En waarom weet jij dit??!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trigger heeft ook een ongebruikelijk kabeltje.
Doe eens iets aan die TT.quote:
Nee dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Geen idee, zal wel wat te maken hebben gehad met industriebrand in Europoort.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:09 schreef d4v1d het volgende:
Yoki, waarom stonden er vandaag twee vrachtwagens van de brandweer bij het maasstad ziekenhuis te rotterdam
Was een coördinatiecentrum van de veiligheidsregio ofzo.
Volgens google staat daar het zelfde als in de TT.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bedreigd fatima
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens google staat daar het zelfde als in de TT.
Ik wil daar een keer 's avonds foto's maken, ziet er altijd zo tof uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel wat te maken hebben gehad met industriebrand in Europoort.
Dat is echt geweldig. Soort buitenaards gebied.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil daar een keer 's avonds foto's maken, ziet er altijd zo tof uit.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is echt geweldig. Soort buitenaards gebied.
[ afbeelding ]
Dat is nog niksquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ook, soort high-tech mordor ofzo.
Dat is wel meer mordor, maar die foto kijkt niet zo lekker.quote:
Goeie TT wel.quote:
You are a smelly pirate hooker!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb eindelijk die Ron Burgundy gezien.
.
Ja je kunt niet echt dichtbij dat terrein komen, ook vrij weinig foto's van te vindenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel meer mordor, maar die foto kijkt niet zo lekker.
NWS-icoontjes die opeens rood zijn.quote:
Als je naar de landtong rijdt kom je aardig dichtbij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt niet echt dichtbij dat terrein komen, ook vrij weinig foto's van te vinden
[ afbeelding ]
Dit is Moerdijk he, daar zit geen landtong in de buurt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je naar de landtong rijdt kom je aardig dichtbij.
Dat is wel mooi ja, Hoogovens/Corus/Tata Steel ook .. maar daar kan ik het terrein niet meer op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil daar een keer 's avonds foto's maken, ziet er altijd zo tof uit.
Zie je...hoe dichter bij Dordt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is Moerdijk he, daar zit geen landtong in de buurt.
Maar op het terrein krijg je ook dat effect minder op foto denk ik. Dan sta je midden in die lichtbak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja, Hoogovens/Corus/Tata Steel ook .. maar daar kan ik het terrein niet meer op.
Ach, meestal ziet het er uit als een Michael Bay filmquote:
Ja en nee.. ligt eraan waar je staat en wat je op de foto wilt. Vanaf Sluiseiland of langs het kanaal kan je een overview/panorama maken maar op het terrein zelf is ook zat moois te vinden. Echt van die industriele shit en bijvoorbeeld een treintje met wagons gevuld met gloeiende kooks, dat is mooi in het donker.. dat je die gloed ziet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar op het terrein krijg je ook dat effect minder op foto denk ik. Dan sta je midden in die lichtbak.
Ga dan eens regelen dat je er weer naartoe magquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja en nee.. ligt eraan waar je staat en wat je op de foto wilt. Vanaf Sluiseiland of langs het kanaal kan je een overview/panorama maken maar op het terrein zelf is ook zat moois te vinden. Echt van die industriele shit en bijvoorbeeld een treintje met wagons gevuld met gloeiende kooks, dat is mooi in het donker.. dat je die gloed ziet.
Nou, dan niet joh. Klaphark!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is Moerdijk he, daar zit geen landtong in de buurt.
Moet dat nou gelijk weer zoquote:
De laatste keer dat ik er was had ik 4 overtredingen in 1 keerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga dan eens regelen dat je er weer naartoe mag...met intro natuurlijk, zijnde moi
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, meestal ziet het er uit als een Michael Bay film
Haha cool, maar wacht dan even tot ik wat beter ben met mijn camera, anders is het ook zo kansloosquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was had ik 4 overtredingen in 1 keer. En ik werk daar niet meer dus mijn pasje is niet meer geldig. Maar ik zal eens kijken, contacten zat, moeten we alleen wel een korte veiligheidscursus doen voordat je het terrein op mag.
quote:
Ja, maar ik kan niets garanderen hoor .. zeker niet als het om foto's maken gaat. Dat ligt nogal gevoelig, ze zijn fucking streng daar joh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haha cool, maar wacht dan even tot ik wat beter ben met mijn camera, anders is het ook zo kansloos.
Ja ik ga er ook vanuit dat ze dat niet gaan toelaten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niets garanderen hoor .. zeker niet als het om foto's maken gaat. Dat ligt nogal gevoelig, ze zijn fucking streng daar joh.
Denk het ook niet, maar zeg nooit nooit. Ik reed daar 8 of 9 jaar terug heel de dag rond, en avonddiensten waren het mooist .. al die lampjes en vuurtjes. Totdat ik gepakt werd met; te hard rijden, rijden zonder licht, rijden zonder gordel, bellen tijdens het rijden en ik had de autoradio aan staan. Hoppa, geschorst en toen kreeg ik nog ruzie ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook vanuit dat ze dat niet gaan toelaten.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar zeg nooit nooit. Ik reed daar 8 of 9 jaar terug heel de dag rond, en avonddiensten waren het mooist .. al die lampjes en vuurtjes. Totdat ik gepakt werd met; te hard rijden, rijden zonder licht, rijden zonder gordel, bellen tijdens het rijden en ik had de autoradio aan staan. Hoppa, geschorst en toen kreeg ik nog ruzie ook.
Was je toevallig ook nog straalbezopen om het rijtje compleet te maken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar zeg nooit nooit. Ik reed daar 8 of 9 jaar terug heel de dag rond, en avonddiensten waren het mooist .. al die lampjes en vuurtjes. Totdat ik gepakt werd met; te hard rijden, rijden zonder licht, rijden zonder gordel, bellen tijdens het rijden en ik had de autoradio aan staan. Hoppa, geschorst en toen kreeg ik nog ruzie ook.
Ja, dat was zo'n lekker stressbaantje waarbij je meer in de auto zat en over het hele terrein moest wezen dan dat je op kantoor zat. En tig telefoontjes per dag. Dan ga je ff snel, vergeet je het een en ander en dan sta je ineens aan de kant met een boze bewakerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
wel knap, de hele bingokaart vol zo.
Nee, dan mag je direct oprotten ook. Dat soort dingen begin ik ook niet aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je toevallig ook nog straalbezopen om het rijtje compleet te maken?
vroeger moest je altijd die onbekende chinese dingen hebben, die vraten alles zeg maar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik zoek een goedkope dvd speler die ook gebrande shit afspeelt.
Iemand suggesties?
Ik had een emax.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
vroeger moest je altijd die onbekende chinese dingen hebben, die vraten alles zeg maar.
Ik had een paar jaar geleden een of andere samsung voor 20 euro bij de lokale elektronicaboer gehaald. Dat ding was zou pauper beveiligd dat je door een code met de afstandsbediening in te tikken alle beveiliging van dat apparaat afgooidequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik zoek een goedkope dvd speler die ook gebrande shit afspeelt.
Iemand suggesties?
Dat heeft Samsung nog steeds, en wel meer merken trouwens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een of andere samsung voor 20 euro bij de lokale elektronicaboer gehaald. Dat ding was zou pauper beveiligd dat je door een code met de afstandsbediening in te tikken alle beveiliging van dat apparaat afgooide
Ja is wel handig voor die kansloze regiobeveiligingquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heeft Samsung nog steeds, en wel meer merken trouwens.
Kon mijn Philips van 50,- 10 jaar geleden ook inderdaad, even googlen en klaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een of andere samsung voor 20 euro bij de lokale elektronicaboer gehaald. Dat ding was zou pauper beveiligd dat je door een code met de afstandsbediening in te tikken alle beveiliging van dat apparaat afgooide
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Picsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ik heb iets nieuws gekocht, tonemapping software om van die vreselijk onnatuurlijke foto's te maken (ook mooie hoor). Maar daar ga ik dit weekend eens leuk mee klooien
Daar heb je toch gewoon Photoshop voor? Of was het heel goedkoop?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ik heb iets nieuws gekocht, tonemapping software om van die vreselijk onnatuurlijke foto's te maken (ook mooie hoor). Maar daar ga ik dit weekend eens leuk mee klooien
Nu nog niet, want ik heb geen geschikte foto's nog.quote:
Ik heb geen photoshop alleen lightroom en ik schaf tegenwoordig mijn software gewoon echt aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon Photoshop voor? Of was het heel goedkoop?
Kun je net zo goed een Playstation kopen, kun je Bly-ray op kijken en Netflixen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:40 schreef anonymoussie het volgende:
Zoiets.
https://m.bol.com/nl/p/so(...)ray%20speler/sf/true
Kan je hier ook mee Netflixen?
Coming soon?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu nog niet, want ik heb geen geschikte foto's nog.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:40 schreef anonymoussie het volgende:
Zoiets.
https://m.bol.com/nl/p/so(...)ray%20speler/sf/true
Kan je hier ook mee Netflixen?
Ik heb gewoon een Creative Cloud licentie van mijn werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen photoshop alleen lightroom en ik schaf tegenwoordig mijn software gewoon echt aan.
Als het goed is, dit weekend. Ga morgenavond wel even met mijn statief op balkon staan ofzoquote:
Je weet wat ik doe qua werk, daar houden ze om één of andere reden niet van creatiefquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Creative Cloud licentie van mijn werk
Ja maar daar heb ik geen tijd voor joh. Ook niet voor nieuwe dure spellen die in de kast gaan stoffen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een Playstation kopen, kun je Bly-ray op kijken en Netflixen.
Wat is er nou niet leuk aan creatief boekhoudenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet wat ik doe qua werk, daar houden ze om één of andere reden niet van creatief
Maar dat is wel heel tof, wat doe jij dan dat je dat nodig hebt?
JAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef anonymoussie het volgende:
Maar als een blu ray WiFi heeft kan je sowieso Netflixen?
Bedoelde meer dat als je zo'n bak met geld uit wilt geven voor een blu-rayspeler dan kun je net zo goed een PS kopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen tijd voor joh. Ook niet voor nieuwe dure spellen die in de kast gaan stoffen.
Ik ben tevreden met mijn Wii en super mario.
Netflix is toch een app?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef anonymoussie het volgende:
Maar als een blu ray WiFi heeft kan je sowieso Netflixen?
Eens, maar dan noemen ze het ineens manipuleren en dat heeft zo'n negatieve bijklank.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou niet leuk aan creatief boekhoudenOf datgene wat je dan ook met cijfertjes doet
. Maar ik ben grafisch vormgever.
Dat maakt Yoki ervan dat ik een fanboy benquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, maar dan noemen ze het ineens manipuleren en dat heeft zo'n negatieve bijklank.
Aha...nu begrijp ik je Apple fanboyschap
Weet ik het.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Het is ook wiefie.
Oh echt, ik begreep altijd dat een grafisch vormgever met een windows apparaat gewoon keihard gekielhaald wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maakt Yoki ervan dat ik een fanboy benVind alleen OS X fijn werken, al die andere meuk als iphones en ipads enzo moet ik niks van hebben
Dit gelooft toch helemaal niemand.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maakt Yoki ervan dat ik een fanboy benVind alleen OS X fijn werken, al die andere meuk als iphones en ipads enzo moet ik niks van hebben
Jaquote:
Prive heb ik gewoon een Windows telefoon, werktelfoons zijn hier trouwens ook gewoon Windows. Staan hier op kantoor ook gewoon een paar pc's, omdat die gewoon een stuk makkelijk te upgraden zijn qua hardware.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt, ik begreep altijd dat een grafisch vormgever met een windows apparaat gewoon keihard gekielhaald wordt.
Ja je zet op je ipad toch een app om te kunnen netflixen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ook.
Is een media provider via internet.
Kan je ook op je IPad zetten.
Beetje anticlimax wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prive heb ik gewoon een Windows telefoon, werktelfoons zijn hier trouwens ook gewoon Windows. Staan hier op kantoor ook gewoon een paar pc's, omdat die gewoon een stuk makkelijk te upgraden zijn qua hardware.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je zet op je ipad toch een app om te kunnen netflixen?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje anticlimax wel.
Maar dat zijn we van jou wel gewend.UccieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind mijn iPad dan wel weer fijn. Die appelfoon mis ik niet zo.quote:
Definieer broeder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even RTL Autovisie kijken op RTL7, komt een broeder in de uitzending, die scheurt met een Ford Transit over de Nurburgring.
Nee. Ik wil een mooie blu ray.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat als je zo'n bak met geld uit wilt geven voor een blu-rayspeler dan kun je net zo goed een PS kopen
Ik wil ook wel eens mooie dingen, betekent niet dat ik het gelijk zomaar krijg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Ik wil een mooie blu ray.
Ik krijg dat wel gewoon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens mooie dingen, betekent niet dat ik het gelijk zomaar krijg.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje anticlimax wel.
Maar dat zijn we van jou wel gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de mooie dingen die ik wil koop je niet zomaar in de winkelquote:
Nee, kijk maar naar Fatima...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens mooie dingen, betekent niet dat ik het gelijk zomaar krijg.
Ik bedoel maarquote:
Ik hoef er niet eens moeite voor te doenquote:
Is wel lachen, die club/familie wordt steeds groter en bekender. Je komt ze overal tegen, vorige week in Voetbal Inside, en nu in RTL Autovisie. Maar is wel leuk, die gozer kan wel rijden en is vaker op dat circuit, maar hij rijdt dus in een Ford Transit bus en dat is episch.quote:
toerkenboesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is wel lachen, die club/familie wordt steeds groter en bekender. Je komt ze overal tegen, vorige week in Voetbal Inside, en nu in RTL Autovisie. Maar is wel leuk, die gozer kan wel rijden en is vaker op dat circuit, maar hij rijdt dus in een Ford Transit bus en dat is episch.
Gaat vervelen na een tijdjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoef er niet eens moeite voor te doen
Nou, zover wil ik nou ook niet gaan.quote:
Busje vol polen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is wel lachen, die club/familie wordt steeds groter en bekender. Je komt ze overal tegen, vorige week in Voetbal Inside, en nu in RTL Autovisie. Maar is wel leuk, die gozer kan wel rijden en is vaker op dat circuit, maar hij rijdt dus in een Ford Transit bus en dat is episch.
Gewoon bestelbus die 205 km/per uur haalt. Die kerel reed met hem mee en had wat angstige momentenquote:
Het blijft het vervoersmiddel waarmee half Schilderswijk volgeladen naar Izmir tuft elke zomer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon bestelbus die 205 km/per uur haalt. Die kerel reed met hem mee en had wat angstige momenten.
Ja, het item is al geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie Gijs Staveraids, weer weggezapt.
Dat heb ik ook weleens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de mooie dingen die ik wil koop je niet zomaar in de winkel
Liefde is niet te koopquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
Alles is te koop, het is maar net of je het geld er voor (over) hebt.
Mwah, ik zie toch nog best wel vaak stellen waarvan ik denk, liefde is blijkbaar wel te koop.quote:
Dat is dan meestal ook geen liefde maar lust en hebzucht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah, ik zie toch nog best wel vaak stellen waarvan ik denk, liefde is blijkbaar wel te koop.
Ik denk dat als je het ze vraagt dat zij dat toch echt anders zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan meestal ook geen liefde maar lust en hebzucht.
Je hebt het nu over fatima?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan meestal ook geen liefde maar lust en hebzucht.
De ene wel ja, de ander knikt braaf ja, anders stopt de cashflow.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het ze vraagt dat zij dat toch echt anders zien.
Nee, qua geld verdienen we ongeveer even veel, dus hebzucht valt al afquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, qua geld verdienen we ongeveer even veel, dus hebzucht valt al af.
Zij verdient meer?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, qua geld verdienen we ongeveer even veel, dus hebzucht valt al af.
Mwah, ik zie mijzelf niet met een enorme arme sloeber thuiskomen die ik moet onderhouden.quote:
Jaquote:
quote:
Dat is dan ook wel extreem.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah, ik zie mijzelf niet met een enorme arme sloeber thuiskomen die ik moet onderhouden.
Als geld geen rol zou spelen, zou dat dus niet uitmaken.quote:
Lijstjes, maken meer stuk dan je lief isquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als geld geen rol zou spelen, zou dat dus niet uitmaken.
Maar goed mijn "eisenlijst" is dan ook wat mij nog steeds vrijgezel houdt, dus wat weet ik ervan.
Er staan niet voor niets aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Lijstjes, maken meer stuk dan je lief is
Misschien helpt het om een topic in R&P te maken met je eisenlijstquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar goed mijn "eisenlijst" is dan ook wat mij nog steeds vrijgezel houdt, dus wat weet ik ervan.
Ik ben geen wyiwy of hoe heet die doosquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien helpt het om een topic in R&P te maken met je eisenlijst![]()
.
Ik weet het niet meer, ik ben het zo snel mogelijk vergetenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben geen wyiwy of hoe heet die doos
Ik moet opeens aan dat ene R&P topic met die eisenlijsten denkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lijst was epischquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik ben het zo snel mogelijk vergeten.
Ah...spuit 11.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan dat ene R&P topic met die eisenlijsten denken
Ik was toch dat topic aan het terugzoeken joh. Kon het niet vinden dus ik zei maar dat ik aan dat topic dacht.quote:
Moet je het vooral goed proberen te pratenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was toch dat topic aan het terugzoeken joh. Kon het niet vinden dus ik zei maar dat ik aan dat topic dacht.
Ik zou zo de Tweede Kamer in kunnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je het vooral goed proberen te praten
Jammer dat je dan eerst verkozen moet worden.quote:
Gewoon wat roepen over moslims en je hebt zo 30 zetels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer dat je dan eerst verkozen moet worden.
Tot de kraanfoto gaat circuleren, dan is het over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon wat roepen over moslims en je hebt zo 30 zetels.
Als je er maar geen DVD's in probeert af te spelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:18 schreef anonymoussie het volgende:
Zal dit goed werken, jongens?
http://www.mediamarkt.nl/(...)=-11#product-ratings
Of ik word als visionair gezien die zaken in een ander daglicht wil stellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot de kraanfoto gaat circuleren, dan is het over.
of tosti's bakkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je er maar geen DVD's in probeert af te spelen.
Smoesjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er staan niet voor niets aanhalingstekens.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je er maar geen DVD's in probeert af te spelen.
Het is 1 eis, gewoon salaris 3x modaal, meer nietquote:
Dus 5 x modaal valt af?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is 1 eis, gewoon salaris 3x modaal, meer niet
Zie aanvulling, maar vaak zijn dat geen leuke mensen.quote:
Denk dat iemand uit de gooi zal voldoen aan jouw eisenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is 1 eis, gewoon salaris 3x modaal, meer niet
Het Gooi, grammatica gaat ook op het lijstje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk dat iemand uit de gooi zal voldoen aan jouw eisen
Dat vindt zijn vrouw ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
of juist niet uccie
bill gates lijkt me een heel aardige man bv.
Nee, ik heb sober-october (omdat nuchtere oktober zo stom klinkt).quote:
Met een stok?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze is snel, heel snel. Je moet haar ergens mee afleiden en dan je slag slaan
Normaal schoenen, maar ik heb inderdaad een jurk nodig.quote:
Als er iemand was die dat zou zeggen en menen, zou ik wel afgeleid zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
gewoon zeggen dat ze een Indiase prinses is waar je je hele leven al van droomt
dat lijkt me voldoende
De het, gooi blijft gooi.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het Gooi, grammatica gaat ook op het lijstje.
Soms is worp gewoon passender.quote:
0,0.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:36 schreef arjan1112 het volgende:
Yoki hoe is het met de alcohol consumptie ?
Hij scheert niet meer, telt dat?quote:
Werk nou even mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet wel netjes bijhouden en zo, dus ik heb gewoon scheermesjes hoor.
Morgen eindelijk tijd om scheermesjes te halen. Zondag ga ik mijn baard trimmen en bijwerkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet wel netjes bijhouden en zo, dus ik heb gewoon scheermesjes hoor.
Nee joh, mijn vader scheert elke ochtend, anders mag hij van mijn moeder het huis niet uit met zijn zwervershoofd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:42 schreef arjan1112 het volgende:
scheren met een mes is voor stoere gangsters. Normale personen hebben een scheerapparaat dat ze één keer per week aanraken
Zal wel niet uitgebracht als box, 3x los levert meer geld op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, waarom kan ik de extended edition van the Hobbit niet in een trilogy set vinden??
LOTR heeft dat wel gewoon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal wel niet uitgebracht als box, 3x los levert meer geld op.
In eerste instantie niet, ik heb ze ook los gekocht.quote:
Dat is LOTR.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/l(...)gy/1002004000097947/
kost ie?quote:
oh die ga ik tzt ook bestellen, ga ik een Hobbit/LOTR marathon houden in de kerstvakantiequote:
Ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef YokiKater het volgende:
Als ik nu gemeen was zou ik een bepaald kerstliedje posten, maar ik heb er zelf ook een teringhekel aan én ik ben niet gemeen.
Jailbaitquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de dochter van Leon de Winter.
[ afbeelding ]
Nice!!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh die ga ik tzt ook bestellen, ga ik een Hobbit/LOTR marathon houden in de kerstvakantie
Nou ok, niet echt, maar het gaat om het idee.quote:
Ik ben niet bang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ok, niet echt, maar het gaat om het idee.
Werk nou mee....quote:
Die maakt er tenminste geen geheim van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou, die is gewoon legaal hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Jailbait
Mani, vies mannetje dat je bent
Dit zeg jij alleen omdat de AIVD meeleest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Jailbait
Mani, vies mannetje dat je bent
lulquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja shit. Ok, ik ga wel bewaking regelen, morgen even snel een zooi tuinkabouters kopen
.
hoe doe ik dat dan?quote:
Als je weet hoe dat moet, vertel het mij dan ook even.quote:
Weet nu op wat voor types jij valt. Mens ziet er niet ouder uit dan 15quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou, die is gewoon legaal hoor.
Nah, dacht echt dat ze minderjarig wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zeg jij alleen omdat de AIVD meeleest.
Sommige mensen zien er nou eenmaal jonger uit dan ze zijn, dat kan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet nu op wat voor types jij valt. Mens ziet er niet ouder uit dan 15
Toen had je zeker nog geen baard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef YokiKater het volgende:
Op mijn 32e werd er nog wel eens om legitimatie gevraagd bij het kopen van alcohol.
Trustenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn bedje intot morgen luitjes!
Ik ga mee, val om van slaap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn bedje intot morgen luitjes!
Toevallig had ik de laatste foto net in dit topic gepost, wat een Godin.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je liefje heeft weer foto's geplaatst
http://www.powned.tv/nieu(...)onica_de_winter.html
R&P / keuze voor vriendin/vriendquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was toch dat topic aan het terugzoeken joh. Kon het niet vinden dus ik zei maar dat ik aan dat topic dacht.
Is Sokolov al langs geweest?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmpf, sinds wanneer die tattoo?? Beetje trashy.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is her gegaan vannacht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmpf, sinds wanneer die tattoo?? Beetje trashy.
Wel redelijk. Hij heeft wel weinig geslapen, wij allemaalquote:
Hoe weet jij dat? Is er ook een pikante foto van de voorkant?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort boodschappenlijstje tussen d'r tieten.
Niks mis mee als je jong bent. Ziet er allemaal niet meer uit als ze veertig zijn alleen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort boodschappenlijstje tussen d'r tieten.
Ik snap dat wel hoor, zorgen maken om je huisdier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Dankje voor het vragen trouwens, lief dat mensen meeleven
Jodin bedoel je toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig had ik de laatste foto net in dit topic gepost, wat een Godin.
Die ja ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
R&P / keuze voor vriendin/vriend
Alstu.
Sterkte Njos.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel redelijk. Hij heeft wel weinig geslapen, wij allemaal. Vanochtend was hij stilletjes aan het huilen, heb hem toen een pijnstiller gegeven en nu gaat het wel weer. Even afwachten hoe het loopt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
Ik hou helemaal niet van de markt.
Als kind al niet.
Kerstmarkten vind ik dan weer vreselijk, behalve die in Duitsland.quote:
Dat komt omdat jij als kind op de markt op een krukje werd gezet waar jij trucjes moest doen met je aap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
Ik hou helemaal niet van de markt.
Als kind al niet.
Als kind zag ik alleen benen en kraampoten, dus dat was inderdaad niet leuk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij als kind op de markt op een krukje werd gezet waar jij trucjes moest doen met je aap.
SPOILER: Voor Moemoe en NjosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Uccie op 10-10-2015 17:34:23 (plaatje deed het niet) ]Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
En nepleer,zodat mijn moeder de jurk van maxima kan namakenOeh.SPOILER: Voor Moemoe en NjosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hè, maar dan ietsje anders, want ik houd niet zo van korte mouwen.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij als kind op de markt op een krukje werd gezet waar jij trucjes moest doen met je aap.
Wel in dezelfde kleur?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk hè, maar dan ietsje anders, want ik houd niet zo van korte mouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |