Naar de uitschakeling. Op zeker.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:38 schreef Oldground het volgende:
Voor de eerste keer in jaren dat er wel een hoop spanning op zit. Kijk er eigenlijk wel een beetje naar uit.
Kongolo en voor Jong waarschijnlijk ook wel een aantalquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn er Feyenoorders uitgenodigd dan?
En Elia.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kongolo en voor Jong waarschijnlijk ook wel een aantal
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoeltquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Komt er nog een live verslag van de topper van vandaag?
Godverquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoelthttp://www.fr12.nl/nieuws(...)-twitterverslag.html
Ik verheug me vooral op het beteuterde gezicht van Blind eigenlijk. En die kneus die naast hem zit, hoe heet 'ie ook alweer, die altijd zo monotoon praat en nooit iets te melden heeft gehad. Oja, Ruud van Nistelrode.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:22 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop dat ze het niet halen, we eindelijk eens die verdomde hollansche school onder de loep nemen en we met Koeman naar het wk in Rusland gaan.
JAquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoelthttp://www.fr12.nl/nieuws(...)-twitterverslag.html
Jammer dat er geen tijd genoemd wordt, ik ga er voor zittenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Vrijspraak alles. Feyennord - KNJB 3-0 na vanavond.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen tijd genoemd wordt, ik ga er voor zitten
Spandoek voor Joris in de Klassiekerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijspraak alles. Feyennord - KNJB 3-0 na vanavond.
Zou mooi zijn! En ook eentje voor Vlaarquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spandoek voor Joris in de Klassieker
Oh god ja, nu al zin in zaterdag.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verheug me vooral op het beteuterde gezicht van Blind eigenlijk. En die kneus die naast hem zit, hoe heet 'ie ook alweer, die altijd zo monotoon praat en nooit iets te melden heeft gehad. Oja, Ruud van Nistelrode.
WOOOOOOWWWW BURNquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat europees spelen hebben jullie allang afgeschaft idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is een opfris cursusje voor je begrijpend lezen geen verkeerd idee.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat europees spelen hebben jullie allang afgeschaft idd
nu alweer madquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is een opfris cursusje voor je begrijpend lezen geen verkeerd idee.
Ah, en Engels is ook niet echt je sterkste kant merk ik. Het woord mad betekent geloof ik niet wat je denkt dat het betekent.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, en Engels is ook niet echt je sterkste kant merk ik. Het woord mad betekent geloof ik niet wat je denkt dat het betekent.
Probeer het anders nog een keer?
that shit crazy manquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, en Engels is ook niet echt je sterkste kant merk ik. Het woord mad betekent geloof ik niet wat je denkt dat het betekent.
Probeer het anders nog een keer?
Ik las dat hele verhaal met eenquote:
Wie is die hele Messi dan joh?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik las dat hele verhaal met eengezicht.
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 13:38:19Onderonsje tussen Veltman en Clasie #ballenjongen http://t.co/AtGJxmTCIq reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clasie is een joot!!!!
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:42 schreef Heeinz het volgende:
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 13:38:19Onderonsje tussen Veltman en Clasie #ballenjongen http://t.co/AtGJxmTCIq reageer retweet
wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clasie is een joot!!!!
Wat een non-nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clasie is een joot!!!!
Het is beter dat je chillt vandaag
Boeie. Ik vraag me alleen af waar dit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clasie is een joot!!!!
Ah, ik lees nu dat ajax tegen Koeman speelde. Wist ik niet en boeit me ook niet.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Hij heeft zijn buitenland periode nu wel gehad denk ik. Of er moet echt iets komen wat niet te weigeren is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:22 schreef Kuiver het volgende:
Vraag me trouwens af of Elia ook volgend jaar nog in de selectie zit
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Elia Feyenoord juist als nieuwe opstap naar het buitenland zag. Uiteindelijk is hij natuurlijk ook weer niet dusdanig door de mand gevallen als een Luuk de Jong.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hij heeft zijn buitenland periode nu wel gehad denk ik. Of er moet echt iets komen wat niet te weigeren is.
Denk dat Elia 2 seizoenen blijft en dan weer vertrokken is. Is toch flink in salaris achteruit gegaan door naar Feyenoord te komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hij heeft zijn buitenland periode nu wel gehad denk ik. Of er moet echt iets komen wat niet te weigeren is.
Elia en Depay zijn beste matties. Depay beschouwt Elia als zijn grote broer en neemt zijn wijze adviezen ter harte.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:46 schreef JoseArcadio het volgende:
Iedereen weet toch dat een hoop voetballers van rivaliserende clubs matties met elkaar zijn. Ze kennen elkaar vaak al vanaf de jeugd, spelen samen in nationale selecties, hebben bij elkaar in de buurt gewoon etc etc.
Ok.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Elia en Depay zijn beste matties. Depay beschouwt Elia als zijn grote broer en neemt zijn wijze adviezen ter harte.
Best treurig eigenlijk.
Hartstikke leuk man, dat interlandvoetbal. Al was het maar omdat Clement Turpin, die Roma thuis toentertijd totaal verkrachtte, de wedstrijd tegen Kazachstan fluit.quote:
Zou mooi zijn als hij daar op een of andere steppe verdwaald.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hartstikke leuk man, dat interlandvoetbal. Al was het maar omdat Clement Turpin, die Roma thuis toentertijd totaal verkrachtte, de wedstrijd tegen Kazachstan fluit.
[ afbeelding ]
Toonbeeld van autoriteit
wie is Tuplin?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:33 schreef satecl het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Nederland zaterdag verliest door Tuplin
Netherlands to take redquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:33 schreef satecl het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Nederland zaterdag verliest door Turpin
Tahith Chongquote:
Van Benthem: 'We zitten hier omdat in het gezicht was. Daardoor wordt het ineens slaan, dat kan niet worden bewezen. Ik verzoek vrijspraak.'quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:23 schreef Tortugal het volgende:
Als Van Benthem ook Kramer vrijpleit verdient hij een standbeeld.
Van Benthem zegt dat ook spelers van De Graafschap hebben verklaard dat het geen slaan is, maar duwen. Kramer heeft niets toe te voegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Tortugal het volgende:
@RijnmondSport: Van Benthem verklaart dat Makkelie een 'nanoseconde' na het duwen van Kramer heeft gefloten vanwege duwen en trekken. 'Dat is een besluit.'
Vind het een matig verweer hoor.
Hij heeft ervan gemaakt wat maximaal ervan te maken viel denk ik. Zat nog te denken dat zo'n aanklager vast iemand is die vroeger is gepest op school.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Tortugal het volgende:
@RijnmondSport: Van Benthem verklaart dat Makkelie een 'nanoseconde' na het duwen van Kramer heeft gefloten vanwege duwen en trekken. 'Dat is een besluit.'
Als hij z'n verweer wil verneuken wel jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zou er nog aan toe kunnen voegen: 'we zitten hier omdat die viezeriken van Fox het incident hebben uitvergroot en constant hebben herhaald'
Je probeert natuurlijk op zoveel mogelijk gronden het onderuit te halen. Ook de minder kansrijke argumenten moet je dus gebruiken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Tortugal het volgende:
1 wedstrijd schorsing + 1 voorwaardelijk zou nog wel reeel zijn, hij heeft zich lichtjes wel misdragen en hij mag er wel voor op de blaren zitten, maar ik blijf het schromelijk overdreven vinden hier een tuchtcommissie voor samen te stellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:39 schreef Pascalus het volgende:
Hoop dat er nu één of twee wedstrijden afgetrokken worden, dat Kramertje vrijgesproken wordt zit er niet in denk ik.
In een week zonder voetbal is alles geoorloofdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Jongens, vinden jullie het ook niet een beetje treurig om dit te volgen? Een livefeed van de tuchtcommissie over het al dan niet schorsen van een speler die eigenlijk een plek op de bank van Feyenoord nog niet waard is?
Kijk eens hoe ver jullie gezonken zijn.
Ik schud best vaak meewarig mijn hoofd als ik weer een van de producties uit je toetsenbord lees. Ik vraag me af of ik de enige benquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Jongens, vinden jullie het ook niet een beetje treurig om dit te volgen? Een livefeed van de tuchtcommissie over het al dan niet schorsen van een speler die eigenlijk een plek op de bank van Feyenoord nog niet waard is?
Nee, je bent niet de enigequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik schud best vaak meewarig mijn hoofd als ik weer een van de producties uit je toetsenbord lees. Ik vraag me af of ik de enige ben
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zou er nog aan toe kunnen voegen: 'we zitten hier omdat die viezeriken van Fox het incident hebben uitvergroot en constant hebben herhaald'
Dat heeft je zeker wel een kick gegeven achter je toetsenbordje om dit in het Feyenoord topic te plaatsen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Ahh jonh, als hij daar zijn plezier uit haalt moet ie dat toch zelf wetenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:07 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Dat heeft je zeker wel een kick gegeven achter je toetsenbordje om dit in het Feyenoord topic te plaatsen?
dat was Ho Lee Fuk toch ?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Kuiver het volgende:
Herinneren jullie deze Koreanen nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is morgen pas. Aanklager heeft eis wel verzwaard naar 4 duels onvoorwaardelijk dus mist hij ook Ajaxquote:
Lee is Japanner.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Kuiver het volgende:
Herinneren jullie deze Koreanen nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajax zou ie sowieso missen toch? Of hebben we het nu ook over de competitie wedstrijd?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:28 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Is morgen pas. Aanklager heeft eis wel verzwaard naar 4 duels onvoorwaardelijk dus mist hij ook Ajax
Hmm, al eens gedacht om zelfreflectie op je eigen posts toe te passen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond gewoon dat iemand jullie er mee moest confronteren. Ik hoopte op een sprankje zelfreflectie van jullie kant, maar kennelijk is dat te veel gevraagd.
Dat denk ik ook. Van te voren was ik al niet hoopvol, maar een wedstrijd of 2 lijkt mij wel de max.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:40 schreef heiden6 het volgende:
Kans op vrijspraak voor KRamer is natuurlijk 0, kans op minder lange schorsing lijkt me redelijk aanwezig.
Je kan meer dan één keer in beroep gaan lijkt mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar ik dacht dat nu zo is; vrijspraak, of 4 wedstrijden. Geen tussenweg meer mogelijk door beroep. Commissie stelt of Feyenoord in het gelijk, of de aanklager.
wederom een jodenstreekquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:28 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Is morgen pas. Aanklager heeft eis wel verzwaard naar 4 duels onvoorwaardelijk dus mist hij ook Ajax
kan altijd een schikking komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar ik dacht dat nu zo is; vrijspraak, of 4 wedstrijden. Geen tussenweg meer mogelijk door beroep. Commissie stelt of Feyenoord in het gelijk, of de aanklager.
ah oke, dacht dit begrepen te hebben, kan het mis hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan altijd een schikking komen.
Het is jammer dat 't allemaal zo snel gaat, een beetje advocaat zou het anders over de 28ste heentrekken
Nee hoor; eis is verhoogd naar 4 wedstrijden, commissie kan aanklager wel gelijk geven maar die straf te hoog vinden en dus blijven bij de originele straf (of wat lager of nog hoger).quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind vooral jouw posts heel treurig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Sorry, I stand correctedquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee hoor; eis is verhoogd naar 4 wedstrijden, commissie kan aanklager wel gelijk geven maar die straf te hoog vinden en dus blijven bij de originele straf (of wat lager of nog hoger).
Feyenoord had die straf gewoon moeten accepteren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Toch knap, jij bent een nog grotere kneus dan klaas. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond gewoon dat iemand jullie er mee moest confronteren. Ik hoopte op een sprankje zelfreflectie van jullie kant, maar kennelijk is dat te veel gevraagd.
Altijd genieten zo'n forumclown.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord had die straf gewoon moeten accepteren.
Verder ben je weer lekker aan het trollen
Ik vind het treurig dat ik zelden tot nooit meer de moeite neem om dit topic door te kijken door figuren zoals jij, die kennelijk totaal niets beter te doen hebben in hun leven.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Schikkingsvoorstel is al geweest, maar de tuchtcommissie kan wel of niet een straf opleggen, en zo ja beslissen hoe hoog deze straf wordt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan altijd een schikking komen.
Het is jammer dat 't allemaal zo snel gaat, een beetje advocaat zou het anders over de 28ste heentrekken
Dat is pas bij 5.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:16 schreef exile79 het volgende:
Met vier wedstrijden mist hij beide keren tegen de neuzen. Gvd.
Oh ja, thanks! Vond het al zo'n jodenstreek.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is pas bij 5.
18-10 - SC Heerenveen - Feyenoord
25-10 - Feyenoord - AZ
28-10 - Feyenoord - Ajax (beker)
01-11 - ADO Den Haag - Feyenoord
08-11 - Feyenoord - Ajax
22-11 - Feyenoord - FC Twente
28-11 - Excelsior - Feyenoord
06-12 - Feyenoord - Heracles Almelo
Stel je niet zo aan joh.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oh ja, thanks! Vond het al zo'n jodenstreek.
Hij geeft hem een duw in het gezicht met de platte hand. Zelfs de spelers van De Graafschap zeggen dat. Tanane grijpt Leerdam bij de keel en krijgt slechts 2 duels.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh.
Als je met je vuistje richting iemands gezicht gaat, moet je niet raar opkijken dat men dat nader gaat onderzoeken.
Dat gehuil dat hij dan ajax mistmisschien zelfs twee keer ;'( en zij zijn groot en ik is klein
is echt triestig.
Moet kramer zich maar niet als een paardenlul gedragen, hij weet ook wat de straffen kunnen zijn daarvoor en hij weet ook welke wedstrijden er voor ons aankomen. Ga dan niet lopen calimeroën en lopen afgeven op FOX die gewoon uitzendt wat er gebeurd is of de 'KNJB', maar leg de bal waar ie thuishoort.
Kramer is degene die ons genaaid heeft.
Pleurt anders een keer op met je getroll.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hier moest ik, gelet op de reden van mijn eerste post, heel hard om lachen.
Dank daarvoor.
Een specifieke reden om dit opnieuw te plaatsen, 63 posts/9 uur na Heiden6?quote:
Wat maakt het nou uit wat een andere speler doet. Dat gejamaarhij vind ik zo sneu.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:48 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Hij geeft hem een duw in het gezicht met de platte hand. Zelfs de spelers van De Graafschap zeggen dat. Tanane grijpt Leerdam bij de keel en krijgt slechts 2 duels.
En Kramer is momenteel ontzettend belangrijk voor ons aangezien Kazim er niks van kan en Achahbar een keer de vrouw van Gio en Van Gastel heeft geneukt en dus nooit een eerlijke kans krijgt
Ik ben het eigenlijk gewoon met je eens, toen ik de wedstrijd zat te kijken vond ik het al geen duw maar meer een slaande bewegingquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 06:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat een andere speler doet. Dat gejamaarhij vind ik zo sneu.
Kramer doet iets fout en moet dus op het matje komen. Dan wordt opeens iedereen de schuld gegeven waarom het allemaal niet eerlijk is. Kramer moet gewoon zijn poten thuishouden en doet hij dat niet, zitten wij met de gebakken peren.
Ja Kramer is belangrijk. Dat maakt hem een nog grotere eikel dst hij zich op zo'n domme manier laat provoceren. Moet je hem de schuld van geven, niet FOX of de KNVB.
Zelf vind ik het op zich geen vier wedstrijden waard. Maar dat hij hier gewoon iets doet wat op zijn zachtst gezegd niet helemaal in de haak is staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk gewoon met je eens, toen ik de wedstrijd zat te kijken vond ik het al geen duw maar meer een slaande beweging
10.00 deze morgenquote:
Het al dan niet 4 wedstrijden waard vinden is toch ook op basis van vergelijkbaarheid met andere incidenten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelf vind ik het op zich geen vier wedstrijden waard.
[...]
En dat gejamaarhij vind ik echt heel vermoeiend.
Wat ik raar vind aan die vier wedstrijden is dat 3 en één voorwaardelijk eerst wel goed genoeg was en als we het dan voor laten komen is het bij wijze van 'straf' dat we aan de almachtige KNVB durven twijfelen ineens niet genoeg meer. Dat wordt wmb niet meer enkel op het incident beoordeeld en dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het al dan niet 4 wedstrijden waard vinden is toch ook op basis van vergelijkbaarheid met andere incidenten?
Ik vind het de overtreding tussen geel en rood in hangen. Dan speelt het uivergroten van Fox een grote rol in de beslissing van de knvb om hier werk van te gaan maken, en de eis van 4 wedstrijden schorsing lijkt me buiten proporties. Dan is toch niet heel vreemd dat mensen hier over klagen (zeker tijdens een interlandweekend)?
De hele opzet van die op tv-beelden schorsen is volgens mij niet bedoeld voor dit soort lichte incidenten. Als ze dat systeem dan misbruiken om hem alsnog te kunnen bestraffen voor een dergelijk licht vergrijp mogen ze wel gewoon met een schappelijke strafeis komen als een wedstrijdje of 2, waarvan al dan niet 1 voorwaardelijk
In het strafrecht is berouw tonen en bekennen vaak een reden voor strafvermindering. Bij de KNVB is het andersom hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik raar vind aan die vier wedstrijden is dat 3 en één voorwaardelijk eerst wel goed genoeg was en als we het dan voor laten komen is het bij wijze van 'straf' dat we aan de almachtige KNVB durven twijfelen ineens niet genoeg meer. Dat wordt wmb niet meer enkel op het incident beoordeeld en dat vind ik jammer.
Maar ook als we die 4 wedstrijden krijgen is het enkel en alleen Kramers schuld.
Daar ben ik het niet mee eens, dat dat logisch is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In het strafrecht is berouw tonen en bekennen vaak een reden voor strafvermindering. Bij de KNVB is het andersom hetzelfde.
Door een straf aan te vechten geef je eigenlijk aan dat je geen spijt hebt of dat je het allemaal wel prima vindt wat er op het veld gebeurde, de KNVB beantwoord dat regelmatig met een verhoging van de eis.
Overigens ook logisch, want het eerste voorstel krijgt niet voor niets de naam 'schikking' mee.
Nee, ik ook niet. In strafrecht wel, bij KNVB niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, dat dat logisch is.
*meequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. In strafrecht wel, bij KNVB niet.
Maar de KNVB is het er wel me eens, vandaar ook de naam 'schikkingsvoorstel'. Dat impliceert al dat als je het niet accepteert dat de strafeis dan hoger wordt.
Volgens mij ben ik hier niet om de mening van de knvb te verkondigen maar die van mezelf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. In strafrecht wel, bij KNVB niet.
Maar de KNVB is het er wel me eens, vandaar ook de naam 'schikkingsvoorstel'. Dat impliceert al dat als je het niet accepteert dat de strafeis dan hoger wordt.
Klopt. Ik probeer alleen uit te leggen dat er wel een zekere logica achter zit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier niet om de mening van de knvb te verkondigen maar die van mezelf.
Maar ik kan het mis hebben
Dat kan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:29 schreef Sloggi het volgende:
Is het de eis overnemen of vrijspraak? Of kan de commissie zeggen: maak er maar twee wedstrijden van?
Zijn er andere opties dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:12 schreef Sloggi het volgende:
Buitenproportioneel. Nu maar gewoon eieren voor je geld kiezen.
Boohooquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom Tannane 2 en Kramer 3 wedstrijden.. o wacht we krijgen Feyenoord - Ajax en Ajax moet natuurlijk wel een beetje geholpen worden
Je zal toch met me eens zijn dat het een beetje vreemd is.. natuurlijk zit Kramer fout dus een strafje mag best, maar een duwtje in iemands gezicht.. zo ernstig is dat toch niet.quote:
@KDVDH1985 Koen, Kramer had al een aantekening op zijn strafkaart. Met andere woorden: hij is al een keer soortgelijk in de fout gegaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je zal toch met me eens zijn dat het een beetje vreemd is.. natuurlijk zit Kramer fout dus een strafje mag best, maar een duwtje in iemands gezicht.. zo ernstig is dat toch niet.
Meer dan logische redenatie inderdaad. dom van Kramer. Gelukkig mist hij Ajax niet beide kerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
@KDVDH1985 Koen, Kramer had al een aantekening op zijn strafkaart. Met andere woorden: hij is al een keer soortgelijk in de fout gegaan.
@KDVDH1985 Tannane had nog geen aantekening op zijn strafkaart. (2/2)
Van de officiele KNVB twittert. En nu allemaal ophouden met huilen.
Zal je zien dat Kazim de winnende maakt tegen Ajax.. Het is allemaal voorbestemdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
@KDVDH1985 Koen, Kramer had al een aantekening op zijn strafkaart. Met andere woorden: hij is al een keer soortgelijk in de fout gegaan.
@KDVDH1985 Tannane had nog geen aantekening op zijn strafkaart. (2/2)
Van de officiele KNVB twittert. En nu allemaal ophouden met huilen.
Hardop gelachen, bedankt ouwe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom Tannane 2 en Kramer 3 wedstrijden.. o wacht we krijgen Feyenoord - Ajax en Ajax moet natuurlijk wel een beetje geholpen worden
Nee jongen, wissel 70ste minuut, 3 minuten koud in het veld en ananas maakt de winnende.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zal je zien dat Kazim de winnende maakt tegen Ajax.. Het is allemaal voorbestemd
Die doet het nog tenminste in het gezichtsveld van de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgende keer dus beter een Morenotje doen, dan kom je er wel mee weg.
Dom inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:54 schreef Grifte het volgende:
Gaan ze weer in beroep... Pak gewoon eens je verlies na een domme actie.
En tering wat zitten er veel calimero's in ons Legioen
Lijkt me sterk. Zit al het hele seizoen op de tribunequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:53 schreef Elan het volgende:
Achahbar zal toch zeker wel spelen ?
Die houten klaas moet lekker gaan darten met Lex.
Zonde wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zit al het hele seizoen op de tribune
Wat dom.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:54 schreef Grifte het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:54 schreef Grifte het volgende:
quote:De officiële verklaring van Kramer op papier luidt dat hij Van de Pavert een duwtje wilde geven en hem per ongeluk in het gezicht raakte.
Nouja Kramer pikt toch iedere keer zijn doelpuntjes mee, en hij is gewoon gevaarlijk in de lucht bij voorzetten, vrije trappen en corners.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:39 schreef ace_eleven het volgende:
Ben wel benieuwd wat eruit komt
Zou best eens een spreekwoordelijke deksel op den neus kunnen zijn, maar ze zullen toch wel het gevoel hebben hier iets aan te kunnen verminderen.
Verder denk ik dat Kramer niet zo verschrikkelijk belangrijk is dat we puur van hem afhankelijk zijn om onze punten te rapen.
Ja, maar we hebben nu wel meer spelers die een doelpuntje kunnen meepikken. Ik denk dat het positiespel steeds beter gaat lopen, en dat dan ook een Kuyt steeds vaker op de juiste plek kan staan (hopelijk leidt dat dan ook tot Kazim die beter gaat lopen) en een Elia kan ook in zijn eentje een wedstrijd open breken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Nouja Kramer pikt toch iedere keer zijn doelpuntjes mee, en hij is gewoon gevaarlijk in de lucht bij voorzetten, vrije trappen en corners.
quote:Feyenoord gaat in beroep tegen de straf van Michiel Kramer. De tuchtcommissie van de KNVB schorste hem vrijdag voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk. De Rotterdammers zijn van mening dat die straf onterecht is.
Met haar straf was de tuchtcommissie van de KNVB milder dan de aanklager betaald voetbal, die de strafeis donderdag verhoogde naar vier wedstrijden. De tuchtcommissie acht bewezen dat Kramer afgelopen zondag zijn tegenspeler Ted van de Pavert van De Graafschap in het gezicht sloeg.
Kramer zou door de schorsing de bekerwedstrijd tegen Ajax moeten missen. Ook moet hij toekijken als Feyenoord het in de competitie opneemt tegen sc Heerenveen (uit) en AZ (thuis). Terwijl het beroep nog loopt is hij wel speelgerechtigd. Wanneer het beroep door de Commissie van Beroep van de KNVB wordt behandeld, is nog niet bekend.
Feyenoord betwistte het feit dat Kramer geslagen heeft en voerde bovendien aan dat scheidsrechter Makkelie wel degelijk floot voor duwen, maar dat hij niet heeft gezien dat het Kramer betrof. Dús is de situatie beoordeeld en is de aanklager niet-ontvankelijk. Daar ging de tuchtcommissie niet in mee.
Dit ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:23 schreef Typisch het volgende:
Feyenoordgod.
De rest van het seizoen hoge straffen tegen je geëist krijgen omdat je je verlies niet kan nemen in een al verloren zaak.
Komt op mij over als een zwak betoog. Met name de beredenatie "Feyenoord.... voerde bovendien aan dat scheidsrechter Makkelie wel degelijk floot voor duwen, maar niet heeft gezien dat het Kramer betrof. Dus is de situatie beoordeeld en is de aanklager niet-ontvankelijk."quote:
Hij zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat het een domme actie was en dat hij spijt heeftquote:
Geen paniek, dat gebeurt ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat het een domme actie was en dat hij spijt heeft
Feyenoord zou ook Kramer (en andere misdragende spelers) zelf kunnen straffen of in ieder geval kunnen toespreken
Maar ze kunnen zichzelf ook allemaal compleet belachelijk maken natuurlijk
Het zou alleen kunnen dat ze verwachten dat ze beoordeling van de situatie kunnen omlullen naar duwen ipv slaan. En voorbereidend op die claim zouden ze kunnen zeggen, het was een duw, en daar is dus voor gefloten. Mocht er in beroep geaccepteerd worden dat het een duw in het gezicht was, zou wel de nodige wedstrijden schorsing kunnen schelen, ofwel complete vrijspraak kunnen opleveren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt op mij over als een zwak betoog. Met name de beredenatie "Feyenoord.... voerde bovendien aan dat scheidsrechter Makkelie wel degelijk floot voor duwen, maar niet heeft gezien dat het Kramer betrof. Dus is de situatie beoordeeld en is de aanklager niet-ontvankelijk."
Als Makkelie niet heeft gezien dat het Kramer betrof heeft hij dus ook niet de situatie beoordeeld lijkt me? Want hoe goed heeft hij de situatie dan waargenomen en hoe goed heeft hij de situatie dan beoordeeld?
Dit dus. Alleen had Kramer kennelijk al een aantekening in zijn strafdossier van een vorige keer, daarom is de straf hoger.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:18 schreef Lastpost het volgende:
Had 2 wedstrijden op de tribune en eentje voorwaardelijk logischer gevonden als je kijkt naar de actie.
Maar daar hebben we toch 'voorwaardelijk' voor? Daar staat toch een termijn voor en daarna zou je dat toch niet meer mee moeten laten wegen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen had Kramer kennelijk al een aantekening in zijn strafdossier van een vorige keer, daarom is de straf hoger.
Ach we wachten het maar af.. als de straf in beroep lager wordt zal iedereen weer zeggen dat van Benthem geniaal is
Volgens mij nemen ze in de strafmaat altijd mee wat je nog meer hebt uigevreten hiervoor. First offenders zullen een lichtere straf krijgen dan mensen die elke maand een bezoekje brengen aan Zeist.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar daar hebben we toch 'voorwaardelijk' voor? Daar staat toch een termijn voor en daarna zou je dat toch niet meer mee moeten laten wegen?
Kazim Kazan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We krijgen in ieder geval 5 wedstrijden de kans om weer te genieten van Kazimgenot.
Ik snap niet dat iedereen dit nog roept. Van Geel noemde laatst bij Fox dat ze drie spitsen hadden, Kramer, Kazim en ... Kuyt. Achahbar kan het vergeten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:32 schreef ace_eleven het volgende:
Ik hoop gewoon dat Annass minuten mag gaan maken![]()
Ik vraag me af of Gio hem dan weer zomaar passeert, mocht hij indruk maken..
Dat lijkt mij ook, maar goed ik snap wel meer van die ongein uit Zeist nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar daar hebben we toch 'voorwaardelijk' voor? Daar staat toch een termijn voor en daarna zou je dat toch niet meer mee moeten laten wegen?
In dit geval betreft het dan een Feyenoorder, maar dat staat los van het feit dat ik vind dat die zender iets teveel zo'n incident in de schijnwerpers zet. Als voetballer moet je slimmer zijn en je handen thuis houden, maar dat geheven vingertje van die Fox mensjes..nee geen fan vanquote:
Dat komt doordat mensen elkaar hier graag na papegaaienquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind er serieus niets mis mee, ook het beroep niet. Waarom mag je van jullie grootheden ineens niet meer in beroep gaan? Feyenoord zegt ook niets raars, het was geen klap, het was een duw. Klaar, meer is er niet. Ik zou ook in beroep gaan als ik het idee heb dat er onrecht is.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind er serieus niets mis mee, ook het beroep niet. Waarom mag je van jullie grootheden ineens niet meer in beroep gaan? Feyenoord zegt ook niets raars, het was geen klap, het was een duw. Klaar, meer is er niet. Ik zou ook in beroep gaan als ik het idee heb dat er onrecht is.
quote:De officiële verklaring van Kramer op papier luidt dat hij Van de Pavert een duwtje wilde geven en hem per ongeluk in het gezicht raakte.
Dat staat er compleet los van. Jij weet te beweren dat er niets vreemds gezegd is voor Feijenoord. Dat weerleg ik bij dezen even. Want wat er verklaard is door Kramer, slaat nergens op. En dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, jij vind het dus raar dat men een zo laag mogelijk straf wil?. Echt heel raar ja
.
Kan jij in het hoofd van Kramer kijken dan? Als je dit verweer van Feyenoord al vreemd vindt zou een dagje wat zittingen moeten bijwonen in een rechtbank.. dan hoor je pas vreemde dingen. Een advocaat haalt alles uit de kast om een cliënt te verdedigen en het is aan een rechter (of in dit geval dan een tuchtcommissie) wat ze ermee doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat staat er compleet los van. Jij weet te beweren dat er niets vreemds gezegd is voor Feijenoord. Dat weerleg ik bij dezen even. Want wat er verklaard is door Kramer, slaat nergens op. En dat weet jij ook.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan jij in het hoofd van Kramer kijken dan?
Op de beelden zie ik van de Pavert etteren en handtastelijk zijn met Vejinovic. Kramer duwt hem weg en raakt zijn gezicht, maar een slaande beweging zie ik niet. Als hij hem tegen zijn schouder had geduwd had je er niemand over gehoord, maar omdat het toevallig het gezicht is dat wordt geraakt wordt hij gestraft. Het gaat me er niet om dat het een Feyenoorder is, ben van mening dat er hier niet zoveel aan de hand is en dat als een scheids het ziet hij er hooguit een waarschuwing voor moet gevenquote:
Toevallig in z'n gezicht, nee natuurlijk niet. Je zit niet aan iemands gezicht. 1 of 2 duels was acceptabel geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de beelden zie ik van de Pavert etteren en handtastelijk zijn met Vejinovic. Kramer duwt hem weg en raakt zijn gezicht, maar een slaande beweging zie ik niet. Als hij hem tegen zijn schouder had geduwd had je er niemand over gehoord, maar omdat het toevallig het gezicht is dat wordt geraakt wordt hij gestraft. Het gaat me er niet om dat het een Feyenoorder is, ben van mening dat er hier niet zoveel aan de hand is en dat als een scheids het ziet hij er hooguit een waarschuwing voor moet geven
Dat staat er niet los van, want het is logisch. Je weerlegt dus niks, je toont alleen aan dat je het niet snaptquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat staat er compleet los van. Jij weet te beweren dat er niets vreemds gezegd is voor Feijenoord. Dat weerleg ik bij dezen even. Want wat er verklaard is door Kramer, slaat nergens op. En dat weet jij ook.
Mijn God... Jij bent niet de objectiefste, he? Toevallig z'n gezicht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de beelden zie ik van de Pavert etteren en handtastelijk zijn met Vejinovic. Kramer duwt hem weg en raakt zijn gezicht, maar een slaande beweging zie ik niet. Als hij hem tegen zijn schouder had geduwd had je er niemand over gehoord, maar omdat het toevallig het gezicht is dat wordt geraakt wordt hij gestraft. Het gaat me er niet om dat het een Feyenoorder is, ben van mening dat er hier niet zoveel aan de hand is en dat als een scheids het ziet hij er hooguit een waarschuwing voor moet geven
Als je het zelf maar gelooft.quote:Het gaat me er niet om dat het een Feyenoorder is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:42 schreef Happel het volgende:
Wat een discussie.
Het is gewoon dom van Kramer. Terechte straf.
Hij moet gewoon z'n klauw gewoon niet in het gezicht van z'n tegenstander duwen. De meeste tegenstanders proberen je sowieso te naaien als je ook maar in de buurt van hun gezicht komt. Dat die Van der Pavert niet ging liggen mag een klein wonder heten anders had Kramer er wellicht al meteen af gemogen. Reken maar dat de grensrechter dan wel degelijk een slaande beweging had gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat kramer een schorsing krijgt terwijl die van der Pavert zelf iemand naar de grond duwt slaat nergens op.
Ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:41 schreef Calciumdude het volgende:
misschien moet er zowiezo eens wat strenger opgetreden worden tegen dat geduw en getrek..
te genant voor woorden gewoon..
dat Kramer opkomt voor zijn ploeggenoot die met twee handen naar beneden word geduwd vind ik prima..
schorsing overigens ook, maar bestraf dan ook degene die de aanleiding geeft , ook dit is duidelijk te zien in het beruchte fox vergrootglas.
de willekeur van dit soort onderzoeken is gewoon stuitend, zo kun je elk weekend bij hoekschoppen en vrije trappen honderd van dit soort strafzaken aangaan..
3 duels schorsing is gewoon te debiel voor woorden, en dat Feyenoord daar tegen in beroep gaat is logisch, ook al zou dat inhouden dat ie ipv 1x nu 2x feyenoord - ajax mist.
als Kramer word bestraft voor slaan dan klopt er dus geen reet van die hele strafzaak , aangezien iedereen kan zien dat ie een duw geeft, en omdat dat ook door die superboer is verklaard (in de media in ieder geval)
In Engeland, Spanje, Duitsland, Italie lachen ze zich helemaal kapot om het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh.
Als je met je vuistje richting iemands gezicht gaat, moet je niet raar opkijken dat men dat nader gaat onderzoeken.
Dat gehuil dat hij dan ajax mistmisschien zelfs twee keer ;'( en zij zijn groot en ik is klein
is echt triestig.
Moet kramer zich maar niet als een paardenlul gedragen, hij weet ook wat de straffen kunnen zijn daarvoor en hij weet ook welke wedstrijden er voor ons aankomen. Ga dan niet lopen calimeroën en lopen afgeven op FOX die gewoon uitzendt wat er gebeurd is of de 'KNJB', maar leg de bal waar ie thuishoort.
Kramer is degene die ons genaaid heeft.
Lang verhaal, ik heb het hierboven samengevat voor je. En daarbij: De Kuip zal vol blijven zitten/ voller blijven worden, de andere stadions blijven misschien gelijk.quote:Over paar jaar hebben de andere competities Nederland ingehaald, sportief, commercieel en qua bezoekers en spelen we hier in NL met stadions die voor 60% leeg zijn.
Donder op joh, ga je mij nu werkelijk wijs proberen te maken dat ze het in het buitenland allemaal prima vinden als je je met je poten in het gezicht van een medespeler komt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:29 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
In Engeland, Spanje, Duitsland, Italie lachen ze zich helemaal kapot om het Nederlandse voetbal.
Binnenkort rood voor het laten van een scheet, het kijken naar de scheidsrechter is 4 wedstrijden schorsing.
En maar vernedert worden in het internationale voetbal en europa, Ajax, Feyenoord, PSV (deels) en elk andere subtopper. Zelfs PEC paar jaar geleden nog Jupiler kan na paar jaar top 5 eindigen.
Elke andere land in Europa lacht zich rot om Nederland en hun mietjesvoetbal en nuchtere wij-willen-niet-voetballen mentaliteit.
Over paar jaar hebben de andere competities Nederland ingehaald, sportief, commercieel en qua bezoekers en spelen we hier in NL met stadions die voor 60% leeg zijn.
Mwah hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Als je kijkt hoe Diego Costa tekeer ging tegen Arsenal (smeerde een rode kaart aan en deelde twee keer een echt harde klap uit) en kreeg daar ook 3 wedstrijden schorsing voorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder op joh, ga je mij nu werkelijk wijs proberen te maken dat ze het in het buitenland allemaal prima vinden als je je met je poten in het gezicht van een medespeler komt?
Grapjurk. Leuk, herhalen wat je de grote meneren hoort vertellen, maar doe dat niet als het totaal niet van toepassing is op de huidige zaak.
Zo raar is dat niet. Wat loop je weer vervelend te doen de hele tijd.quote:
Eens.. kennelijk is het opeens in om je eigen spelers af te vallenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:58 schreef Gert het volgende:
Omdat Kramer dom deed mag je niet in beroep gaan tegen de strafmaat? Want het is "eigen schuld"? Rare redenatie. Het is simpelweg geen slaan, die "aantekening" is verjaard, dus zo gek is het niet om op 2 wedstrijden onvoorwaardelijk uit te komen ipv 3. Prima dat dit geprobeerd wordt.
Je komt alleen dom over maar dat zijn jullie misschien gewendquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:58 schreef Gert het volgende:
Omdat Kramer dom deed mag je niet in beroep gaan tegen de strafmaat? Want het is "eigen schuld"? Rare redenatie. Het is simpelweg geen slaan, die "aantekening" is verjaard, dus zo gek is het niet om op 2 wedstrijden onvoorwaardelijk uit te komen ipv 3. Prima dat dit geprobeerd wordt.
Vond jij het slaan dan? Nee? Nou dan..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt alleen dom over maar dat zijn jullie misschien gewend
Ik blijf het een reactie op actie overtreding vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net of dat nodig is.
[ afbeelding ]
Per ongeluk.
Dat doet FOX toch altijd. Was ook bij Tanane zo. Feyenoord laat zich gewoon heel erg kennen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Uiteindelijk. Omdat de media in Engeland killing is en de FA een facade met straffen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Als je kijkt hoe Diego Costa tekeer ging tegen Arsenal (smeerde een rode kaart aan en deelde twee keer een echt harde klap uit) en kreeg daar ook 3 wedstrijden schorsing voor
Ja man, Kramer is echt een te koesteren toptalent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:46 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
Uiteindelijk. Omdat de media in Engeland killing is en de FA een facade met straffen.
Suarez, Costa, echte winnaars. Topsportmentaliteit en niet eens een daverende techniek waar je wauw tegen zegt.
En hier in NL kankeren we met zijn allen op een duwtje die Kramer geeft, die wel eens de spits kan zijn voor het Nederlandse elftal en hebben we Blind als coach.
Zelfs toen we Van Gaal hadden als topcoach was het niet goed.
Over een paar jaar is het Nederlands voetbal niks meer om dit soort dingen.
Als dit geen slaan is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vond jij het slaan dan? Nee? Nou dan..
Iedereen heeft op zich wel vrede met een schorsing, maar de strafmaat van 3(+1) wedstrijden en het oordeel van slaan zijn niet juist, en daartegen kun je toch prima in beroep gaan?
Als je het wel slaan vond, laat dan maar
Suarez en geen daverende techniek? Is de meest technisch begaafde spits die er rondloopt samen met Ibrahimovic en Agueroquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:46 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
Uiteindelijk. Omdat de media in Engeland killing is en de FA een facade met straffen.
Suarez, Costa, echte winnaars. Topsportmentaliteit en niet eens een daverende techniek waar je wauw tegen zegt.
En hier in NL kankeren we met zijn allen op een duwtje die Kramer geeft, die wel eens de spits kan zijn voor het Nederlandse elftal en hebben we Blind als coach.
Zelfs toen we Van Gaal hadden als topcoach was het niet goed.
Over een paar jaar is het Nederlands voetbal niks meer om dit soort dingen.
Precies hoe ik er ook over denk.. Johnquote:‘Dat Kramer gestraft wordt snap ik, maar dan voor één wedstrijd’
Vrijdag, 9 oktober 2015 om 16:20
Michiel Kramer heeft van de tuchtcommissie van de KNVB een schorsing van vier wedstrijden, waarvan een voorwaardelijk, gekregen. De spits van Feyenoord zou De Graafschap-verdediger Ted van de Pavert een tik in het gezicht gegeven hebben. Feyenoord gaat in beroep; oud-Feyenoorder John de Wolf vindt de straf hoe dan ook veel te zwaar.
/
“Het is niet slim wat hij heeft gedaan, maar ik vind het niet echt slaan, meer duwen”, laat De Wolf weten aan RTV Rijnmond. “Het is een hoge straf en dat zeg ik niet alleen omdat hij bij Feyenoord speelt. Dat hij gestraft wordt snap ik, maar dan voor één wedstrijd.”
De Wolf vindt het hoe dan ook een oliedomme actie van de aanvalsleider van Feyenoord. “Ik ben zelf ook geen lieverdje geweest, maar met zoveel camera's rond het veld weet je, dat als je iemand aanraakt, dat meerdere keren herhaald wordt.” Volgens De Wolf zal Kramer bevestigen dat hij niet slim heeft gehandeld, als gevraagd wordt of het verstandig was
Dan heb jij nog nooit iemand zien slaan dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dit geen slaan is dan weet ik het ook niet meer.
Oh want je kan alleen iemand slaan met een vuist, Verdediger hem toch niet joh hij slaat die kerel in zijn gezicht hoe hard of zacht het ook is. Oerdom en terechte schorsing dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit iemand zien slaan dus.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh want je kan alleen iemand slaan met een vuist, Verdediger hem toch niet joh hij slaat die kerel in zijn gezicht hoe hard of zacht het ook is. Oerdom en terechte schorsing dus.
Zegt de gene met beroepspsychopaat Suarez in zijn avatar. Als je iemand slaat dan wil je die gene daarmee pijn doen. Er zal nooit iemand in de wereld gewond raken met de actie wat Kramer deed. Natuurlijk is het stom en had hij het niet moeten doen. Maar de straf die hij nu krijgt is gewoon te hoog, en daar mag men terecht op in gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh want je kan alleen iemand slaan met een vuist, Verdediger hem toch niet joh hij slaat die kerel in zijn gezicht hoe hard of zacht het ook is. Oerdom en terechte schorsing dus.
Dan had hij er 2 gekregen inderdaad. Kramer 3.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:24 schreef Tortugal het volgende:
Als Veltman dit duwtje had gegeven werden er ook geen 4 wedstrijden gegeven, en dat weten jullie zelf ook.
Dom is het absoluut, maar 1 minder had ik meer op zijn plaats gevonden, maar om hier nu 2 topics over vol te lullen en als Feyenoord zijnde tegen in beroep te gaan vind ik wel erg overdreven, pak je verlies en ga verder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:42 schreef Happel het volgende:
Wat een discussie.
Hier ben ik het wel mee eens, die negert van roda, kreeg aan de hand van de tv beelden ook nog een schorsing, maar hier is totaal geen aandacht aan geschonken bij FOX.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:41 schreef Calciumdude het volgende:
de willekeur van dit soort onderzoeken is gewoon stuitend, zo kun je elk weekend bij hoekschoppen en vrije trappen honderd van dit soort strafzaken aangaan..
Net zo dom als Elia eigenlijk. Maar toen ik dat vond ging iedereen hier over z'n plaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:42 schreef Happel het volgende:
Wat een discussie.
Zou John voor Feijenoord zijn?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies hoe ik er ook over denk.. John
Dan had hij niet de 1-1 kunnen maken. Overigens maakt het beroep nou ook weer niet heel veel uit (denk namelijk niet dat de straf verzwaard gaat worden) en dus zal het volgende week ergens plaatsvinden, ruim voor het volgende eredivisieweekendquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:55 schreef Dekatria het volgende:
Hij had die boer gewoon gras moeten laten eten.
Jij hebt dat voorval gezien? Je bent de enige.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Net zo dom als Elia eigenlijk. Maar toen ik dat vond ging iedereen hier over z'n plaat.
Je misdragen bij de belofte of bij De Graafschap.. tell the difference..
Ik ga die discussie niet weer beginnen. Gaat er gewoon om dat de objectiviteit hier soms best ver te zoeken is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt dat voorval gezien? Je bent de enige.
Hij had zich niet moeten laten provoceren en er nog 3 extra in moeten prikken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:55 schreef Dekatria het volgende:
Hij had die boer gewoon gras moeten laten eten.
Suarez zijn techniek vergelijken met die van Agueroquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:48 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Suarez en geen daverende techniek? Is de meest technisch begaafde spits die er rondloopt samen met Ibrahimovic en Aguero
Wil je hier nooit meer een filmpje posten waar Harry Vermeegen in voorkomt?quote:
reeds beoordeeld door scheids tijdens wedstrijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:56 schreef Kuiver het volgende:
Waarom krijgt die aanslag van Veldman op Brenet geen onderzoek?
Vind het zo'n onzin dat de straffen voor een tik veel hoger zijn dan een beenbrekende tackle
Dat zou je er wel uit afleiden ja, maar denk niet dat hier iemand op het forum zit die hem persoonlijk kentquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees her en der dat Vilhena nu wel openstaat voor een transfer naar het buitenland. Zou het opeens beter gaan met zijn moeder? Zo niet, dan vind ik het toch wel opmerkelijk. Dat Feyenoord nog iets voor hem krijgt is wel positief, maar het blijft zonde.
Echt hè!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 05:05 schreef Pascalus het volgende:
Die interlandweek is wel kut, nu moeten we nog drie topics vol lullen over de schorsing van Kramer.
Nou inderdaad, wat een vervelende hufter is dat met overdreven gemaakte enthousiastme van hem.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je hier nooit meer een filmpje posten waar Harry Vermeegen in voorkomt?
Bij voorbaat dank.
Wie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:56 schreef Kuiver het volgende:
Vind het zo'n onzin dat de straffen voor een tik veel hoger zijn dan een beenbrekende tackle
Wat is er zo bijzonder aan z'n kapsel?quote:
Wiens benen heeft hij gebroken dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:56 schreef Kuiver het volgende:
Die hebben dus allemaal het Karsdorpmodel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan z'n kapsel?3 kwart van mannelijk Nederland (onder de 40 dan) heeft dat momenteel.
Irritant interview zeg
Dus Guidetti ging helemaal naar de klote omdat hij en zijn chick geen kip konden bakken?quote:"Een slecht gebakken kippetje leverde ernstige complicaties op, waardoor er een hap uit mijn carrière is genomen", blikt hij terug. "Maar ik voel me nu weer energiek, sterk. Ik voel me eindelijk weer zoals ik me zou moeten voelen. En dat is heerlijk."
Ik zat ff zo van WTF maar na wat googlen blijkt dat het een fantastische roddel is. Zou wat zijn lol.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
BMI van wissel bij Porto naar basis speler bij MANU
Was inderdaad door verkeerd eten, maar ik dacht dat dat in een restaurant was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:08 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Dus Guidetti ging helemaal naar de klote omdat hij en zijn chick geen kip konden bakken?
Harry heeft gewoon niets beters te doen tegenwoordig. Hij doet nog steeds zijn best om grappig te zijn maar dat is hij al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan z'n kapsel?3 kwart van mannelijk Nederland (onder de 40 dan) heeft dat momenteel.
Irritant interview zeg
Ik snap het wel tijdens de oranje kwalificatie en het WK waren Van Gaal en BMI dikke mik omdat Bruno echt alles wat van Gaal zei tot uitvoering bracht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zat ff zo van WTF maar na wat googlen blijkt dat het een fantastische roddel is. Zou wat zijn lol.
Idd, vroeger kon ik hem nog wel waarderen maar dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Harry heeft gewoon niets beters te doen tegenwoordig. Hij doet nog steeds zijn best om grappig te zijn maar dat is hij al heel lang niet meer.
Amsterdamse humor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Irritant interview zeg
Is nooit grappig geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Harry heeft gewoon niets beters te doen tegenwoordig. Hij doet nog steeds zijn best om grappig te zijn maar dat is hij al heel lang niet meer.
De vorige keer was ook al zo tenenkrommend, met Kramer:quote:
30 jaar geleden toen ik een jaar of 8 was vond ik hem wel grappig, maar dat zegt natuurlijk genoeg over het niveau van z'n humor.quote:
Die aflevering zou ik sowieso gaan kijken danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:50 schreef Roland010 het volgende:
[..]
De vorige keer was ook al zo tenenkrommend, met Kramer:
- "Jeeee jij bent lang, jij bent echt groot. Wat is die Kramer lang mensen. Echt groot, zooo. Hoe lang ben jij Michiel? Wacht, even op de film hoe groot jij bent.."
Laat hem volgende keer Kazim maar 'interviewen'.
"Kazim you have so much tattoo's! How many tattoo's do you have? Why, Kazim? I just can't count them... People, look how...." * BAM, Harry naar de grond.
Mwa, ik vond hem nog wel oké in de filmpjes met Jaap Stam lang geleden. Maar echt grappig is hij inderdaad nooit geweest.quote:
Haha, die aflevering met Jaap Stam daar dacht ik idd ook direct aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mwa, ik vond hem nog wel oké in de filmpjes met Jaap Stam lang geleden. Maar echt grappig is hij inderdaad nooit geweest.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die aflevering zou ik sowieso gaan kijken dan
Oh, dat mag die best vaker doen hoor, heb ik ook niet zo'n probleem mee. Als die het maar wel bij de juiste tegenstanders doetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Voor deze ene keer mag ie een keer iemand neerhoeken dan.
Helaas vindt de tuchtcommissie van de KNVB dat niet zo leuk alleen. We zijn onze eerste spits al een maand kwijt omdat ie een noseboopje deed, laat staan als Kazim gaat beuken, dan hebben we tot januari ook geen 2e spits meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, dat mag die best vaker doen hoor, heb ik ook niet zo'n probleem mee. Als die het maar wel bij de juiste tegenstanders doet
Dat zou toch een bijkomend voordeel zijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Helaas vindt de tuchtcommissie van de KNVB dat niet zo leuk alleen. We zijn onze eerste spits al een maand kwijt omdat ie een noseboopje deed, laat staan als Kazim gaat beuken
Achahbar en Måns Herrmannquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Helaas vindt de tuchtcommissie van de KNVB dat niet zo leuk alleen. We zijn onze eerste spits al een maand kwijt omdat ie een noseboopje deed, laat staan als Kazim gaat beuken, dan hebben we tot januari ook geen 2e spits meer
Op zich wel , maar of ik nou zo vrolijk word van Kuijt als centrale spits, met een comeback voor Immers in de basis, achter hem?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou toch een bijkomend voordeel zijn?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Op zich wel , maar of ik nou zo vrolijk word van Kuijt als centrale spits, met een comeback voor Immers in de basis, achter hem?
quote:
Weet die Hermann intussen al weer een beetje het net te vinden (zoals in z'n eerste maanden) eigenllijk?quote:
Zijn toch nogal wat twijfels over. Vente gaat wel doorbreken als je het mij vraagt. Zou leuk zijn, weer eens een spits.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:29 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Weet die Hermann intussen al weer een beetje het net te vinden (zoals in z'n eerste maanden) eigenllijk?
Dit. Leuk in de jaren 80 daarna vooral vergane glorie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef Caland het volgende:
Van Harry Vermeegen vind ik het altijd zo zonde dat hij nog leeft.
Ja, volgens mij heeft de jeugdopleiding de laatste jaren werkelijk spelers voor elke positie een doorgebroken speler geleverd, behalve een (echte) spits (en een keeper danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch nogal wat twijfels over. Vente gaat wel doorbreken als je het mij vraagt. Zou leuk zijn, weer eens een spits.
Tering, hij praat ook al als een Marokkaan. Doe normaal.quote:
Hij spreekt Roffaans.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tering, hij praat ook al als een Marokkaan. Doe normaal.
Ja dit is het Rotterdamse accent anno 2015. Om te huilen.quote:
Gerard Cox?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dit is het Rotterdamse accent anno 2015. Om te huilen.
Hij komt toch uit Schoonhoven?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zekers te weten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Deze video is door de gebruiker verwijderd.quote:
Na al die kritiek op zn accent wou ik even het item bekijken maar helaas.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Zouden ze hier meelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |