abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156706891
quote:
BUNSCHOTEN -
De gemeente Bunschoten-Spakenburg is bang dat vluchtelingen aanstoot nemen aan foto’s van bierdrinkende jongeren en de Amsterdamse Wallen.

Kiekjes van deze Hollandse taferelen zijn daarom uit voorzorg afgeplakt in de sporthal die woensdagavond is ingericht als noodopvang voor 150 migranten. Te confronterend, vindt de organisatie.

De foto’s zijn aangeleverd door een evenementenbureau om de kille sporthal wat op te fleuren. Maar te veel fleur is volgens de organisatie dus niet de bedoeling. ,,Er stond Moulin Rouge op", verklaart de organisatie de censuur. ,,En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ureert_foto_s__.html
Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2015 10:41:25 ]
pi_156706922
Het voorover buigen is begonnen. Nu alleen nog even de billen uit elkaar voor easy acces
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_156706932
Was Islamitische Staat maar zo inlevend als de gemeente Bunschoten-Spakenburg.
Naturheilmittel
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:45:49 #4
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_156707027
Echt waanzinnig dit. Wat is er mis met die mensen?
pi_156707085
:r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:50:30 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156707112
Klopt, want als je de foto's censureert dan komen ze er nooit mee in aanraking. Slimme zet van de gemeente. Fucking struisvogels. :')
pi_156707117
Tuurlijk, na al die oorlogsbeelden op het netvlies moeten de arme vluchtelingen vooral niet teveel verwerpelijke Nederlandse cultuur te zien krijgen
pi_156707122
Ik vind dat de vrijwilligsters in de opvang ook maar een hoofddoek moeten dragen. Gewoon om de asielzoekers niet te choqueren.
pi_156707173
Man man man wat een land is dit :') En maar toegeven aan alles en iedereen, mieterig schijtland is dit. Zelfde verhaal als met zwarte piet, waarom ben ik hier geboren.
Niet Fokken met mij.
pi_156707205
Hallo zeg, waar hebben we het over? Gereformeerd Spakenburg...

Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slechte invloeden in de buitenwereld.

Zielig zeg.
pi_156707276
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo zeg, waar hebben we het over Spakenburg...

Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slecte invloeden in de buitenwereld.

Zielig zeg.
Lekker zinloos dan, want de sporthal is ingericht als opvangplek voor asielzoekers. Spakenburgse jongeren hebben daar op het moment niets te zoeken ;)
pi_156707288
Je zal maar dat hele kuteind hierheen komen gelopen om vervolgens door tig veilige landen te lopen, te eindigen in een sportzaal waarin je foto's van drank ziet hangen. Mijn allah zeg (ik pas me aan).
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156707326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker zinloos dan, want de sporthal is ingericht als opvangplek voor asielzoekers. Spakenburgse jongeren hebben daar op het moment niets te zoeken ;)
Gewoon het goede moment afwachten, wat doen pikante foto's van een evenementenbureau trouwens in een sporthal in Bunschoten of Spakenburg O-)
pi_156707388
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gewoon het goede moment afwachten, wat doen pikante foto's van een evenementenbureau trouwens in een sporthal in Bunschoten of Spakenburg O-)
De beheerder van de hal zag er geen probleem in, lijkt me.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:07:37 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_156707395
Ik snap de spontane reacties van de mensen hierboven, maar ik denk er anders over.

De gemeente moest een noodopvang inrichten en heeft voor het afschotten van ruimtes materiaal van een evenementenbureau gehuurd. De afbeeldingen op het gebruikte materiaal zijn niet echt passend voor een sombere, sobere hal voor noodopvang van vluchtelingen. Ik kan me voorstellen dat Nederlanders die zouden worden opgevangen na een of andere natuurramp ook niet zo blij zouden worden van afbeeldingen van Tirolerfeesten en de Wallen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_156707434
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik snap de spontane reacties van de mensen hierboven, maar ik denk er anders over.

De gemeente moest een noodopvang inrichten en heeft voor het afschotten van ruimtes materiaal van een evenementenbureau gehuurd. De afbeeldingen op het gebruikte materiaal zijn niet echt passend voor een sombere, sobere hal voor noodopvang van vluchtelingen. Ik kan me voorstellen dat Nederlanders die zouden worden opgevangen na een of andere natuurramp ook niet zo blij zouden worden van afbeeldingen van Tirolerfeesten en de Wallen.
Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_156707445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.
Dit
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:12:45 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156707464
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Man man man wat een land is dit :') En maar toegeven aan alles en iedereen, mieterig schijtland is dit. Zelfde verhaal als met zwarte piet, waarom ben ik hier geboren.
je had van mij best in Aleppo geboren mogen worden hoor O+

verder is dit natuurlijk suf, maar om het gelijk een schijtland te noemen hierom ben je het inwonerschap niet echt waard
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:13:10 #19
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_156707471
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het is gewoon ongepast, of niet netjes. Dat hadden bejaarden of SGP'ers ook gevonden.

Die uitdaging waar jij het over hebt, hebben we sowieso met de asielzoekers. De cultuur en het geloof van deze mensen is niet conform met onze cultuur en maatschappij.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_156707532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind dat de vrijwilligsters in de opvang ook maar een hoofddoek moeten dragen. Gewoon om de asielzoekers niet te choqueren.
Dat wij iedere dag gechoqueerd/geconfronteerd worden met hoofddoeken dat is geen enkel probleem uiteraard.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:19:21 #21
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_156707578
Lekker laten hangen. Lijkt me een mooie introductie voor wat je mag verwachten in Nederland en waar je als buitenlander dus mee om moet kunnen gaan. Kun je dat niet, prima maar dan hoor je hier niet thuis.
pi_156707589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man.
"gemeente Spakenburg"

Dt die bepaalde plaatjes van 'on-christelijk' of 'on-zedelijk' gedrag liever afplakken, heeft volgens mij niks met islamisme of 'aanpassen eraan' te maken..

eerder vermoed ik dat ze in Spakenburg een grond-insteling hebben die erg dicht bij raikaal-religieuze islamieten ligt, maar hooguit een christelijke uitvoering daarvan is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156707657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo zeg, waar hebben we het over? Gereformeerd Spakenburg...

Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slechte invloeden in de buitenwereld.

Zielig zeg.
Onzin. Ik kom er zelf vandaan maar zo gereformeerd zijn ze niet hoor. Als het aan hunzelf lag werd helemaal niets afgeplakt en zelfs aangemoedigd. De meesten zijn zelf de grootste alcoholisten.
  † In Memoriam † vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:24:26 #24
231686 budvar
budvar
pi_156707658
Staat in hun mooie foldertjes dan niet dat je dingen als bier, vrouwen met rokjes, homo's, andersdenkenden etc. hier op straat en andere plekken kunt verwachten?
Als ze hier echt zo graag willen blijven zouden ze dat toch moeten weten en er geen probleem mee moeten hebben.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  Eindredactie Games vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:27:59 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156707717
quote:
,,En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”
Is dit daadwerkelijk een citaat? :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')