Hiddink twijfelde openlijk wedstrijden lang of hij zou blijven. Hij was de vleesgeworden onzekerheid. Dat helpt niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Komt allemaal door die kut Hiddink, die er helemaal geen ene fuck om geeft dat hij het verneukt heeft voor ons. Die dikke pad dacht het wel ff te fixen na Gaalgod. Ander systeem dit dat want de strategie van Louis overnemen, nee dat kan natuurlijk niet. Alle spelers zaten lekker in hun vel tijdens het WK en presteerden goed, en deze knurft komt en het gaat richting afgrond.
Zou hij wel moeten doen. Prutserquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Brammess het volgende:
Blind gaat niet opstappen na 3 wedstrijden
WE GAAN RELLEN IN ZEISTquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:57 schreef Brammess het volgende:
Ik stel voor dat we gaan crowdfunden en een 10x5 meter spandoek met VAN OOSTVEEN ROT OP maken, zo maak je het duidelijk!!1!!!11
Ook al verdient Nederland het niet, kijk ik toch uit naar een wonder. Blijft toch je eigen land.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik wacht tot volgende week. Ik geloof in wonderen... jullie toch ook?
Zelfs Cyprus kan erbij zijn....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Met fucking 8 extra tickets als NL niet kunnen plaatsen voor het EK. Schandalig.
IJsland in Turkije? Ik denk het niet. En Nederland moet ook maar zien te winnen van Tsjechië. Twee wedstrijden achter elkaar gewonnen, dat is al even geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef KingRoland het volgende:
Ja, maar die gebeuren alleen in de Efteling.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef KingRoland het volgende:
Weergaloos voetbal? Je bedoelt die ene helft tegen Spanje? Verder was het matig hoor, zoals het al jaren matig is qua spel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef VeX- het volgende:
Van 3e op een WK met weergaloos voetbal naar 4e in de poule achter landen als IJsland, Tsjechië en Turkije, nota bene op het eerste EK met 24 landen.
Het is echt een schandalige wanvertoning.
Gaalgod 2002, zijn we dat allemaal vergeten ofzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Komt allemaal door die kut Hiddink, die er helemaal geen ene fuck om geeft dat hij het verneukt heeft voor ons. Die dikke pad dacht het wel ff te fixen na Gaalgod. Ander systeem dit dat want de strategie van Louis overnemen, nee dat kan natuurlijk niet. Alle spelers zaten lekker in hun vel tijdens het WK en presteerden goed, en deze knurft komt en het gaat richting afgrond.
Het zijn ook kutgozertjes, met meer tattoo's dan voetbal talentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom alsjeblieft niet aanzetten met de teksten dat het allemaal overbetaalde kutgozertjes zijn.
Dat is verdomme totaal het niet excuus voor deze wanprestatie van de eeuw. Dit is weer zo'n kutargument van de veertigjarige sloeber die alleen rond het interlandvoetbal een mening over voetbal durft te hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2015 07:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het zijn ook kutgozertjes, met meer tattoo's dan voetbal talent
WK 2018 kan NL sowieso niet rechtstreek heen met Frankrijk in de poule.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie gaan de Belgen toch niet na doen.....
Wel WK 2002
geen EK 2004
geen WK 2006
geen EK 2008
geen WK 2010
geen EK 2012
wel WK 2014
Als jullie het even slecht willen doen zoals België moeten jullie deze EK's en WK's missen.......
Geen EK 2016
Geen WK 2018
Geen EK 2020
Geen WK 2022
Geen EK 2024
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |