SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb niet alles kunnen zien vanavondquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk zonder het te weten ook wat binnengekregen van de snoepjes van Gina
Snoepjes?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja hoor. Nicole en Ivan gaan in Cordwood slapen. Zag het al aankomen
Lolll. Nicole zegt nu dat het is vanwege hun 1 jarige verkering. Huhhh. Zelfs daar fantaseert ze over----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
gina doet raar nicole gaat in cordwoord slapen gina sneaky nee voor mij en mark'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
nicole wilde vorige week al, toen wilde ivan niet. en daarna lag renske daarquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:59 schreef Zeyina het volgende:
Ja hoor. Nicole en Ivan gaan in Cordwood slapen. Zag het al aankomen
Lolll. Nicole zegt nu dat het is vanwege hun 1 jarige verkering. Huhhh. Zelfs daar fantaseert ze over
TEAM TAFEL![]()
Gina is zo stoned als een garnaal.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles kunnen zien vanavond
Snoepjes?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ja maar heel vaagquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze zei iets van is voor mij en mark
ze had het over iets ..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik schreef hetzelfde hierboven. Zelfs daar kletst ze over uit haar nek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:00 schreef Enah het volgende:
Nicole en Ivan gaan in het cordwood, voor hun 1 jarige verkering.
Huh waren ze meteen een stel?
En het wordt Gina en Mark, want Gina gaat morgen weg.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ja, Nicole ging wandelen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef Verida het volgende:
Vanavond heeft er toch ook iemand hier geschreven dat Waaif aankondigde dat ze een stukje ging wandelen ?
Waaif ook stoned ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: