SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Files!quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:35 schreef rowan634 het volgende:
ze moeten terug naar shifts op de markt, de vorige keer waren er files en kregen ze bijna problemen met de gemeente![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga, ik wil, ik doe. NicoleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bas wil iemand er bij hebben bij Baas Beach tijdens de marktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee. Noom doet de koeien steeds minder, en nu is ze ook nog geblesseerd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:38 schreef Verida het volgende:
Gaan Armanda en Steff alleen vanavond de koeien doen of is dat structureel?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Vind jij dat ook zo zieligquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Noom doet de koeien steeds minder, en nu is ze ook nog geblesseerd.![]()
![]()
Zeker weten, dan heeft ze geen pijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Kan Naomi straks lekker dansen.![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik wel. In het begin hielp Stef nog weleens, maar hij staat eik altijd alleen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef Dotteke het volgende:
Bas wil iemand er bij hebben bij Baas Beach tijdens de markt“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Toch raar: wil Mark de Luifel niet meer doen, gaat ie een andere horecaverplichting aan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef rowan634 het volgende:
Rowena en Mark willen wel rouleren bij Bas![]()
Ik kan wel janken om dat kind ja.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zal het niet minder druk daar gaan worden als het kouder wordt buiten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. In het begin hielp Stef nog weleens, maar hij staat eik altijd alleen.
Is een leuk iets voor de zomermaanden maar als het koud is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo werd ze niet dansen met de aua op de voetquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Kan Naomi straks lekker dansen.![]()
Is er een centraal is niet iedereen erbij, das raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naomi wil melk gaan verkopen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets anders op de markt doen.
Mark: Stef en Rob doen Le luifel prima.
Bas: Ik wil hulp in Baas Beach.
Rowena: Ik wil je helpen.
Mark: Ik ook.![]()
Oh ja, dat zal ongetwijfeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Zal het niet minder druk daar gaan worden als het kouder wordt buiten.
Is een leuk iets voor de zomermaanden maar als het koud is?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: