abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156791753
Ga niet opzoek geef ik je als tip.
pi_156792258
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:52 schreef Infinti het volgende:
Ze komen echt niet bij je aan de deur hoor.
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:42:29 #28
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156793001
quote:
''Ik wil een mooi gespierd lichaam''

Ga niet naar de sportschool, geef ik je als tip.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_156793318
quote:
Je moet het lot wel een handje helpen natuurlijk. Op zolder blijven zitten werkt ook niet.
Oftewel je moet er voor openstaan.
pi_156794685
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb meer schijt.
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
Juistum. Gewoon skijtbeleid tonen.
.
Ja hoe ruiken ze dat, net op het moment dat je geaccepteerd hebt dat je voor de rest van je leven alleen zal blijven (en dus niet meer bij iedere vrouw die je ziet denkt of ze je wel ziet zitten) loop je tegen iemand aan.

En als je dan eenmaal een vriendin hebt zijn er opeens meer geïnteresseerd :')
  maandag 12 oktober 2015 @ 23:48:39 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156794884
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:40 schreef Henno het volgende:

[..]

[..]

Ja hoe ruiken ze dat, net op het moment dat je geaccepteerd hebt dat je voor de rest van je leven alleen zal blijven (en dus niet meer bij iedere vrouw die je ziet denkt of ze je wel ziet zitten) loop je tegen iemand aan.

En als je dan eenmaal een vriendin hebt zijn er opeens meer geïnteresseerd :')
Echt hè. :') Werkelijk élke keer als ik denk: fuck all those bitches, komt er een nieuw meisje in m'n leven die me weer terug laat komen op m'n nieuwe motto. :')
pi_156842905
Bedankt voor alle reactie tot nu toe!

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:52 schreef Vincento17 het volgende:
Ik als vrouw vind het altijd wel belangrijk dat iemand niet 'wanhopig' overkomt. Je moet niet té erg opzoek zijn naar seks/een vriendin.
Je zegt aan je uiterlijk ligt het niet? Weet je dat zeker? Ik bedoel, daar judgen toch veel vrouwen op...
Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn. :)

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Probeer je eens wat te verdiepen in versierskills. Je bent duidelijk nog een groentje, je kan je daarin ontzettend verbeteren. Daarnaast proberen vrouwen online zeker niet het gesprek gaande te houden nee. Waarom zouden ze ook, honderden mannen staan klaar.

Zit je bijvoorbeeld niet bij een vereniging o.i.d. waar je vrouwen kan ontmoeten?
Een gesprek moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Ik kan nog zo mijn best doen, maar als ik bijna alleen maar korte gesloten antwoorden krijg dan houdt het snel een keer op. En helaas is dat precies wat minimaal 9 van de 10 keer gebeurd.

Verder ik ik niet op een vereniging. Ik heb wel wat rondgekeken maar ik woon in een klein dorp, e hier in de buurt zit niks wat mijn interesse wekt. En ik ben niet sportief aangelegd en vreselijk slecht in teamsporten, dus een sportclub is helaas ook geen optie.

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:16 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Wat voor tips verwacht je precies van ons? Over dating? Omgang met vrouwen? Versieren? Hoe je meer zelfvertrouwen krijgt? Je zelfbeeld verbeterd?

Anyway; ik lees veel negativiteit in je OP. Dat is per definitie niet aantrekkelijk. Oh en laat dat gedoe over maagdelijkheid eens los. Dat boeit werkelijk helemaal niemand, alleen jezelf blijkbaar, en is zonde van je tijd en energie.
Daarnaast, toon oprechte interesse in een vrouw, en wees eerlijk. Als je een leuke chat hebt en je wilt een date met haar, stel het voor. Als je een vrouw knap vindt, zeg dat tegen haar. Als je op een date met een vrouw wil zoenen, zeg dat eerlijk. Maak je niet druk om wat andere mensen van je vinden.

Jij bent de beste man die een vrouw kan treffen tijdens een date. Wees er van overtuigd, en gedraag je ook zo.
Blijkbaar is er iets dat veel mensen hebben maar dat ik mis, waardoor het krijgen van relaties haast vanzelf lijkt te gaan. Alleen wat, daar probeer ik achter te komen. Maar deze post was al heel leerzaam, bedankt! ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:40 schreef Yummie-Yum het volgende:
Als je het echt zat bent, zou je eens minder kieskeurig kunnen zijn :)
Kieskeurig ben ik al jaren niet meer...

quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
3 dates in 1.5 jaar tijd... dan gaat het in de gesprekjes ook ergens fout. Dat je introvert bent hoeft niets uit te maken, als je maar wel wat gaande hebt in je leven waar je over kunt praten. Is dat zo?

Je zegt dat het niet aan je uiterlijk ligt, maar uiterlijk is ook niet alles. Wat je uitstraalt is belangrijker.

Hoe vond je de dates zelf gaan?
Wat er volgens mij fout gaat is dat de gesprekjes altijd doodbloeden. Doordat er van de andere kant geen moeite gedaan wordt om ze op gang te houden. En een gesprek in mijn eentje op gang houden kan ik niet.

1 date ging behoorlijk stroef omdat we allebei gewoon niks wisten te zeggen. De andere 2 gingen naar mijn gevoel wel aardig maar de klik ontbrak gewoon, waardoor het nooit van een 2e date is gekomen.

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:56 schreef Heeinz het volgende:
Waarom wil je ontmaagd worden?
Omdat de gemiddelde Nederlander op zijn/haar 17e ontmaagd wordt, maar ik ben 8 jaar later nog steeds (onvrijwillig) maagd... Dat geeft me toch een behoorlijk minderwaardigheidsgevoel en geeft me soms het idee dat ik niet helemaal spoor ofzo.

Het gaat me nog niet eens om de seks zelf, maar als iemand seks met mij wilt hebben geeft degene mij daarmee de boodschap dat ik ook goed genoeg ben. En dat heb ik nog nooit van mijn leven ervaren.

quote:
Ga ik doen wanneer ik tijd heb!

[ Bericht 1% gewijzigd door CRW op 14-10-2015 23:15:36 ]
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:12:44 #33
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156842961
Wanneer ik tijd heb.... _O-

Dacht je dat je na dit topic openen morgen opeens een chick op je lul heb zitten ofzo.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_156843029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wanneer ik tijd heb.... _O-

Dacht je dat je na dit topic openen morgen opeens een chick op je lul heb zitten ofzo.
Als je niet normaal kunt reageren mag je ook wegblijven... :{w
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:23:12 #35
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_156843175
Je begon goed... introvert en eerlijk (ik knap niet af op eerlijke maagden )... en dan verloor je mij met "binnenkort naar de hoeren" en euh nu quatsch van pua's geloven... :N
pi_156843346
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Wezentrijn het volgende:
Je begon goed... introvert en eerlijk (ik knap niet af op eerlijke maagden )... en dan verloor je mij met "binnenkort naar de hoeren" en euh nu quatsch van pua's geloven... :N
:')
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:39:24 #37
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156843512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:16 schreef CRW het volgende:

[..]

Als je niet normaal kunt reageren mag je ook wegblijven... :{w
Ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn vast al genoeg mensen die je een disneyverhaal voorhouden.

Beetje harde feedback is voor iedereen wel eens goed op z'n tijd.

Wil je iets bereiken, werk er dan hard voor, het komt niet aanwaaien. Aan de andere kant, met gewoon afwachten komt er wellicht ook ooit wel eens een meisje op je pad met wie het klikt.

Of niet.
pi_156843798
quote:
De meeste mannen hebben toch wel bepaalde behoeften.
En ik heb werkelijk geen idee wat je met dat laatste bedoelt :?
pi_156843841
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn vast al genoeg mensen die je een disneyverhaal voorhouden.

Beetje harde feedback is voor iedereen wel eens goed op z'n tijd.

Wil je iets bereiken, werk er dan hard voor, het komt niet aanwaaien. Aan de andere kant, met gewoon afwachten komt er wellicht ook ooit wel eens een meisje op je pad met wie het klikt.

Of niet.
Daar heb je gelijk in. Maar wat heeft dat met "geen tijd" te maken dan? Kun jij in mijn agenda kijken? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door CRW op 15-10-2015 00:17:56 ]
pi_156843843
quote:
ik knap niet af op eerlijke maagden
Daten?
pi_156844129
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:23 schreef CRW het volgende:

[..]

Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.
Ik heb kennisen in de prostitutie (en die vertelden lekker openhartig).
Voor een leuke eerste sex ervaring kun je dit beter niet doen.

Wat yummie-yum zegt is om iets in het achterhoofd te houden Crw (post #10)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tamabralski op 15-10-2015 00:15:37 ]
  donderdag 15 oktober 2015 @ 00:19:22 #42
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156844244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:55 schreef CRW het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar wat heeft dat met "geen tijd" te maken dan? Kun jij in mijn agenda kijken? :P
Iedereen zegt dat hij geen tijd heeft. Dat is echter onzin, iedereen heeft tijd.

Als jij zegt ik heb geen tijd zeg je eigenlijk dat je het op dit moment belangrijker vind om andere dingen te doen. Blijkbaar vind je dit dus niet belangrijk genoeg.
pi_156844269
.

[ Bericht 64% gewijzigd door CRW op 16-10-2015 09:55:31 ]
pi_156844306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Wat yummie-yum zegt is om iets in het achterhoofd te houden Crw (post #10)
Dank je voor de tip!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Iedereen zegt dat hij geen tijd heeft. Dat is echter onzin, iedereen heeft tijd.

Als jij zegt ik heb geen tijd zeg je eigenlijk dat je het op dit moment belangrijker vind om andere dingen te doen. Blijkbaar vind je dit dus niet belangrijk genoeg.
Mijn baas wil ook graag dat ik iedere dag op tijd op mijn werk kom ;)
pi_156844331
Niet denken voor andere mensen...

Trouwens.. je zal vast wel in iets geïnteresseerd zijn? Al zijn het reptielen ofzo. In Nederland is er toch wel een forum voor ongeveer alles. Meld je daar aan. Dan ontmoet je teminste mensen die al 1 gemeenschappelijke factor hebben. Dan valt je gesprek ook niet stil.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_156844501
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:10 schreef CRW het volgende:
Bedankt voor alle reactie tot nu toe!

[..]

Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn. :)

[..]

Een gesprek moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Ik kan nog zo mijn best doen, maar als ik bijna alleen maar korte gesloten antwoorden krijg dan houdt het snel een keer op. En helaas is dat precies wat minimaal 9 van de 10 keer gebeurd.

Verder ik ik niet op een vereniging. Ik heb wel wat rondgekeken maar ik woon in een klein dorp, e hier in de buurt zit niks wat mijn interesse wekt. En ik ben niet sportief aangelegd en vreselijk slecht in teamsporten, dus een sportclub is helaas ook geen optie.
1. Die sites hebben allemaal hoge scores voor profielfoto´s, een 8.2 is gemiddeld. Wat denk je, dat er daar 3'en voorkomen? Dat zou een beetje dom zijn van de makers. Zo heb ik een 9.4, maar ik ben echt geen Brad Pitt hoor :')

2. Natuurlijk komt het niet van 2 kanten, het is online dating. Vrouwen hebben veel meer keus aan gewillige mannen (net zoals in real life) dus zij hebben een machtspositie. Je kunt wel degelijk een goed gesprek hebben online, maar dan zul je in het begin moeten laten zien dat je een leuke man bent. Waarom zouden zij anders naar je toekomen om het gesprek op gang te houden? Dat je gesloten antwoorden krijgt geeft niks anders aan dat je gewoon saai gevonden wordt. Zeg eens iets leuks/spannends/boeiends en je zult zien dat de vrouwen helemaal openklappen.

Wat ik dus net zoals in mijn vorige post bedoel, werk aan je versier-vaardigheden, om het maar zo even te noemen. Het is wel degelijk een vaardigheid om als man goed met een vrouw te kunnen praten. Dit kan natuurlijk zijn, maar het is ook zeker aan te leren in mijn ogen. Jij hebt deze vaardigheid helaas niet, dus aan de slag.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 15-10-2015 00:55:07 ]
pi_156844634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
Want?
pi_156844648
1 ding so what.
De oplossing is ga naar de hoeren en opgelost.
So what dat je maagd bent.
Wat je nooit gehad heb kan je ook niet missen
pi_156845679
Post je profieltekst eens als je wil (mag ook in pm) want daar begint het mee.

Ik heb jaren geleden op datingsites toen ik jouw leeftijd had jouw aantal dates per twee weken zonder foto te uploaden.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 13:38:00 #50
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_156850698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:53 schreef CRW het volgende:

[..]

De meeste mannen hebben toch wel bepaalde behoeften.
En ik heb werkelijk geen idee wat je met dat laatste bedoelt :?
Het hangt er van af welk type vrouw jij wil natuurlijk, maar als ik zo videootjes van pick-up artiesten bekijk, erger ik me nogal. Je prikt zo door dat gezeik heen. Zijn er echt vrouwen die zo dom zijn daar in te trappen eigenlijk?

Ik kan niet voor alle Nederlanders spreken, maar het komt me zo over alsof hoerenlopen zo normaal is, en als je kritische vragen stelt bij die industrie, waarachter een hoop horror schuil gaat, het lijkt alsof je de nationale trots beschimpt ofzo. Ik sta daar wel versteld van eigenlijk.
In België worden hoerenlopers toch wel met wat misnoegen aanzien, vooral het type "gelukkig getrouwde man" of succesvolle mannen zoals politici, worden van de nodige vetzakkerij verweten. Mja, van mensen die niet in staat zijn om een of andere reden een relatie te hebben*, wordt het wel aanvaard. Ik heb niet zo de indruk dat jij daartoe behoort, hoor.

*een stereotype beeld van zware autisten, geesteszieken, gehandicapten, oude "zielige" mannen, enz... Dat is ook een algemene, heel stereotype denkwijze van vele mensen. Ikzelf deel die niet. Ik wens iedereen een warme, evenwichtige relatie toe. Ik denk dat iedereen daar ook wel in staat toe kan zijn, maar de datingmarkt is zéér kapitalistisch en helemaal niet openminded. Zeker sinds het internet, zien we overal extremen van mensen die mooi, rijk en succesvol lijken, dat we aan onszelf en anderen die eisen stellen...

Ik ben persoonlijk geen fotomodel natuurlijk en ik heb geen succesvolle carrière. Ik heb diabetes, maar dat is geen zwaar mankement natuurlijk. Als ik zin zou hebben in sex, moet ik me een beetje opmaken en een nachtje stappen, en dan krijg ik dat wel. Dat is helemaal niet zo moeilijk, maar die levenstijl is mijn ding niet. De meeste mensen zijn best wel gewoon oké op uiterlijk en innerlijk niveau. Daaraan zou het niet mogen liggen, waarschijnlijk bij jou ook niet. Het is meer een gevolgd van je levensinrichting, maar die hoef je niet te veranderen.

Onthou ook dat datingsites of uitgaansleven eigenlijk een markt is van vleeskeuring en constant afwegen hoe het beste koopwaar te pakken te krijgen. Ik begrijp dat je in jouw situaties daartoe bent geneigd, omdat je veel werkt, weinig tijd en vrienden hebt. Ik snap je volkomen. Ik zou, zoals hier een paar keer werd aangehaald, je eigen interesses en hobby's meer "verruimen". Probeer in contact te komen met mensen die een gemeenschappelijke interesse hebben, ga naar een bijeenkomst of tentoonstelling van iets wat je boeit.

Ik weet niet of je "verlegen" bent, maar ikzelf ben nogal introvert. Je hoeft niet te veranderen in een supersociaal en uitbundig persoon, maar je kan er wel aan werken hoe je een praatje maakt, eens je in publiek bent. Probeer dat ook oprecht te doen. Ga je naar een debat over bijvoorbeeld overbevissing, haal iets in dat debat aan om de persoon naast jou even aan te spreken over iets wat aangehaald werd door het panel. Oefen dat zowel op mannen als vrouwen, van alle leeftijden en lagen van de bevolking. Zo voorkom je dat inderdaad "wanhopig" overkomt.

Je kan in een supermarkt bijvoorbeeld de persoon aan de kassa even meedelen hoe je er graag komt, of verwijzen naar een product dat je vaak koopt en waar je tevreden over bent. "Die kaas is toch wel 't beste. Zo 's avonds in blokjes, biertje erbij..."
Als er niet veel volk achter je staat en het niet zo druk is, kan de man of vrouw achter de kassa met een beetje geluk vragen welk biertje je dan drinkt, of elk biertje hij of zij wel smaakt, misschien eerder een wijndrinker is, helemaal niet zo van de alcohol is, enz...

Zo kom je op gang, en zo oefen je een sympathieke, niet dwingende manier van praten. Verwacht niet meteen aan de haal te gaan met een knappe caissière, maar de persoon achter de kassa zal je wel herinneren en volgende keer vragen hoe het gaat met je ofzo. Op heel lage schaal een beetje netwerken en oefenen...
Het vraagt tijd, maar het loont wel, en maakt je dagelijkse leven alvast wat aangenamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')