Je was toch tegen referendum houden? Dan gaj e ook niet elk dorp af om te kijken of de meerderheid voor of tegen vluchtelingen isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft Drenthe daar zelf nog wat over te zeggen, democratie weet je wel?
Bij jullie is ruimte zat toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kop van noord Holland, Texel etc etc. Al lijkt het me niet hendig om het op die eilanden te doen.
China met hun spookstedenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je waar nog meer ruimte is?
Rusland
Ik ben ook tegen een extreem gecentraliseerde politiek die hun volk niet vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Je was toch tegen referendum houden? Dan gaj e ook niet elk dorp af om te kijken of de meerderheid voor of tegen vluchtelingen is
Wie/wat/waar is jullie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij jullie is ruimte zat toch?
Bij jullie palingboeren!!quote:
Laatste Engelse verkiezingen waren wel erg treurig qua vertegenwoordiging.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen een extreem gecentraliseerde politiek die hun volk niet vertegenwoordigd.
Bij al die boerderijen daar.quote:
Alle asielzoekers naar Volendam en Katwijk. Is goed voor de genenpoel.quote:
Ach, UKIP heeft al wel voor een fatsoenlijkere koers gezorgd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste Engelse verkiezingen waren wel erg treurig qua vertegenwoordiging.
Dat zeg ik toch. Kop van noord Holland!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste Engelse verkiezingen waren wel erg treurig qua vertegenwoordiging.
[..]
Bij al die boerderijen daar.
alsof het moeilijk is om jou te laten lachenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. In Volendam. Dan kom ik de komende 10 jaar niet bij van het lachen.
Niet echt. Is dat iets slechts?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof het moeilijk is om jou te laten lachen
Doe eens normaalquote:
Dit gaat wel ver.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / Foto’s bierdrinkende jongeren afgeplakt voor asielzoekers
topkek
Vanavond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
flips wanneer gaan we weer prinsesjes kussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |