Nee, dat is mie, mihoen heeft een veel wittere kleur en is dunner en niet plat.quote:
Ik moest de foto wisselen de vorige was een vega-hap, en daar doen we niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:51 schreef Soury het volgende:
Ik ga voor linksMet een bak babi pangang speenvarke
Ja dat geloof ... Maar nogal reflecterend ...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest de foto wisselen de vorige was een vega-hap, en daar doen we niet aan.
ik zie toch nog weinig vlees hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest de foto wisselen de vorige was een vega-hap, en daar doen we niet aan.
Vlees ziet er wel appetijtelijk uit.quote:
Is zo lekker, zonder die eeuwig rode smerige sausquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vlees ziet er wel appetijtelijk uit.
Geen sambal bij, wel saus apart...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Is zo lekker, zonder die eeuwig rode smerige saus
Dat is gewoon een fonetische schrijfwijze van de uitspraak......quote:
Ze hebben saus uit eigen keuken, lijkt meer op black bean saus. Maar heerlijk, chinese jusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen sambal bij, wel saus apart...
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Is zo lekker, zonder die eeuwig rode smerige saus
Niks mis met een beetje saus, het vlees moet er alleen niet in verzuipen.quote:
ik heb het liever zonder ik doe er liever oestersaus over niet die smerige rooie sausquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje saus, het vlees moet er alleen niet in verzuipen.
Die zoet/zure saus wat je bij elke "Chinees" krijgt is vreselijk. Hier krijg ik de saus apartquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje saus, het vlees moet er alleen niet in verzuipen.
Die heb ik ook het liefst, dan kan je tenminste zelf bepalen of, en hoeveel je wil.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zoet/zure saus wat je bij elke "Chinees" krijgt is vreselijk. Hier krijg ik de saus apart
Aardappel pureequote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op de site waar die bami en nasi vandaan komen te 'bladeren', kom ik dit tegen.....wie weet wat het is mag het zeggen.
Jeetje, zelden zo een niet uitnodigende saaie hap eten gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ziet er niet uit, plus hou ik niet van ananas is mijn "warme eten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik moest lachen dat het in de categorie "Hollandse specialiteiten compleet" staat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, plus hou ik niet van ananas is mijn "warme eten"
De foto nodigt niet uit nee, ondanks dat het niet mijn smaak is kan je het prima verkopenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest lachen dat het in de categorie "Hollandse specialiteiten compleet" staat.
En dan zuurkool Hawaii verzinnen plus zo een foto erbij op de website, zal wel stormlopen daar.
Ik ook niet, ananas vind ik heel lekker maar dan wel koud en niet tussen mijn zuurkool of op mijn pizzaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, plus hou ik niet van ananas is mijn "warme eten"
Precies. Ik hou wel van een zoetje en zoutje gecombineerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ananas vind ik heel lekker maar dan wel koud en niet tussen mijn zuurkool of op mijn pizza
Toen ik het zag dacht ik eerst van niet, maar zag later pas dat het een salade is. Dat lijkt me inderdaad een lekkere combinatie, het zoete van de perzik en het zoute van de prosciutto met daarbij dan de fetaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Ik hou wel van een zoetje en zoutje gecombineerd.
Dit is zo lekker http://www.savorysweets.n(...)-feta-en-prosciutto/
Dequote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik eerst van niet, maar zag later pas dat het een salade is. Dat lijkt me inderdaad een lekkere combinatie, het zoete van de perzik en het zoute van de prosciutto met daarbij dan de feta
No fucking wayquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
mag ik dit topic weg uit Cul, word misselijk van al dat eten praat![]()
*Yvonne lief aankijkt*
Trouwens waar wil jij huizen dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
*Yvonne lief aankijkt*
Ik niet, Maar antwoord graag ?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil op reis, ben uitgekeken hier
Zwanger?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
*Yvonne lief aankijkt*
OUDquote:
Ik ook, volgende week naar Romequote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
nogmaals, dat maakt niet uit, ik wil gewoon op reis
Jij heb wel mazzel he? Verhuizen en op reisquote:
Ik zou geen betere plek kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
nogmaals, dat maakt niet uit, ik wil gewoon op reis
trvquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou geen betere plek kunnen vinden.
Het reisje was al beloofd voordat ons huis verkocht was. Ik ga samen met mijn dochter, afstudeerkadootjequote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij heb wel mazzel he? Verhuizen en op reis
Nice one.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het reisje was al beloofd voordat ons huis verkocht was. Ik ga samen met mijn dochter, afstudeerkadootje
Niet eens zo gek, maar het probleem is wel dat we (behalve Deissy) niet ver buiten de deur komenquote:
lieve moedert dat je daar bentquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het reisje was al beloofd voordat ons huis verkocht was. Ik ga samen met mijn dochter, afstudeerkadootje
Hoezo niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet eens zo gek, maar het probleem is wel dat we (behalve Deissy) niet ver buiten de deur komen
Omdat, maar prima ik ga wel mee, als het maar niet oud of r&p isquote:
That's mequote:
Dat zijn de 2 fora waar ik het meeste leesquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat, maar prima ik ga wel mee, als het maar niet oud of r&p is
Oud vermijd ik als de pestquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn de 2 fora waar ik het meeste lees
Dat is een eng subforum, van R&P word ik depressiefquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oud vermijd ik als de pest
R&p wil ik niet wezen.
Ik heb er wel lol om. Maar ik wil er niet als sc zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is een eng subforum, van R&P word ik depressief
Foe Yong Saai?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op de site waar die bami en nasi vandaan komen te 'bladeren', kom ik dit tegen.....wie weet wat het is mag het zeggen.
Jeetje, zelden zo een niet uitnodigende saaie hap eten gezien.
Bij mij is binnen een week ook vaak overal weer een basis... Maar dan schiet het niet meer op of ziet het er niet uit dus dan haal ik het er maar weer afquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Bij mij groeit het al weer aardig.
Ik ga weer voor de lange lokken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is binnen een week ook vaak overal weer een basis... Maar dan schiet het niet meer op of ziet het er niet uit dus dan haal ik het er maar weer af
Die kleine Willem dus idd... Nog een gratis boek gekregen? Of is sig000 nu bezig met de keerzijde van het verhaalquote:
Sig zat meer in het zuiden, raakvlakken zijn er zeker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kleine Willem dus idd... Nog een gratis boek gekregen? Of is sig000 nu bezig met de keerzijde van het verhaal
Maar ze kennen elkaar dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sig zat meer in het zuiden, raakvlakken zijn er zeker.
Die politicus snapt er niks van......hoe kan dat gezellig zijn......quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sig zat meer in het zuiden, raakvlakken zijn er zeker.
Toen hoefde niet de gun mee om 60 Kg te verkopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die politicus snapt er niks van......hoe kan dat gezellig zijn......![]()
Het waren de 80's, die waren nu eenmaal gezellig.
Ja prima bedrijf en daar in Spanje is het goede handel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn daar echt wel kakkerlakken om eerlijk te zijn....
Ik weet het.... Ik heb er velen zien verdwijnen in de jaren 80.....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja prima bedrijf en daar in Spanje is het goede handel.
Thailand is een minder handige keuze.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het.... Ik heb er velen zien verdwijnen in de jaren 80.....
Ja dan kun je het vergeten...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Thailand is een minder handige keuze.
De Nederlandse invasie ....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
We kraakten weleens vakantiehuizen op Ibiza als we wisten dat eigenaar in de bak zat.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:39 schreef PP_Sound het volgende:
Ook altijd leuk was de auto van Marokkaan net terug kapen.
Heb geen idee meer, dat was bijzaak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar toen was er nog goedkope automarkt
Nee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:51 schreef PP_Sound het volgende:
Het is ook niet leuk voor die man om zijn auto in onderdelen terug te geven.
voor jou goedenmorgen neem ik aanquote:
dan heb je een lange donderdagavond gehadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanochtend pas om 10:30 wakker geworden... Ik hou het op een korte ochtend
Toch nog 7 uurtjes geslapen, daar doe ik het voor... Als dat vergelijk met afgelopen nachten ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:07 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je een lange donderdagavond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |