SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb niet alles kunnen zien vanavondquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk zonder het te weten ook wat binnengekregen van de snoepjes van Gina
Snoepjes?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja hoor. Nicole en Ivan gaan in Cordwood slapen. Zag het al aankomen
Lolll. Nicole zegt nu dat het is vanwege hun 1 jarige verkering. Huhhh. Zelfs daar fantaseert ze over----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
gina doet raar nicole gaat in cordwoord slapen gina sneaky nee voor mij en mark'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
nicole wilde vorige week al, toen wilde ivan niet. en daarna lag renske daarquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:59 schreef Zeyina het volgende:
Ja hoor. Nicole en Ivan gaan in Cordwood slapen. Zag het al aankomen
Lolll. Nicole zegt nu dat het is vanwege hun 1 jarige verkering. Huhhh. Zelfs daar fantaseert ze over
TEAM TAFEL![]()
Gina is zo stoned als een garnaal.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles kunnen zien vanavond
Snoepjes?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ja maar heel vaagquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze zei iets van is voor mij en mark
ze had het over iets ..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik schreef hetzelfde hierboven. Zelfs daar kletst ze over uit haar nek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:00 schreef Enah het volgende:
Nicole en Ivan gaan in het cordwood, voor hun 1 jarige verkering.
Huh waren ze meteen een stel?
En het wordt Gina en Mark, want Gina gaat morgen weg.----------------------------
Ja, Nicole ging wandelen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef Verida het volgende:
Vanavond heeft er toch ook iemand hier geschreven dat Waaif aankondigde dat ze een stukje ging wandelen ?
Waaif ook stoned ?![]()
en wie weet nu ook nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef rowan634 het volgende:
nicole wil een avond alleen met ivan, er kwam altijd iets tussen.
ja hij wilde niet
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
dat oktoberfest was de eerste keer dat ze bij elkaar lagen volgens mijquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik schreef hetzelfde hierboven. Zelfs daar kletst ze over uit haar nek.
En het wordt Gina en Mark, want Gina gaat morgen weg.TEAM TAFEL![]()
Hahaha. Ja ook datquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:02 schreef Agossie het volgende:
Markie zijn bedje zal nog wel nat zijn van zijn nachtelijk plasje in zijn broek![]()
----------------------------
Die zal ook wel een hijsje hebben gehadquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
die gaat toch anders nooit wandelen? Of als ze gaan wandelen dan kondigt ze het niet zo demonstratief aan ?quote:![]()
Ja is al het ruim in gevlogen. Niet meegekregen?quote:
Daar hebben ze Gnoom mee afgeschoten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja is al het ruim in gevlogen. Niet meegekregen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gina is zo stoned als een garnaal.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
IESJEquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gelukkig welquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ja maar gina en mark willen ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:05 schreef puzziepie het volgende:
Gaat Nicole nou met Ivan in het cortwood?TEAM TAFEL![]()
Blijkbaar wel. Gina komt terug boven en zegt tegen Nicole: Ga maar. Het komt goed, maar hou je mond ja?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:05 schreef puzziepie het volgende:
Gaat Nicole nou met Ivan in het cortwood?----------------------------
Die ookquote:
En weer de zoveelste SL
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Jezus weer een SL
Gina gaat bij Rob liggen en Row moet maar bij Bjorn vind ze
ehm en Mark dan? en Stif?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Matras wel omgedraaid, misschien wel een beetje kunnen drogen, Gina had de verwarming op 30 graden gedraaid. Zal wel lekker naar pis ruiken op de vide of was het in het bed van het Cordwoodhouse daar zag ik hem vanochtend ook liggen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:02 schreef Agossie het volgende:
Markie zijn bedje zal nog wel nat zijn van zijn nachtelijk plasje in zijn broek![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Matras wel omgedraaid, misschien wel een beetje kunnen drogen, Gina had de verwarming op 30 graden gedraaid. Zal wel lekker naar pis ruiken op de vide of was het in het bed van het Cordwoodhouse daar zag ik hem vanochtend ook liggen.![]()
![]()
![]()
Nee. Daar was hij later pas heen gegaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Matras wel omgedraaid, misschien wel een beetje kunnen drogen, Gina had de verwarming op 30 graden gedraaid. Zal wel lekker naar pis ruiken op de vide of was het in het bed van het Cordwoodhouse daar zag ik hem vanochtend ook liggen.----------------------------
Sneu gedoe van een stel mongolen dit mogen ze geen utopia noemen echt nietquote:I will do what i must !!![]()
dystopia meer jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sneu gedoe van een stel mongolen dit mogen ze geen utopia noemen echt niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Cees wil ook watquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rowena: "Cees zat naar mijn punanie te kijken"![]()
Twinning = boring![]()
rob: ''je kijkt toch ook niet naar je zus der kont''
bjorn: ''mijn zus ziet er goed uit hoor''
wtffffffffffffffffffffffTEAM TAFEL![]()
hahahaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En Rob gaat er verder op door dat dat niet kan.Nee Rob zit nooit ergens naar te kijken.Wat een miskleun die Rob.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik kom weer mooi op tijd binnenquote:En die Row zit volgens mij ook niet aan de ranja
![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
ze hebben geblowt en gedronkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom weer mooi op tijd binnenEn die Row zit volgens mij ook niet aan de ranja
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
![]()
ranja ala vanessaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Twinning = boring![]()
spoort niet helemaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wat wil ze hier nu mee bereiken?Wat een volslagen gek'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gadverdamme.. Ik had Ivan al nooit zo hoog zitten, maar hoe hij nu met die Gnoom staat te kwijlen..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ranjaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die Gnoom is wel handig met Photoshop.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
hij bedoelt het liefquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Gadverdamme.. Ik had Ivan al nooit zo hoog zitten, maar hoe hij nu met die Gnoom staat te kwijlen..
[ afbeelding ]![]()
Wat een misselijk wijf is Gina
zo intens gemeen wat ze nu doet ..zeker tegenover StifMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
arme barryquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:17 schreef LLgetikt het volgende:
rowena heeft zin om keihard te stoeienTEAM TAFEL![]()
ze houdt zich grootquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje zielig voor stiff
TEAM TAFEL![]()
Gina ligt bij Rob in bed en Rowena springt er boven op zeggend tegen Gina: Dan weet je even hoe dat voelt. (Gina deed dit gisteren bij Stef en Rob)quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje zielig voor stiff----------------------------
Zo deed hij eerst ook bij Stif.Nee niet doen dit kan niet en later wel toehappen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:19 schreef Flow3r het volgende:
Rob ook erg solidair met Mark, hij trapt haar niet zijn bed uit en dat onder de neus van Stif![]()
Ze zei net al dat ze Benji welterusten kustte en Benji aan haar beiden borsten zat met de opmerkingen dat zijn handen soms dingen doen die hij niet door heeftquote:![]()
Wat een stommelingen. Ze hebben het script door elkaar gehaald. Deze scene was voor voor de nominaties bedoeld
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei net al dat ze Benji welterusten kustte en Benji aan haar beiden borsten zat met de opmerkingen dat zijn handen soms dingen doen die hij niet door heeft![]()
![]()
Twinning = boring![]()
Blijkbaar hebben ze achter de schermen gisteren allemaal een klap op die fontanel gehad.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Gina kan overal liggen, banken genoeg en ook bedden van de andere dames maar ze kiest er bewust voor om bij een kerel te kruipen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zo deed hij eerst ook bij Stif.Nee niet doen dit kan niet en later wel toehappen.
Beetje Naomi die haar spierapparaat alleen door mannen om laat doen, alsof er geen vrouwen zijn die even kunnen helpen, geraffineerde dametjes![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina fluisterend;Als je wil dat ik wegga moet je het nu zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Gina: "Ik ben 26 en ik heb nog NOOIT in mijn leven een afwijzing gehad.
Stiff: "Nee, jij luistert niet als je afgewezen wordt."
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
zijn handen en zijn mondquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei net al dat ze Benji welterusten kustte en Benji aan haar beiden borsten zat met de opmerkingen dat zijn handen soms dingen doen die hij niet door heeft![]()
![]()
tjonge kudo's voor stiff dat ze zo rustig kan blijven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Stiff: "Nee, jij luistert niet als je afgewezen wordt."![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Stiff: "Nee, jij luistert niet als je afgewezen wordt."![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat ze nog een beetje beneden gaat stoken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef Inca het volgende:
[..]
nee nog boven verstopt onder een dekbed![]()
Volgens Gabs is Ivan ook dronken of op zijn minst tipsy----------------------------
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hopen dat ze nog een beetje beneden gaat stoken.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Waar slaapt Armanda eigenlijk?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef rowan634 het volgende:
wat een kneuzen, hoe desperate ze op de vide willen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wellnes. Wilde dat nog voor vannacht. En zei toen grappend: Weet je wat ik blijf er gewoon slapen tot er een Centraal voor wordt geplandquote:----------------------------
wellness, ze grapte dat ze de wellness wilde kraken en er zo lang blijven totdat er een centraal over haar komtquote:![]()
TEAM TAFEL![]()
Oh ...nog steeds? jammerquote:
dit was wel goed geweest om mee te maken voor Armanda
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En Cees? ik zag hem donderdagnacht ook nog bij Armanda binnensluipenquote:![]()
omg benjamin zit te geilen op nicole![]()
ivan: ''volgens mij moet je nu gaan slapen, vriend''TEAM TAFEL![]()
Ja Cees deed dat als welkom, ff swaffelen bij Armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Cees? ik zag hem donderdagnacht ook nog bij Armanda binnensluipen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Cees? ik zag hem donderdagnacht ook nog bij Armanda binnensluipen![]()
![]()
![]()
Stif en Rob liggen te seksen zo te zien/horenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Reactie Ivan: Dat is niet omdat je bang voor mij bent, maar omdat je respect voor mij hebt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:29 schreef rowan634 het volgende:
benjamin wilde heel graag met nicole dansen, maar hij durfde niet, vertelt hij aan ivan.
En jij gaat nooit met Nicole dansen
Ivan is ook wel aangeschoten volgens mij. Nicole hem dronken gevoerd om hem eindelijk eens in haar bed te krijgen?----------------------------
lijkt het wel opquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Reactie Ivan: Dat is niet omdat je bang voor mij bent, maar omdat je respect voor mij hebt.
Ivan is ook wel aangeschoten volgens mij. Nicole hem dronken gevoerd om hem eindelijk eens in haar bed te krijgen?![]()
TEAM TAFEL![]()
![]()
Cees heeft het weer druk morgen----------------------------
nu ook weer nicole tegen ivan: ''wil je een borreltje?''quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Reactie Ivan: Dat is niet omdat je bang voor mij bent, maar omdat je respect voor mij hebt.
Ivan is ook wel aangeschoten volgens mij. Nicole hem dronken gevoerd om hem eindelijk eens in haar bed te krijgen?
ivan: ''nee ik zoek mn jasje''
nicole: ''wil je een borreltje?''![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Het is een boefje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wellnes. Wilde dat nog voor vannacht. En zei toen grappend: Weet je wat ik blijf er gewoon slapen tot er een Centraal voor wordt gepland
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hij is alvast begonnen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:32 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Cees heeft het weer druk morgen![]()
Mark zit van ellende maar bij Rolf op bed![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:33 schreef Zeyina het volgende:
Mark zit van ellende maar bij Rolf op bed![]()
![]()
![]()
Ik zou hem niet op mijn bed willen, die malloot die loopt als een zombie zeikt alles onderquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:33 schreef Zeyina het volgende:
Mark zit van ellende maar bij Bas op bed![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou hem niet op mijn bed willen, die malloot die loopt als een zombie zeikt alles onder![]()
![]()
![]()
En nu mis ik het nasale stemgeluid van Andrea: "Licht uit"
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dom van haar, want Ivan en alcohol is direct in slaap vallen volgens mijquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nu ook weer nicole tegen ivan: ''wil je een borreltje?''
ivan: ''nee ik zoek mn jasje''
nicole: ''wil je een borreltje?''![]()
![]()
![]()
Dat is Ivan hoor die je hoort gillenquote:
nouu ivan is niet vaak heel erg dronken, maar het leidde er een keer toe dat ie in de douche belande met vanessaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dom van haar, want Ivan en alcohol is direct in slaap vallen volgens mij![]()
TEAM TAFEL![]()
Hahaha. Oh jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:36 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nouu ivan is niet vaak heel erg dronken, maar het leidde er een keer toe dat ie in de douche belande met vanessa
Voor een hobbelpaard.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:37 schreef Inca het volgende:
Wat heeft Wim nu weer aan een paard rijbroek???![]()
Wim baalt van het lawaai, maar durft niks te zeggen omdat Ivan nu ook bij het groepje met dronken loetjes zit
Leipe shit ouwe![]()
Ja zijn gezicht staat niet vrolijkquote:
Oh, vandaarquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wim baalt van het lawaai, maar durft niks te zeggen omdat Ivan nu ook bij het groepje met dronken loetjes zit
stiff: ik hoop dat ze met der fakking klauwen van me afblijft, ik ben fakking gefrustreerd op alle vlakken![]()
TEAM TAFEL![]()
Hij wil sloap'n.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja zijn gezicht staat niet vrolijk
[ afbeelding ]Leipe shit ouwe![]()
Hij kwam daar wel vandaan vanaf de slaapkamer. Maar camera op hem toen hij zijn jas (al) aanhadquote:----------------------------
Nee Wim was straks al gaan slapen.Toen vroeg die nog aan Naoom of ze een kruik wou en zei trusten skeet tegen Gabs![]()
Tja Ivan, was jij het niet die een aantal weken geleden zo vreselijk tegen Bas tekeer ging omdat hij nog liep te dollen nadat het licht was uitgedaan ???
Iets van voorbeeld willen zijn enzo??
Telt zeker vanavond niet![]()
dat was toen wel al na 4 dagen lawaai elke avond en toen sliepen er ook al een hoop mensen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:41 schreef Verida het volgende:
Tja Ivan, was jij het niet die een aantal weken geleden zo vreselijk tegen Bas tekeer ging omdat hij nog liep te dollen nadat het licht was uitgedaan ???
Telt zeker vanavond niet
al sloeg die overdreven uitbarsting helemaal nergens op inddTEAM TAFEL![]()
Mark helemaal verdiept in een damesroman
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hij is alleen maar sociaal als het hem zelf uitkomtquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:41 schreef Verida het volgende:
Ja tuurlijk. Hij kan moeilijk aankomen met dat het nog maar 1 nacht was.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat was toen wel al na 4 dagen lawaai elke avond en toen sliepen er ook al een hoop mensen.
al sloeg die overdreven uitbarsting helemaal nergens op indd
Daarnaast lag hij die dagen overigens hele middagen te pitten op bed----------------------------
Hij doet even de wc deuren met beleid dicht en gaat weer richting bedquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:44 schreef rowan634 het volgende:
krijgen we nu een tweede uitbarsting van wim te zien?----------------------------
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij doet even de wc deuren met beleid dicht en gaat weer richting bed
TEAM TAFEL![]()
quote:![]()
ah okeequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die ligt al buiten westen in het bed tegen de wandTEAM TAFEL![]()
waar?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die ligt al buiten westen in het bed tegen de wand![]()
quote:
Nicole vertelt de regie even dat ze het grote licht uit moeten doen en niet de kleine----------------------------
Ja, jammer dat Nicole bij Ivan ligt en niet bij Armanda.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
We zien wie er niet slapen kan,
het is Wim de stoere timmerman.
Hield Cees hem wakker?
Nee het was Ivan die andere knakker.
Het zat Wim hoog,
maar hij zei er niets van want hij zit er bij Ivan in tot zijn elleboog.
Groetjes Sint en Piet![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:47 schreef rowan634 het volgende:
haha Ivan/Nicole klapt en ze doen het licht uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb helemaal niet buiten geschrevenquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke,je hebt buiten geschreven dat heeft me iriteert
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
We zien wie er niet slapen kan,
het is Wim de stoere timmerman.
Hield Cees hem wakker?
Nee het was Ivan die andere knakker.
Het zat Wim hoog,
maar hij zei er niets van want hij zit er bij Ivan in tot zijn elleboog.
Groetjes Sint en Piet
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Waarom dat dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke,je hebt buiten geschreven [b]dat heeft me iriteert[/b]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ziequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet buiten geschreven
Ach soquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie
Buiten westen betekend dat ze in coma ligt, oftewel slaaptquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie
Die ligt al buiten westen in het bed tegen de wandMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Slaapt er al iemand dan??quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:41 schreef Verida het volgende:
iedereen mag daar slapenquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En slapen in de cordwood mocht weer?TEAM TAFEL![]()
okequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Buiten westen betekend dat ze in coma ligt, oftewel slaapt![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:----------------------------
Alleen het koningskoppel mag datquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En slapen in de cordwood mocht weer?![]()
![]()
Armanda en Cees. Dikke maatjes.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Cees laat Armanda nog ff weten dat hij nog niet kan slapen, want 4 pannen en het koffie apparaat moesten gedaan worden
Cees is zooow belangrijk en onmisbaar voor iedereen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja, nog effe en Cees staat nat te dromen bij de besteklaquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Armanda en Cees. Dikke maatjes.
[ afbeelding ]
Die lag al in bed. Moest plassen denk ik, daarom weer even in de loodsquote:----------------------------
Volgens mij slaapt bijna iedereenquote:
althans ligt iedereen in bed op Gabs,Cees en Noom naMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gabs en Naomi denken Rolf of Cees.Gina niet want die is helemaal terug,ze moet het ook maar volhouden zegt Gabs.Ze gaat schrikken als Cees gaat en naomi niet![]()
Helemaal alleen in dat grote bed...quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:53 schreef mario390 het volgende:
VRAAG :::heeft iemand lust van en 90s videomuziek livestream??
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Daar is niets verkeerd aan. Maar ik ben bang dat het Cees vooral om een luisterend oor te doen is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, nog effe en Cees staat nat te dromen bij de bestekla
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Van gehoord maar ik ben niet zo van de muziek uit de jaren 90quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je vh1 classic?
ontopic Naby nog achter de laptop![]()
Mark leest nog in zijn boekMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Onzin, er is aangegeven dat iedereen dat mag, als het op tijd word aangegeven, en niet voor elk wissewasje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen het koningskoppel mag dat [ afbeelding ]![]()
Toen hij vorige week bij haar binnen sloop lag ze op haar ene oor en het andere sliep alquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is niets verkeerd aan. Maar ik ben bang dat het Cees vooral om een luisterend oor te doen is.maar ik denk dat je wel gelijk hebt.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:53 schreef mario390 het volgende:
VRAAG :::heeft iemand lust van en 90s videomuziek livestream??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow ja toen cees er sliep mocht het nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Onzin, er is aangegeven dat iedereen dat mag, als het op tijd word aangegeven, en niet voor elk wissewasje.Twinning = boring![]()
zij welquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Onzin, er is aangegeven dat iedereen dat mag, als het op tijd word aangegeven, en niet voor elk wissewasje.
het krotwood huis is toch eigendom van waaif
die heeft het gebouwd
waarschijnlijk neemt ze die ook mee als ze er uit gestemd wordt
net als vagina die alle kappersspullen wil meenemen![]()
Ik zag hem daarstraks ook de 'donkerte' inlopen toen Armanda richting kas liep om met Rolf te praten. Dat was zeer vreemd. Volgens mij ging hij daar echt heen om af te luisterenquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen hij vorige week bij haar binnen sloop lag ze op haar ene oor en het andere sliep almaar ik denk dat je wel gelijk hebt.
binnen het week is het mixedquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van gehoord maar ik ben niet zo van de muziek uit de jaren 90![]()
Mark leest nog in zijn boek
ontopic ik zie gina niet in bed,buiten de stream![]()
En de kralen die ze besteld heeft en morgen waarschijnlijk al zullen komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:59 schreef opabakema het volgende:
[..]
zij wel
die heeft het gebouwd
waarschijnlijk neemt ze die ook mee als e er uit gestemd wordt
net als vagina die alle kappersspullen wil meenemen![]()
Niet gehoord neequote:Op maandag 12 oktober 2015 00:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kreeg iemand het nog mee wie er naar de zenderkamer moest?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waarom moet ik altijd aan Louis van Gaal denken als ik Waaifie hoor zeggen dat zij het krotwood heeft gebouwd?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:59 schreef opabakema het volgende:
[..]
zij wel
die heeft het gebouwd
waarschijnlijk neemt ze die ook mee als e er uit gestemd wordt
net als vagina die alle kappersspullen wil meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee niet gehoordquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kreeg iemand het nog mee wie er naar de zenderkamer moest?----------------------------
Gina ligt in het bed van Nicole en Gabsquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
binnen het week is het mixed
ontopic ik zie gina niet in bed,buiten de streamMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Precies wat ik dus zeg, niet voor elk wissewasje. En niet dagen achtereen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:59 schreef Inca het volgende:
[..]
ow ja toen cees er sliep mocht het niet
Vandaag omdat Nicole er 1 jaar is, prima toch.![]()
omdat ze net zo dom is als van gaalquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd aan Louis van Gaal denken als ik Waaifie hoor zeggen dat zij het krotwood heeft gebouwd?
of ze is er een dochter van![]()
![]()
omg ze is richtig boosquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gina ligt in het bed van Nicole en Gabs![]()
![]()
Ligt Rowena nu in het pisbed van Mark?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: