Hiddink twijfelde openlijk wedstrijden lang of hij zou blijven. Hij was de vleesgeworden onzekerheid. Dat helpt niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Komt allemaal door die kut Hiddink, die er helemaal geen ene fuck om geeft dat hij het verneukt heeft voor ons. Die dikke pad dacht het wel ff te fixen na Gaalgod. Ander systeem dit dat want de strategie van Louis overnemen, nee dat kan natuurlijk niet. Alle spelers zaten lekker in hun vel tijdens het WK en presteerden goed, en deze knurft komt en het gaat richting afgrond.
Zou hij wel moeten doen. Prutserquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Brammess het volgende:
Blind gaat niet opstappen na 3 wedstrijden
WE GAAN RELLEN IN ZEISTquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:57 schreef Brammess het volgende:
Ik stel voor dat we gaan crowdfunden en een 10x5 meter spandoek met VAN OOSTVEEN ROT OP maken, zo maak je het duidelijk!!1!!!11
Ook al verdient Nederland het niet, kijk ik toch uit naar een wonder. Blijft toch je eigen land.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik wacht tot volgende week. Ik geloof in wonderen... jullie toch ook?
Zelfs Cyprus kan erbij zijn....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Met fucking 8 extra tickets als NL niet kunnen plaatsen voor het EK. Schandalig.
IJsland in Turkije? Ik denk het niet. En Nederland moet ook maar zien te winnen van Tsjechië. Twee wedstrijden achter elkaar gewonnen, dat is al even geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef KingRoland het volgende:
Ja, maar die gebeuren alleen in de Efteling.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef KingRoland het volgende:
Weergaloos voetbal? Je bedoelt die ene helft tegen Spanje? Verder was het matig hoor, zoals het al jaren matig is qua spel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef VeX- het volgende:
Van 3e op een WK met weergaloos voetbal naar 4e in de poule achter landen als IJsland, Tsjechië en Turkije, nota bene op het eerste EK met 24 landen.
Het is echt een schandalige wanvertoning.
Gaalgod 2002, zijn we dat allemaal vergeten ofzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Komt allemaal door die kut Hiddink, die er helemaal geen ene fuck om geeft dat hij het verneukt heeft voor ons. Die dikke pad dacht het wel ff te fixen na Gaalgod. Ander systeem dit dat want de strategie van Louis overnemen, nee dat kan natuurlijk niet. Alle spelers zaten lekker in hun vel tijdens het WK en presteerden goed, en deze knurft komt en het gaat richting afgrond.
Het zijn ook kutgozertjes, met meer tattoo's dan voetbal talentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom alsjeblieft niet aanzetten met de teksten dat het allemaal overbetaalde kutgozertjes zijn.
Dat is verdomme totaal het niet excuus voor deze wanprestatie van de eeuw. Dit is weer zo'n kutargument van de veertigjarige sloeber die alleen rond het interlandvoetbal een mening over voetbal durft te hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2015 07:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het zijn ook kutgozertjes, met meer tattoo's dan voetbal talent
WK 2018 kan NL sowieso niet rechtstreek heen met Frankrijk in de poule.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie gaan de Belgen toch niet na doen.....
Wel WK 2002
geen EK 2004
geen WK 2006
geen EK 2008
geen WK 2010
geen EK 2012
wel WK 2014
Als jullie het even slecht willen doen zoals België moeten jullie deze EK's en WK's missen.......
Geen EK 2016
Geen WK 2018
Geen EK 2020
Geen WK 2022
Geen EK 2024
Ja daar ligt het allemaal aan, niet dat ze er geen reet van kunnen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:35 schreef Idisrom het volgende:
Voortaan is het beter om niet binnen een half jaar na een EK of een WK al nieuwe interlandwedstrijden te spelen.
Het effect van een behaalde derde plaats op een WK is binnen een paar maanden weer teniet gedaan. Plus dat je met een half jaar tussenpauze je beter kunt concentreren op een afscheid van een vorige generatie (zoals Dirk Kuyt) en een nieuwe generatie beter kunt beoordelen in de competitie.
Dat Dirk Kuyt nu afscheid nam na een paar nieuwe (mislukte) interlands is gewoon zonde.
Gewoon meer competitieronden in het half jaar na een WK en EK, waardoor je in het voorjaar daarop met frisse moed kunt beginnen aan een nieuwe kwalificatie.
Waarbij ik overigens ook vind dat de zwakste landen eerst een voorronde moeten spelen. Het is jammer dat Gibraltar (kleiner dan een gemiddelde Nederlandse gemeente) de poule van Duitsland, Polen en Ierland zit te verzieken.
Dat zeg ik niet, maar het voorkomt wel een tergend lange lijdensweg zoals deze kwalificatie. Als we toch niet goed genoeg zijn, dan liever in een korter tijdsbestek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:37 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ja daar ligt het allemaal aan, niet dat ze er geen reet van kunnen.
Mag jij vinden, maar ik vind veel van die voetballers, irritante verwende gozertjes die blijkbaar niet genoeg talent of doorzettingsvermogen hebben om van fucking Ijsland te winnen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is verdomme totaal het niet excuus voor deze wanprestatie van de eeuw. Dit is weer zo'n kutargument van de veertigjarige sloeber die alleen rond het interlandvoetbal een mening over voetbal durft te hebben.
Mh, misschien heeft het gewoon daadwerkelijk met kwaliteit en tactiek te maken. Misschien raak ik een gevoelige snaar. We stellen allereerst twee spelers op die al sinds het ontstaan van de atoombom niet meer gespeeld hebben, dat is ook lekker. Voor de rest stellen we lekker een middenveld op zonder iemand met goede verdedigende capaciteiten. Als we iets weten van IJsland is het wel dat ze met veel lopende mensen afwachten tot de counter. Ook tegen de Verenigde Staten was het duidelijk te zien dat ons elftal veel te traag is.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mag jij vinden, maar ik vind veel van die voetballers, irritante verwende gozertjes die blijkbaar niet genoeg talent of doorzettingsvermogen hebben om van fucking Ijsland te winnen.
Het ligt ook aan Zeist en Bert van Oostveen. Maar het ligt zeker óók aan de matige slappelingen in het veld, die zeker niet allemaal een topsport mentaliteit hebben. Of ze hebben minmaal een ernstig gebrek aan zelfkritiek en reflectie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mh, misschien heeft het gewoon daadwerkelijk met kwaliteit en tactiek te maken. Misschien raak ik een gevoelige snaar. We stellen allereerst twee spelers op die al sinds het ontstaan van de atoombom niet meer gespeeld hebben, dat is ook lekker. Voor de rest stellen we lekker een middenveld op zonder iemand met goede verdedigende capaciteiten. Als we iets weten van IJsland is het wel dat ze met veel lopende mensen afwachten tot de counter. Ook tegen de Verenigde Staten was het duidelijk te zien dat ons elftal veel te traag is.
Ach, blijf maar lekker in die droomwolk dat het allemaal aan mentaliteit ligt. De ziekte zit in Zeist. Ik wil het geen kleine ziekte noemen want het is een vrij ernstige ziekte met dank aan Bert van Oostveen. Zelfkritiek is er niet, niemand corrigeert elkaar, ze doen maar wat. De media mag wat mij betreft daar wel wat harder op inspelen. Maar ja, wij hebben een inlikjournalistiek van hier tot Tokio.
Allemaal de sguld van de mentaliteit die overbetaalde klootsakke :S
Nee, ik vind dat het grootste kulargument wat ooit bestaan heeft. Topsportmentaliteit vind ik ook zulke onzin. Depay wordt zogenaamd geprezen om zijn topsportlichaam en mentaliteit + werklust om zogenaamd de top te bereiken. Het enige wat hij elke wedstrijd doet is net als El Ghazi tegen zijn tegenstander oplopen en dan raar of boos gaan kijken. Dat moet een Danny Blind of Guus Hiddink ook zien, maar dat doen ze niet want ze zijn veel te bang en niet-zelfkritisch om ze eraf te halen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het ligt ook aan Zeist en Bert van Oostveen. Maar het ligt zeker óók aan de matige slappelingen in het veld, die zeker niet allemaal een topsport mentaliteit hebben. Of ze hebben minmaal een ernstig gebrek aan zelfkritiek en reflectie.
Ik denk dat we het in grote lijnen zelfs nog eens zijn ook. En ik vind juist Depay een schoolvoorbeeld van zo'n irritant tattoo gozertje zonder zelfkritiek waar ik op doelde.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat het grootste kulargument wat ooit bestaan heeft. Topsportmentaliteit vind ik ook zulke onzin. Depay wordt zogenaamd geprezen om zijn topsportlichaam en mentaliteit + werklust om zogenaamd de top te bereiken. Het enige wat hij elke wedstrijd doet is net als El Ghazi tegen zijn tegenstander oplopen en dan raar of boos gaan kijken. Dat moet een Danny Blind of Guus Hiddink ook zien, maar dat doen ze niet want ze zijn veel te bang en niet-zelfkritisch om ze eraf te halen.
Kwaliteit en tactiek, Ronaldsen. Mentaliteit ligt het echt niet aan. Dat is alleen een excuus voor ploegen als Spanje die van pakweg Zuid-Afrika verliezen. Die lopen over van de kwaliteit, Nederland niet. Dat heeft Louis van Gaal als enige goed gezien met het 5-3-2 systeem. Zoveel trage spelers, zoveel verdedigende wanorde wat het beste opgelost kan worden met een antivoetbal/countertactiek.
Inderdaad. Het Nederlands elftal heeft genoeg spelers die in 5-3-2 kunnen spelen. Italie heeft nou ook niet bepaald de snelste spelers meer, maar doen het altijd wel aardig op de defensieve toer. Toch opmerkelijk dat zo'n coach dat niet ziet..quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat het grootste kulargument wat ooit bestaan heeft. Topsportmentaliteit vind ik ook zulke onzin. Depay wordt zogenaamd geprezen om zijn topsportlichaam en mentaliteit + werklust om zogenaamd de top te bereiken. Het enige wat hij elke wedstrijd doet is net als El Ghazi tegen zijn tegenstander oplopen en dan raar of boos gaan kijken. Dat moet een Danny Blind of Guus Hiddink ook zien, maar dat doen ze niet want ze zijn veel te bang en niet-zelfkritisch om ze eraf te halen.
Kwaliteit en tactiek, Ronaldsen. Mentaliteit ligt het echt niet aan. Dat is alleen een excuus voor ploegen als Spanje die van pakweg Zuid-Afrika verliezen. Die lopen over van de kwaliteit, Nederland niet. Dat heeft Louis van Gaal als enige goed gezien met het 5-3-2 systeem. Zoveel trage spelers, zoveel verdedigende wanorde wat het beste opgelost kan worden met een antivoetbal/countertactiek.
Wanneer gaat trouwens de landencompetitie van start? Dat je als je eerste wordt, geplaatst bent voor het volgende eindtoernooi?quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:05 schreef byah het volgende:
Die laatste strohalm maakt het allemaal nog treuriger, gewoon opdoeken dit team inclusief leiding en knvb verantwoordelijken en opnieuw beginnen voor het EK 2020. Want dat WK gaat sowieso niks worden met die poule
Als er iets is wat we hebben zijn het wel aanvallend sterke vleugelverdedigers. We hebben genoeg sterke centrale verdedigers en jong talent. Zo'n EK kan het podium voor jonge spelers zijn om zich aan te bieden. Martins Indi, De Vrij & Janmaat hebben er een mooie transfer door gemaakt. Dat is dus het nadeel van het mislopen van het EK. Spelers komen er niet door in ontwikkeling.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Inderdaad. Het Nederlands elftal heeft genoeg spelers die in 5-3-2 kunnen spelen. Italie heeft nou ook niet bepaald de snelste spelers meer, maar doen het altijd wel aardig op de defensieve toer. Toch opmerkelijk dat zo'n coach dat niet ziet..
Nou, dat hoeft ook niet perse. Ze kunnen zich nog altijd plaatsen voor het jeugd EK. Maar het grote EK is wel beter natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iets is wat we hebben zijn het wel aanvallend sterke vleugelverdedigers. We hebben genoeg sterke centrale verdedigers en jong talent. Zo'n EK kan het podium voor jonge spelers zijn om zich aan te bieden. Martins Indi, De Vrij & Janmaat hebben er een mooie transfer door gemaakt. Dat is dus het nadeel van het mislopen van het EK. Spelers komen er niet door in ontwikkeling.
Jeugd-EK zegt natuurlijk niet veel. Er hobbelen veel spelers rond die worden bestempeld als grote belofte. Tien jaar later vraag je je af: ''Wie is dat? Ken ik die?''quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook niet perse. Ze kunnen zich nog altijd plaatsen voor het jeugd EK. Maar het grote EK is wel beter natuurlijk.
El,CL en jeugd EKs zijn wel goede podiums om talenten te ontwikkelen. Het EK in Frankrijk missen is in dat opzicht niet zo'n grote ramp wat dat betreft. Voor transfers loop je nu wel wat mis, maar goed, is het heel erg dat een Narsingh of El Ghazi dan nog een jaar of twee in Nederland blijft voetballen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeugd-EK zegt natuurlijk niet veel. Er hobbelen veel spelers rond die worden bestempeld als grote belofte. Tien jaar later vraag je je af: ''Wie is dat? Ken ik die?''
Weegaloos voetbal?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef VeX- het volgende:
Van 3e op een WK met weergaloos voetbal naar 4e in de poule achter landen als IJsland, Tsjechië en Turkije, nota bene op het eerste EK met 24 landen.
Het is echt een schandalige wanvertoning.
Geld wordt wel steeds belangrijker in de voetballerij. Buiten Ajax durven andere ploegen wel te investeren met de bergen miljoenen die ze krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
El,CL en jeugd EKs zijn wel goede podiums om talenten te ontwikkelen. Het EK in Frankrijk missen is in dat opzicht niet zo'n grote ramp wat dat betreft. Voor transfers loop je nu wel wat mis, maar goed, is het heel erg dat een Narsingh of El Ghazi dan nog een jaar of twee in Nederland blijft voetballen?
Godverdomme nog nooit zo eens geweest met iemand.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mh, misschien heeft het gewoon daadwerkelijk met kwaliteit en tactiek te maken. Misschien raak ik een gevoelige snaar. We stellen allereerst twee spelers op die al sinds het ontstaan van de atoombom niet meer gespeeld hebben, dat is ook lekker. Voor de rest stellen we lekker een middenveld op zonder iemand met goede verdedigende capaciteiten. Als we iets weten van IJsland is het wel dat ze met veel lopende mensen afwachten tot de counter. Ook tegen de Verenigde Staten was het duidelijk te zien dat ons elftal veel te traag is.
Ach, blijf maar lekker in die droomwolk dat het allemaal aan mentaliteit ligt. De ziekte zit in Zeist. Ik wil het geen kleine ziekte noemen want het is een vrij ernstige ziekte met dank aan Bert van Oostveen. Zelfkritiek is er niet, niemand corrigeert elkaar, ze doen maar wat. De media mag wat mij betreft daar wel wat harder op inspelen. Maar ja, wij hebben een inlikjournalistiek van hier tot Tokio.
Maar met mij zijn ze het niet eens.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:48 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Godverdomme nog nooit zo eens geweest met iemand.
quote:Blind blijft: ‘De KNVB gaat geen gekke dingen doen’
Nederland weet dinsdag waar het aan toe is betreffende het EK 2016. Oranje staat vierde in de groep, op twee punten van Turkije. Winst op Tsjechië is noodzakelijk en dan nog moet Turkije onderuit gaan tegen IJsland om zelf de boot nog te missen. Welk scenario er echter ook in werking treedt, Danny Blind blijft sowieso. De KNVB laat maandag weten dat de bondscoach in functie blijft.
“We gaan bij de KNVB geen gekke dingen doen. Danny zit na de wedstrijd tegen Tsjechië ook nog gewoon of de bank. Of dat nou tijdens een play-offduel is of tijdens een oefenwedstrijd, dat maakt niet uit”, verzekert Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal in Zeist, maandag in gesprek met Metro.
Van Oostveen wijst op het feit dat Blind een contract heeft tot en met het WK van 2018 in Rusland en dat er medio 2016 een evaluatiemoment zal plaatsvinden. "We vinden dat Danny goed bezig is en hij kan rekenen op steun van de KNVB en die moet hij ook van het Nederlandse volk krijgen”, aldus de directeur. Zelf verbindt hij ook geen conclusies aan eventuele uitschakeling voor het EK.
Er wordt volop ‘gebouwd en geconstrueerd’, betoogt Van Oostveen en weglopen hoort daar in zijn ogen niet bij. “Ook de minder leuke tijden horen bij sport. Ik sta liever met een zilveren of bronzen medaille in mijn hand, maar if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.”
Whut? Danny goed bezig? Waarmee...?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar met mij zijn ze het niet eens.
#Huilmetmijmeedanhuilikmetjoumee
[..]
Bertquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Goeie analyse Stijnquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Targetman in de persoon van Dost inderdaad en dan nog een snelle behendige maar niet te voorspelbare speler die redelijk goed kan afmaken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goeie analyse Stijn![]()
Bijna al het talent zit inderdaad achterin. We hebben geen moderne snelle sterke spitsen. Castaignos had het kunnen worden maar helaas. En de vleugelspelers mislukken bijna alleen maar omdat het een kut positie is geworden in het huidige voetbal. Beter aanvallende backs die veel vroege voorzetten geven.
5-3-2 in de toekomst:
Van Beek/De Vrij, Van Dijk, Riedewald/Kongolo; Tete/Janmaat/Karsdorp, Willems; Bazoer, Clasie; Wijnaldum; En twee spitsen die we niet hebbenDost - Depay ofzo.
Achahbarquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Targetman in de persoon van Dost inderdaad en dan nog een snelle behendige maar niet te voorspelbare speler die redelijk goed kan afmaken.
Godgloeiende vinkentering, zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Hans.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:55 schreef luxerobots het volgende:
Het Nederlands elftal heeft afgelopen wedstrijden gewoon dramatisch gepresteerd. Het elftal heeft alleen gewonnen van Kazachstan en Letland. Voor de rest heeft het alles verloren op een gelijkspelletje tegen Turkije na. Van Turkije, Tsjechië en IJsland moet je met onze spelers gewoon winnen. Je mag een keer verliezen, maar niet zo vaak als Oranje deed.
De oorzaken? Het Nederlands elftal heeft waarschijnlijk moeite gehad om zich te motiveren na het goede resultaat uit 2014. We hebben pech gehad met rode kaarten en de blessure van Robben. Ook de aanvallendere speelstijl van Hiddink heeft het moeilijk gemaakt. Zijn vertrek heeft natuurlijk ook geleid tot meer druk.
Danny Blind is geen ervaren coach. Het is hem niet gelukt iets te bedenken om punten te pakken tegen IJsland en Turkije. Daarnaast zorgt de 'Hollandse school' en het aanvallend willen spelen gewoon voor problemen. De laatste successen van het Nederlands elftal (2010 en 2014) zijn niet voor niets met een verdedigende speelstijl behaald. Afgelopen wedstrijden ontbrak die verdedigende speelstijl, spelers gaven ruimte weg en liepen soms als een kip zonder kop rond. Er werd niet compact verdedigd om de tegenstander met een fraaie counter om de oren slaan.
Turkije zal net zo fanatiek spelen tegen IJsland als dat ze tegen de Tsjechen deden. We maken weinig kans ondanks dat ik IJsland sterker vind. Deze kwalificatie was beschamend. Ik wil dat er koppen rollen, Van Oostveen en Blind neem jullie verantwoordelijkheid.
Voor de oefeninterlands van volgend jaar bedoel je?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:35 schreef satecl het volgende:
Het oranje van de toekomst:
----------- De steek----------
----Tete--de vrij--van dijk --
Janmaat-----------------Willems
----------Clasie--Bazoer----
-------------Sneijder---------
---------Robben----Dost-----
Gr Hans Kraay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |