SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Cees tegen Renske over dat je na zon avond Gina normaal niet eerder ziet na 12 uur 's morgens...
Renske: ?
Cees: Ja ze zit op de bank hé...
Renske: Oh! Aha...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ook zo'n minne opmerking van Ceesquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:25 schreef snetje het volgende:
Cees tegen Renske over dat je na zon avond Gina niet eerder ziet na 12 uur 's morgens...
Renske: ?
Cees: Ja ze zit op de bank hé...
Renske: Oh! Aha...![]()
Hij zit loopt zichzelf al dagen in te likken, zit zelf op de bank
maar wel anderen zwart maken
Wat een nare ventMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zijn allemaal roddelkonten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook zo'n minne opmerking van Cees![]()
Wat een nare ventTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik reageerde op Snetje en die had het over Cees en Renskequote:
en ik ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mee eens,maar hoop toch dat gina er uit gaat en markie er achter aan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een nare vent![]()
als we vanuit de regie bekijken maakt rolf meer tv dan gina volgens mij , dus volgens mij gaat gina eruit
het maakt mij niet uit want ik irriteer mij aan beideA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Jemig! Op elke stream ..keuken Cees ..Renske crotwood.. hoor ik de muziek nog waar Gina op traint in de gym... heeft ze hem zo hard staan?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
hoop hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
als we vanuit de regie bekijken maakt rolf meer tv dan gina volgens mij , dus volgens mij gaat gina eruitMark moet ik van het begin al niet, een rat van het begin.
[ Bericht 4% gewijzigd door bamby op 11-10-2015 09:40:14 ]![]()
Het is toch waar wat hij zegt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een nare vent
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik reageerde op Snetje en die had het over Cees en Renske
en ik ook![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik hoop ook dat Gina gaatquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:31 schreef bamby het volgende:
[..]
Mee eens,maar hoop toch dat gina er uit gaat en markie er achter aan.![]()
Maar Cees is een misselijk mannetjeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goede morgen Cos![]()
Ik heb nog niks terug gezien , welk filmpje is dat gina dronken is ? na dit gelezen te hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2015 08:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
Goedesmorgens, ik ben weer bij. Wat een dolle bedoeling in Utopia vannacht met ons Gina. Leuke beelden voor de streamers en nog moppert iedereen.En dan nog harder mopperen als iedereen naar bed gaat.
Maar goed, was weer leuk. Ben vrolijk wakker.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
AB voelde zich gisteren ook helemaal het mannetje.
AB tegen Ivan: Bas gaat morgen ook de koeien doen
Ivan lachend: Maar ik ben helemaal niet moe.
AB vervolgens heel stoer : Maar ik ga hem zeggen dat hij morgen de koeien moet doen
![]()
Stoere vent hoor, die Wim, hij voelde zich gisteravond ook heel belangrijk toen de dronken droppies naar bed moesten worden gestuurd.
Van mij mag Wim eruit,![]()
![]()
Ik zat al te te kijken op de 360 buiten, dacht dat het werklui waren die de tent afbraken, maar ik denk dat het idd Gina isquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:33 schreef snetje het volgende:
Jemig! Op elke stream ..keuken Cees ..Renske crotwood.. hoor ik de muziek nog waar Gina op traint in de gym... heeft ze hem zo hard staan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is dat zo?quote:
Ik zie een Cees die al dagen naar bezig is
Of nee eigenlijk al veel langer,My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: