SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Files!quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:35 schreef rowan634 het volgende:
ze moeten terug naar shifts op de markt, de vorige keer waren er files en kregen ze bijna problemen met de gemeente![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga, ik wil, ik doe. NicoleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bas wil iemand er bij hebben bij Baas Beach tijdens de marktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee. Noom doet de koeien steeds minder, en nu is ze ook nog geblesseerd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:38 schreef Verida het volgende:
Gaan Armanda en Steff alleen vanavond de koeien doen of is dat structureel?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Vind jij dat ook zo zieligquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Noom doet de koeien steeds minder, en nu is ze ook nog geblesseerd.![]()
![]()
Zeker weten, dan heeft ze geen pijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Kan Naomi straks lekker dansen.![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik wel. In het begin hielp Stef nog weleens, maar hij staat eik altijd alleen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef Dotteke het volgende:
Bas wil iemand er bij hebben bij Baas Beach tijdens de markt“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Toch raar: wil Mark de Luifel niet meer doen, gaat ie een andere horecaverplichting aan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef rowan634 het volgende:
Rowena en Mark willen wel rouleren bij Bas![]()
Ik kan wel janken om dat kind ja.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zal het niet minder druk daar gaan worden als het kouder wordt buiten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. In het begin hielp Stef nog weleens, maar hij staat eik altijd alleen.
Is een leuk iets voor de zomermaanden maar als het koud is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo werd ze niet dansen met de aua op de voetquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Kan Naomi straks lekker dansen.![]()
Is er een centraal is niet iedereen erbij, das raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naomi wil melk gaan verkopen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets anders op de markt doen.
Mark: Stef en Rob doen Le luifel prima.
Bas: Ik wil hulp in Baas Beach.
Rowena: Ik wil je helpen.
Mark: Ik ook.![]()
Oh ja, dat zal ongetwijfeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Zal het niet minder druk daar gaan worden als het kouder wordt buiten.
Is een leuk iets voor de zomermaanden maar als het koud is?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Je kijkt wederom naar een toneelstukje, echt!quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:44 schreef Disana het volgende:
Er wordt door iedereen kennelijk vanuit gegaan dat Gina blijft
Al blijf ik hopen dat Dolf vertrekt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ze doen er allemaal zo overtuigend zeker over.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kijkt wederom naar een toneelstukje, echt!![]()
dat hoeft niet per se wat te betekenen. Robin ging een sponsordeal aan met KISS kappers en had enorm veel te vertellen in haar laatste centraal. en nog steeds werd ze weggestemd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:44 schreef Disana het volgende:
Er wordt door iedereen kennelijk vanuit gegaan dat Gina blijft
al zal het waarschijnlijk rolf worden denk ik ja..TEAM TAFEL![]()
Of een exit ala Rienk wat niemand verwachte.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se wat te betekenen. Robin ging een sponsordeal aan met KISS kappers en had enorm veel te vertellen in haar laatste centraal. en nog steeds werd ze weggestemd.
al zal het waarschijnlijk rolf worden denk ik ja..![]()
Ja dat is waar. Maar toch denk ik nu dat Gina blijft, en dat is geen prettig idee.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se wat te betekenen. Robin ging een sponsordeal aan met KISS kappers en had enorm veel te vertellen in haar laatste centraal. en nog steeds werd ze weggestemd.
al zal het waarschijnlijk rolf worden denk ik ja..![]()
Dan zou het dus Cees worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Of een exit ala Rienk wat niemand verwachte.![]()
tja ik kan het Armanda niet kwalijk nemen. Rolf wil wegquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar toch denk ik nu dat Gina blijft, en dat is geen prettig idee.TEAM TAFEL![]()
Dolf wist niets beters te zeggen dan : 'Een mooi schilderij'... ???Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Misschien dat Dolf een "Petertje" doet, zou me niks verbazen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:45 schreef Disana het volgende:
Ze doen er allemaal zo overtuigend zeker over.
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Fijne avond BQquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien dat Dolf een "Petertje" doet, zou me niks verbazen.
![]()
![]()
Mark: ik heb nog een stoute gedachten, ik wil oliebollen verkopen en ik zat te denken aan een container te kopen en ombouwen, een verrijdbare container,
Nicole: Als we dan toch dit soort dingen roepen, ik zou heel graag mijn bad aan willen sluiten bij de B&B,
Ivan: Nu gaan we allemaal door elkaar dan zitten we hier om 22:00 uur nog,![]()
Jij blij, ik niet. Tot morgen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien dat Dolf een "Petertje" doet, zou me niks verbazen.
![]()
Ivan : "We moeten niet op de website dingen zetten die we niet aanbieden"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ivan op het kickbox gala is ook aangeven dat jij tegen Bas zou vechten, doe je daar ook moeilijk over?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou ook helemaal niet moeten kunnen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:51 schreef Voxs het volgende:
Ivan : "We moeten niet op de website dingen zetten die we niet aanbieden"SOONY![]()
Cees""zoals een bokswedstrijd"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ceesquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:52 schreef Ebinas het volgende:
Wie zei dat : Zoals een bokswedstrijd. ?
Rolf?![]()
Is het de Ivan show dat centraal, jemig zeg wat een burgermeester, hij zegt en bepaaltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat met die muren was toch allang uitgesproken?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:52 schreef Dotteke het volgende:
Is het de Ivan show dat centraal, jemig zeg wat een burgermeester, hij zegt en bepaalt![]()
Kanloos verhaal. Bijna twee jaar lang is het een kraakpand en een tyfusbendequote:Op zondag 11 oktober 2015 19:52 schreef Dotteke het volgende:
Is het de Ivan show dat centraal, jemig zeg wat een burgermeester, hij zegt en bepaalt![]()
niet met de groepquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met die muren was toch allang uitgesproken?TEAM TAFEL![]()
En iedereen accepteert het want ze weten dat hij het overzicht van alles bewaard.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:52 schreef Dotteke het volgende:
Is het de Ivan show dat centraal, jemig zeg wat een burgermeester, hij zegt en bepaalt...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ivan: ik vind het zelf niet fijn dat bezoekers op muren schrijven, laten we er alsjeblieft rekening mee houden, geef dan even mensen geen pen of stift om er op te kladderen, het is geen kraakpand, als mensen echt een boodschap willen achterlaten kan dat op een houtje.![]()
Niet tijdens een centraal, Ivan wil graag iedereen aanspreken op zijn of haar fouten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met die muren was toch allang uitgesproken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt ook niet andersquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kanloos verhaal. Bijna twee jaar lang is het een kraakpand en een tyfusbendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij heeft niemand bij naam aangesprokenquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet tijdens een centraal, Ivan wil graag iedereen aanspreken op zijn of haar fouten.
TEAM TAFEL![]()
Nee, namen noemen is in dit geval niet nodig omdat iedereen het wel weetquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij heeft niemand bij naam aangesprokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij moet wel want Ivan en zijn vriendin nemen constant het woordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rowena: Toen ik bij de bar stond vroegen heel veel mensen of ze binnen in het toilet mochten omdat de dixie echt heel vies smerig waren, kunnen we die Dixies elk uur even nalopen.![]()
Er waren dames die binnen kwamen voor de wc.
De Dixies waren te smeren.
Ah invalidentoilet. in dat geval......
Oh Nicole lult er overeen![]()
Je moet je 50 cent noet vergeten in ieder gevalquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel klooien met kleingeld.
SOONY![]()
De beveiliging van Utopia kost 31 euro per uur. Cees vraagt of het niet goedkoper kan, maar men zegt dat het al heel goedkoop is.![]()
Beter een stempel en een vast bedrag voor een hele dag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet je 50 cent noet vergeten in ieder geval
Maar dat is wellicht te hoog gegrepen![]()
Intussen wordt in alle rust de koeienstal etc gedaan door Armanda & Stefanie...
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Heeft zijn speculaasje nog niet gehad...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Cees noemt bedragen, dat mag nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:59 schreef Disana het volgende:
Nicole bepaalt dat ze het niet hoeven te hebben over wat Cees voorstelt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zo. Maar het is wel opvallend dat iedereen Ïvan en Nicole accepteert als voorzitters. Van Ivan kan ik me dat nog voorstellen, van Nicole zou ik het niet accepteren.quote:![]()
Ja, verwonderd mij ook, iedereen laat het gewoon gebeuren. Jammerquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Maar het is wel opvallend dat iedereen Ïvan en Nicole accepteert als voorzitters. Van Ivan kan ik me dat nog voorstellen, van Nicole zou ik het niet accepteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nicole wordt nooit aangesproken, dat zie je al terug in het feit dat ze in een jaar nog geen 5 stemmen heeft gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Maar het is wel opvallend dat iedereen Ïvan en Nicole accepteert als voorzitters. Van Ivan kan ik me dat nog voorstellen, van Nicole zou ik het niet accepteren.TEAM TAFEL![]()
Een storing in Cees zijn hoofdquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Of er 1 drol pp door getrokken wordt
Waar gaat het over![]()
SOONY![]()
Benjamin: Er komen twee mensen (MS) namens de wenspot naar Nick&Simon.
Naomi: Ik had haar aan de telefoon, ze kon wel janken, ze is wel ziek, dat we extra aandacht aan haar geven.![]()
Het ging in elk geval niet over beveiliging bij de dixies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Of er 1 drol pp door getrokken wordt
Waar gaat het over![]()
![]()
Dat is volgens mij ook alleen maar omdat ze het vriendinnetje van Ivan is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nicole wordt nooit aangesproken, dat zie je al terug in het feit dat ze in een jaar nog geen 5 stemmen heeft gehad.![]()
Zijn er cijfers genoemd, wat is er gisteren omgezet
O Mark gaat Rob inwerken in de financieënWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar ivan krijgt wel stemmen, dat klopt toch niet?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook alleen maar omdat ze het vriendinnetje van Ivan is.TEAM TAFEL![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Zijn er cijfers genoemd, wat is er gisteren omgezet
O Mark gaat Rob inwerken in de financieën![]()
![]()
Geen idee, maar om haar lieflijkheid zal het niet zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
maar ivan krijgt wel stemmen, dat klopt toch niet?
Trouwens, Bas heeft toch beiden wel eens genomineerd?![]()
Ja, ,,mocht Mark ook weg gaan dan is er idd geval een die het over kan nemenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, maar om haar lieflijkheid zal het niet zijn.
Trouwens, Bas heeft toch beiden wel eens genomineerd?TEAM TAFEL![]()
Nicole: Als nou iedereen die nu opstaat ook even wat meeneemt mee naar de keuken?
Ivan: Ik zie de laatste tijd flinke verandering, het was voorheen altijd een ja, maar, weet niet of je dat bewust doet,
Bjorn: ja,
Ivan: het was me opgevallen, ik geef je dus een compliment,
Bjorn: Nou thanks.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stif gaat niet schrobben want ze ziet geen emmerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik dacht al dat ze Lange Frans wou zeggen maar het is Dikke Frans en die komt nu wel!quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:06 schreef DKUp het volgende:
14 november Kroegennacht 2.0, nu wel met die vieze vreemdgaander Frans Duijts![]()
![]()
Bas is wel lief, maar niet zo slimquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
maar ook hij zei laatst, dat hij nicole zo leuk vond en zelfs jaloers was op ivan![]()
![]()
![]()
Rob gaat deze week ook met Mark zitten om ingewerkt te worden in de financiën. "Voor het geval Mark ooit eens vertrekt"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Maar hij glundert als een malle.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:09 schreef rowan634 het volgende:
Bjorn: ''knijp mij even, gebeurt dit echt?''![]()
![]()
Nouquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:11 schreef DKUp het volgende:
Bjorn doet ook iets met zijn feedback, zelfs Bjorn.
Bjorn lult ook maar wat natuurlijk
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
rob en ivan hebben het over agressietraining. waaif: ''nu we het over agressie hebben, niemand heeft iets voor mijn feestje geregeld''TEAM TAFEL![]()
Omg.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ivan wilde graag armanda bij het centraal omdat hij wil weten of hij intimiderend overkomt voor mensen die hem niet kennen.TEAM TAFEL![]()
ivan wil graag van armanda weten hoe hij spreekt en presenteert
row: dat heb je mij nog nooit gevraagd![]()
Ivan wil graag feedback van Armanda over hoe hij over komt,of hij te intimiderend is.
Armanda "Soms ben je wat te serieus, maar jij houdt het overzicht en houdt iedereen scherp"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ochjee, het feestje van Waaif.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:19 schreef rowan634 het volgende:
rob en ivan hebben het over agressietraining. waaif: ''nu we het over agressie hebben, niemand heeft iets voor mijn feestje geregeld''![]()
![]()
Cees weer dolblij dat er gedronken gaat worden....
"Ze zuipen zich maar klem, ik hoef niet mee te doen " tegen Bas..Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Keurig antwoord..quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:20 schreef Voxs het volgende:
Ivan wil graag feedback van Armanda over hoe hij over komt,of hij te intimiderend is.
Armanda "Soms ben je wat te serieus, maar jij houdt het overzicht en houdt iedereen scherp"Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
natuurlijk nu kan hij weer lekker de hele avond lang zeuren en zeikenquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:24 schreef Scherzo het volgende:
Cees weer dolblij dat er gedronken gaat worden....
"Ze zuipen zich maar klem, ik hoef niet mee te doen " tegen Bas..![]()
TEAM TAFEL![]()
Muziek...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik weet ff niet wat Gnoom in die glazen gooit...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Voorlopig doolt Cees rusteloos door het decor...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
En duwt de spaghetti even met zijn handen in een bakkie...quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:41 schreef Scherzo het volgende:
Voorlopig doolt Cees rusteloos door het decor...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Potver, organiseren ze helemaal een feestje omdat ze er een jaar zit, en dan is ze er niet.vast nog bezig met haar jubileumspeech
TEAM TAFEL![]()
Bas tegen Armanda: Je weet hoe je mij boos kan maken, ga je mij boos maken?
Armanda: Kan niks beloven.........Maak je geen zorgen![]()
![]()
Maak je geen zorgen jongen, zegt Armanda tegen Bas
"Waarom wil je Cees zo graag hier houden". vraagt ze aan BasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks beloven maar hij hoeft zich geen zorgen te maken, dat is al een soort van belovenquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:48 schreef StephanL het volgende:
Bas tegen Armanda: Je weet hoe je mij boos kan maken, ga je mij boos maken?
Armanda: Kan niks beloven.........Maak je geen zorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Volgens mij zegt Armanda tegen Bas nu verkapt dat Cees blijft.Denk dat ze voor Rolf gaat.
![]()
Bas: Cees moet leren loslaten... Tegen Armanda...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Jammer, had zo graag Cees zien vertrekkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark ook alquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi heeft een wondermiddel tegen de pijn gevonden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En toch en toch... Armanda zal morgenochtend haar eerste reality check krijgen... Bij de overheid??Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:50 schreef Disana het volgende:
Ik zie Gina graag gaan, vooral nu ik die glunderende kop van geniep Mark zie.![]()
![]()
Graag!
![]()
Nou, ga de streams maar uitgooien, de streams is niets, hier is nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Armanda praatte net vaag ,...ze wil niemand boos maken dacht ik te horen(ben aan het rommelen in huis en zo nu en dan hoor ik wat)quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:50 schreef Disana het volgende:
Ik zie Gina graag gaan, vooral nu ik die glunderende kop van geniep Mark zie.
Zou dus ook kunnen gaan over Gina ...
Het zou zo mooi kunnen zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat heb ik niet gehoord, maar dat klinkt alsof ze voor Rolf gaat, of niet soms.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Armanda praatte net vaag ,...ze wil niemand boos maken dacht ik te horen(ben aan het rommelen in huis en zo nu en dan hoor ik wat)
Het zou zo mooi kunnen zijn![]()
Daar maakt ze niemand maar dan ook niemand boos mee in de loodsquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, maar dat klinkt alsof ze voor Rolf gaat, of niet soms.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja precies, of is ze nou juist wel bang iemand boos te maken. Dat zegt niet veel, want dat kan om zowel Cees (Bas) als Gina (Mark) gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar maakt ze niemand maar dan ook niemand boos mee in de loods![]()
Wat ik me afvraag; is het al eens eerder voorgekomen dat precies degenen op de bank kwamen die ook een publieksstem hadden?![]()
Klopt!Ze zei ik hoop dat ik niemand boos maak.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Armanda praatte net vaag ,...ze wil niemand boos maken dacht ik te horen(ben aan het rommelen in huis en zo nu en dan hoor ik wat)
Het zou zo mooi kunnen zijn![]()
Dan zou ze dus niet voor Cees en Gina gaan, want Mark wordt boos en Bas zei ook net dat hij dan kwaad zou worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Klopt!Ze zei ik hoop dat ik niemand boos maak.![]()
Ja zo dacht ik het ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ze dus niet voor Cees en Gina gaan, want Mark wordt boos en Bas zei ook net dat hij dan kwaad zou worden.![]()
Allemaal niet, volgens mij, maar vaak wel een of meer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:55 schreef tonja het volgende:
Wat ik me afvraag; is het al eens eerder voorgekomen dat precies degenen op de bank kwamen die ook een publieksstem hadden?![]()
Bij Rolf weet ze dat ze niemand boos maakt, bij Gina kan ze het raden, aan de andere kant heeft Gina veel stemmen gekregen en is dat ook een signaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ze dus niet voor Cees en Gina gaan, want Mark wordt boos en Bas zei ook net dat hij dan kwaad zou worden.
ach .. Ik hoop gewoon dat ze weg wordt gestuurd,het erge is dat ik het morgen niet eens kan zien omdat ik een paar dagen weg ga
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De generale staf weer in het reisbureau...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Denk toch dat Rolf eruit gaat. Mark zou anders wel meer bij Gina in de buurt zijn op de laatste avond.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:59 schreef Hagenesie het volgende:
Denk toch dat Rolf eruit gaat. Mark zou anders wel meer bij Gina in de buurt zijn op de laatste avond.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zou raar opkijken als ze niet Gina eruit zou stemmen. Die twee hebben helemaal niets met elkaar.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ze zat net lachend te kijken toen Gina zo zat te schreeuwen....quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Meer schreeuwen Gina.Volgens mij vind Armanda dat helemaal niet leuk.![]()
Kom net thuis.
Armanda blijft![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Oh, dat is jammer voor je. Nou ja, er zal wel een filmpje van komen. Trouwens, het is ook de vraag of ik er op dat tijdstip ben.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij Rolf weet ze dat ze niemand boos maakt, bij Gina kan ze het raden, aan de andere kant heeft Gina veel stemmen gekregen en is dat ook een signaal
ach .. Ik hoop gewoon dat ze weg wordt gestuurd,het erge is dat ik het morgen niet eens kan zien omdat ik een paar dagen weg ga![]()
Ik zie Gina ook liever vertrekken. Heeft ze wel wat met Rolf dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:00 schreef mazaru het volgende:
Ik zou raar opkijken als ze niet Gina eruit zou stemmen. Die twee hebben helemaal niets met elkaar.![]()
Nee ook nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik zie Gina ook liever vertrekken. Heeft ze wel wat met Rolf dan?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Centraal, maar niets bijzonders volgens mij. Heb het ook niet helemaal gezien.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:53 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mark zie ik nog steeds mank lopen....
Nog iets bijzonders gebeurt nadat Renske weg is gegaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas tegen Rolf: jij of Gina. Maar het zou mooi zijn als Gina gaat. Ik denk niet dat Cees gaat.
Rolf: Ik denk dat ik ga.![]()
Bas en Rolf gesprek over wie eruit gaat.
Bas denkt dat of Gina of Rolf gaat.
Hij zou het een stunt vinden als Gina gaat.
Rolf denkt dat hij gaat.![]()
Rolf:ik denk dat ik ga
Bas:Ik hoop het niet
Rolf:Waarom niet?
Bas:Ik hoop dat Gina gaat en niet omdat ik haar niet mag maar vanwege Mark en iets met ruggegraat.
Bas:ik heb ook niet voor niks 2 stemmen aan haar en maar 1 voor jou.![]()
Armanda zit heel veilig als ze Rolf naar huis stuurt.Geen haan die er naar kraait. Gisteren zei ze dat ze zou gaan doen wat de groep wil.Leipe shit ouwe![]()
Nee, maar Rolf legt het er erg dik bovenop dat ie wel weg magquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik zie Gina ook liever vertrekken. Heeft ze wel wat met Rolf dan?
.... en toch denk ik dat ze dat te makkelijk zal vinden op de een of andere manier, ze heeft een aantal keren met Rolf gesprokenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, dan is dat Dolf...quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Armanda zit heel veilig als ze Rolf naar huis stuurt.Geen haar die er naar kraait. Gisteren zei ze dat ze zou gaan doen wat de groep wilt.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
denk jij dat ze het uiteindelijk zelf mogen beslissen dan? ik niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar Rolf legt het er erg dik bovenop dat ie wel weg mag
.... en toch denk ik dat ze dat te makkelijk zal vinden op de een of andere manier, ze heeft een aantal keren met Rolf gesproken![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
denk jij dat ze het uiteindelijk zelf mag beslissen dan? ik niet.![]()
Als de Febo beslist, dan denk ik dat Gina gaat. Omdat het slijmverhaaltje Mark-Gina wel uitverteld is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
denk jij dat ze het uiteindelijk zelf mogen beslissen dan? ik niet.![]()
ik hoop het echt en mark er achter aan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Als de Febo beslist, dan denk ik dat Gina gaat. Omdat het slijmverhaaltje Mark-Gina wel uitverteld is.![]()
Nee joh, die willen we zien lijdenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:07 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
ik hoop het echt en mark er achter aan.![]()
![]()
Ik denk dat het voor Mark sowieso een soort van "redding" zal zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf:ik denk dat ik ga
Bas:Ik hoop het niet
Rolf:Waarom niet?
Bas:Ik hoop dat Gina gaat en niet omdat ik haar niet mag maar vanwege Mark en iets met ruggegraat.
Bas:ik heb ook niet voor niks 2 stemmen aan haar en maar 1 voor jou.
Mark ziet er steeds sneuer uit .... en verlaagt zich ook steeds meer tot Gina's gedrag,loopt als een hondje achter haar aan,en laat alles versloffen van zichzelf
(niet dat Mark nou zoveel niveau heeft,maar ik vind hem opvallend veranderd in de afgelopen maanden ,en niet positief)My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geen idee, volgens de cos bepaalt de febo allesquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
denk jij dat ze het uiteindelijk zelf mogen beslissen dan? ik niet.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mark kan nog niet weg ...quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:07 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
ik hoop het echt en mark er achter aan.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik lees de post van puzziepie, en dan denk ik dat het wel mooi kan zijn om hem weer tot zichzelf te zien komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:08 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
door niks te doen en de hele dag op bed liggen![]()
Daar typ je het goed.Maanden!Niet normaal dat hondjesgedrag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Mark sowieso een soort van "redding" zal zijn
Mark ziet er steeds sneuer uit .... en verlaagt zich ook steeds meer tot Gina's gedrag,loopt als een hondje achter haar aan,en laat alles versloffen van zichzelf
(niet dat Mark nou zoveel niveau heeft,maar ik vind hem opvallend veranderd in de afgelopen maanden ,en niet positief)![]()
Rolf heeft nog het voordeel dat hij er net in zit en nog een 2e kans zou kunnen krijgen. Hoop zo dat ze Gina kiest maar waarschijnlijk gaat ze toch wel weer voor de makkelijkste weg.![]()
Hopelijk stappen ze achter eens van het principe af dat de nieuwste die binnen is niet hoeft te vertrekken ondanks nominatie. Vind dat zo flauwekul want ze mogen ook stemmen dus moeten ze net zoveel kans hebben om te vertrekken als elke andere bewoner. Dus hopelijk vertrekt Rolf, maar zie liever Gina gaan.Allemaal cabaretteketet!![]()
Markie weet dat Gina op macho's valt en doet er alles aan om maar een beetje stoer over te komen. In z'n uiterlijk, met z'n steeds grotere bek. Lachwekkend die transformatie van hem.![]()
we blijven hopen op Gina en dan net zoals met Ruud en Billy. Allebei weg.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk stappen ze achter eens van het principe af dat de nieuwste die binnen is niet hoeft te vertrekken ondanks nominatie. Vind dat zo flauwekul want ze mogen ook stemmen dus moeten ze net zoveel kans hebben om te vertrekken als elke andere bewoner. Dus hopelijk vertrekt Rolf, maar zie liever Gina gaan.![]()
Het is net Donald Duck die stoer wil lijkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Markie weet dat Gina op macho's valt en doet er alles aan om maar een beetje stoer over te komen. In z'n uiterlijk, met z'n steeds grotere bek. Lachwekkend die transformatie van hem.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Rob zegt dat Rolf het niet erg vind als hij eruitgestemd word.Mijn utopia is anders uitgepakt dan ik had gedacht zegt Rolf![]()
Dat je ongewassen spinazie moet wassen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Rolf is achter zoveel dingen gekomen. Ik ben benieuwd welke.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat je ongewassen spinazie moet wassen.![]()
![]()
Rolf wil te graag naar huis dus die moet juist blijven.
Graag Gina weg en zoals puzz zei, miss om Mark weer zich zelf laten worden.![]()
Ok, thnxquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Centraal, maar niets bijzonders volgens mij. Heb het ook niet helemaal gezien.![]()
![]()
goh, soort van petertje dusquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:16 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf:Als ik morgen blijf zal het bijna een teleurstelling zijn![]()
Cees en Armanda nemen menu's /boodschappen door...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Hallo Cossers. Ik val nog net even in centraal. Voor dat er een mod overwerkt van de bank pleurt, of een cosser met Parkison op de off topic TR knop valt, heb ik maar even een apart topic aangemaakt.
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ik zit net het filmpje van de stemming te kijken.
Gnoom kiest ook voor Armanda.
Die weet vast nog niet hoe ze over Isa denkt
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Helemaal goed.mooi leesvoer!quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Hallo Cossers. Ik val nog net even in centraal. Voor dat er een mod overwerkt van de bank pleurt, of een cosser met Parkison op de off topic TR knop valt, heb ik maar even een apart topic aangemaakt.
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.![]()
Dolf in gesprek met de camera, hij wordt gemute door de regie
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja merkte het ook ik dacht mijn beeld valt weer stil.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:20 schreef mazaru het volgende:
Dolf in gesprek met de camera, hij wordt gemute door de regie![]()
Welkom terug Oma!quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.
Gnoomie heeft sinds gisteravond last van haar been. Heb jij haar soms pootje gehaakt buiten het zicht van de camera?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
oma je bent topquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.![]()
![]()
dat dus.Hij doet alsof hij ze zelf heeft opgevoed en verzorgd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:25 schreef Disana het volgende:
Rolf roept dat het allemaal kwarteltjes zijn, maar bij mijn weten zitten er ook zijdehoenders bij.![]()
heeft ze pijn maar het zind altijd de vraagenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:24 schreef AnneLo het volgende:
Heeft Naomi ineens geen last meer van haar voet, vanmiddag kon ze amper lopen.....![]()
Anti-gesprek in de kas...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dat doet hij de hele tijd al met de beesten van Bas. Kennelijk heeft hij er op zijn manier toch iets mee - of hij maakt tv.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
dat dus.Hij doet alsof hij ze zelf heeft opgevoed en verzorgd.![]()
Alles staat haar goedquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik denk dat Markie niet meer te redden is eigenlijk. Ik lees er hier niet zoveel over, maar als je in je bed piest omdat je last hebt van je voet, en er niet uit wilt, dan heb je het dieptepunt wel bereikt, dunkt me.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Mark sowieso een soort van "redding" zal zijn
(niet dat Mark nou zoveel niveau heeft,maar ik vind hem opvallend veranderd in de afgelopen maanden ,en niet positief)![]()
Volgens mij heeft hij gezien dat Bas daar populair is mee geworden en dat wil hij na doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat doet hij de hele tijd al met de beesten van Bas. Kennelijk heeft hij er op zijn manier toch iets mee - of hij maakt tv.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:32 schreef renevanlaaren het volgende:
hoi cossies,armanda is er nog zie ik![]()
![]()
![]()
Had hij in bed geplast?quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik denk dat Markie niet meer te redden is eigenlijk. Ik lees er hier niet zoveel over, maar als je in je bed piest omdat je last hebt van je voet, en er niet uit wilt, dan heb je het dieptepunt wel bereikt, dunkt me.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:32 schreef renevanlaaren het volgende:
hoi cossies,armanda is er nog zie ik![]()
![]()
![]()
dan moet hij gewoon gaan koken,zetten ze Cees maar op financiën i.p.vquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Armanda:wat nu als je morgen blijft?
Rolf:Geen idee
Rob![]()
Ja jammer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Tja, Rolf praat zich zo wel naar huis.![]()
Ik vond het een van de betere COS dagen gisteren!quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:34 schreef renevanlaaren het volgende:
even een vraag,is het de moeite om gisteren en vandaag terug te lezen![]()
![]()
gisteren was leukquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:34 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik vond het een van de betere COS dagen gisteren!tot over een dag of 3 dan
![]()
![]()
zeer veel topicsquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:34 schreef renevanlaaren het volgende:
Gisteren wel, vandaag minder.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:34 schreef renevanlaaren het volgende:
even een vraag,is het de moeite om gisteren en vandaag terug te lezen
Ben er wel een paar uur zoet mee geweest.![]()
![]()
toch wel even de boksfilmpjes kijken. Die zijn leukquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:34 schreef renevanlaaren het volgende:
even een vraag,is het de moeite om gisteren en vandaag terug te lezenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dank je voor de tipquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
toch wel even de boksfilmpjes kijken. Die zijn leuk![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar wel leuk, Mario. Eindelijk eens leuke streams en leuke cos.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: