En waarom weet jij dit??!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trigger heeft ook een ongebruikelijk kabeltje.
Doe eens iets aan die TT.quote:
Nee dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Geen idee, zal wel wat te maken hebben gehad met industriebrand in Europoort.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:09 schreef d4v1d het volgende:
Yoki, waarom stonden er vandaag twee vrachtwagens van de brandweer bij het maasstad ziekenhuis te rotterdam
Was een coördinatiecentrum van de veiligheidsregio ofzo.
Volgens google staat daar het zelfde als in de TT.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bedreigd fatima
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens google staat daar het zelfde als in de TT.
Ik wil daar een keer 's avonds foto's maken, ziet er altijd zo tof uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel wat te maken hebben gehad met industriebrand in Europoort.
Dat is echt geweldig. Soort buitenaards gebied.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil daar een keer 's avonds foto's maken, ziet er altijd zo tof uit.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is echt geweldig. Soort buitenaards gebied.
[ afbeelding ]
Dat is nog niksquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ook, soort high-tech mordor ofzo.
Dat is wel meer mordor, maar die foto kijkt niet zo lekker.quote:
Goeie TT wel.quote:
You are a smelly pirate hooker!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb eindelijk die Ron Burgundy gezien.
.
Ja je kunt niet echt dichtbij dat terrein komen, ook vrij weinig foto's van te vindenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel meer mordor, maar die foto kijkt niet zo lekker.
NWS-icoontjes die opeens rood zijn.quote:
Als je naar de landtong rijdt kom je aardig dichtbij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt niet echt dichtbij dat terrein komen, ook vrij weinig foto's van te vinden
[ afbeelding ]
Dit is Moerdijk he, daar zit geen landtong in de buurt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je naar de landtong rijdt kom je aardig dichtbij.
Dat is wel mooi ja, Hoogovens/Corus/Tata Steel ook .. maar daar kan ik het terrein niet meer op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil daar een keer 's avonds foto's maken, ziet er altijd zo tof uit.
Zie je...hoe dichter bij Dordt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is Moerdijk he, daar zit geen landtong in de buurt.
Maar op het terrein krijg je ook dat effect minder op foto denk ik. Dan sta je midden in die lichtbak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja, Hoogovens/Corus/Tata Steel ook .. maar daar kan ik het terrein niet meer op.
Ach, meestal ziet het er uit als een Michael Bay filmquote:
Ja en nee.. ligt eraan waar je staat en wat je op de foto wilt. Vanaf Sluiseiland of langs het kanaal kan je een overview/panorama maken maar op het terrein zelf is ook zat moois te vinden. Echt van die industriele shit en bijvoorbeeld een treintje met wagons gevuld met gloeiende kooks, dat is mooi in het donker.. dat je die gloed ziet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar op het terrein krijg je ook dat effect minder op foto denk ik. Dan sta je midden in die lichtbak.
Ga dan eens regelen dat je er weer naartoe magquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja en nee.. ligt eraan waar je staat en wat je op de foto wilt. Vanaf Sluiseiland of langs het kanaal kan je een overview/panorama maken maar op het terrein zelf is ook zat moois te vinden. Echt van die industriele shit en bijvoorbeeld een treintje met wagons gevuld met gloeiende kooks, dat is mooi in het donker.. dat je die gloed ziet.
Nou, dan niet joh. Klaphark!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is Moerdijk he, daar zit geen landtong in de buurt.
Moet dat nou gelijk weer zoquote:
De laatste keer dat ik er was had ik 4 overtredingen in 1 keerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga dan eens regelen dat je er weer naartoe mag...met intro natuurlijk, zijnde moi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |