Wel raar dat je geen auto ter beschikking krijgt. Krijg je alleen 0,19 per km?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:56 schreef sachin1988 het volgende:
[..]
Prima in de zin van: ik kan ermee leven maar niet veroorloven om een leasecontract af te sluiten. Heb wel gewoon een jaarcontract met proeftijd van 1 maand.
Jep klopt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wel raar dat je geen auto ter beschikking krijgt. Krijg je alleen 0,19 per km?
Daar dek je amper de benzinekosten mee en ik woon in Limburg (waardoor goedkope benzineprijzen). Zou daar maar eens wat meer over over onderhandelenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:51 schreef sachin1988 het volgende:
[..]
Jep klopt.
En ja ik zit er wel gewoon de hele dag (in de meeste gevallen).
Gesprek ging wel lekker. Leuke functie met veel nieuwe uitdagingen. De recruiter was "best wel positief" en ze wil me gaan voorstellen. Ik hoor zsm meer. Ik wil mezelf niet teveel hoop geven, maar er is in ieder geval toch weer een mini stapje gezet.quote:
Zelfs bij mijn sollicitatie schoonmaker Asito en UPS hadden ze aantekeningen op mn cv genoteerdquote:Op woensdag 4 november 2015 01:14 schreef FlipjeHolland het volgende:
zo irritant wanneer je merkt bij een sollicitatie gesprek dat ze je cv niet hebben gelezen.
ik had vandaag een gesprek, gaat die muts tegen over me vragen stellen als : heb je administratieve werkervaring, heb je kennis van ict, wat zijn je hobbys? ja mevrouw , dat staat allenmaal op mijn cv....
Yup. Dezelfde foto die ik op LinkedIn gebruik. Iets met herkenbaarheid enzo. Mensen lijken het wel te waarderenquote:Op woensdag 4 november 2015 02:28 schreef FlipjeHolland het volgende:
hebben jullie trouwens een foto op je cv ?
Ja. En dat kwam maandag goed uit bij mijn sollicitatiegesprek. De gesprekken liepen iets uit en ik werd alvast naar de 6e verdieping gestuurd, waar het gesprek zou zijn. Maar toen kwam een van de personen waar ik het gesprek mee had net de lift uit, en zei dat we op de 2e een gesprek hadden.quote:Op woensdag 4 november 2015 02:28 schreef FlipjeHolland het volgende:
hebben jullie trouwens een foto op je cv ?
Van harte! Veel succes bij je nieuwe baanquote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef GotC het volgende:
Zo, ik mag me officieel afmelden hier. Vandaag m'n contract ontvangen. 3 maanden thuis gezeten en over 1.5 week mag ik weer aan de bak bij een supertoffe, fijne werkgever
Hopelijk gaat het bij jullie net zo!
Het kan, wat mij betreft, best wel. Maar horeca is wel een breed begrip vind ik. Je kan ook bijvoorbeeld in de spoelkeuken borden hebben staan wassen.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:12 schreef James_R het volgende:
Vraagje : Ik ben momenteel bezig om mijn CV een beetje aan te passen. Heb besloten om bij mijn werkervaring niet meer zo'n hele waslijst neer te zetten met dingen die ik gedaan heb. Alleen mijn recente stages, en bijbanen waar ik pas recent ben weggegaan en echt lang heb gewerkt.
Daarbuiten heb ik echter (al dan niet als uitzendkracht) best wel veel korte bijbaantjes (soms een paar maanden, soms maar een week op een evenement) gehad in met name de horeca. Nu solliciteer ik niet binnen de horeca, maar ergens wil ik toch wel even laten weten dat ik (sociaal) capabel genoeg ben om in de horeca te werken (werk in de horeca toont doorgaans aan dat je over sociale vaardigheden beschikt en onder druk kunt werken en goed met klanten om kunt gaan), dat is indirect voor elke functie een voordeel.
Is het raar om onder je concrete werkervaring iets te zetten als: 2010-2014: Diverse bijbaantjes in de horeca sector ( parttime ) oid? Zo hoef ik niet een hele lijst te maken met de ijssalon, het restaurant, de brasserie waar ik heb gewerkt, maar toon ik wel aan dat ik in de horeca heb gewerkt.
Enjoy!!quote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef GotC het volgende:
Zo, ik mag me officieel afmelden hier. Vandaag m'n contract ontvangen. 3 maanden thuis gezeten en over 1.5 week mag ik weer aan de bak bij een supertoffe, fijne werkgever
Wat fijn!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef GotC het volgende:
je mag je cv af geven bij verschillende uitzend bureaus die daar zitten. stelt niks voor en je heb er niks aan.quote:Op zondag 8 november 2015 16:12 schreef Dragonberry het volgende:
Beter dan niets: Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiemiddag. Het is pas over meer dan een week, maar ik ben maar alvast begonnen met mezelf voor te bereiden. Ik weet alleen absoluut niet wat ik ervan moet verwachten.. In ieder geval maar mijn motivatie op orde krijgen de komende dagen.
het is wel voor 1 bedrijf gelukkig, maar ze houden dus een sollicitatie middag ipv dat je echt word ingepland voor een gesprek.quote:Op zondag 8 november 2015 17:38 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
je mag je cv af geven bij verschillende uitzend bureaus die daar zitten. stelt niks voor en je heb er niks aan.
Is dit een groepssollicitatie of plannen ze een middag in voor 1 persoon ?quote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
het is wel voor 1 bedrijf gelukkig, maar ze houden dus een sollicitatie middag ipv dat je echt word ingepland voor een gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |