SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat dat ook hard nodig is.,quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees de post van puzziepie, en dan denk ik dat het wel mooi kan zijn om hem weer tot zichzelf te zien komen.
Ik keek vanmiddag een filmpje terug wat ik had opgenomen van gisteravond en daar is zie je toch wel het top punt van triestheid als je naar Mark zit te kijken
Zo heb ik hem nog nooit gezien en ik schrok er best van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, dat was niet nodig, ze kreeg serieus klappen van Gabs.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welkom terug Oma!
Gnoomie heeft sinds gisteravond last van haar been. Heb jij haar soms pootje gehaakt buiten het zicht van de camera?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ja, hij is echt zichzelf niet meer. Vroeger kon hij zichzelf ook zo goed vermaken met dansen, dat zie ik hem ook niet meer doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook hard nodig is.,
Ik keek vanmiddag een filmpje terug wat ik had opgenomen van gisteravond en daar is zie je toch wel het top punt van triestheid als je naar Mark zit te kijken
[ afbeelding ]![]()
Ja, die was me ook een partij fanatiek zegquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat was niet nodig, ze kreeg serieus klappen van Gabs.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
wat zal zijn familie wel niet denken zeg,daar kunnen ze toch niet vrolijk van worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Puzzie, ik zei in het vorige topic al, ben je nog wel te redden als je voor alle streamers verteld dat je in je bed gezeken hebt, omdat je te veel pijn had om er uit te komen.Ik weet niet, maar volgens mij heb je dan de bodem wel bereikt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
wanneer was dat? mooet iemand zoekenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:44 schreef rowan634 het volgende:
Heeft niemand een cap van Bas die Mark een lapdance gaf?![]()
![]()
![]()
![]()
netquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer was dat? mooet iemand zoekenTEAM TAFEL![]()
Heb niks gezien of gelezen de afgelopen dagen. Maar wie heeft er in zijn bed geplast? Mark? En waarom heedt hij pijn?quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Puzzie, ik zei in het vorige topic al, ben je nog wel te redden als je voor alle streamers verteld dat je in je bed gezeken hebt, omdat je te veel pijn had om er uit te komen.Ik weet niet, maar volgens mij heb je dan de bodem wel bereikt.![]()
Nope zit ook veel te lang daar .quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die is echt niet normaal meer hoor, die ogen.![]()
hij lijkt zo op die moordenaar,weet zijn naam niet maar die met die filmsterquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die is echt niet normaal meer hoor, die ogen.![]()
Charles Manson.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hij lijkt zo op die moordenaar,weet zijn naam niet maar die met die filmster![]()
Charles Mansonquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hij lijkt zo op die moordenaar,weet zijn naam niet maar die met die filmster
Forum Opties Forumhop: Hop naar: