jij eet vast alleen maar kaasfondue, kaaskopquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
Ben jij een spleetoog dat je zoveel oosters eet?
Ach, oosters eten is ook lekker, maar ik hou ook heel erg van een doodgewone simpele Hollandse hap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
Ben jij een spleetoog dat je zoveel oosters eet?
Ik eet alles eilanderquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:38 schreef sacha het volgende:
[..]
jij eet vast alleen maar kaasfondue, kaaskop
Ik zeg ook niet dat het niet lekker is...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, oosters eten is ook lekker, maar ik hou ook heel erg van een doodgewone simpele Hollandse hap.
Mijn voorouders komen uit Saksen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie stamt er ook al weer af van ...?
Ben je familie van Sas dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn voorouders komen uit Saksen.
Geen idee waar haar voorouders vandaan komen, qua haarkleur en lichaamslengte is het best mogelijk.quote:
Ook al groen... Blijken we straks allemaal een grote familie te zijn...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee waar haar voorouders vandaan komen, qua haarkleur en lichaamslengte is het best mogelijk.
Door die zonnebril kan ik haar ogen niet zien, mijn ogen zijn in ieder geval groen.
Hebbie ook groen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al groen... Blijken we straks allemaal een grote familie te zijn...
Ik meer groen, maar sommigen zeggen groen/grijs, er zit iig geen blauw en bruin in bij mij...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
blauw groen grijs... afhankelijk van de mood en het licht...
Je hebt vandaag je lolbroek aangetrokken?quote:
Gisteravond niet uitgedaan bedoel je....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt vandaag je lolbroek aangetrokken?
Ik kwam vannacht laat thuis en wist meteen weer waarom ik een hekel aan honden (eigenlijk meer aan de eigenaren die het vertikken die zooi ook op te ruimen, die beesten kunnen er in principe weinig aan doen) heb, en kon vanmiddag de stront weer eens onder mijn schoenen uitkrabben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond niet uitgedaan bedoel je....
Mijn hele profielzolen zaten dicht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
Wel kijken waar je loopt, maar soms gaat dat wel eens mis...
Dat dacht ik dus ook al. Dank je voor de extra info.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Je bedoelt udon.
Udang is garnaal en udong is niks.
Dus Iwanius is lucht .... Problem solvedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Je bedoelt udon.
Ja hoor netjes ingenomen vanochtend...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:54 schreef RobinOok het volgende:
Beetje moeite met logisch nadenken en conclusies trekken, Chufi?
Je komt een beetje verward over. Neem je je medicijnen wel braaf in?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:54 schreef RobinOok het volgende:
Beetje moeite met logisch nadenken en conclusies trekken, Chufi?
Je komt een beetje verward over. Neem je je medicijnen wel braaf in?
Ja, mevrouw. Helemaal goed met het "undon". Wacht nog op de correctie want zelf kan ik het niet doen. En wat at ik vanmiddag o.a. als lunch na het Jamie Oliver gedoe?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef RobinOok het volgende:
Je bedoelt udon.
oe... ziet er niet slecht uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja, mevrouw. Helemaal goed met het "undon". Wacht nog op de correctie want zelf kan ik het niet doen. En wat at ik vanmiddag o.a. als lunch na het Jamie Oliver gedoe?
[ afbeelding ]
Met mihoen dus.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie stamt er ook al weer af van ...?
En daar dan Red Bull bij drinkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja, mevrouw. Helemaal goed met het "undon". Wacht nog op de correctie want zelf kan ik het niet doen. En wat at ik vanmiddag o.a. als lunch na het Jamie Oliver gedoe?
[ afbeelding ]
Met mihoen dus.
Smakelijk!quote:
"You ask me if I'm happy here...."quote:
kookniequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik dat nou nooit in huis hebben ....
Jong idd ...quote:
tussen mijn tenenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet levenslang gratis kaas?
lekker frispjesquote:
schande!quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs op zondagochtend is het om 10.00 uur al druk in Ikea
Voor het einde van de mnd zijn Fann en jij me wel voorbij.quote:
Wij hebben hier de grootste IKEA van Nederland, heb je enig idee hoe groot die is? Dat zijn 2 verdiepingen en elk weekend barst het er van de Duitsers, voor lui uit de grensstreek is onze vestiging namelijk dichterbij dan die in Duitsland zelf.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef chufi het volgende:
Ik in geen van de 2 om eerlijk te zijn...
Ook al is het de grootste ... Dat wil nog niet zeggen dat ik er naar toe zou willenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben hier de grootste IKEA van Nederland, heb je enig idee hoe groot die is? Dat zijn 2 verdiepingen en elk weekend barst het er van de Duitsers, voor lui uit de grensstreek is onze vestiging namelijk dichterbij dan die in Duitsland zelf.
Als ik er al 'moet' zijn voor het een of ander ga ik iig nooit in het weekend, want dat is gewoonweg bijna niet te doen door de drukte.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al is het de grootste ... Dat wil nog niet zeggen dat ik er naar toe zou willen
Ik lees net dat ie pas om 12 uur open gaat ...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef Deisyy het volgende:
ik wel! en ik heb niet eens iets nodig!quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al is het de grootste ... Dat wil nog niet zeggen dat ik er naar toe zou willen
Het gaat me niet om die Duitsers joh, dat is prima volk, mijn punt is dat die juist in het weekend massaal hierheen komen, ik hou gewoon niet van die drukte...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:58 schreef sacha het volgende:
hč gatver, buitenlanders in de Ikea, het moet niet gekker worden
ja jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat me niet om die Duitsers joh, dat is prima volk, mijn punt is dat die juist in het weekend massaal hierheen komen, ik hou gewoon niet van die drukte...
Ik werkte vroeger naast een Ikea en nog kwam ik er nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik er al 'moet' zijn voor het een of ander ga ik iig nooit in het weekend, want dat is gewoonweg bijna niet te doen door de drukte.
vroegah stonden er nog geen kantoren bij de Ikeaquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger naast een Ikea en nog kwam ik er niet
Hier ligt ie op een woonboulevard (die voor zover ik weet ook de grootste van Nederland is) langs de autobaan. Door de weekenddrukte is het daar verre van aangenaam vertoeven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger naast een Ikea en nog kwam ik er niet
Kun je nagaan hoe jong ik nog benquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:03 schreef sacha het volgende:
[..]
vroegah stonden er nog geen kantoren bij de Ikea![]()
/oma vertelt
Je moet ook de shortcuts nemen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:06 schreef Karzai het volgende:
Tis dat er zoveel bankstellen staan waarop je kan uitrusten anders is het geen doen door de IKEA te lopen
ik was onder begeleiding en liep trouw achter moeders aan, zelfstandig ga ik daar niet naar toequote:Op zondag 11 oktober 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook de shortcuts nemen.
Als je de pijlen gaat volgen kom je er pas na 2 dagen weer uit.
In A'dam was er altijd maar 1 kan ik me herinneren... Van heel lang geleden danquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook de shortcuts nemen.
Als je de pijlen gaat volgen kom je er pas na 2 dagen weer uit.
Das een kleine volgens mij....quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:15 schreef Karzai het volgende:
Spaarnwoude heb je er ook 1 maar dat is geen Amsterdam meer
Details van je bestellingquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef Deisyy het volgende:
In Zuid Oostquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
In A'dam was er altijd maar 1 kan ik me herinneren... Van heel lang geleden dan
Dan voel je je door de grond zakken als je dan omgeroepen wordt ....quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:30 schreef sacha het volgende:
toen mijn Aap 3 was en ik nog niet wist dat hij autistisch is heb ik hem bij de Ikea ballenbak afgeleverd![]()
trauma's, hij dacht dat dat zijn nieuwe huis was en ik niet meer terug zou komen
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoelde de shortcut... Ik werkte er naast dus dat het in ZO is ja lijkt me logisch
Of opgelucht, en je springt in de auto en maakt dat je wegkomt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan voel je je door de grond zakken als je dan omgeroepen wordt ....
ach gossie, dat is écht best zieligquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:30 schreef sacha het volgende:
toen mijn Aap 3 was en ik nog niet wist dat hij autistisch is heb ik hem bij de Ikea ballenbak afgeleverd![]()
trauma's, hij dacht dat dat zijn nieuwe huis was en ik niet meer terug zou komen
je kreeg toen een wokkietokkie meequote:Op zondag 11 oktober 2015 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan voel je je door de grond zakken als je dan omgeroepen wordt ....
Daar kun je heel wat vluchtelingen in opvangen hebben allemaal een eigen kamertje en bedquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij ons hebben ze 37000 m2 en 450 medewerkers lees ik zojuist.
Tis zondagochtendquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En meestal ben je juist de enigste die me wel begrijpt
En waar moet ik dan een nieuwe koekenpan kopen als ik er een nodig heb?quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar kun je heel wat vluchtelingen in opvangen hebben allemaal een eigen kamertje en bed
ze zijn gewoon open alleen is het dan bewoontquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En waar moet ik dan een nieuwe koekenpan kopen als ik er een nodig heb?
En TV en computers en een gevulde boekenkast met alle Zweedse klassiekersquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar kun je heel wat vluchtelingen in opvangen hebben allemaal een eigen kamertje en bed
ja kan me voorstellen, nee ik ben serieus ook al komt het misschien niet zo overquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:36 schreef sacha het volgende:
[..]
krijg er nog steeds buikpijn van als ik er aan terug denk
als mama weg is bestaat ze nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon je hem moed in spreken... Mama komt er zo aan, ga nog maar even spelen
En dan kan ik tegen zo iemand zeggen: Hey vriend, sta eens even op, dat is niet jouw stoel!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze zijn gewoon open alleen is het dan bewoont
Ze bedoeld denk ik, dat hij haar dan niet mist.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je kan toch niet de hele tijd bij hem blijven?
Gezelligquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn baardaap had afgelopen vrijdag een optreden en zaterdag ging ie naar een D&B party in Keulen. Zal ie vanavond wel weer hier komen.
Ik was wel bij het Ikea-filiaal in de woonplaats van Ikea en die is op zondag al om 10 uur open.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees net dat ie pas om 12 uur open gaat ...
Of ging je een bakkie bij justme doen?
Dat hoeft ook niet, je moet duidelijke afspraken maken over wat te doen als je vader en/of moeder kwijt raakt. Ik ben de mijne overigens nooit kwijt geraakt......quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je kan toch niet de hele tijd bij hem blijven?
Wat heb je gekocht Dees?quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was wel bij het Ikea-filiaal in de woonplaats van Ikea en die is op zondag al om 10 uur open.
Ons bezoek was zeker niet voor niets Mo, ik ga ook nooit voor mijn lol naar Ikea
Toen ie hier pas (1993) was en veel kleiner deden we dat wel af en toe, nu is dat ding al 3 keer verdubbeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was wel bij het Ikea-filiaal in de woonplaats van Ikea en die is op zondag al om 10 uur open.
Ons bezoek was zeker niet voor niets Mo, ik ga ook nooit voor mijn lol naar Ikea
Mijn dochter deelt jouw meningquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:06 schreef Karzai het volgende:
Tis dat er zoveel bankstellen staan waarop je kan uitrusten anders is het geen doen door de IKEA te lopen
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter deelt jouw mening
[ afbeelding ]
Dat lijkt op een BEDDINGE slaapbank, die liggen wel lekker.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O Sasquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:30 schreef sacha het volgende:
Daarom heb ik vanmorgen twee 4 seizoenen dekbedden gekocht, on line danquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb me de verwarming vol open gezet, ik heb het nu al verdomde koud en de winter moet nog komen.
Deze badkamer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht Dees?Nieuwe spulletjes voor je nieuwe huis?
![]()
Gewoon alles nieuw kopen lijkt me zķ lekker
Heb je der wel weer opgehaaldquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ohhhhhhhhh... Wauw ! dat is effe beter dan mijn badkamerquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze badkamer.
[ afbeelding ]
Gisteren deze tegels voor de badkamer gekocht.
[ afbeelding ]
Het geeft ook een heel luxe gevoel om alles nieuw te kopen, het wordt helemaal naar onze smaak ingericht.
Dat vond zij ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt op een BEDDINGE slaapbank, die liggen wel lekker.
Met mijn man is er ook geen lol aan, die rent bijna door die zaak, omdat hij er zo snel mogelijk weer uit wilt zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
Met mijn zus was het wel gezellig, maar met die Griek heb ik binnen een half uur hommelus
Die Griek ook en dan moet ie rokenquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mijn man is er ook geen lol aan, die rent bijna door die zaak, omdat hij er zo snel mogelijk weer uit wilt zijn.
Ik heb nog geen verwarming aan, ja vanmorgen heel even, maar nu verwarmt de zon de kamer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb me de verwarming vol open gezet, ik heb het nu al verdomde koud en de winter moet nog komen.
Waarom zou je er willen blijven? Dan kom je weer met troep thuis die je niet eens van plan was te kopen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mijn man is er ook geen lol aan, die rent bijna door die zaak, omdat hij er zo snel mogelijk weer uit wilt zijn.
De koude nachten komen er weer aanquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom heb ik vanmorgen twee 4 seizoenen dekbedden gekocht, on line dan
Dat is ook zo, ik pak wat ik nodig heb en klaar. Maar hij rent bijnaquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou je er willen blijven? Dan kom je weer met troep thuis die je niet eens van plan was te kopen.
Ik heb nu 2 éénpersoonsdekbedden, maar is wel wennen hoorquote:
Het is zeker een stuk makkelijker verschonen dat zo'n grote lapquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 éénpersoonsdekbedden, maar is wel wennen hoor![]()
Maar makkelijker te verschonen enzo en die grote paste nét niet in mijn wasmachine, moest
ik 1x per jaar naar de wasserette brengen, is ook weer niks![]()
Dus nu zo dan maar
Ik kreeg er steeds meer moeite mee, ik had 220x240 was ik wel een tijdje mee bezigquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker een stuk makkelijker verschonen dat zo'n grote lap
Ik heb dus nog wel een 220 x 240, maar ik gebruik tegenwoordig knijpers als ik er een schone omheen doequote:Op zondag 11 oktober 2015 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg er steeds meer moeite mee, ik had 220x240 was ik wel een tijdje mee bezig![]()
zal ook de leeftijd wel zijn
Ja je hebt wel allemaal trucjes, ik weet hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dus nog wel een 220 x 240, maar ik gebruik tegenwoordig knijpers als ik er een schone omheen doe
Ik wacht even tot de onder en bovenburen de boel opstokenquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik geef je groot gelijk, dan moet je het zo makkelijk mogelijk maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je hebt wel allemaal trucjes, ik weet het![]()
Maar afgelopen 2 jaar was ik af en aan af en toe ziek en dan was het gewoon niet te doen, met dat
in mijn achterhoofd ga ik alles zo simpel mogelijk maken, voor het geval dat...
snap ie?Ja, dat snap jij wel
Preciesquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, dan moet je het zo makkelijk mogelijk maken.
Ik zie je dan gewoon verdwalenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg er steeds meer moeite mee, ik had 220x240 was ik wel een tijdje mee bezig![]()
zal ook de leeftijd wel zijn
Die van mij moeten per se van dons zijn, zowel dekbed als hoofdkussens, dat synthetische gedoe mot ik nie....quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies![]()
en het went welik had even héle goedkope dekbedjes voor toen het zo bloedheet was,
éénpersoonsovertrekken had ik ook al gekocht, dit was het laatste en die héle dunne gaan
gewoon even de kast in.
Ik kan ook alleen onder een overtrek slapen als het héél warm is, maar ik moet altijd iets
''op'' me voelenklinkt raar, kan ik ook moeilijk uitleggen, maar ja is nou eenmaal zo
ik moet juist anti allergisch hebben enzoquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij moeten per se van dons zijn, zowel dekbed als hoofdkussens, dat synthetische gedoe mot ik nie....
Maar welk seizoen ga je straks inwijden met je dekbed?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet juist anti allergisch hebben enzo
Winterquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar welk seizoen ga je straks inwijden met je dekbed?
Ik lig nog onder het zomerbed...quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Winter![]()
meteen de héle mikmak erop, ik heb het ijskoud
Ik heb de tweepersoons uitvoeringquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je twee éénpersoons hebt dan kan dat dus ookda's ook weer handig....
Je hebt wat meer vrijheid....quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:23 schreef FANN het volgende:
eerlijk is eerlijk, dat is ook wel gezelliger, maar ja, nu is dit beter, voor mij dan
Weer het bruidsboeket niet gevangenquote:
Ze wilde het houden, de bitchquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij altijd expres achteraan
Ik vroeg of ze dat ging doen. En nee ik vind trouwen prima. Ik zou nooit zo'n feest geven mocht het ooit zover komen. Ik val in herhaling. Wat een geld verspilling. Ik heb het wel naar mijn zin gehad iig.quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het wel naar mijn zin gehad iig.
Ik wilde ook niet echt graag. Het was een toffe dag eerlijk is eerlijk. En de oudste zoon van mijn zus. Ik heb daar op opgepast toen ik zelf nog broekie was. Leuk ook om zijn vader weer te zien na ruim 20 jaarquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga nooit meer naar bruiloften.
Laatste keer dat ik op een bruiloft was, ergens in 2003, was het een maat van me, hij ging voor de tweede keer, en een jaar later ging ie ook voor de tweede keer weer scheiden.
Toen zei ie zelf, ik ga maar beter nooit meer trouwen, mijn familie en vrienden zien me al alweer aankomen.....
Die laatste van die maat was ook ondanks dat ik er tegenop zag best een leuke dag, niks voor de kerk en zo gelukkig, en de trouwerij vond op Kasteel Hoensbroek plaats.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet echt graag. Het was een toffe dag eerlijk is eerlijk. En de oudste zoon van mijn zus. Ik heb daar op opgepast toen ik zelf nog broekie was. Leuk ook om zijn vader weer te zien na ruim 20 jaarIk zag er tegenop.
Hier ook geen kerk gedoe, ik vond het prachtig om ze zo gelukkig te zien. (sob;-)quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die laatste van die maat was ook ondanks dat ik er tegenop zag best een leuke dag, niks voor de kerk en zo gelukkig, en de trouwerij vond op Kasteel Hoensbroek plaats.
Vlak daarbij was een aardig restaurant met zaal, dat was ook in een of andere hoeve met een hele grote tuin eromheen, daar ben ik later op de avond met een stel anderen gaan zitten blowen en zuipen.
Het viel me wel tegen toen ie na amper een jaar vertelde dat ie weer ging scheiden.....quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook geen kerk gedoe, ik vond het prachtig om ze zo gelukkig te zien. (sob;-)
Ik wilde eik weg na het eten, maar ik heb als een debiel staan springen op de dansvloer
Tis voor mij ook al weer lang geleden... De laatste 3 keer waren allemaal in Spanje .. Vaak is het daar wel gezellig en ik heb me daar wel vermaakt.. Alhoewel ik de laatste keer wel bijna ruzie kreeg met een vriendje van een van de zusjes van de bruid.... Maar het liep met een sisser af... Het was wel 11 uur in de ochtend dat ik thuiskwam...quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die laatste van die maat was ook ondanks dat ik er tegenop zag best een leuke dag, niks voor de kerk en zo gelukkig, en de trouwerij vond op Kasteel Hoensbroek plaats.
Vlak daarbij was een aardig restaurant met zaal, dat was ook in een of andere hoeve met een hele grote tuin eromheen, daar ben ik later op de avond met een stel anderen gaan zitten blowen en zuipen.
Mijn moeder kon niet mee door omstandigheden, ik zei nog "Goddank even de laatste" Ik was even de drie kids van mijn broer vergetenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis voor mij ook al weer lang geleden... De laatste 3 keer waren allemaal in Spanje .. Vaak is het daar wel gezellig en ik heb me daar wel vermaakt.. Alhoewel ik de laatste keer wel bijna ruzie kreeg met een vriendje van een van de zusjes van de bruid.... Maar het liep met een sisser af... Het was wel 11 uur in de ochtend dat ik thuiskwam...
mehquote:
Ik maak nooit ruzie, als ik me ergens terug kan trekken met een biertje en wat te roken, heb je geen kind aan mij.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis voor mij ook al weer lang geleden... De laatste 3 keer waren allemaal in Spanje .. Vaak is het daar wel gezellig en ik heb me daar wel vermaakt.. Alhoewel ik de laatste keer wel bijna ruzie kreeg met een vriendje van een van de zusjes van de bruid.... Maar het liep met een sisser af... Het was wel 11 uur in de ochtend dat ik thuiskwam...
Ook zoiets, voor mijn zus ook een rib uit haar lijf. Alle drie haar kinderen zijn nu getrouwd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het viel me wel tegen toen ie na amper een jaar vertelde dat ie weer ging scheiden.....
Hij was al langer dan 6 jaar met die meid, maar de trouwpartij had de relatie blijkbaar geen goed gedaan.
Ik scheld je wel verrot als het nodig isquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
meh![]()
hier mag ik vaag zijn, hier mag ik grappen maken, hier mag ik zwijgen, hier mag ik mijzelf zijn![]()
hier kan ik mijzelf zijn zonder de hele tijd te denken: is dit duidelijk, zeg ik het zo goed, zie ik iets over het hoofd, heb ik het goed geregeld, heb ik alles bij mij etc.
Ik maak ook nooit ruzie, maar ik had natuurlijk weer te veel lopen flirtenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie, als ik me ergens terug kan trekken met een biertje en wat te roken, heb je geen kind aan mij.
meh... ik doe ook altijd mijn best om je te begrijpenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
meh![]()
hier mag ik vaag zijn, hier mag ik grappen maken, hier mag ik zwijgen, hier mag ik mijzelf zijn![]()
hier kan ik mijzelf zijn zonder de hele tijd te denken: is dit duidelijk, zeg ik het zo goed, zie ik iets over het hoofd, heb ik het goed geregeld, heb ik alles bij mij etc.
Dat is niet verboden, en de enige die daar iets van kan/mag zeggen is degene met wie je flirt, dat gaat verder niemand geen ene reet aan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak ook nooit ruzie, maar ik had natuurlijk weer te veel lopen flirten
Dat dus en blijkbaar deed ze dat niet genoeg volgens dr vriendje... Alweer zolang geleden.. Inmiddels zijn ze getrouwd en hebben al kinderenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet verboden, en de enige die daar iets van kan/mag zeggen is degene met wie je flirt, dat gaat verder niemand geen ene reet aan.
Flirten is wederzijdigquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet verboden, en de enige die daar iets van kan/mag zeggen is degene met wie je flirt, dat gaat verder niemand geen ene reet aan.
Daarom daarom.. je zou dit toch eens moeten kijkenquote:
afgesproken, wat is het codewoord?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik scheld je wel verrot als het nodig is
Dat is VPRO, ik ben niet voor nop 25 jaar lang lid geweest....sinds 2 jaar niet meer, ik vond dat ik dat geld beter kon besparen, maar ik was altijd een bewust en tevreden lid.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom daarom.. je zou dit toch eens moeten kijken
het is oké, ik ben vast ongesteldquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
meh... ik doe ook altijd mijn best om je te begrijpenmaar soms weet ik niet helemaal zeker
wat je bedoelden dat mag...
IKEANEEquote:
Tof, vooral omdat je er weinig zin in had. Maar zo gaat dat wel vaker met dingen waar je geen zin in hebt, dan blijken ze achteraf 100% mee te vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze dat ging doen. En nee ik vind trouwen prima. Ik zou nooit zo'n feest geven mocht het ooit zover komen. Ik val in herhaling. Wat een geld verspilling. Ik heb het wel naar mijn zin gehad iig.
Je instelling is dan ook 0,0. Beter kan het nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof, vooral omdat je er weinig zin in had. Maar zo gaat dat wel vaker met dingen waar je geen zin in hebt, dan blijken ze achteraf 100% mee te vallen.
Soms kan ik je niet helemaal volgen, maar whatever, hier kan datquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
meh![]()
Ik heb ook even gestookt. Voor het eerst de verwarming even aan gehad. Brakkigquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook even gestookt. Voor het eerst de verwarming even aan gehad. Brakkig
Wat een ouwe kop voor d'r 49 jaarquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom daarom.. je zou dit toch eens moeten kijken
Je moet gewoon met de pest in je lijf naar een feestje, topfeest gegarandeerd!quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je instelling is dan ook 0,0. Beter kan het niet
Dat is overdreven maar ik ben ook wel eens aan tafel bij vreemden gezet en dat haat ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon met de pest in je lijf naar een feestje, topfeest gegarandeerd!
Mijn ervaring is dat ik wel vaker ergens tegenop zie en dat het uiteindelijk toch heel leuk uit blijkt te pakken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is overdreven maar ik ben ook wel eens aan tafel bij vreemden gezet en dat haat ik.
Ik was gewoon een beetje bang. En een emo ben ik ook wel. Hij was mij eerste neefje.
Niet doorvertellen hoor. Ik zit nog in de mood.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik wel vaker ergens tegenop zie en dat het uiteindelijk toch heel leuk uit blijkt te pakken.
Soury, je bent een weekdier
Die mood staat je goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor. Ik zit nog in de mood.
O, ik had het geleuter na een paar minuten maar weer af gezetquote:
Hahaha ja. Ken je 30 minutenquote:
Dat is het juist geleuter. Briljante tvquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik had het geleuter na een paar minuten maar weer af gezet
IK BEN ONGESTELD, DAN MAG DATquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms kan ik je niet helemaal volgen, maar whatever, hier kan dat
Die ken ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Persoonlijk vind ik deze hilarisch
Duurt maar 1.30 minuten, maar ik moet er weer zo om lachen![]()
GEWOON EVEN AFWACHTENquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
JA DAT DACHT IK MAAR DAT IS DUS NIET ZO
Lekker he?quote:
Elke keer als ik het zie moet ik weer keihard lachenquote:
En die ellende kan nog jaren durenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
JA DAT DACHT IK MAAR DAT IS DUS NIET ZO
Ik moest keihard lachen, godsammequote:Op zondag 11 oktober 2015 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Persoonlijk vind ik deze hilarisch
Duurt maar 1.30 minuten, maar ik moet er weer zo om lachen![]()
Alsof Fann naar de VPRO kijkt.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik had het geleuter na een paar minuten maar weer af gezet
Dat hoort ook bij de leeftijd, home sweet homequote:Op zondag 11 oktober 2015 18:55 schreef Soury het volgende:
Ik geniet ook weer om lekker thuis te zijn. Mijn eigen bed straks. Wat een kut plank was dat vannacht
Sidonia op een kei hard bedquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeerde hier een plaatje bij te maken
Restant van mijn avondmaal, pasta met tonijnsausquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:59 schreef FANN het volgende:
oeps mijn bloemkool, terug naar de keuken.......
Gadverdammequote:Op zondag 11 oktober 2015 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Restant van mijn avondmaal, pasta met tonijnsaus![]()
[ afbeelding ]
Het was heel lekker hoorquote:
Ik zeg dat op elke foto van eten, dan valt het niet zo opquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heel lekker hoor![]()
Maar je moet wel van tonijn houden. En tomaat, zwarte olijven, ui en knoflook.
Ik dacht dat je dat alleen bij de foto's van Fann deedquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg dat op elke foto van eten, dan valt het niet zo op
ik probeer de achtergrond te begrijpenquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat alleen bij de foto's van Fann deed
Nee joh, Soury is een fulltime kutwijf.....quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat alleen bij de foto's van Fann deed
Dat probeerde ik ook toen ik de foto postte, maar ik ben er uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer de achtergrond te begrijpen
Dat probeert ze te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, Soury is een fulltime kutwijf.....
Béétje te zacht die Bloemkool, maar voor de rest wel lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En 7 keer te kijken dus die zien we even niet meer terug.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof Fann naar de VPRO kijkt.
Die is meer van 'Muziek Op Het Plein' van de TROS....
Eet jij bij bloemkool ook altijd zure komkommer of is dat iets Rotterdams?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Béétje te zacht die Bloemkool, maar voor de rest wel lekker
Smooth bloemkoolquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Béétje te zacht die Bloemkool, maar voor de rest wel lekker
Arjan Ederveen had gewéldige programma'squote:Op zondag 11 oktober 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof Fann naar de VPRO kijkt.
Die is meer van 'Muziek Op Het Plein' van de TROS....
Ken de die afleveringen nog met die 'aarskabouter' voor medisch onderzoek en die met die schaamhaartransplantatie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
En 7 keer te kijken dus die zien we even niet meer terug.
ieuw... ik denk dat dat iets Rotterdams isquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet jij bij bloemkool ook altijd zure komkommer of is dat iets Rotterdams?
Dat was ranzigquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken de die afleveringen nog met die 'aarskabouter' voor medisch onderzoek en die met die schaamhaartransplantatie?
"Overdag is hij een computerman, maar 's nachts draagt hij dameskleren en gaat hij stappen in de lokale taverne"quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Arjan Ederveen had gewéldige programma'sNet als Paul Jambers,
maar van welke zender die was weet ik niet![]()
Man Bij Hond vind ik ook leuk, maar is volgens mij ook weer afgelopen
of dezequote:Op zondag 11 oktober 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Overdag is hij een computerman, maar 's nachts draagt hij dameskleren en gaat hij stappen in de lokale taverne"
Oh ja CUL, we moeten eens weg hierquote:
Ieuw zelfs?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw... ik denk dat dat iets Rotterdams is![]()
Ik heb er roomsaus bij
of dezequote:Op zondag 11 oktober 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Overdag is hij een computerman, maar 's nachts draagt hij dameskleren en gaat hij stappen in de lokale taverne"
Ivan Heylenquote:
Ik heb het nooit geprobeerd Dees, maar in mijn hoofd past het niet, misschien is het welquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ieuw zelfs?
Ik lust bloemkool niet zonder, in uiterste noodzaak wil ik er wel een augurkje bij eten, maar blijkbaar is het dus echt iets Rotterdams
Sausjes zijn lekker bij bloemkool, zo ook kerriesaus, maar daar begin ik niet aan
Groenten met een papjequote:Op zondag 11 oktober 2015 19:26 schreef sacha het volgende:
ik hou niet van dingen waar een sausje (alleen dat woord al) overheen moet om het lekker te maken
Ik hou er wel van, maar ik krijg er een dikke reet vanquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:26 schreef sacha het volgende:
ik hou niet van dingen waar een sausje (alleen dat woord al) overheen moet om het lekker te maken
Dat is eigenlijk alleen met bloemkool en Broccoli zo geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:26 schreef sacha het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, maar ik krijg er een dikke reet van
Brrr..quote:
Hee schon wijfken, ge wit da'k a gere zie.quote:
Joah....quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee schon wijfken, ge wit da'k a gere zie.
Laot ne keer zien oe gern da gij mij zie.
Gekookte andijvie eet ik niet, dat is net zeewierquote:
André van Duinquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee schon wijfken, ge wit da'k a gere zie.
Laot ne keer zien oe gern da gij mij zie.
Sinds ik uit huis ben, nooit meer gegeten, net als tot snot gekookte lofquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekookte andijvie eet ik niet, dat is net zeewier
Stampot met spekjes. Wel rauwquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekookte andijvie eet ik niet, dat is net zeewier
nét iets lekkerder maak ik dingen met een goede oude geraspte kaas of kruiden of noten of spekjes of champignons in al zijn variëteiten, sausjes zijn ehm... eh...quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk alleen met bloemkool en Broccoli zo geloof ikik lust het zonder sausje ook wel
maar mét is net even lekkerder ..
Ja, soms vind ik het lekker, kan ik ook niks aan doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
nét iets lekkerder maak ik dingen met een goede oude geraspte kaas of kruiden of noten of spekjes of champignons in al zijn variëteiten, sausjes zijn ehm... eh...
Gebitje ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, soms vind ik het lekker, kan ik ook niks aan doen
quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:36 schreef sacha het volgende:
diegene die mij een saus kan serveren wat écht iets toevoegt aan een gerecht moet nog geboren worden
Heinzquote:
Hoi Ik ben Souryquote:
Bent u een muisquote:
Jaquote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
Ik snap de grap niet, maar zal wel weer aan mij liggen
quote:
ik snap hem nog steeds nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |