Ik had de hele tijd het idee dat ik Leofric uit Kingdom of Heaven ken. Maar nu blijkt hij daar ninet in te spelen.quote:
Lijkt inderdaad veel op een kerel daar.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd het idee dat ik Leofric uit Kingdom of Heaven ken. Maar nu blijkt hij daar ninet in te spelen.
Ik zie zo gauw geen exacte datum, op IMDB staat wel een plotbeschrijving en 2016 gemeld. Eerste seizoen begon in oktober, dus hopelijk dit seizoen ook.quote:
Ze zijn nu nog aan het filmen, dus eerder dan voorjaar 2017 zal het niet worden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:43 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw geen exacte datum, op IMDB staat wel een plotbeschrijving en 2016 gemeld. Eerste seizoen begon in oktober, dus hopelijk dit seizoen ook.
Dat is toch wel vaker met series zo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:03 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog aan het filmen, dus eerder dan voorjaar 2017 zal het niet worden.
Weinigzeggend inderdaad, maar heb me met seizoen 1 prima vermaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 02:22 schreef ems. het volgende:
Schop met matige teaser. Desalniettemin zin an
Dan baal ik minder hard dat ik was vergeten de eerste aflevering op te nemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 02:17 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste aflevering vond ik wel aardig maar niet geweldig, maar met aflevering 2 en 3 heb ik me wel vermaakt
Was wel leuk hoor, maar moest er weer even inkomen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan baal ik minder hard dat ik was vergeten de eerste aflevering op te nemen.
Als ik bij aflevering 2 in het duister tast, stuur ik jou wel even een dm.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
Was wel leuk hoor, maar moest er weer even inkomen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |