abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156686307
Leuke site wel.

http://time2wakeup.me/dui(...)-asielzoekerscentra/

http://time2wakeup.me/act(...)oepje-vluchtelingen/

PVV stemt als een politieke partij maar heeft op zich wel gelijk dat we de boel moeten dichtflikkeren.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156686374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:53 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ook jij doet beweringen die niet kloppen. Een asielzoeker mag ook niet zomaar een land binnen vallen zonder zich te registeren. Volgens de regels zou hij dat moeten doen op het moment dat hij de Shengen zone binnenkomt, helaas gebeurd dat niet en moet het hier dus gebeuren.

En die status van vluchteling, dat wordt bepaald op een later tijdstip. Tot die tijd zijn het migranten.
Allemaal mensen die nog nooit langdurig in het buitenland zijn geweest. Van die mensen die denken dat vluchtelingen aankomen met witte vlaggetjes en halfdood met tranen in de ogen opgevangen moeten worden door ons "rijke" Nederlanders.

Nee, het is gewoon net als met ons als we naar het buitenland gaan. Je dient je daar te registreren bij aankomst, in de meeste gevallen binnen een vastgestelde tijd. Daar heb je als toerist geen last van omdat je hotel dat doet maar als je expat bent, dien je je daarvoor te registreren. Dat doet men moedwillig niet. Het is gewoon zo illegaal als wat en heeft niks meer te maken met vluchten.
pi_156686376
Zijn er FOK!kers ingehuurd om topics te openen waarin de PVV wordt zwartgemaakt ofzo? Al zo'n 3 topics in NWS nu... :')

Zeker bang dar de PVV teveel stemmen gaat krijgen?
pi_156686401

De gemiddelde PVV stemmer _O-
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_156686406
quote:

[..]

Ook jij doet beweringen die niet kloppen. Een asielzoeker mag ook niet zomaar een land binnen vallen zonder zich te registeren. Volgens de regels zou hij dat moeten doen op het moment dat hij de Shengen zone binnenkomt, helaas gebeurd dat niet en moet het hier dus gebeuren.

En die status van vluchteling, dat wordt bepaald op een later tijdstip. Tot die tijd zijn het migranten.
Nee hoor, een vluchteling hoeft zich helemaal niet verplicht te registreren in het land waar hij binnenkomt. Het land waar ze binnenkomen moet ze registreren, doen ze dat niet is dat niet de schuld van de vluchteling. Die mag gewoon doorreizen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:00:46 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156686428
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik spreek namens een meerderheid van alle Nederlanders.
helemaal niet :D, hoe kom je daarbij?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156686433
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee hoor, een vluchteling hoeft zich helemaal niet verplicht te registreren in het land waar hij binnenkomt. Het land waar ze binnenkomen moet ze registreren, doen ze dat niet is dat niet de schuld van de vluchteling. Die mag gewoon doorreizen.
:') :') _O- _O- _O-

die ga ik gebruiken de volgende keer als de PSB me hier op belt waar ik blijf voor het registeren.
denk dat ik dezelfde dag nog terug op het vliegtuig naar NL wordt gegooid.
pi_156686487
quote:

[..]

Ze mogen het land binnen komen en moeten zich daarna registreren zodra dat mogelijk is. Het binnenreizen zelf maakt het dus niet illegaal.
Verder is er geen status van vluchteling die bepaald moet worden, er is een definitie van vluchteling en op een bepaald moment komt iemand in de omstandigheden die passen bij de definitie vanaf dat moment is hij vluchteling of dat nu is vastgesteld op dat moment of niet. Wat vervolgens gebeurd is dat hij een asielaanvraag doet en dan wordt gekeken of hij inderdaad voldoet aan die definitie, zijn status is dan asielzoeker. Een vluchteling die geen asielaanvraag doet is wel vluchteling.
pi_156686505
Een partij bashen terwijl de rest in Den Haag net zo onbetrouwbaar is, angst bij links?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_156686518
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

LOL! Veel succes als je langdurig naar het buitenland gaat. _O-
pi_156686539
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Een partij bashen terwijl de rest in Den Haag net zo onbetrouwbaar is, angst bij links?
Hoogtijdagen van de LPF eindigden met de "onverwachte" moord op Fortuyn.
pi_156686574
quote:
Andere partijen zijn niet net zo onbetrouwbaar.

Er is geen enkele partij in de Tweede Kamer die dusdanig tegenstrijdig met het eigen verkiezingsprogramma stemt. Vrijwel alle partijen stemmen in ieder geval nog voor pakweg 70% volgens hun eigen uitgangspunten en idealen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156686619
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoogtijdagen van de LPF eindigden met de "onverwachte" moord op Fortuyn.
Een GroenLinks gekkie, maar dat zal bij Wilders niet nodig zijn, die zal toch nooit regeren.
pi_156686635
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:15 schreef Tamashii het volgende:
De mensen die op de PVV stemmen weten nauwelijks wat het programma inhoudt. Dat is gewoon een stem tegen anderen, tegen multiculti, tegen dit tegen dat. Het is gewoon een haatstem omdat mensen zich niet inlezen, het ze eigenlijk weinig interesseert maar wel een lage groep de schuld kunnen geven van hun problemen.
Deels met je eens, maar ook weer niet helemaal zo denk ik. Interessant masterscriptie hierover:

https://www.fsw.vu.nl/nl/(...)(1)_tcm30-309864.pdf

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2015 12:13:14 ]
pi_156686637
quote:
NWS staat opeens vol met anti-PVV propaganda. Ze zien de PVV winnen en willen nog even snel overtuigen van hoe 'slecht' de PVV wel niet is.

Een reactie geven op iemand die een plaatje vol vooroordelen post is blijkbaar ook al not-done, het wordt direct verwijderd.
pi_156686679
quote:
3s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:00 schreef Re het volgende:

[..]

helemaal niet :D, hoe kom je daarbij?
Alle peilingen en zichtbare ontwikkelingen wijzen hierna. De PVV staat virtueel al op eenzame hoogte met 34 virtuele zetels. Natuurlijk zullen Wilders-bashers roepen dat het maar peilingen zijn. (dat terwijl de partij het minder doet ze dit eindeloos blijven uitvergroten :r ) Ik spreek weinig Nederlanders die van mening zijn dat je maar onbeperkt moet blijven opnemen terwijl andere Europese lidstaten hun deuren dichthouden.

Daarom blijf ik bij mijn stelling dat degene die het belang van een ongecontroleerde invasie van economische gelukzoekers propageert niet het belang van Nederland dient.
pi_156686681
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:12 schreef Infection het volgende:

[..]

NWS staat opeens vol met anti-PVV propaganda. Ze zien de PVV winnen en willen nog even snel overtuigen van hoe 'slecht' de PVV wel niet is.

Een reactie geven op iemand die een plaatje vol vooroordelen post is blijkbaar ook al not-done, het wordt direct verwijderd.
Zijn 3 topics ofzo?
pi_156686703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:

[..]

:') :') _O- _O- _O-

die ga ik gebruiken de volgende keer als de PSB me hier op belt waar ik blijf voor het registeren.
denk dat ik dezelfde dag nog terug op het vliegtuig naar NL wordt gegooid.
Je bent vrij om de Dublin-regels erbij te pakken om mijn ongelijk te bewijzen. Momenteel bepalen die regels alleen welk land de asielaanvraag in behandeling moet nemen. Dat is afhankelijk van vier criteria. In aflopende orde van belangrijkheid zijn dat: familie in een land, een visa van dat land (gehad), vingerafdrukken genomen in dat land, en ten slotte of je door een ander land bent gekomen (legaal of illegaal).

Houdt in dat, als jij in Nederland aankomt en je vingerafdrukken hier genomen worden, Nederland verantwoordelijk is voor de afhandeling van jouw asielverzoek, ongeacht of je binnen bent gekomen door Duitsland, België, Hongarije, Griekenland, noem het maar op. Aangezien van veel vluchtelingen geen vingerafdrukken genomen worden in het eerste land waar ze binnenkomen is het dus compleet rechtsgeldig om door te reizen en asiel aan te vragen in een ander land waar deze wel genomen worden. Of dit wenselijk is, dat is natuurlijk een tweede.

Vluchtelingen worden in ieder geval in de Dublin-regels nérgens toe verplicht. Het zijn de landen die zich aan dingen verplichten. Kun je allemaal hier vinden. Mocht het toch anders zijn, gelieve met bronnen te komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156686707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Andere partijen zijn niet net zo onbetrouwbaar.

Er is geen enkele partij in de Tweede Kamer die dusdanig tegenstrijdig met het eigen verkiezingsprogramma stemt. Vrijwel alle partijen stemmen in ieder geval nog voor pakweg 70% volgens hun eigen uitgangspunten en idealen.
Vanuit de oppositiebankjes is het altijd makkelijk schreeuwen, maar wanneer ze regeren slaat bij elke partij ineens het roer om.
pi_156686760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Vanuit de oppositiebankjes is het altijd makkelijk schreeuwen, maar wanneer ze regeren slaat bij elke partij ineens het roer om.
De PVV heeft nog nooit echt regeringsverantwoordelijkheid gedragen, afgezien van de enigszins vrijblijvende gedoogsteun.

Verder kun je ook als oppositiepartij moties indienen die regeringsbeleid bijsturen in de gewenste richting en je kunt als oppositiepartij natuurlijk gewoon stemmen volgens je eigen uitgangspunten.

Maar dat alles doet de PVV dus niet in de richting die zij zelf in hun verkiezingsprogramma hebben staan - wat betreft de standpunten over zorg en sociale zekerheid althans - ondanks dat de PVV 90% van de tijd in de oppositie heeft gezeten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:18:36 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156686763
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Alle peilingen en zichtbare ontwikkelingen wijzen hierna. De PVV staat virtueel al op eenzame hoogte met 34 virtuele zetels. Natuurlijk zullen Wilders-bashers roepen dat het maar peilingen zijn. (dat terwijl de partij het minder doet ze dit eindeloos blijven uitvergroten :r ) Ik spreek weinig Nederlanders die van mening zijn dat je maar onbeperkt moet blijven opnemen terwijl andere Europese lidstaten hun deuren dichthouden.

Daarom blijf ik bij mijn stelling dat degene die het belang van een ongecontroleerde invasie van economische gelukzoekers propageert niet het belang van Nederland dient.
och 34 van de 150 maar ok, SP zal er ook wel wat bijgooien op dat total.

En volgens mij is maar een zeer beperkt aantal mensen voor het accepteren van economische vluchtelingen, dus niet de boel verdraaien zou ik zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156686784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 04:57 schreef Seamonkey- het volgende:
Verbaasd me niks. Maar al die mensen die op Wilders stemmen zijn te achterlijk om het partijprogramma te lezen danwel te begrijpen
Anderen te achterlijk noemen om te lezen en zelf een joekel van een d/t-fout maken. :')
pi_156686797
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Anderen te achterlijk noemen om te lezen en zelf een joekel van een d/t-fout maken. :')
Kijk even hoe laat het was. Maar jij zal vast nooit een fout maken! Groetjes
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_156686830
Anderen afserveren op een tikfout terwijl het betoog inhoudelijk prima was (sowieso geen vanzelfsprekendheid op FOK!) is echt een zwaktebod. :')
pi_156686844
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Peilingen zijn geen fuck waard. Of ze nou voor of tegen Wilders spreken.

Typisch ook dat dit niet eens de hoogste peiling ooit is voor de PVV, terwijl ze nooit meer dan 24 zetels haalden. Die dingen zijn gewoon inherent onbetrouwbaar. En dat weet Wilders ook wel natuurlijk, maar het is een fijne stok om mee te slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')