Waar heb je dat gezien dan?quote:
Hebben ze ook allemaal petjes en capuchons?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn leerlingen luisteren naar dat soort muziek. Wat een pure onversneden ooraids zeg. godverdomme.
Erg jammer inderdaad. Het mist gewoon iets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De acteurs lijken allemaal zo blasé. De eerste film was vrij intens. Hier lijken ze allemaal op de automatische piloot hun teksten voor te lezen. Meh.
Genoeg kroegen. Sowieso voor Feyenoord.quote:
Dacht dat de meeste gewoon een wchokje indoken dan a la Wolf of wall street. Echt niet out in the openquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg kroegen. Sowieso voor Feyenoord.
Maar in Engeland zie ik het wel meer.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hebben ze ook allemaal petjes en capuchons?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Inso snuiven mensen tegenwoordig gewoon coke in een cafe. Datk on ik me ook erg moeilijk voorstellen
14-jarigen moet je kort houdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zitten wel een paar potentiële kkk-leden bij.
Sowieso in bepaald gezelschap kun je rustig speed pakken hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat de meeste gewoon een wchokje indoken dan a la Wolf of wall street. Echt niet out in the open
Wat?quote:
Ja hehequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:48 schreef Typisch het volgende:
Nog nooit op het toilet geweest in een café?
Kuddegedrag. Als ze zien dat het in een bepaalde kroeg gewoon in het openbaar kan, dan zullen steeds meer mensen het ook in het openbaar doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat de meeste gewoon een wchokje indoken dan a la Wolf of wall street. Echt niet out in the open
Aan de bar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hehe
Maar dat bedoelt hij nietGewoon aan een tafel
Dat ja. Genoeg kroegen waar daar gewoon een oogje op wordt toegeknepenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:49 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Kuddegedrag. Als ze zien dat het in een bepaalde kroeg gewoon in het openbaar kan, dan zullen steeds meer mensen het ook in het openbaar doen.
Even nuchter worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aan de bar.
De kroegbaas neemt er dan ook een snuifje van, lekker man.
In een kroeg lijkt het me erg saai.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, maar heb er zelf niets mee.
Dat is de kroeg hier sowieso wel, ik eindig daar alleen als ik een kansloze avond heb (gehad).quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een kroeg lijkt het me erg saai.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je moet er ook een beetje oog voor hebben.
Mijn vriendin ziet in een stad ook nooit de gebruikers en dealers staan.
Dat vind ik net zo frapant als mensen die nog nooit iemand hebben zien gebruiken in een kroeg.
Klopt.quote:
En nog nooit gezien daar. Ongeacht dat ik 5 keer per avond moetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:48 schreef Typisch het volgende:
Nog nooit op het toilet geweest in een café?
Hadden we het toch over toen we beide in NY waren. Jij pikte de dealers er zo uit. Ik echt nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je moet er ook een beetje oog voor hebben.
Mijn vriendin ziet in een stad ook nooit de gebruikers en dealers staan.
Dat vind ik net zo frapant als mensen die nog nooit iemand hebben zien gebruiken in een kroeg.
In NY kon je er in 10 minuten soms echt 15-20 uithalen jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hadden we het toch over toen we beide in NY waren. Jij pikte de dealers er zo uit. Ik echt niet
Waar merk je dat aan dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In NY kon je er in 10 minuten soms echt 15-20 uithalen ja
de gebruiker van eten jaquote:
Doe jij ook aan huiswerk- en schriftcontroles?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Helaas gebeurt dat thuis niet.
[..]
En nog nooit gezien daar. Ongeacht dat ik 5 keer per avond moet
Welke speler uit de selectie zou jij dan opstellen op zijn plaats?quote:
Nu stel je meteen de foute vraagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke speler uit de selectie zou jij dan opstellen op zijn plaats?
ik heb dat ooit eens met snobbels gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga sushi eten, fijne avond mensen.
Oeh Ah Elia natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke speler uit de selectie zou jij dan opstellen op zijn plaats?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe jij ook aan huiswerk- en schriftcontroles?
Ja, Fokkie zou gewoon Feyenoord 1 opstellen, aangevuld met spelers uit het tweede.quote:
Nee ik heet geen Blind van m`n achternaam.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Anders doet 90% van die apen niks.
[..]
Ja, Fokkie zou gewoon Feyenoord 1 opstellen, aangevuld met spelers uit het tweede.
Ik zou Elia achter de hand houden. Kan wat forceren in de tweede helft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh Ah Elia natuurlijk
Nee Persie gewoon. Of 4-4-2 met Depay en Huntelaar
Genotquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Anders doet 90% van die apen niks.
[..]
Ja, Fokkie zou gewoon Feyenoord 1 opstellen, aangevuld met spelers uit het tweede.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:07 schreef supersof het volgende:
fokkie, ik ging die kaldi check doen, super chill.
En ik mocht een pakje thee uitzoeken van die man
Nicequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:07 schreef supersof het volgende:
fokkie, ik ging die kaldi check doen, super chill.
En ik mocht een pakje thee uitzoeken van die man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |