jaren geleden op datingsites toen ik jouw leeftijd had jouw aantal dates per twee weken zonder foto te uploaden.
Vreemde conclusie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat je ego continu gestreeld wordt.
Een inhoudelijke reactie van een wat wijzere vrouwquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:10 schreef LadyOracle het volgende:
Misschien kun je proberen via bijvoorbeeld Meetup meer vrouwen vriendschappelijk te ontmoeten, zodat je eerst eens kunt oefenen in het voeren van gesprekken.
Als vrouwen het gesprek kort houden, zeg je misschien toch iets verkeerd zonder het te merken.
Mijn eigen ervaring is dat mannen vaak niks interessants te melden hebben en mijn profiel totaal niet gelezen hebben. Ik krijg vijf berichtjes per dag met "hoi hoe gaat het". Of "ik voldoe wel niet aan wat je zoekt, maar". Op beide reageer ik gewoon niet. Ik reageer ook niet op opmerkingen over mijn uiterlijk, want ik ben een mens, geen decoratief beeldje voor op de kast.
Dus mijn tip: toon oprechte interesse, laat haar merken dat het je om haar als persoon gaat en niet om haar uiterlijk of omdat je gewoon een willekeurige vrouw zoekt en zij een er toevallig eentje is. Zeg iets interessants waaruit blijkt wie je bent en geen 'hoi hoe gaat het, ja goed, met jou ook, waar werk je etc' Bewaar opmerkingen over uiterlijk voor als je iemand beter kent. Geef complimenten over inhoudelijke dingen, over iemands karakter of humor of wat iemand bereikt heeft bijvoorbeeld.
Als vrouw word je op een datingsite inderdaad belaagd door mannen, dus als je er als man uit wilt springen moet je je best doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ik vind dat je een hard en kil karakter hebt. Je hebt een bitchy imago weten neer te zetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:10 schreef LadyOracle het volgende:
Dus mijn tip: toon oprechte interesse, laat haar merken dat het je om haar als persoon gaat en niet om haar uiterlijk of omdat je gewoon een willekeurige vrouw zoekt en zij een er toevallig eentje is. Zeg iets interessants waaruit blijkt wie je bent en geen 'hoi hoe gaat het, ja goed, met jou ook, waar werk je etc' Bewaar opmerkingen over uiterlijk voor als je iemand beter kent. Geef complimenten over inhoudelijke dingen, over iemands karakter of humor of wat iemand bereikt heeft bijvoorbeeld.
tot ze over de 30 zijn en ....quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend ja. Ik ben gelukkig in mijn eentje en geef dat alleen op voor iemand die echt leuk is en bij me past. En er is zo veel aanbod dat ik alle gelegenheid heb om zo kritisch te zijn.
Ik kan wel tegen TS zeggen 'open gewoon 130 chats met hoi' maar ik weet uit mijn omgeving dat veel vrouwen net zo kritisch zijn en ook zo veel reacties krijgen, dus dat gaat hem niet helpen. Hij kan zich er maar beter bewust van zijn dat vrouwen zich in de luxepositie bevinden hoge eisen te kunnen stellen.
Je bent verdomd snel opeens een expert geworden zie ik...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef CRW het volgende:
[..]
En sorry, maar 1 of 2 dates per week als man lijkt me sterk. En al helemaal zonder profielfoto kun je het gewoon vergeten.
Jij en alle andere vrouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Het IS dan ook normaal/gezond dat je zorgt dat je het eerst in je eentje fijn hebt, voordat je aan een relatie begint. Als je wanhopig bent denk je misschien dat een relatie je zal "redden", maar zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:25 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Jij en alle andere vrouwen.
Net of elke vrouw het word aangeleerd en het dan ook nog gewoon normaal / vanzelfsprekend gaat vinden.![]()
Het valt nog mee, dat je het zelf zegt en niet ontkent.
Zo werkt het inderdaad niet en je trekt er ook sneller de verkeerde mensen door aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het IS dan ook normaal/gezond dat je zorgt dat je het eerst in je eentje fijn hebt, voordat je aan een relatie begint. Als je wanhopig bent denk je misschien dat een relatie je zal "redden", maar zo werkt het niet.
En in het geval van een man trek je er waarschijnlijk helemaal niemand mee aan, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zo werkt het inderdaad niet en je trekt er ook sneller de verkeerde mensen door aan.
Ja, daar heb je wel gelijk in eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
En in het geval van een man trek je er waarschijnlijk helemaal niemand mee aan, maar dat terzijde
Lul het maar weer goed. Ik had het over all die regels daarna.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het IS dan ook normaal/gezond dat je zorgt dat je het eerst in je eentje fijn hebt, voordat je aan een relatie begint. Als je wanhopig bent denk je misschien dat een relatie je zal "redden", maar zo werkt het niet.
Wat is daar mis mee dan? Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, valt verder ook niks aan "goed te lullen". Werkt andersom (weinig mannen in een omgeving met veel vrouwen) net zo goed, overigens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Lul het maar weer goed. Ik had het over all die regels daarna.
Draai dit om TS, praat vanuit de positie dat vrouwen jou moeten willen (dan bedoel ik geen arrogante houding). Doe een beetje alsof je haar keurt, zeg dat ze ergens punten mee scoort, en met een beetje sarcastische ondertoon dat ze je al bijna mee op date mag vragenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik geen afhankelijk en onzeker meisje ben dat voor iedere man plat gaat, dan heb je gelijk. Als je dat bedreigend vindt, moeten we maar niet trouwen. Kusjes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:50 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik vind dat je een hard en kil karakter hebt. Je hebt een bitchy imago weten neer te zetten.
Maar, hoi.
Ben ik al.quote:
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, valt verder ook niks aan "goed te lullen". Werkt andersom (weinig mannen in een omgeving met veel vrouwen) net zo goed, overigens.
Geen reactie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:01 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik geen afhankelijk en onzeker meisje ben dat voor iedere man plat gaat, dan heb je gelijk. Als je dat bedreigend vindt, moeten we maar niet trouwen. Kusjes!
[..]
Ben ik al.
Het is nu een keer de natuur dat vrouwen de selectie toepassen. Doe je weinig aan. Alles geregeld krijgen vat ik niet helemaal, als je bedoelt dat ze dat van mannen krijgen dan is dat gewoon een vrije keus. Het staat je geheel vrij om daar niet aan mee te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:05 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Wat is er niet mis met vrouwen die helemaal niks hoeven te doen, alles geregeld krijgen en mannen die alles doen en afhankelijk zijn of je wel aan haar eisen pakket doet. Daarnaast dit ook nog als vanzelfsprekend vinden.
Geografisch: Landen als Rusland en Oekraine.quote:Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen? Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.
Dat ligt dus geheel aan de markt, er zijn wel degelijk plaatsen waar de markt een stuk gunstiger is.quote:Zo niet, kun je alle actie ondernemen wat je wil, als jij niet aan hun droomvent eisen voldoet, kom je nooit een stap verder.
Wie zegt dat vrouwen die eisen stellen niks hoeven te doen en alles krijgen? Uiteindelijk komt een relatie van twee kanten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:05 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Wat is er niet mis met vrouwen die helemaal niks hoeven te doen, alles geregeld krijgen en mannen die alles doen en afhankelijk zijn of je wel aan haar eisen pakket doet. Daarnaast dit ook nog als vanzelfsprekend vinden.
Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen? Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.
Zo niet, kun je alle actie ondernemen wat je wil, als jij niet aan hun droomvent eisen voldoet, kom je nooit een stap verder.
Aldus dé expert op het gebied van vrouwenquote:
Je bent niet "afhankelijk" als het goed is. Soms lukt het wel, soms lukt het niet, maar afhankelijk ben je alleen als je alles af laat hangen van haar. Oftewel: groei ballen.quote:Wat is er niet mis met vrouwen die helemaal niks hoeven te doen, alles geregeld krijgen en mannen die alles doen en afhankelijk zijn of je wel aan haar eisen pakket doet. Daarnaast dit ook nog als vanzelfsprekend vinden.
Dansles, yoga, hardlopen, studie Psychologie etc. etc. etc. Is echt niet zo moeilijk te verzinnen hoor..quote:Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen?
En zij niet aan de jouwe? Je komt bijzonder wanhopig over, ik zie echt geen enkele vorm van eigenwaarde. Zorg daar eerst maar eens voor.quote:Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.
Bij haar niet nee. Niks van aantrekken en op naar de volgende.quote:Zo niet, kun je alle actie ondernemen wat je wil, als jij niet aan hun droomvent eisen voldoet, kom je nooit een stap verder.
Niet alleen wanhopig, maar ook door en door verbitterd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef DonJames het volgende:
En zij niet aan de jouwe? Je komt bijzonder wanhopig over, ik zie echt geen enkele vorm van eigenwaarde. Zorg daar eerst maar eens voor.
Ja, maar bar weinig. Sowieso moet je niet uitgaan van het initiatief van een ander.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Er zijn overigens heus wel vrouwen die het initiatief nemen. Ik deed het vroeger ook, maar mijn ervaringen zijn er (achteraf) niet al te best mee.
1 of 2 dates per week kan prima, helemaal icm Tinderquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef CRW het volgende:
[..]
Ik date via paiq. Die doen niet aan profielen. Je kunt een nieuwe match aanvragen en dan word je aan de hand van een lange vragenlijst gekoppeld aan iemand die bij je zou passen. Maar dat maakt het alleen wel nog lastiger om op een originele manier het gesprek te beginnen.
En sorry, maar 1 of 2 dates per week als man lijkt me sterk. En al helemaal zonder profielfoto kun je het gewoon vergeten. Of er moet de laatste paar jaar heel veel veranderd zijn op de datingmarkt...
Trouwens, hoeveel heb je het gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik deed het vroeger ook, maar mijn ervaringen zijn er (achteraf) niet al te best mee.
Wtf heeft een relatie te maken, met actie ondernemen, geen date kunnen krijgen en zeer zeker geen relatie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:12 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie zegt dat vrouwen die eisen stellen niks hoeven te doen en alles krijgen? Uiteindelijk komt een relatie van twee kanten.
Ja, ik ben al zo lang bezig, dat je mij wel bijna als expert zou kunnen beschouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef DonJames het volgende:
Aldus dé expert op het gebied van vrouwen
Nee, je hebt ook dat het helemaal nooit lukt, maar dat is waarschijnlijk niet cliché genoeg hé.quote:Je bent niet "afhankelijk" als het goed is. Soms lukt het wel, soms lukt het niet, maar afhankelijk ben je alleen als je alles af laat hangen van haar. Oftewel: groei ballen.
Dus? Bijna geen vrouw die actie onderneemt, waar dan ook.quote:Dansles, yoga, hardlopen, studie Psychologie etc. etc. etc. Is echt niet zo moeilijk te verzinnen hoor..
Eisen zijn alleen relevant, als jij diegene bent, die word aangesproken. Iets wat een vrouw bij een man dus bijna nooit doet.quote:En zij niet aan de jouwe? Je komt bijzonder wanhopig over, ik zie echt geen enkele vorm van eigenwaarde. Zorg daar eerst maar eens voor.
Been there, done that.quote:Bij haar niet nee. Niks van aantrekken en op naar de volgende.
Nee, het feit dat je als man, genoeg actie onderneemt, maar geen enkele stap verder komt, omdat je niet voldoet aan hun droomvent eisen.quote:Maar serieus. Jij bent "boos" op alle vrouwen omdat het niet ee-heer-lijk is dat jij ál het "werk" moet doen. Denk je daar ook maar íets mee te bereiken?
Wanhopig ben ik niet maar verbitterd ben ik wel en terecht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Niet alleen wanhopig, maar ook door en door verbitterd.
Twee keer. Met allebei een relatie gehad en in die relaties zelf kwam het initiatief eigenlijk ook vrijwel alleen van mijn kant. Maar goed, daar hebben we ook weer van geleerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Trouwens, hoeveel heb je het gedaan dan?
Jezus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Twee keer. Met allebei een relatie gehad en in die relaties zelf kwam het initiatief eigenlijk ook vrijwel alleen van mijn kant. Maar goed, daar hebben we ook weer van geleerd.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jezus.
Als je het twee keer hebt gedaan. Dan kun je niet zeggen dat je vroeger ook initiatief nam. C'mon, 2x stelt niks voor.
Overigens onderstreep je trouwens wel zijn punt wat betreft slagingskansen van het benaderen. 2 uit 2quote:
Omdat gemiddelde vent op een gemiddelde stapavond al over je record heen zit.quote:
Oké, dan niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat gemiddelde vent op een gemiddelde stapavond al over je record heen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |