''Ik wil een mooi gespierd lichaam''quote:
Je moet het lot wel een handje helpen natuurlijk. Op zolder blijven zitten werkt ook niet.quote:
quote:
Ja hoe ruiken ze dat, net op het moment dat je geaccepteerd hebt dat je voor de rest van je leven alleen zal blijven (en dus niet meer bij iedere vrouw die je ziet denkt of ze je wel ziet zitten) loop je tegen iemand aan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
Juistum. Gewoon skijtbeleid tonen.
.
Echt hè.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:40 schreef Henno het volgende:
[..]
[..]
Ja hoe ruiken ze dat, net op het moment dat je geaccepteerd hebt dat je voor de rest van je leven alleen zal blijven (en dus niet meer bij iedere vrouw die je ziet denkt of ze je wel ziet zitten) loop je tegen iemand aan.
En als je dan eenmaal een vriendin hebt zijn er opeens meer geïnteresseerd
Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:52 schreef Vincento17 het volgende:
Ik als vrouw vind het altijd wel belangrijk dat iemand niet 'wanhopig' overkomt. Je moet niet té erg opzoek zijn naar seks/een vriendin.
Je zegt aan je uiterlijk ligt het niet? Weet je dat zeker? Ik bedoel, daar judgen toch veel vrouwen op...
Een gesprek moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Ik kan nog zo mijn best doen, maar als ik bijna alleen maar korte gesloten antwoorden krijg dan houdt het snel een keer op. En helaas is dat precies wat minimaal 9 van de 10 keer gebeurd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Probeer je eens wat te verdiepen in versierskills. Je bent duidelijk nog een groentje, je kan je daarin ontzettend verbeteren. Daarnaast proberen vrouwen online zeker niet het gesprek gaande te houden nee. Waarom zouden ze ook, honderden mannen staan klaar.
Zit je bijvoorbeeld niet bij een vereniging o.i.d. waar je vrouwen kan ontmoeten?
Blijkbaar is er iets dat veel mensen hebben maar dat ik mis, waardoor het krijgen van relaties haast vanzelf lijkt te gaan. Alleen wat, daar probeer ik achter te komen. Maar deze post was al heel leerzaam, bedankt!quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:16 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Wat voor tips verwacht je precies van ons? Over dating? Omgang met vrouwen? Versieren? Hoe je meer zelfvertrouwen krijgt? Je zelfbeeld verbeterd?
Anyway; ik lees veel negativiteit in je OP. Dat is per definitie niet aantrekkelijk. Oh en laat dat gedoe over maagdelijkheid eens los. Dat boeit werkelijk helemaal niemand, alleen jezelf blijkbaar, en is zonde van je tijd en energie.
Daarnaast, toon oprechte interesse in een vrouw, en wees eerlijk. Als je een leuke chat hebt en je wilt een date met haar, stel het voor. Als je een vrouw knap vindt, zeg dat tegen haar. Als je op een date met een vrouw wil zoenen, zeg dat eerlijk. Maak je niet druk om wat andere mensen van je vinden.
Jij bent de beste man die een vrouw kan treffen tijdens een date. Wees er van overtuigd, en gedraag je ook zo.
Kieskeurig ben ik al jaren niet meer...quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:40 schreef Yummie-Yum het volgende:
Als je het echt zat bent, zou je eens minder kieskeurig kunnen zijn
Wat er volgens mij fout gaat is dat de gesprekjes altijd doodbloeden. Doordat er van de andere kant geen moeite gedaan wordt om ze op gang te houden. En een gesprek in mijn eentje op gang houden kan ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
3 dates in 1.5 jaar tijd... dan gaat het in de gesprekjes ook ergens fout. Dat je introvert bent hoeft niets uit te maken, als je maar wel wat gaande hebt in je leven waar je over kunt praten. Is dat zo?
Je zegt dat het niet aan je uiterlijk ligt, maar uiterlijk is ook niet alles. Wat je uitstraalt is belangrijker.
Hoe vond je de dates zelf gaan?
Omdat de gemiddelde Nederlander op zijn/haar 17e ontmaagd wordt, maar ik ben 8 jaar later nog steeds (onvrijwillig) maagd... Dat geeft me toch een behoorlijk minderwaardigheidsgevoel en geeft me soms het idee dat ik niet helemaal spoor ofzo.quote:
Ga ik doen wanneer ik tijd heb!quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kijk hier eens naar. Versieren kun je leren.
Als je niet normaal kunt reageren mag je ook wegblijven...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wanneer ik tijd heb....![]()
Dacht je dat je na dit topic openen morgen opeens een chick op je lul heb zitten ofzo.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Wezentrijn het volgende:
Je begon goed... introvert en eerlijk (ik knap niet af op eerlijke maagden )... en dan verloor je mij met "binnenkort naar de hoeren" en euh nu quatsch van pua's geloven...
Ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn vast al genoeg mensen die je een disneyverhaal voorhouden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:16 schreef CRW het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren mag je ook wegblijven...
De meeste mannen hebben toch wel bepaalde behoeften.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Wezentrijn het volgende:
Je begon goed... introvert en eerlijk (ik knap niet af op eerlijke maagden )... en dan verloor je mij met "binnenkort naar de hoeren" en euh nu quatsch van pua's geloven...
Daar heb je gelijk in. Maar wat heeft dat met "geen tijd" te maken dan? Kun jij in mijn agenda kijken?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik zeg alleen waar het op staat. Er zijn vast al genoeg mensen die je een disneyverhaal voorhouden.
Beetje harde feedback is voor iedereen wel eens goed op z'n tijd.
Wil je iets bereiken, werk er dan hard voor, het komt niet aanwaaien. Aan de andere kant, met gewoon afwachten komt er wellicht ook ooit wel eens een meisje op je pad met wie het klikt.
Of niet.
Daten?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef Wezentrijn het volgende:
ik knap niet af op eerlijke maagden
Ik heb kennisen in de prostitutie (en die vertelden lekker openhartig).quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:23 schreef CRW het volgende:
[..]
Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.
Iedereen zegt dat hij geen tijd heeft. Dat is echter onzin, iedereen heeft tijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:55 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar wat heeft dat met "geen tijd" te maken dan? Kun jij in mijn agenda kijken?
Dank je voor de tip!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik heb kennisen in de prostitutie (en die vertelden lekker openhartig).
Voor een leuke eerste sex ervaring kun je dit beter niet doen.
Wat yummie-yum zegt is om iets in het achterhoofd te houden Crw (post #10)
Mijn baas wil ook graag dat ik iedere dag op tijd op mijn werk komquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij geen tijd heeft. Dat is echter onzin, iedereen heeft tijd.
Als jij zegt ik heb geen tijd zeg je eigenlijk dat je het op dit moment belangrijker vind om andere dingen te doen. Blijkbaar vind je dit dus niet belangrijk genoeg.
1. Die sites hebben allemaal hoge scores voor profielfoto´s, een 8.2 is gemiddeld. Wat denk je, dat er daar 3'en voorkomen? Dat zou een beetje dom zijn van de makers. Zo heb ik een 9.4, maar ik ben echt geen Brad Pitt hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:10 schreef CRW het volgende:
Bedankt voor alle reactie tot nu toe!
[..]
Mijn profielfoto krijgt als beoordeling een 8.2, dus dat zal het probleem niet zijn.
[..]
Een gesprek moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Ik kan nog zo mijn best doen, maar als ik bijna alleen maar korte gesloten antwoorden krijg dan houdt het snel een keer op. En helaas is dat precies wat minimaal 9 van de 10 keer gebeurd.
Verder ik ik niet op een vereniging. Ik heb wel wat rondgekeken maar ik woon in een klein dorp, e hier in de buurt zit niks wat mijn interesse wekt. En ik ben niet sportief aangelegd en vreselijk slecht in teamsporten, dus een sportclub is helaas ook geen optie.
Want?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
Ik heb kennisen in de prostitutie (en die vertelden lekker openhartig).
Voor een leuke eerste sex ervaring kun je dit beter niet doen.
Het hangt er van af welk type vrouw jij wil natuurlijk, maar als ik zo videootjes van pick-up artiesten bekijk, erger ik me nogal. Je prikt zo door dat gezeik heen. Zijn er echt vrouwen die zo dom zijn daar in te trappen eigenlijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:53 schreef CRW het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben toch wel bepaalde behoeften.
En ik heb werkelijk geen idee wat je met dat laatste bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |