Allemaal mensen die nog nooit langdurig in het buitenland zijn geweest. Van die mensen die denken dat vluchtelingen aankomen met witte vlaggetjes en halfdood met tranen in de ogen opgevangen moeten worden door ons "rijke" Nederlanders.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:53 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ook jij doet beweringen die niet kloppen. Een asielzoeker mag ook niet zomaar een land binnen vallen zonder zich te registeren. Volgens de regels zou hij dat moeten doen op het moment dat hij de Shengen zone binnenkomt, helaas gebeurd dat niet en moet het hier dus gebeuren.
En die status van vluchteling, dat wordt bepaald op een later tijdstip. Tot die tijd zijn het migranten.
Nee hoor, een vluchteling hoeft zich helemaal niet verplicht te registreren in het land waar hij binnenkomt. Het land waar ze binnenkomen moet ze registreren, doen ze dat niet is dat niet de schuld van de vluchteling. Die mag gewoon doorreizen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:53 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ook jij doet beweringen die niet kloppen. Een asielzoeker mag ook niet zomaar een land binnen vallen zonder zich te registeren. Volgens de regels zou hij dat moeten doen op het moment dat hij de Shengen zone binnenkomt, helaas gebeurd dat niet en moet het hier dus gebeuren.
En die status van vluchteling, dat wordt bepaald op een later tijdstip. Tot die tijd zijn het migranten.
helemaal nietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:30 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik spreek namens een meerderheid van alle Nederlanders.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee hoor, een vluchteling hoeft zich helemaal niet verplicht te registreren in het land waar hij binnenkomt. Het land waar ze binnenkomen moet ze registreren, doen ze dat niet is dat niet de schuld van de vluchteling. Die mag gewoon doorreizen.
Ze mogen het land binnen komen en moeten zich daarna registreren zodra dat mogelijk is. Het binnenreizen zelf maakt het dus niet illegaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:53 schreef Kenzi het volgende:
[..]
LOL! Veel succes als je langdurig naar het buitenland gaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee hoor, een vluchteling hoeft zich helemaal niet verplicht te registreren in het land waar hij binnenkomt. Het land waar ze binnenkomen moet ze registreren, doen ze dat niet is dat niet de schuld van de vluchteling. Die mag gewoon doorreizen.
Hoogtijdagen van de LPF eindigden met de "onverwachte" moord op Fortuyn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Een partij bashen terwijl de rest in Den Haag net zo onbetrouwbaar is, angst bij links?
Andere partijen zijn niet net zo onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Een partij bashen terwijl de rest in Den Haag net zo onbetrouwbaar is, angst bij links?
Een GroenLinks gekkie, maar dat zal bij Wilders niet nodig zijn, die zal toch nooit regeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoogtijdagen van de LPF eindigden met de "onverwachte" moord op Fortuyn.
Deels met je eens, maar ook weer niet helemaal zo denk ik. Interessant masterscriptie hierover:quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:15 schreef Tamashii het volgende:
De mensen die op de PVV stemmen weten nauwelijks wat het programma inhoudt. Dat is gewoon een stem tegen anderen, tegen multiculti, tegen dit tegen dat. Het is gewoon een haatstem omdat mensen zich niet inlezen, het ze eigenlijk weinig interesseert maar wel een lage groep de schuld kunnen geven van hun problemen.
NWS staat opeens vol met anti-PVV propaganda. Ze zien de PVV winnen en willen nog even snel overtuigen van hoe 'slecht' de PVV wel niet is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Alle peilingen en zichtbare ontwikkelingen wijzen hierna. De PVV staat virtueel al op eenzame hoogte met 34 virtuele zetels. Natuurlijk zullen Wilders-bashers roepen dat het maar peilingen zijn. (dat terwijl de partij het minder doet ze dit eindeloos blijven uitvergrotenquote:
Zijn 3 topics ofzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:12 schreef Infection het volgende:
[..]
NWS staat opeens vol met anti-PVV propaganda. Ze zien de PVV winnen en willen nog even snel overtuigen van hoe 'slecht' de PVV wel niet is.
Een reactie geven op iemand die een plaatje vol vooroordelen post is blijkbaar ook al not-done, het wordt direct verwijderd.
Je bent vrij om de Dublin-regels erbij te pakken om mijn ongelijk te bewijzen. Momenteel bepalen die regels alleen welk land de asielaanvraag in behandeling moet nemen. Dat is afhankelijk van vier criteria. In aflopende orde van belangrijkheid zijn dat: familie in een land, een visa van dat land (gehad), vingerafdrukken genomen in dat land, en ten slotte of je door een ander land bent gekomen (legaal of illegaal).quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die ga ik gebruiken de volgende keer als de PSB me hier op belt waar ik blijf voor het registeren.
denk dat ik dezelfde dag nog terug op het vliegtuig naar NL wordt gegooid.
Vanuit de oppositiebankjes is het altijd makkelijk schreeuwen, maar wanneer ze regeren slaat bij elke partij ineens het roer om.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Andere partijen zijn niet net zo onbetrouwbaar.
Er is geen enkele partij in de Tweede Kamer die dusdanig tegenstrijdig met het eigen verkiezingsprogramma stemt. Vrijwel alle partijen stemmen in ieder geval nog voor pakweg 70% volgens hun eigen uitgangspunten en idealen.
De PVV heeft nog nooit echt regeringsverantwoordelijkheid gedragen, afgezien van de enigszins vrijblijvende gedoogsteun.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:15 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vanuit de oppositiebankjes is het altijd makkelijk schreeuwen, maar wanneer ze regeren slaat bij elke partij ineens het roer om.
och 34 van de 150 maar ok, SP zal er ook wel wat bijgooien op dat total.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Alle peilingen en zichtbare ontwikkelingen wijzen hierna. De PVV staat virtueel al op eenzame hoogte met 34 virtuele zetels. Natuurlijk zullen Wilders-bashers roepen dat het maar peilingen zijn. (dat terwijl de partij het minder doet ze dit eindeloos blijven uitvergroten) Ik spreek weinig Nederlanders die van mening zijn dat je maar onbeperkt moet blijven opnemen terwijl andere Europese lidstaten hun deuren dichthouden.
Daarom blijf ik bij mijn stelling dat degene die het belang van een ongecontroleerde invasie van economische gelukzoekers propageert niet het belang van Nederland dient.
Anderen te achterlijk noemen om te lezen en zelf een joekel van een d/t-fout maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 04:57 schreef Seamonkey- het volgende:
Verbaasd me niks. Maar al die mensen die op Wilders stemmen zijn te achterlijk om het partijprogramma te lezen danwel te begrijpen
Kijk even hoe laat het was. Maar jij zal vast nooit een fout maken! Groetjesquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Anderen te achterlijk noemen om te lezen en zelf een joekel van een d/t-fout maken.
Peilingen zijn geen fuck waard. Of ze nou voor of tegen Wilders spreken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Alle peilingen en zichtbare ontwikkelingen wijzen hierna. De PVV staat virtueel al op eenzame hoogte met 34 virtuele zetels. Natuurlijk zullen Wilders-bashers roepen dat het maar peilingen zijn. (dat terwijl de partij het minder doet ze dit eindeloos blijven uitvergroten) Ik spreek weinig Nederlanders die van mening zijn dat je maar onbeperkt moet blijven opnemen terwijl andere Europese lidstaten hun deuren dichthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |