SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat dat ook hard nodig is.,quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees de post van puzziepie, en dan denk ik dat het wel mooi kan zijn om hem weer tot zichzelf te zien komen.
Ik keek vanmiddag een filmpje terug wat ik had opgenomen van gisteravond en daar is zie je toch wel het top punt van triestheid als je naar Mark zit te kijken
Zo heb ik hem nog nooit gezien en ik schrok er best van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, dat was niet nodig, ze kreeg serieus klappen van Gabs.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welkom terug Oma!
Gnoomie heeft sinds gisteravond last van haar been. Heb jij haar soms pootje gehaakt buiten het zicht van de camera?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ja, hij is echt zichzelf niet meer. Vroeger kon hij zichzelf ook zo goed vermaken met dansen, dat zie ik hem ook niet meer doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook hard nodig is.,
Ik keek vanmiddag een filmpje terug wat ik had opgenomen van gisteravond en daar is zie je toch wel het top punt van triestheid als je naar Mark zit te kijken
[ afbeelding ]![]()
Ja, die was me ook een partij fanatiek zegquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat was niet nodig, ze kreeg serieus klappen van Gabs.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
wat zal zijn familie wel niet denken zeg,daar kunnen ze toch niet vrolijk van worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Puzzie, ik zei in het vorige topic al, ben je nog wel te redden als je voor alle streamers verteld dat je in je bed gezeken hebt, omdat je te veel pijn had om er uit te komen.Ik weet niet, maar volgens mij heb je dan de bodem wel bereikt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
wanneer was dat? mooet iemand zoekenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:44 schreef rowan634 het volgende:
Heeft niemand een cap van Bas die Mark een lapdance gaf?![]()
![]()
![]()
![]()
netquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer was dat? mooet iemand zoekenTEAM TAFEL![]()
Heb niks gezien of gelezen de afgelopen dagen. Maar wie heeft er in zijn bed geplast? Mark? En waarom heedt hij pijn?quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Puzzie, ik zei in het vorige topic al, ben je nog wel te redden als je voor alle streamers verteld dat je in je bed gezeken hebt, omdat je te veel pijn had om er uit te komen.Ik weet niet, maar volgens mij heb je dan de bodem wel bereikt.![]()
Nope zit ook veel te lang daar .quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die is echt niet normaal meer hoor, die ogen.![]()
hij lijkt zo op die moordenaar,weet zijn naam niet maar die met die filmsterquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die is echt niet normaal meer hoor, die ogen.![]()
Charles Manson.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hij lijkt zo op die moordenaar,weet zijn naam niet maar die met die filmster![]()
Charles Mansonquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hij lijkt zo op die moordenaar,weet zijn naam niet maar die met die filmster![]()
Maar Mark in bed geplast? Die heeft gisteren ook serieus klappen gehad van die gozer. Wat dat betreft wel respect, ongeacht dat ik het een giga lul vind.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ja, echte psychopatenogen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
laatst iets over gezien op tv,hele enge ogen had hij![]()
https://www.google.nl/sea(...)zYaCh3ThQ1g&dpr=0.85quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
laatst iets over gezien op tv,hele enge ogen had hij
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Tja.... Hij heeft zich vaker vergist...quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:51 schreef Ranah het volgende:
cees is echt blij, die is ervan overtuigd dat hij blijftTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Armanda:het zou wat zijn als ik gina weg zou sturen he?Wat zou je ervan vinden als ik dat zou doen?
Rolf:Hoe zou ik dat vinden?Kut.![]()
hij wil weg dusquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef rowan634 het volgende:
rolf zou het kut vinden als gina weg moest.![]()
griezelig eng naar persoonquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)zYaCh3ThQ1g&dpr=0.85
![]()
Nee, Cees moet weg van Dolf...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Rolf zegt toen Rienk weggestemd werd door Mark dat ze hem een week hebben genegeerd.Ik wil niet zeggen dat ze dat bij jou doen.
Doelend dat gina eruit zou gaan![]()
Laat me radenquote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Rolf;Niemand is onmisbaar iedereen is vervangbaar
Armanda:Dan moet ik straks de boekhouding doen en de kapsalon en de B&B![]()
?...je bedoelt met hij zij neem ik aan (Armanda) en wat gaat Rolf niet doen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij gaat gina niet naar huis sturen om dat mark dann ook gaat dat werd dolf niet doenLeipe shit ouwe![]()
zou juist mooi zijn Mario,twee vliegen in eën klap,kassaquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij gaat gina niet naar huis sturen om dat mark dann ook gaat dat werd dolf niet doen![]()
Staat Kareltje ineens hoog op zijn pootjes!quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik vind dat juist wel sneu eigenlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Puzzie, ik zei in het vorige topic al, ben je nog wel te redden als je voor alle streamers verteld dat je in je bed gezeken hebt, omdat je te veel pijn had om er uit te komen.Ik weet niet, maar volgens mij heb je dan de bodem wel bereikt.![]()
Nee Armanda, ik hoef de foto van je vriend niet te zien.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
armanda gaat niet gina naar huis sturen om dat mark ook gaat dat werd ze niet doen denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
?...je bedoelt met hij zij neem ik aan (Armanda) en wat gaat Rolf niet doen?![]()
Als het goed is morgenmiddag 12 uur de stemmingquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:01 schreef Disana het volgende:
Bij Nick en Simon staat Gina in de bar ('vette shit'). Hoe laat is de stemming dan?![]()
![]()
Dankje. Ik verbaas me erover dat ze allemaal plannen maakt terwijl ze er zomaar uit kan liggen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het goed is morgenmiddag 12 uur de stemming![]()
En ik las dat die tegenstander zich ook nog inhield.Ik denk dat Mark niet onder hoeft te doen voor andere bewoners met vechten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar Mark in bed geplast? Die heeft gisteren ook serieus klappen gehad van die gozer. Wat dat betreft wel respect, ongeacht dat ik het een giga lul vind.![]()
Heeft veel van Bas weg.Rustig pratend.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef eskil het volgende:
Armanda is een schatje, heel sociaal kunnen de anderen nog wat van leren!![]()
denk het ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
armanda gaat niet gina naar huis sturen om dat mark ook gaat dat werd ze niet doen denk ik
Maar als ze het wel doet mag ze van mij utopiaan van het jaar
2016 worden![]()
ik heb mij verdaan om dat armanda de exit lest en niet dolfquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
?...je bedoelt met hij zij neem ik aan (Armanda) en wat gaat Rolf niet doen?![]()
Ja echt, een verademing,quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Heeft veel van Bas weg.Rustig pratend.![]()
En wat te denken van de bestelling kralen vanmiddag.....quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Ik verbaas me erover dat ze allemaal plannen maakt terwijl ze er zomaar uit kan liggen.![]()
![]()
Nou inderdaad. Beequeen denkt dat het allemaal een spel is, maar ik vraag me af of Gina daartoe wel in staat is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat te denken van de bestelling kralen vanmiddag.....
Als ze zo blijven schreeuwen, komt er nog ruzie van.![]()
Ivan kreeg een lapdance van zijn lief. En ik zie dat Benjamin gewoon kan dansen en vertoeven in die herrie ondanks zijn gescheurde vliesjeJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Stonden Gina en Mark nu Rolf en Armanda af te luisteren onder het mom we staan te dansen?Rolf en armanda komen de slaapkamer uit en Mark en Gina lopen ineens daar weer weg.![]()
bring it on,lekker veel gedoe met Gina kan misschien Armanda net over de streep trekkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Beequeen denkt dat het allemaal een spel is, maar ik vraag me af of Gina daartoe wel in staat is.
Als ze zo blijven schreeuwen, komt er nog ruzie van.![]()
16.00 uur.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het goed is morgenmiddag 12 uur de stemmingAllemaal cabaretteketet!![]()
Lieve zachte Armanda waarvan Rob bang was dat ze ondergesneeuwd werdquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Armanda:het zou wat zijn als ik gina weg zou sturen he?Wat zou je ervan vinden als ik dat zou doen?
Rolf:Hoe zou ik dat vinden?Kut.![]()
Ze speelt het spel iig goed
Ik vind Armanda leuk![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij heb zn beschermmuts opquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:08 schreef schizolientje het volgende:
Ivan kreeg een lapdance van zijn lief. En ik zie dat Benjamin gewoon kan dansen en vertoeven in die herrie ondanks zijn gescheurde vliesje![]()
Nu het nog kan....quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Gina stond ook flink tegen Markie op te rijden....Allemaal cabaretteketet!![]()
ow my god mark in bed geplastFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Had hij er toevallig ook nog bij gezopen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ow my god mark in bed geplast![]()
Het is ook sneu, Voor Mark zou het alleen maar beter zijn als Gina er uit zou gaanquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel sneu eigenlijk.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
idd, maar hij is zo makquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ook sneu, Voor Mark zou het alleen maar beter zijn als Gina er uit zou gaan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Had hij er toevallig ook nog bij gezopen?![]()
![]()
is normaal daar toch? Deed Joey ook bij Gioquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ow my god mark in bed geplast
Twinning = boring![]()
Waarom durft niemand dat eens een keer bij Waaif te doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:12 schreef rowan634 het volgende:
omg Benjamin zat Gina gewoon te droogneuken![]()
![]()
nu streamlock
![]()
![]()
Ik vind haar top en ondersneeuwen, no way ze is wel wat gewend als activistequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lieve zachte Armanda waarvan Rob bang was dat ze ondergesneeuwd werd![]()
Ze speelt het spel iig goed
Ik vind Armanda leuk![]()
![]()
![]()
Dat is Gina,.. gewoon doordraven en forceren ,quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Ik verbaas me erover dat ze allemaal plannen maakt terwijl ze er zomaar uit kan liggen.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: