Je was toch tegen referendum houden? Dan gaj e ook niet elk dorp af om te kijken of de meerderheid voor of tegen vluchtelingen isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft Drenthe daar zelf nog wat over te zeggen, democratie weet je wel?
Bij jullie is ruimte zat toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kop van noord Holland, Texel etc etc. Al lijkt het me niet hendig om het op die eilanden te doen.
China met hun spookstedenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je waar nog meer ruimte is?
Rusland
Ik ben ook tegen een extreem gecentraliseerde politiek die hun volk niet vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Je was toch tegen referendum houden? Dan gaj e ook niet elk dorp af om te kijken of de meerderheid voor of tegen vluchtelingen is
Wie/wat/waar is jullie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij jullie is ruimte zat toch?
Bij jullie palingboeren!!quote:
Laatste Engelse verkiezingen waren wel erg treurig qua vertegenwoordiging.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen een extreem gecentraliseerde politiek die hun volk niet vertegenwoordigd.
Bij al die boerderijen daar.quote:
Alle asielzoekers naar Volendam en Katwijk. Is goed voor de genenpoel.quote:
Ach, UKIP heeft al wel voor een fatsoenlijkere koers gezorgd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste Engelse verkiezingen waren wel erg treurig qua vertegenwoordiging.
Dat zeg ik toch. Kop van noord Holland!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste Engelse verkiezingen waren wel erg treurig qua vertegenwoordiging.
[..]
Bij al die boerderijen daar.
alsof het moeilijk is om jou te laten lachenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. In Volendam. Dan kom ik de komende 10 jaar niet bij van het lachen.
Niet echt. Is dat iets slechts?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof het moeilijk is om jou te laten lachen
Doe eens normaalquote:
Dit gaat wel ver.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / Foto’s bierdrinkende jongeren afgeplakt voor asielzoekers
topkek
Vanavond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
flips wanneer gaan we weer prinsesjes kussen
Verder moeten we ze vooral tolereren (lees: aanpassen aan hun)quote:
Ik heb de thee check volbracht bij de spar. Toen ging ik naar de kruidvat bij de hema en heb ik voorraad&promotie gedaan, maar die was afgekeurd omdat ik onjuist de producten had vermeld. Toen ging ik naar Oosterbeek naar die AH en heb ik die ene met bestek gedaan (die was toen inmiddels al 10 euro waardquote:
snap je Roamler wel Sof?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
maar die was afgekeurd omdat ik onjuist de producten had vermeld. Toen ging ik naar Oosterbeek naar die AH
sow hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb de thee check volbracht bij de spar. Toen ging ik naar de kruidvat bij de hema en heb ik voorraad&promotie gedaan, maar die was afgekeurd omdat ik onjuist de producten had vermeld. Toen ging ik naar Oosterbeek naar die AH en heb ik die ene met bestek gedaan (die was toen inmiddels al 10 euro waard) En toen daar nog een keer voorraad en promotie gedaan.
Ja, maar er was daar een actie met 20 producten en dan ga ik niet elke product specifiek beschrijven. Had gewoon de merken opgenoemd.quote:
waar ligt Rhedenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:48 schreef supersof het volgende:
Niemand wil die mes & bestek doen in Rheden lol
2quote:
tien km van arnhem vandaanquote:
Nou Sof woont in Arnhem. Dus ik denk niet dat het in Friesland ligt Wpquote:
en hoe vaak kun je die opdrachten van 10tje doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
2
maar eentje wordt nog nagekeken, die is 10 euro.
blijf je zo bijdehandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Sof woont in Arnhem. Dus ik denk niet dat het in Friesland ligt Wp
Er waren er 8, maar er is er nu nog maar 1 over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en hoe vaak kun je die opdrachten van 10tje doen
jwtquote:
Waarom?quote:
als iemand het heeft gedaan zijn ze dan weg dus 1 opdracht mag door 1 iemand worden uitgevoerd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Er waren er 8, maar er is er nu nog maar 1 over.
Dezequote:
ja blijkbaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als iemand het heeft gedaan zijn ze dan weg dus 1 opdracht mag door 1 iemand worden uitgevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |