Mwah.. behoorlijke irritatiefactor hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:50 schreef Gnittoo het volgende:
Sylvana voegt ook echt helemaal niks toe.
Hij ziet er keurig netjes uit dat welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als het maar geen ordinaire award is vind ik alles best hoor corrie
Het zijn tien zware minuten elke dagquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
Matthijs is zo normaal gebleven, die fietst naar huis.
Helemaal naar de Achterhoek, knap hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
*Omdehoekquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Helemaal naar de Achterhoek, knap hoor.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zijn tien zware minuten elke dag
Door de week zal hij wel ergens in Zuid wonen of zoquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Pauw borrelt ook gewoon netjes na in een café.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
inclusief nepsnor, zonnebril en hoedquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Paul Witteman zit daar ook nog elke avond in zijn luier.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Pauw borrelt ook gewoon netjes na in een café.
Kan ze weer een paar uur naar die waarzeggers op sbs6 bellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Slobeend het volgende:
Sonja heeft die 750 euro toch maar weer binnengeharkt.
Omdat hij zwart is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Waarom was Humberto Tan niet genomineerd trouwens ?
Was hij welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Eerst moet Dieuwke hem nog een keer doen. Is algemeen bekend in Hilversum.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
Wat vind je m'n nieuwe UI Mani?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan ze weer een paar uur naar die waarzeggers op sbs6 bellen.
Racismequote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Ah, gemist. Maar maakt weinig kans natuurlijk.quote:
... en met een Zwarte Kip advocaatje met slagroomquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paul Witteman zit daar ook nog elke avond in zijn luier.
Humberto was wel genomineerd!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Leuk joch, is dat je Foster Parents kindje?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk joch, is dat je Foster Parents kindje?
Keuringsdienst van Waarde is weer terug op tv ervan uitgaande dat niemand vrijwillig naar darten kijkt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaan we met zijn allen genieten van darten.
Dat kijk ik via NPO Gemist terug vannachtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde is weer terug op tv ervan uitgaande dat niemand vrijwillig naar darten kijkt.
quote:Veel kritiek op De Wereld Draait Door
Jort Kelder is tegenwoordig niet zo vaak meer bij De Wereld Draait Door te zien. Hij heeft daar een reden voor.
Kelder was er eerst best vaak. "Maar ik zit er niet meer zo vaak, omdat ze helaas minder zware onderwerpen en politiek-economische thema’s behandelen. Het mag wel wat pittiger wat mij betreft“, aldus de presentator.
Exclusief
Kelder wordt ook een beetje moe van het exclusiviteitsgelul van DWDD. "Hoe vaak ik niet te horen kreeg dat ik niet ook nog ergens anders moet aanschuiven."
Ook andere lieden halen vandaag hard uit naar het programma in het AD.
Grappenmaker
Ook Pieter Derks, lange tijd te zien in het programma als een soort grappenmaker, is kritisch. "Laatst kwam Vincent Icke praten over het water dat is aangetroffen op Mars. Toen vroeg Matthijs of de deskundige er enthousiast over was. Die begon een interessant verhaal te vertellen, maar werd al snel onderbroken."
Familie
Oud-tafeldame Roos Schlikker is niet meer te zien in het programma. "Ik voelde me opgenomen in de familie. En ineens was het afgelopen", zegt ze. "Ik neem dat het programma niet kwalijk. Ze kunnen het zich permitteren, want iedereen wil er zitten."
Ook Marianne Zwagerman is kritisch: "Door altijd mensen uit hun eigen kliekje uit te nodigen om iets te promoten, wordt dat kliekje wel steeds bevoordeeld. Zo besteden ze wel steeds aandacht aan De Correspondent en Blendle, terwijl andere media-aanbieders als bijvoorbeeld TPO Magazine géén exposure krijgen."
http://www.powned.tv/nieuws/media/2015/10/kritiek_op_dwdd.html
Tegen Peter R. wordt dit dan zeker niet verteld...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Hoe vaak ik niet te horen kreeg dat ik niet ook nog ergens anders moet aanschuiven."
Daar moest ik ook gelijk aan denken ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen Peter R. wordt dit dan zeker niet verteld...
Bij Pauw zie je nog wel eens CU-politici of Jan Roos.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens wel met Jort.
Jammer dat ze ook zelden rechtse politici uitnodigen maar standaard GroenLinks, SP, PvdA. Dat zie je ook steeds bij Pauw. Doodvermoei0nd.
Ik zou het hier net gaan delen, interessant stuk inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:29 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Interessant artikel in het AD over DWDD.
https://algemeendagblad.atavist.com/dwdd
Wie controleert die Dieuwke? Volgens mij is dat een enge heks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Die zure reactie van dieuwke op Arnon Grunberg laatst was ook wel tekenend voor de filosofie van het programma.
Dieuwke is dan ook een wandelende citroengreppel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Die zure reactie van dieuwke op Arnon Grunberg laatst was ook wel tekenend voor de filosofie van het programma.
Blegh, naar mens idd. Of zoals specularium het net verwoordde.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie controleert die Dieuwke? Volgens mij is dat een enge heks.
Na deze opmerking sta ik nu ook op de zwarte lijst maar oké.
Goed hč.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga gewoon dit filmpje nog eens kijken.
Maar Jan-Roos, mja mja mja die is nou niet echt enorm sterk in de discussie. Die ging laatst ook als een gieter af bij Jeroentje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Pauw zie je nog wel eens CU-politici of Jan Roos.
Precies, iets te ver doorgeschoten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs en Dieuwke, en eigenlijk dat hele programma, zijn er iets teveel in gaan geloven. Dat is altijd gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die andere is leuker over existentiële eenzaamheid.
Njosnavelin vindt dit ook.
Dit is het hele probleem, maar ze worden daarin wel gesteund door de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs en Dieuwke, en eigenlijk dat hele programma, zijn er iets teveel in gaan geloven. Dat is altijd gevaarlijk.
VARA is een linkse omroep. Logisch dus dat ze vooral linkse gasten uitnodigen. Ik zag gisteren een Powned talkshow. Daar worden vooral rechtse gasten uitgenodigd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens wel met Jort.
Jammer dat ze ook zelden rechtse politici uitnodigen maar standaard GroenLinks, SP, PvdA. Dat zie je ook steeds bij Pauw. Doodvermoei0nd.
De verzuiling ligt al een tijdje achter ons, dus zo logisch hoort dat niet te zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VARA is een linkse omroep. Logisch dus dat ze vooral linkse gasten uitnodigen. Ik zag gisteren een Powned talkshow. Daar worden vooral rechtse gasten uitgenodigd.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:09 schreef Monolith het volgende:
Klein duimpje tegen goliath, Matthijs kent zijn Bijbelverhalen.
Maar het punt is dat Powned zit weggestopt op NPO3 en de VARA op de meest bekeken zender van Nederland zit om 19:00 én om 23:00quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VARA is een linkse omroep. Logisch dus dat ze vooral linkse gasten uitnodigen. Ik zag gisteren een Powned talkshow. Daar worden vooral rechtse gasten uitgenodigd.
Inderdaad, niet te vinden dat NPO3.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het punt is dat Powned zit weggestopt op NPO3 en de VARA op de meest bekeken zender van Nederland zit om 19:00 én om 23:00
Daar heb je gelijk; Daarom zou het wel zo eerlijk zijn als K&vdB weer terugkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het punt is dat Powned zit weggestopt op NPO3 en de VARA op de meest bekeken zender van Nederland zit om 19:00 én om 23:00
Jinek komt in januari en februari weer, feest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk; Daarom zou het wel zo eerlijk zijn als K&vdB weer terugkomen.
Is dat al bevestigd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jinek komt in januari en februari weer, feest.
Hopelijk hebben ze dan wel het Jinek! topic op FOK! in de gaten gehouden voor de opbouwende kritiek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker. Ze zat vanmiddag bij de BNR-show van Genee
Na de eerste spervuur was de bank verdwenen dus nu verwacht ik een nieuwe grote verandering.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dan wel het Jinek! topic op FOK! in de gaten gehouden voor de opbouwende kritiek.
Je moet wel oppassen wat je zegt en don Mathijs niet in de rede vallen, voor je het weet wordt je uit de familie verstoten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog aardig wat voor een beetje jajajaja, neeeehee zeggen in een uurtje.
Dit is erg idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Leuk, weer zo'n item dat niemand boeit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel zou zo'n Ronald Snijders of Leona Philippo daarvoor krijgen. Dat zijn tafelgasten die echt geen kut zeggen tijdens die items.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:24 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat ik dan ook maar tafelheer word, lekker erbij zitten en 1 of 2 keer iets zeggen/ vragen
750 heb ik ergens gelezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zou zo'n Ronald Snijders of Leona Philippo daarvoor krijgen. Dat zijn tafelgasten die echt geen kut zeggen tijdens die items.
Varieert nogal met Marc-Marie als de grootverdiener. Iemand als Halina Reijn krijgt Ī750.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zou zo'n Ronald Snijders of Leona Philippo daarvoor krijgen. Dat zijn tafelgasten die echt geen kut zeggen tijdens die items.
Je moet naar Adam rijden, parkeren en je een beetje voorbereiden. Dan ben je toch een driekwart dag kwijt. Dan zit je op een uurloon van 100 euro ofzo; dat is niet extreem veel.quote:
zometeen de tv draait door?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet doen, geen bal aan namelijk.
Alle gasten wonen in de grachtengordel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet naar Adam rijden, parkeren en je een beetje voorbereiden. Dan ben je toch een halve dag kwijt. Dan zit je op een uurloon van 100 euro ofzo; dat is niet extreem veel.
Iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die geacteerde gezichtsuitdrukkingen altijd
Jan Mulder woont wel ergens in Noord-Oost Groningen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alle gasten wonen in de grachtengordel.
Die heeft vast wel een appartementje in Amsterdam (en Brussel)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jan Mulder woont wel ergens in Noord-Oost Groningen.
Winschoten toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jan Mulder woont wel ergens in Noord-Oost Groningen.
Ik houd er echt niet vanquote:
alles goed met jou?quote:
Wat verkouden, maar verder mag ik niet klagenquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat verkouden, maar verder mag ik niet klagen
Met jou ook?
Geen Amerikaanse aidsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag: lachen om downies.
En Geubels.
Over inteelt gesproken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen kijken we naar Van Gerwen - Suljovic.
Minimaal Ī2000quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Jan Mulder al lang niet meer gezien! Hoeveel zou die krijgen?
Dit nummer heeft al 75k kliks op youtube, hoogste stijger van de week.quote:
75kquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit nummer heeft al 75k kliks op youtube, hoogste stijger van de week.
Oplezen wel maar bedenken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:42 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij kan een fokker ook nog wel een oneliner voorlezen.
Van Britt Dekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb wel een vermoeden waar dit kind Nederlands leert
Kan kloppen. Het is Kevin niet.quote:
Wel goede muzikale opvoeding gehad, niets mis meequote:
Ja leuk, tot je er naast woont.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel goede muzikale opvoeding gehad, niets mis mee
Zijn strot zou nog een vrij nette oplossing zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:46 schreef luckass het volgende:
beter ramt iemand die gitaar in z'n strot
voor iemand zonder stemvorming zingt ie wel prima behalve dat ie geen Engels kanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Gitaarspel is ok maar die bek had hij beter niet open kunnen doen![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Gitaarspel is ok maar die bek had hij beter niet open kunnen doen![]()
![]()
ja, voordat je geassocieerd wordt met Martijn..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn strot zou nog een vrij nette oplossing zijn
De eerste grap was meteen raak, de politie, dijenkletser.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede steek onder water meteen van Peter.
Dat ie geen Engels kan, tja hij is ook pas 12. Dan hoef je wmb niet te eisen dat hij goed Engels spreekt. Des te knap is het dat hij dit op TV durft te doen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voor iemand zonder stemvorming zingt ie wel prima behalve dat ie geen Engels kan
opvallen he. Vorig jaar was ie nog gekleed als Slash met dito hoed....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:46 schreef Falco het volgende:
Die pet kan ik nog niet helemaal plaatsen, maar soit.
Ja ik.quote:
kut kind > pannekoekquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toch nog liever wat gitaar riffs van dat knulletje hiervoor.
Zeker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De eerste grap was meteen raak, de politie, dijenkletser.
Alleen de lachband, en Matthijs. Maar ik verdenk Matthijs ervan ook de lachband ingelachen te hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:49 schreef luckass het volgende:
HEEFT IEMAND OOIT GELACHEN OM PETER PANNENKOEK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |