quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef PTLe het volgende:
Ik vind ook niks mis met Renske![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:44 schreef Agossie het volgende:
[..]
Cees praat over iedereen slecht behalve over Bas. Maar als iemand de waarheid zegt tegen Cees dan is ie net een zielige boze puber. Van mij mag hij morgen vertrekken....mijn gevoel zegt alleen dat we voorlopig van dit misselijk stuk serpent nog niet verlost worden.
Armanda gaat gelukkig niet mee in Cees zijn zielige gedragquote:
Ik weet het nog niet, Cees zou ook maar zo kunnen gaan voor Renskequote:
Als ze eenmaal mag blijven zal ze wel wat militanter worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Armanda gaat gelukkig niet mee in Cees zijn zielige gedrag
Armanda wimpelde Cees wel mooi af met het gezeik over drank dat iedereen dat zelf moet wetenquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik denk dat je gevoel het goed heeft
![]()
Gina mag weg
Oew Cees hoopte op meer steun van Armanda in zijn anti drank campagne
Cees gaat op zeker voor Armanda.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, Cees zou ook maar zo kunnen gaan voor Renske
Het zou mij niet verbazen iig
Nee hoor, de mannen lopen kwijlsporen trekkend achter haar aan en de vrouwen stikken van jaloezie. Dat gaan leuke streams worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Agossie het volgende:
[..]
Armanda wimpelde Cees wel mooi af met het gezeik over drank dat iedereen dat zelf moet wetenMaar van mij mag Armanda vandaag ook vertrekken...wordt anders saaie streams kijken
Eng mannetje die wim,in het werkelijke leven, denk een watje, denkt nu de man te zijn,als hij denk aangesproken zal worden rent hij hard naar zijn mamaquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:40 schreef Verida het volgende:
AB voelde zich gisteren ook helemaal het mannetje.
AB tegen Ivan: Bas gaat morgen ook de koeien doen
Ivan lachend: Maar ik ben helemaal niet moe.
AB vervolgens heel stoer : Maar ik ga hem zeggen dat hij morgen de koeien moet doen
![]()
Stoere vent hoor, die Wim, hij voelde zich gisteravond ook heel belangrijk toen de dronken droppies naar bed moesten worden gestuurd.
Van mij mag Wim eruit,
Ik kan niet lang naar Cees kijken, wat een verschrikking is dat. Gelukkig worden niet alle oude(re) mensen van die zeikerds.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Cees gaat op zeker voor Armanda.
Nee joh, die armanda gaat zeveren en zeuren, de rest gaat dit niet leuk vinden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Agossie het volgende:
[..]
Armanda wimpelde Cees wel mooi af met het gezeik over drank dat iedereen dat zelf moet wetenMaar van mij mag Armanda vandaag ook vertrekken...wordt anders saaie streams kijken
Cees is ook een zeverzak maar zo leuk voor daar in de loods. Zonder hem zouden we alleen maar mensen hebben die in bed liggen en als ze eruit zijn gaan ze zuipen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan niet lang naar Cees kijken, wat een verschrikking is dat. Gelukkig worden niet alle oude(re) mensen van die zeikerds.
Maar jij bent fan van hem?
Ik denk niet dat Armanda zich daar iets van aantrektquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ik denk dat Rolf gaat.Veel stemmen en hij wilde weg naar zijn vriendin.
Gina is een 'setje' met Mark en die worden niet zo snel uit elkaar gehaald.Plus kans op troubles met Mark.
Maar wie weet..
Dat vond ik wel mooi van Armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Agossie het volgende:
[..]
Rolf heeft ook niet echt zijn best gedaan een goede indruk bij de dames te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Gina is een 'setje' met Mark en die worden niet zo snel uit elkaar gehaald.Plus kans op troubles met Mark.
Maar wie weet..
Die heeft meer zijn best gedaan om Cees zwart te makenquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rolf heeft ook niet echt zijn best gedaan een goede indruk bij de dames te maken.
De druk kan groot worden, maar waarschijnlijk niet neequote:Op zondag 11 oktober 2015 09:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Armanda zich daar iets van aantrekt
Troubles met Markquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Maar wie weet..
Da's niet zo moeilijk met Cees.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft meer zijn best gedaan om Cees zwart te maken
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Troubles met Mark![]()
MarkMarie het watje van Utopia
Troubles met Mark? Welnee joh,. Hij probeert al dagen de boel zijn zijn hand te zettenquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Maar wie weet..
Er zijn voor zover ik gezien heb geen filmpjes (nog). Niet hier, niet op UG, niet op UGGE.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:39 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
[..]
Ik heb nog niks terug gezien , welk filmpje is dat gina dronken is ? na dit gelezen te hebben
Ik vind hem fantastisch, met zijn subtiele gestook. Ze wilden van Patje af, ze hebben Cees ervoor teruggekregen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan niet lang naar Cees kijken, wat een verschrikking is dat. Gelukkig worden niet alle oude(re) mensen van die zeikerds.
Maar jij bent fan van hem?
Rolf heeft wel gesprekken gehad met beide damesquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rolf heeft ook niet echt zijn best gedaan een goede indruk bij de dames te maken.
Zoals ik gisteren begrepen heb is het Bas die dit script verzonnen heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Bas de held droop dus meteen af.
erg leuk voor degene die een kaartje hebben gekocht om hun gevecht te zien..
Ja en dan wordt er geroepen script.. Al zou t script zijn Heeft Bas zich ervoor geleend..
Domme actie dus
Pesies! Absoluut! Meer komt er niet uit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:01 schreef puzziepie het volgende:
Rolf heeft wel gesprekken gehad met beide dames
Zoiets 24/7 om je heen, brrrrrquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem fantastisch, met zijn subtiele gestook. Ze wilden van Patje af, ze hebben Cees ervoor teruggekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |