Naar de uitschakeling. Op zeker.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:38 schreef Oldground het volgende:
Voor de eerste keer in jaren dat er wel een hoop spanning op zit. Kijk er eigenlijk wel een beetje naar uit.
Kongolo en voor Jong waarschijnlijk ook wel een aantalquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn er Feyenoorders uitgenodigd dan?
En Elia.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kongolo en voor Jong waarschijnlijk ook wel een aantal
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoeltquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Komt er nog een live verslag van de topper van vandaag?
Godverquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoelthttp://www.fr12.nl/nieuws(...)-twitterverslag.html
Ik verheug me vooral op het beteuterde gezicht van Blind eigenlijk. En die kneus die naast hem zit, hoe heet 'ie ook alweer, die altijd zo monotoon praat en nooit iets te melden heeft gehad. Oja, Ruud van Nistelrode.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:22 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop dat ze het niet halen, we eindelijk eens die verdomde hollansche school onder de loep nemen en we met Koeman naar het wk in Rusland gaan.
JAquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoelthttp://www.fr12.nl/nieuws(...)-twitterverslag.html
Jammer dat er geen tijd genoemd wordt, ik ga er voor zittenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Vrijspraak alles. Feyennord - KNJB 3-0 na vanavond.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen tijd genoemd wordt, ik ga er voor zitten
Spandoek voor Joris in de Klassiekerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijspraak alles. Feyennord - KNJB 3-0 na vanavond.
Zou mooi zijn! En ook eentje voor Vlaarquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spandoek voor Joris in de Klassieker
Oh god ja, nu al zin in zaterdag.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verheug me vooral op het beteuterde gezicht van Blind eigenlijk. En die kneus die naast hem zit, hoe heet 'ie ook alweer, die altijd zo monotoon praat en nooit iets te melden heeft gehad. Oja, Ruud van Nistelrode.
WOOOOOOWWWW BURNquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat europees spelen hebben jullie allang afgeschaft idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is een opfris cursusje voor je begrijpend lezen geen verkeerd idee.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat europees spelen hebben jullie allang afgeschaft idd
nu alweer madquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is een opfris cursusje voor je begrijpend lezen geen verkeerd idee.
Ah, en Engels is ook niet echt je sterkste kant merk ik. Het woord mad betekent geloof ik niet wat je denkt dat het betekent.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, en Engels is ook niet echt je sterkste kant merk ik. Het woord mad betekent geloof ik niet wat je denkt dat het betekent.
Probeer het anders nog een keer?
that shit crazy manquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, en Engels is ook niet echt je sterkste kant merk ik. Het woord mad betekent geloof ik niet wat je denkt dat het betekent.
Probeer het anders nog een keer?
Ik las dat hele verhaal met eenquote:
Wie is die hele Messi dan joh?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik las dat hele verhaal met eengezicht.
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 13:38:19Onderonsje tussen Veltman en Clasie #ballenjongen http://t.co/AtGJxmTCIq reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clasie is een joot!!!!
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:42 schreef Heeinz het volgende:
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 13:38:19Onderonsje tussen Veltman en Clasie #ballenjongen http://t.co/AtGJxmTCIq reageer retweet
wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clasie is een joot!!!!
Wat een non-nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clasie is een joot!!!!
Het is beter dat je chillt vandaag
Boeie. Ik vraag me alleen af waar dit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clasie is een joot!!!!
Ah, ik lees nu dat ajax tegen Koeman speelde. Wist ik niet en boeit me ook niet.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Hij heeft zijn buitenland periode nu wel gehad denk ik. Of er moet echt iets komen wat niet te weigeren is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:22 schreef Kuiver het volgende:
Vraag me trouwens af of Elia ook volgend jaar nog in de selectie zit
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Elia Feyenoord juist als nieuwe opstap naar het buitenland zag. Uiteindelijk is hij natuurlijk ook weer niet dusdanig door de mand gevallen als een Luuk de Jong.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hij heeft zijn buitenland periode nu wel gehad denk ik. Of er moet echt iets komen wat niet te weigeren is.
Denk dat Elia 2 seizoenen blijft en dan weer vertrokken is. Is toch flink in salaris achteruit gegaan door naar Feyenoord te komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hij heeft zijn buitenland periode nu wel gehad denk ik. Of er moet echt iets komen wat niet te weigeren is.
Elia en Depay zijn beste matties. Depay beschouwt Elia als zijn grote broer en neemt zijn wijze adviezen ter harte.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:46 schreef JoseArcadio het volgende:
Iedereen weet toch dat een hoop voetballers van rivaliserende clubs matties met elkaar zijn. Ze kennen elkaar vaak al vanaf de jeugd, spelen samen in nationale selecties, hebben bij elkaar in de buurt gewoon etc etc.
Ok.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Elia en Depay zijn beste matties. Depay beschouwt Elia als zijn grote broer en neemt zijn wijze adviezen ter harte.
Best treurig eigenlijk.
Hartstikke leuk man, dat interlandvoetbal. Al was het maar omdat Clement Turpin, die Roma thuis toentertijd totaal verkrachtte, de wedstrijd tegen Kazachstan fluit.quote:
Zou mooi zijn als hij daar op een of andere steppe verdwaald.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hartstikke leuk man, dat interlandvoetbal. Al was het maar omdat Clement Turpin, die Roma thuis toentertijd totaal verkrachtte, de wedstrijd tegen Kazachstan fluit.
[ afbeelding ]
Toonbeeld van autoriteit
wie is Tuplin?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:33 schreef satecl het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Nederland zaterdag verliest door Tuplin
Netherlands to take redquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:33 schreef satecl het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Nederland zaterdag verliest door Turpin
Tahith Chongquote:
Van Benthem: 'We zitten hier omdat in het gezicht was. Daardoor wordt het ineens slaan, dat kan niet worden bewezen. Ik verzoek vrijspraak.'quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:23 schreef Tortugal het volgende:
Als Van Benthem ook Kramer vrijpleit verdient hij een standbeeld.
Van Benthem zegt dat ook spelers van De Graafschap hebben verklaard dat het geen slaan is, maar duwen. Kramer heeft niets toe te voegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Tortugal het volgende:
@RijnmondSport: Van Benthem verklaart dat Makkelie een 'nanoseconde' na het duwen van Kramer heeft gefloten vanwege duwen en trekken. 'Dat is een besluit.'
Vind het een matig verweer hoor.
Hij heeft ervan gemaakt wat maximaal ervan te maken viel denk ik. Zat nog te denken dat zo'n aanklager vast iemand is die vroeger is gepest op school.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Tortugal het volgende:
@RijnmondSport: Van Benthem verklaart dat Makkelie een 'nanoseconde' na het duwen van Kramer heeft gefloten vanwege duwen en trekken. 'Dat is een besluit.'
Als hij z'n verweer wil verneuken wel jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zou er nog aan toe kunnen voegen: 'we zitten hier omdat die viezeriken van Fox het incident hebben uitvergroot en constant hebben herhaald'
Je probeert natuurlijk op zoveel mogelijk gronden het onderuit te halen. Ook de minder kansrijke argumenten moet je dus gebruiken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Tortugal het volgende:
1 wedstrijd schorsing + 1 voorwaardelijk zou nog wel reeel zijn, hij heeft zich lichtjes wel misdragen en hij mag er wel voor op de blaren zitten, maar ik blijf het schromelijk overdreven vinden hier een tuchtcommissie voor samen te stellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:39 schreef Pascalus het volgende:
Hoop dat er nu één of twee wedstrijden afgetrokken worden, dat Kramertje vrijgesproken wordt zit er niet in denk ik.
In een week zonder voetbal is alles geoorloofdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Jongens, vinden jullie het ook niet een beetje treurig om dit te volgen? Een livefeed van de tuchtcommissie over het al dan niet schorsen van een speler die eigenlijk een plek op de bank van Feyenoord nog niet waard is?
Kijk eens hoe ver jullie gezonken zijn.
Ik schud best vaak meewarig mijn hoofd als ik weer een van de producties uit je toetsenbord lees. Ik vraag me af of ik de enige benquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Jongens, vinden jullie het ook niet een beetje treurig om dit te volgen? Een livefeed van de tuchtcommissie over het al dan niet schorsen van een speler die eigenlijk een plek op de bank van Feyenoord nog niet waard is?
Nee, je bent niet de enigequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik schud best vaak meewarig mijn hoofd als ik weer een van de producties uit je toetsenbord lees. Ik vraag me af of ik de enige ben
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zou er nog aan toe kunnen voegen: 'we zitten hier omdat die viezeriken van Fox het incident hebben uitvergroot en constant hebben herhaald'
Dat heeft je zeker wel een kick gegeven achter je toetsenbordje om dit in het Feyenoord topic te plaatsen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Ahh jonh, als hij daar zijn plezier uit haalt moet ie dat toch zelf wetenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:07 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Dat heeft je zeker wel een kick gegeven achter je toetsenbordje om dit in het Feyenoord topic te plaatsen?
dat was Ho Lee Fuk toch ?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Kuiver het volgende:
Herinneren jullie deze Koreanen nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is morgen pas. Aanklager heeft eis wel verzwaard naar 4 duels onvoorwaardelijk dus mist hij ook Ajaxquote:
Lee is Japanner.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Kuiver het volgende:
Herinneren jullie deze Koreanen nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajax zou ie sowieso missen toch? Of hebben we het nu ook over de competitie wedstrijd?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:28 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Is morgen pas. Aanklager heeft eis wel verzwaard naar 4 duels onvoorwaardelijk dus mist hij ook Ajax
Hmm, al eens gedacht om zelfreflectie op je eigen posts toe te passen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond gewoon dat iemand jullie er mee moest confronteren. Ik hoopte op een sprankje zelfreflectie van jullie kant, maar kennelijk is dat te veel gevraagd.
Dat denk ik ook. Van te voren was ik al niet hoopvol, maar een wedstrijd of 2 lijkt mij wel de max.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:40 schreef heiden6 het volgende:
Kans op vrijspraak voor KRamer is natuurlijk 0, kans op minder lange schorsing lijkt me redelijk aanwezig.
Je kan meer dan één keer in beroep gaan lijkt mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar ik dacht dat nu zo is; vrijspraak, of 4 wedstrijden. Geen tussenweg meer mogelijk door beroep. Commissie stelt of Feyenoord in het gelijk, of de aanklager.
wederom een jodenstreekquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:28 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Is morgen pas. Aanklager heeft eis wel verzwaard naar 4 duels onvoorwaardelijk dus mist hij ook Ajax
kan altijd een schikking komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar ik dacht dat nu zo is; vrijspraak, of 4 wedstrijden. Geen tussenweg meer mogelijk door beroep. Commissie stelt of Feyenoord in het gelijk, of de aanklager.
ah oke, dacht dit begrepen te hebben, kan het mis hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan altijd een schikking komen.
Het is jammer dat 't allemaal zo snel gaat, een beetje advocaat zou het anders over de 28ste heentrekken
Nee hoor; eis is verhoogd naar 4 wedstrijden, commissie kan aanklager wel gelijk geven maar die straf te hoog vinden en dus blijven bij de originele straf (of wat lager of nog hoger).quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind vooral jouw posts heel treurig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Sorry, I stand correctedquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee hoor; eis is verhoogd naar 4 wedstrijden, commissie kan aanklager wel gelijk geven maar die straf te hoog vinden en dus blijven bij de originele straf (of wat lager of nog hoger).
Feyenoord had die straf gewoon moeten accepteren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |