Incorrect.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Vandaag
16:00 Kazachstan v IJsland
18:00 Tsjechië v Letland
18:00 Israël v Wales
18:00 Kroatië v Noorwegen
18:00 Azerbeidjzan v Malta
20:45 Nederland v Turkije
20:45 België v Cyprus
20:45 Andorra v Bosnië-Herzegovina
20:45 Bulgarije v Italië
Mja maar ook wel een makkelijkere groep..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Die hebben vooralsnog meer kans op het EK dan Oranje
Tot nu toe maar 7 doelpunten gemaaktquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Die hebben vooralsnog meer kans op het EK dan Oranje
1-0 niet, 2-0 of 3-0 wel. Ierland is een uitstekende ploeg in deze groep.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoop dat het 1-0 blijft, zou wel een schande zijn
tsja dat is IJsland ook in onze groepquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1-0 niet, 2-0 of 3-0 wel. Ierland is een uitstekende ploeg in deze groep.
Oranje is dan ook een drama. Polen, Ierland en eventueel Schotland zouden daar makkelijk overheen gaan. Ik zou Oranje meer vergelijken met Georgië.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
tsja dat is IJsland ook in onze groep
en nog steeds blijft het schandalig van Oranje
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:36 schreef Grifte het volgende:
Hahahaha jaaaaaa Polen 2-2 kool 94e minuut Lewandowski
2x genot.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:37 schreef Rickertman96 het volgende:
0-2 Servië
2 goals in de laatste minuten
Nederland-Israel. In ieder geval Joden die winnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:44 schreef Zorro het volgende:
Nederland gaat ondanks alles 3e worden. Ierland ook.
Gaan we Nederland-Ierland krijgen in de loting. Ierland wint.
Ik kan nu al niet wachten.
Deze manquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
godver hopelijk wint Polen wel effe, die heb ik toch wel opgeschreven als outsider om ver te komen op het EK.
Geen Duitsland en Spanje/Frankrijk maar wel in de groep Zwitserland, Engeland, Belgie, Portugal, Italie
Polen heeft best een lekker team maat en balde ook gewoon 2x aardig tegen Duitsland.quote:
Komen in de breedte toch wat tekort denk ik. Net als Zwitserland en misschien Portugal. Portugal is een beetje een joker komend toernooi. Zie ze zomaar imploderen. Engeland is al met al ook een vrij beperkt team hoor en die laten nooit wat zien op toernooien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Polen heeft best een lekker team maat en balde ook gewoon 2x aardig tegen Duitsland.
Ja Belgie is de uitschieter van die ploegen denk ik, die hebben de grootste kans om te verrassen. Ik vergat Kroatie trouwens, die horen daar gezien hun team ook gewoon bij maar daar rommelt het behoorlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:13 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Komen in de breedte toch wat tekort denk ik. Net als Zwitserland en misschien Portugal. Portugal is een beetje een joker komend toernooi. Zie ze zomaar imploderen. Engeland is al met al ook een vrij beperkt team hoor en die laten nooit wat zien op toernooien.
Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, België. Dit zijn mijn 5 grootste kanshebbers, in deze volgorde. Italië zou ik altijd hoger zetten dan België, simpelweg omdat het Italië is. Daaronder is alles grofweg hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Belgie is de uitschieter van die ploegen denk ik, die hebben de grootste kans om te verrassen. Ik vergat Kroatie trouwens, die horen daar gezien hun team ook gewoon bij maar daar rommelt het behoorlijk.
Spanje, Duitsland en Frankrijk zijn wel duidelijk de drie beste.
Italie vind ik eigenlijk niet goed genoeg, maar dat is echt pure hit or miss. Het is of een volledig drama, of ze zijn ineens top 2. Maar als je kijkt naar hun selectie zonder Pirlo en het aantal gescoorde goals is het toch allemaal wel heel matig hoor. Ik schat die niet beter in dan Portugal of Engeland ofzo qua team, alleen omdat het Italie is geef ik ze meer kans te verrassen. Maar echt niet meer dan Belgie, die zijn qua team echt wel effe beter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, België. Dit zijn mijn 5 grootste kanshebbers, in deze volgorde. Italië zou ik altijd hoger zetten dan België, simpelweg omdat het Italië is. Daaronder is alles grofweg hetzelfde niveau.
Ierland ook. Ierland outsider EK.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Polen heeft best een lekker team maat en balde ook gewoon 2x aardig tegen Duitsland.
Italianen zijn altijd op hun best als ze onderschat worden. Kijk maar naar de geschiedenis, zowel oude als recente.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Italie vind ik eigenlijk niet goed genoeg, maar dat is echt pure hit or miss. Het is of een volledig drama, of ze zijn ineens top 2. Maar als je kijkt naar hun selectie zonder Pirlo en het aantal gescoorde goals is het toch allemaal wel heel matig hoor. Ik schat die niet beter in dan Portugal of Engeland ofzo qua team, alleen omdat het Italie is geef ik ze meer kans te verrassen. Maar echt niet meer dan Belgie, die zijn qua team echt wel effe beter.
Ja kunnen verrassen beteken niet dat ze een geweldig EK gaan spelen he, ze kunnen het ook weer verbrassen maar ik schrijf ze wel op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ierland ook. Ierland outsider EK.
Polen presteert echt nooit wat man. Zelfs in eigen land met die spelers in topvorm. (alle Polen toen bij het geweldige Dortmund) was het huilen met de pet op in een easy poule.
Ze zijn verdedigend ook nog steeds wereldtop. Middenveld is ook top. Alleen voorin is het niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:28 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Italianen zijn altijd op hun best als ze onderschat worden. Kijk maar naar de geschiedenis, zowel oude als recente.
"Je moet scoren om te winnen"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zijn verdedigend ook nog steeds wereldtop. Middenveld is ook top. Alleen voorin is het niet goed genoeg.
nee hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Je moet scoren om te winnen"
Tegen Ijsland en Noord-Ierland pas maar opquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel handig voor in de poulefase
Oppassen voor Kolbeinn en Laffertyquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Ijsland en Noord-Ierland pas maar op
Jammer wat dat betreft dat Dybala liever voor Argentinië uitkomt, waar hij zelden gaat spelen als iedereen fit is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zijn verdedigend ook nog steeds wereldtop. Middenveld is ook top. Alleen voorin is het niet goed genoeg.
Nu nog niet, maar over een paar jaar wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer wat dat betreft dat Dybala liever voor Argentinië uitkomt, waar hij zelden gaat spelen als iedereen fit is.
Hij gaat zijn kansen natuurlijk wel krijgen, maar het is niet zo dat Messi en Aguero al op hun retour zijn. Ook in zijn leeftijdscategorie is de concurrentie niet heel onaardig. Vietto, Correa, Icardi... Ook the next big thing van Argentinië, Franco Lopez, is een aanvaller..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar over een paar jaar wel natuurlijk.
Icardi kan er bar weinig van. Rest zegt me niks. Dybala is gewoon puur goud. Die man heeft zoveel techniek die komt er echt wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij gaat zijn kansen natuurlijk wel krijgen, maar het is niet zo dat Messi en Aguero al op hun retour zijn. Ook in zijn leeftijdscategorie is de concurrentie niet heel onaardig. Vietto, Correa, Icardi... Ook the next big thing van Argentinië, Franco Lopez, is een aanvaller..
Spanje en Belgie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:50 schreef Belgosome het volgende:
Ofwel wint Frankrijk, ofwel wint Duitsland. Zou mij verbazen als er een ander land het EK wint
Als Belg zeg ik dat je België nie tmoet overschatten. resultaten zijn er wel ja. Maar goed is anders. Bekijk maar de wedstrijd tegen Cyprus..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje en Belgie.
Rest maakt eigenlijk geen kans.
Icardi die er weinig van kanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Icardi kan er bar weinig van. Rest zegt me niks. Dybala is gewoon puur goud. Die man heeft zoveel techniek die komt er echt wel.
Dybala is echt een verademing zeg, heerlijk geslepen voetballertje. Valt Benzema bij in het niet. Dybala speelt binnen twee jaar bij Real Madrid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Icardi kan er bar weinig van. Rest zegt me niks. Dybala is gewoon puur goud. Die man heeft zoveel techniek die komt er echt wel.
Hoop het echt, de selectie is zo gruwelijk. Echter kunnen ze niet echt goed samen spelen.quote:
Rot op joh. Scorebord gelul van je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Icardi die er weinig van kanBen je zijn vorige seizoen vergeten?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op joh. Scorebord gelul van je.
Tegen deze tegenstander kan je ook gewoon het 2e van Oostende opstellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vermoedelijke opstelling België tegen Andorra
-----------------------------------------------------------------Mignolet(Liverpool)
Meunier,(Club Brugge)--- Alderweireld (Tottenham), ---Vertonghen(Tottenham) J. Lukaku( Oostende
-------------------------Witsel(Zenit)---------------------------------------------------Nainggolan(AS Roma),
--------------------------------------------------------De Bruyne(Manchester City),
-------------Hazard (Chelsea)-------------------------Depoitre (AA Gent)-------------Mertens(Napoli),
Als je KV Oostende vergelijkt met de Spurs wat een groot verschil
Vleminx ook een topspits dus. Bulykin ook. Kramer ook een fenomeen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]Een spits moet scoren. Dat deed hij.
Topspits?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vleminx ook een topspits dus. Bulykin ook. Kramer ook een fenomeen.
Rickerts logica. Sked had gelijk.
kloptquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Anoonumos het volgende:
Morata zal een tijdje niet meer scoren iig
Godverdomme.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Anoonumos het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Anoonumos het volgende:
Zodat ik beide wedstrijden kan kijken. Heel goed gedaan door de UEFA.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:34 schreef Tchock het volgende:
Waarom de fuck is Turkije - Tsjechië niet tegelijk met Kazachstan - Nederland?
Maakt het nog uit wie er eerste of tweede wordt? Misschien dat Tjechie nog voor de eerste plaats wil spelen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:47 schreef TLC het volgende:
Ijsland laat het lopen, geen al te gunstig nieuws voor Oranje.
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:53 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wie er eerste of tweede wordt? Misschien dat Tjechie nog voor de eerste plaats wil spelen?
alleen zeiden ze vooraf wel laatste twee duels te willen winnen ivm de extra punten die dit oplevert voor de ranking. Dan kunnen ze beter loten op het eindtoernooiquote:
naja behalve twee wereldoorlogenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duitsers winnen nog wel eens wat.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het enige land wat mee kan met het perfecte ras uit Italië.
Ik kijk ook de eerste helft mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:45 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk ook naar de Belgjes op één
En Necid zit op de bank. Een groot gemis, omdat we hem kennen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Cech na zijn ze volgens mij op sterkte
Missen een paar belangrijke spelers door blessures geloof ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Cech na zijn ze volgens mij op sterkte
#Throwbacksaturdayquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Necid zit op de bank. Een groot gemis, omdat we hem kennen.
Nee hoor. Als Turkije verliest van IJsland en Tsjechie verliest van Nederland zijn we door.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Turkije dit wint is het definitief over voor Nederland.
Gelijkspel wordt ook tricky trouwens..
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:definitief
voorgoed, blijvend afdoend, bepalend, beslissend, bindend eindelijk, laatste
veel opener kan een deur niet staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Turkije thuis tegen IJsland gaat geen punten weggeven meer daar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Turkije verliest van IJsland en Tsjechie verliest van Nederland zijn we door.
Die kans lijkt me ook niet heel groot. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Turkije thuis tegen IJsland gaat geen punten weggeven meer daar.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Goal voor TurkijeWas geen buitenspel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was toch afgekeurd.quote:
Filip Joos is zich lekker aan het indekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:54 schreef Pascalus het volgende:
Die belgen spelen ook op een kutveld.
virtueel Kroatië op 17 nu dus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Kroatië 1-0 Bulgarije
Die zitten ook in een interessante strijd met Noorwegen om plek 2.
Situatie vooraf:
Italië 21
Noorwegen 19
Kroatië 14 (wedstrijd minder)
Dinsdag:
Italië - Noorwegen
Malta - Kroatië
voorbijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is de tijd van Pavel Nedved
Zat er net ook aan te denken ja. Poborsky, Koller, Rosicky, Galasek, wat een bazenelftal hadden ze toch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is de tijd van Pavel Nedved
De Tsjechen krijgen ook veel goals tegen. Ze slaan alleen altijd terug.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die houden dit geen 90 minuten vol. Straks domineert Tsjechie.
Die wilde ik hierna nog noemen ja. Prachtig elftal was datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:59 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zat er net ook aan te denken ja. Poborsky, Koller, Rosicky, Galasek, wat een bazenelftal hadden ze toch.
Poborskyquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koller, ook zo'n briljant
Tegen Robben hadden ze geen kans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wilde ik hierna nog noemen ja. Prachtig elftal was dat
Die is nog uit de tijd dat Feyenoord een UEFA cup won, zo'n 100 jaar geleden dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koller, ook zo'n briljant
Tsjechië is (samen met Tsjechoslowakije) sowieso wel een land met een rijke voetbalhistorie natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:59 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zat er net ook aan te denken ja. Poborsky, Koller, Rosicky, Galasek, wat een bazenelftal hadden ze toch.
Nu overdrijf je wel een beetje.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die is nog uit de tijd dat Feyenoord een UEFA cup won, zo'n 100 jaar geleden dus.
#OpZoekNaarDeNieuweRobbenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen Robben hadden ze geen kans.
Maar toen hadden we Dickie op de bank
Dat was echt gênant.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen Robben hadden ze geen kans.
Maar toen hadden we Dickie op de bank
Je onderschat Galasek. Hele nuttige en belangrijke speler was dat.quote:
Inderdaad. Dat is slechts 4.903 dagen, geen honderd jaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel een beetje.....
Dat klinkt nog veel langer natuurlijk, maar wij weten wel beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is slechts 4.903 dagen, geen honderd jaar.
GENOTquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:06 schreef Rickertman96 het volgende:
nog 1 overwinning en BE staat #1 op de FIFA ranking
En dat met deze coach.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:06 schreef Rickertman96 het volgende:
nog 1 overwinning en BE staat #1 op de FIFA ranking
Schreeuw Nederland terug naar plek 1 !!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Nederland stond kort na de verloren WK finale ook op nr. 1, zegt dus geen ene kut die hele ranking.
Zo'n lange adem heb ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schreeuw Nederland terug naar plek 1 !!!
In België leeft dat enorm. Zeker om te vergelijken met Nederland.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Nederland stond kort na de verloren WK finale ook op nr. 1, zegt dus geen ene kut die hele ranking.
Momenteel horen we op plaats 40-45.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schreeuw Nederland terug naar plek 1 !!!
Altijd nummer 1quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Turkije mist een type Hakan Şükür.
En hierom zullen ze nooit wat winnen. Ze hebben daar echt last van een chronisch minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België leeft dat enorm. Zeker om te vergelijken met Nederland.
Inderdaad. Vervelende, egocentrische en opgefokte spelers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Blijft het grootste probleem van die Turken...ze willen allemaal de grote verlosser zijn ipv de juiste mensen laten schieten..
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:10 schreef Brammess het volgende:
Heeft plaats 1/2 invloed op de loting van de eindronde?
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:10 schreef Brammess het volgende:
De stier van de Bosporusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Turkije mist een type Hakan Şükür.
Ze zijn in principe ook minderwaardigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:09 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
En hierom zullen ze nooit wat winnen. Ze hebben daar echt last van een chronisch minderwaardigheidscomplex.
Ik dacht eerst van niet, maar hoorde net van wel bij de NOS.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:10 schreef Brammess het volgende:
Dan hebben ze Tsjechië omgekocht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:10 schreef Simmertje het volgende:
Stel Turkije heeft Tsjechie omgekocht?
Leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hebben ze Tsjechië omgekocht.
Dus... De eindpositie in de poule boeit niet maar de eventuele punten van een overwinning wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
Heb het al!
De 24 ploegen zullen in zes groepen van vier ploegen geloot worden. Gastland Frankrijk wordt automatisch in positie A1 geplaatst. De andere 23 gekwalificeerde landen worden verdeeld in vier potten van vijf (Pot 1) of zes landen (Potten 2, 3 en 4). Titelverdediger Spanje wordt in Pot 1 ingedeeld, indien ze zich kwalificeren. De andere 22 landen zullen worden verdeeld volgens de volgens de UEFA-coëfficiënten na de voltooiing van kwalificatie.
Ik vind het juist niksquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Prachtig tenue trouwens van die Belgen
Nee, eindpositie maakt geen reet uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus... De eindpositie in de poule boeit niet maar de eventuele punten van een overwinning wel?
Correct.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus... De eindpositie in de poule boeit niet maar de eventuele punten van een overwinning wel?
Lees verder :quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
Heb het al!
De 24 ploegen zullen in zes groepen van vier ploegen geloot worden. Gastland Frankrijk wordt automatisch in positie A1 geplaatst. De andere 23 gekwalificeerde landen worden verdeeld in vier potten van vijf (Pot 1) of zes landen (Potten 2, 3 en 4). Titelverdediger Spanje wordt in Pot 1 ingedeeld, indien ze zich kwalificeren. De andere 22 landen zullen worden verdeeld volgens de volgens de UEFA-coëfficiënten na de voltooiing van kwalificatie.
Nee, juist niet. Ook echt zo'n standaard shirtje uit de catalogus van drie jaar geleden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jouwquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou mening doet er niet toe.
VERDOMME, IK VIND HET MOOI!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ook echt zo'n standaard shirtje uit de catalogus van drie jaar geleden.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jouquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VERDOMME, IK VIND HET MOOI!
Zo'n soort C-merk waar alle amateurteams lager dan de 3e klasse in Nederland ook mee spelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben dus nog steeds niet geleerd van de salonremise bij Zweden - Denemarken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees verder :
In eerste instantie worden teams gerangschikt op het aantal punten in alle groepswedstrijden. Mochten twee of meer teams hetzelfde puntenaantal hebben, bepalen de volgende criteria hun positie:
Hoogste aantal punten verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de teams ;
Doelsaldo verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de gelijk eindigende teams (als er meer dan twee teams gelijk staan);
Hoogste aantal gescoorde doelpunten verkregen bij de onderlinge wedstrijden tussen de teams (als er meer dan twee teams gelijk staan);
Mochten er, na het toepassen van criteria 1 t/m 3, nog steeds twee teams gelijk eindigen, dan moeten criteria 1 t/m 3 opnieuw worden toegepast tussen deze twee teams. Staan deze team dan nog steeds gelijk, dan wordt de positie bepaald door criteria 5 t/m 9;
Doelsaldo verkregen bij alle wedstrijden in de groep;
Hoogste aantal gescoorde doelpunten verkregen bij alle wedstrijden in de groep;
Mochten er twee teams in de laatste groepswedstrijd tegen elkaar spelen, de wedstrijd in een gelijkspel eindigen en de teams gelijk staan volgens criteria 1 t/m 6, dan spelen deze twee teams een strafschoppenserie om hun positie te bepalen. Dit geldt niet als er nog een ander team in dezelfde groep gelijk staat met deze twee teams.
Fair-Playklassement van het toernooi (1 punt voor een enkele gele kaart, 3 punten voor een rode kaart ten gevolge van 2 gele kaarten, 3 punten voor een directe rode kaart, 4 punten voor een gele kaart gevolgde door een directe rode kaart);
Positie op de UEFA-coëfficiëntenranglijst;
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef Onnoman het volgende:
tsjechie speelt toch wat sterker dan turkije..
is dit dan mogelijk toch die ubermazzel die Nederland nodig heeft?
Mexi en ik hopen op het Wonder van Praag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef Onnoman het volgende:
tsjechie speelt toch wat sterker dan turkije..
is dit dan mogelijk toch die ubermazzel die Nederland nodig heeft?
Nederland komt daarin nog goed weg door goede resultaten in kwalificatie EK 2012 en WK2014,als ze het uiteraard nog reddenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
Heb het al!
Is Adidas. Maar dan wel het goedkoopste shirtje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n soort C-merk waar alle amateurteams lager dan de 3e klasse in Nederland ook mee spelen
Blijf vooral hopen, maar dit Tsjechië gaat geen doelpunt maken vandaag. Of ze moeten enorm worden geholpen door de arbitrage.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexi en ik hopen op het Wonder van Praag.
Sowieso dat ze gaan scoren. Wacht maar af.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf vooral hopen, maar dit Tsjechië gaat geen doelpunt maken vandaag. Of ze moeten enorm worden geholpen door de arbitrage.
Oh. Ik dacht dat ze nog steeds errea oid hadden. Met dat rare golfje in het shirt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is Adidas. Maar dan wel het goedkoopste shirtje.
Volop inzetten op Tsjechie to score dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf vooral hopen, maar dit Tsjechië gaat geen doelpunt maken vandaag. Of ze moeten enorm worden geholpen door de arbitrage.
Ze hadden Burrrda of zoiets, dat was echt een kutmerk inderdaad. Heeft Twente ook een jaartje gehad denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat ze nog steeds errea oid hadden. Met dat rare golfje in het shirt.
Gunstig, wel een van hun betere spelersquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Dockal is er niet bij tegen Nederland. Pakt net geel.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gunstig, wel een van hun betere spelers
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Dockal is er niet bij tegen Nederland. Pakt net geel.
Wat, da's toch gewoon een van hun betere spelers?quote:
Serieus reageren op een figuur als Caveliersquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat, da's toch gewoon een van hun betere spelers?
Dat ie er ook al weinig van kan boeit niet
2006–2008 Slavia Prague 6 (1)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat, da's toch gewoon een van hun betere spelers?
Dat ie er ook al weinig van kan boeit niet
triestquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De enige referentie die er toe doet.
Burrda bedoel je. Ze hebben vanaf het WK adidas.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat ze nog steeds errea oid hadden. Met dat rare golfje in het shirt.
Ik ben een Rosenborg-volger he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
2006–2008 Slavia Prague 6 (1)
2006–2007 → SK Kladno (loan) 14 (2)
2008–2011 Slovan Liberec 84 (13)
2010–2011 → Konyaspor (loan) 9 (0)
2011–2013 Rosenborg 55 (14)
2013– Sparta Prague 53 (13)
Lijkt me sterk dat je zijn carriere redelijk gevolgd hebt. Valt echt geen zinnig woord over deze gozer te zeggen.
Ik was bij een wedstrijd van hem en ik vond 't niet veel soeps.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
2006–2008 Slavia Prague 6 (1)
2006–2007 → SK Kladno (loan) 14 (2)
2008–2011 Slovan Liberec 84 (13)
2010–2011 → Konyaspor (loan) 9 (0)
2011–2013 Rosenborg 55 (14)
2013– Sparta Prague 53 (13)
Lijkt me sterk dat je zijn carriere redelijk gevolgd hebt. Valt echt geen zinnig woord over deze gozer te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |