Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man.quote:BUNSCHOTEN -
De gemeente Bunschoten-Spakenburg is bang dat vluchtelingen aanstoot nemen aan foto’s van bierdrinkende jongeren en de Amsterdamse Wallen.
Kiekjes van deze Hollandse taferelen zijn daarom uit voorzorg afgeplakt in de sporthal die woensdagavond is ingericht als noodopvang voor 150 migranten. Te confronterend, vindt de organisatie.
De foto’s zijn aangeleverd door een evenementenbureau om de kille sporthal wat op te fleuren. Maar te veel fleur is volgens de organisatie dus niet de bedoeling. ,,Er stond Moulin Rouge op", verklaart de organisatie de censuur. ,,En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ureert_foto_s__.html
Lekker zinloos dan, want de sporthal is ingericht als opvangplek voor asielzoekers. Spakenburgse jongeren hebben daar op het moment niets te zoekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo zeg, waar hebben we het over Spakenburg...
Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slecte invloeden in de buitenwereld.
Zielig zeg.
Gewoon het goede moment afwachten, wat doen pikante foto's van een evenementenbureau trouwens in een sporthal in Bunschoten of Spakenburgquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker zinloos dan, want de sporthal is ingericht als opvangplek voor asielzoekers. Spakenburgse jongeren hebben daar op het moment niets te zoeken
De beheerder van de hal zag er geen probleem in, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gewoon het goede moment afwachten, wat doen pikante foto's van een evenementenbureau trouwens in een sporthal in Bunschoten of Spakenburg
Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik snap de spontane reacties van de mensen hierboven, maar ik denk er anders over.
De gemeente moest een noodopvang inrichten en heeft voor het afschotten van ruimtes materiaal van een evenementenbureau gehuurd. De afbeeldingen op het gebruikte materiaal zijn niet echt passend voor een sombere, sobere hal voor noodopvang van vluchtelingen. Ik kan me voorstellen dat Nederlanders die zouden worden opgevangen na een of andere natuurramp ook niet zo blij zouden worden van afbeeldingen van Tirolerfeesten en de Wallen.
Ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.
je had van mij best in Aleppo geboren mogen worden hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Man man man wat een land is ditEn maar toegeven aan alles en iedereen, mieterig schijtland is dit. Zelfde verhaal als met zwarte piet, waarom ben ik hier geboren.
Het is gewoon ongepast, of niet netjes. Dat hadden bejaarden of SGP'ers ook gevonden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.
Dat wij iedere dag gechoqueerd/geconfronteerd worden met hoofddoeken dat is geen enkel probleem uiteraard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind dat de vrijwilligsters in de opvang ook maar een hoofddoek moeten dragen. Gewoon om de asielzoekers niet te choqueren.
"gemeente Spakenburg"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man.
Onzin. Ik kom er zelf vandaan maar zo gereformeerd zijn ze niet hoor. Als het aan hunzelf lag werd helemaal niets afgeplakt en zelfs aangemoedigd. De meesten zijn zelf de grootste alcoholisten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo zeg, waar hebben we het over? Gereformeerd Spakenburg...
Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slechte invloeden in de buitenwereld.
Zielig zeg.
Is dit daadwerkelijk een citaat?quote:,,En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |