Incorrect.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Vandaag
16:00 Kazachstan v IJsland
18:00 Tsjechië v Letland
18:00 Israël v Wales
18:00 Kroatië v Noorwegen
18:00 Azerbeidjzan v Malta
20:45 Nederland v Turkije
20:45 België v Cyprus
20:45 Andorra v Bosnië-Herzegovina
20:45 Bulgarije v Italië
Mja maar ook wel een makkelijkere groep..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Die hebben vooralsnog meer kans op het EK dan Oranje
Tot nu toe maar 7 doelpunten gemaaktquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Die hebben vooralsnog meer kans op het EK dan Oranje
1-0 niet, 2-0 of 3-0 wel. Ierland is een uitstekende ploeg in deze groep.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoop dat het 1-0 blijft, zou wel een schande zijn
tsja dat is IJsland ook in onze groepquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1-0 niet, 2-0 of 3-0 wel. Ierland is een uitstekende ploeg in deze groep.
Oranje is dan ook een drama. Polen, Ierland en eventueel Schotland zouden daar makkelijk overheen gaan. Ik zou Oranje meer vergelijken met Georgië.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
tsja dat is IJsland ook in onze groep
en nog steeds blijft het schandalig van Oranje
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:36 schreef Grifte het volgende:
Hahahaha jaaaaaa Polen 2-2 kool 94e minuut Lewandowski
2x genot.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:37 schreef Rickertman96 het volgende:
0-2 Servië
2 goals in de laatste minuten
Nederland-Israel. In ieder geval Joden die winnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:44 schreef Zorro het volgende:
Nederland gaat ondanks alles 3e worden. Ierland ook.
Gaan we Nederland-Ierland krijgen in de loting. Ierland wint.
Ik kan nu al niet wachten.
Deze manquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
godver hopelijk wint Polen wel effe, die heb ik toch wel opgeschreven als outsider om ver te komen op het EK.
Geen Duitsland en Spanje/Frankrijk maar wel in de groep Zwitserland, Engeland, Belgie, Portugal, Italie
Polen heeft best een lekker team maat en balde ook gewoon 2x aardig tegen Duitsland.quote:
Komen in de breedte toch wat tekort denk ik. Net als Zwitserland en misschien Portugal. Portugal is een beetje een joker komend toernooi. Zie ze zomaar imploderen. Engeland is al met al ook een vrij beperkt team hoor en die laten nooit wat zien op toernooien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Polen heeft best een lekker team maat en balde ook gewoon 2x aardig tegen Duitsland.
Ja Belgie is de uitschieter van die ploegen denk ik, die hebben de grootste kans om te verrassen. Ik vergat Kroatie trouwens, die horen daar gezien hun team ook gewoon bij maar daar rommelt het behoorlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:13 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Komen in de breedte toch wat tekort denk ik. Net als Zwitserland en misschien Portugal. Portugal is een beetje een joker komend toernooi. Zie ze zomaar imploderen. Engeland is al met al ook een vrij beperkt team hoor en die laten nooit wat zien op toernooien.
Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, België. Dit zijn mijn 5 grootste kanshebbers, in deze volgorde. Italië zou ik altijd hoger zetten dan België, simpelweg omdat het Italië is. Daaronder is alles grofweg hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Belgie is de uitschieter van die ploegen denk ik, die hebben de grootste kans om te verrassen. Ik vergat Kroatie trouwens, die horen daar gezien hun team ook gewoon bij maar daar rommelt het behoorlijk.
Spanje, Duitsland en Frankrijk zijn wel duidelijk de drie beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |