Doorspoelen naar rondje 42quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Had ik net vanmiddag bijna gedaan. Heb de eerste 7 rondjes live kunnen zien maar moest daarna weg. Straks nog maar even de rest van de race kijken.
Dat heb je snel door!quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Vettel staat nu boven Rosberg in het klassement
Ik wist tijdens de race wel dat het zou gebeuren, maar werd afgeleid door Raikkonen vs Bottasquote:
Wat was er met raikkonen en bottas?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist tijdens de race wel dat het zou gebeuren, maar werd afgeleid door Raikkonen vs Bottas
Weet niemand. Moet je Fins voor kunnen verstaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Wat was er met raikkonen en bottas?
Bedankt voor deze samenvatting van wat we allemaal gezien hebben vandaag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:48 schreef Sjemmert het volgende:
Slechte race voor max. Weer een slechte start dit moet echt beter. Vervolgens wat pech dat hulk spint (gaat lkr met hem laatste 3 gpsen hierdoor schade opgelopen. Pace was er helemaal uit reed op de supersofts langzamer dan carlos op de softs.
verder zeer jammer voor Rosberg. Denk dat lewis hem uiteindelijk toch wel voorbij was gegaan maar toch zonde reed verder een sterk weekend. Vettel gewoon weer zeer sterk als altijd. Bottas goed gereden na slecht getimede pitstop. Kimi kon weer niet tippen aan zijn teamgenoot en rost dan ook nog eens valteri van de baan. Perez goed gegokt met strategie, had wel iets meer kunnen doen om te verdedigen denk ik maar kreeg het toch nog cadeau.
Alstublieftquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bedankt voor deze samenvatting van wat we allemaal gezien hebben vandaag.
Zo slecht was de start niet. Ja de bulls gingen hem direct voorbij voor bocht 1, maar bocht 2 zat hij aan de binnenkant. Als Hulk hem daar niet getorpedeerd had dan had hij de RB's daar al weer ingehaald.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:48 schreef Sjemmert het volgende:
Slechte race voor max. Weer een slechte start dit moet echt beter. Vervolgens wat pech dat hulk spint (gaat lkr met hem laatste 3 gpsen hierdoor schade opgelopen. Pace was er helemaal uit reed op de supersofts langzamer dan carlos op de softs.
verder zeer jammer voor Rosberg. Denk dat lewis hem uiteindelijk toch wel voorbij was gegaan maar toch zonde reed verder een sterk weekend. Vettel gewoon weer zeer sterk als altijd. Bottas goed gereden na slecht getimede pitstop. Kimi kon weer niet tippen aan zijn teamgenoot en rost dan ook nog eens valteri van de baan. Perez goed gegokt met strategie, had wel iets meer kunnen doen om te verdedigen denk ik maar kreeg het toch nog cadeau.
Dat doen mensen zoals Putin nou eenmaal.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:01 schreef Sjemmert het volgende:
Vond trouwens dat er wel een awkward sfeertje hing in het podium prep kamertje met putin die er maar een beetje bij stond.
Had nog wat plaatsen gepakt door pitstops van anderen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:06 schreef Waffle het volgende:
Wat ik best raar vond was dat er in de nabeschouwing werd gezegd dat sainz lekker bezig was. Maar volgens mij was dat ook met name door het wegvallen van andere coureurs. Hij reed toch alleen maar voor Verstappen, beide Honda's en beide manors. Of zie ik dat verkeerd?
Of zat hij voor Nasr een Maldonado?
Hij komt gewoon niet goed genoeg van de lijn af en verliest daar bijna elke race wel wat. Dat maakt ie meestal wel weer goed door vervolgens de goede lijn te kiezen inderdaad maar zou mooi zijn als die een keer goed wegkomt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zo slecht was de start niet. Ja de bulls gingen hem direct voorbij voor bocht 1, maar bocht 2 zat hij aan de binnenkant. Als Hulk hem daar niet getorpedeerd had dan had hij de RB's daar al weer ingehaald.
Buiten dat denk ik dat je beter wat behouden kunt starten dan zoals Grosjean een paar jaar terug deed. Zeker als rookie zijnde. Dat kun je hem nu echt nog niet aanrekenen. Vind ik dan.
Ah oké heb dat gemist denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had nog wat plaatsen gepakt door pitstops van anderen.
Moi. Dat zou nog het ergste zijn, dat door die actie van Kimi ik mijn weddenschap niet winquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:10 schreef Twieki het volgende:
Was er niet ook iemand hier die er geld op had gezet dat Max niet in top 10 zou komen? Hoe loopt dat nu af nu hij als tiende is gekwalificeerd?
Je zou eventueel een abotje kunnen nemenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat heeft die acestream kuren vandaag
Als het kon, zou ik het zo doen. Helaas zijn er geen Engelse aanbieders in Nederland.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zou eventueel een abotje kunnen nemen
Sterker nog, hij reed vijf seconden achter Räikkönen en had dus waarschijnlijk de vierde plek gepaktquote:
gaat wel, maar zóóó omslachtig met proxies en woonadressen in de UKquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het kon, zou ik het zo doen. Helaas zijn er geen Engelse aanbieders in Nederland.
40¤ per maand, maar je kan ook voor 10¤ een dagpas kopen, of voor 15¤ een weekpas.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gaat wel, maar zóóó omslachtig met proxies en woonadressen in de UKen natuurlijk die £700 (?) per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |