Als a.s. regeringspartij kun je veel willen, je zult het moeten mengen met de coalitie. En dat doe je niet alleen. Logisch dat er punten sneuvelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 05:00 schreef HexHunter het volgende:
Oh wow een politieke partij in Nederland die zich niet aan zijn beloften houdt.![]()
Gras is groen. Water is nat.
Hahahahah, de VVD is al jaren niet meer liberaal te noemenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 04:21 schreef MakkieR het volgende:
Voor degene die het nog niet weten. Geert Wilders komt rechtstreeks van de school VVD, alleen daarom zal ik hem nooit kunnen vertrouwen, want in zijn hart blijft hij altijd een liberaal.
heb ze in miami gezien. Stroken waar je alleen met een bepaalde tolpas mag rijden en daardoor drukte omzeiltquote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:28 schreef arjan1112 het volgende:
' betaalde elite tolrijbanen' Bestaan die ??
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 04:57 schreef Seamonkey- het volgende:
Verbaasd me niks. Maar al die mensen die op Wilders stemmen zijn te achterlijk om het partijprogramma te lezen danwel te begrijpen
SGP'ers.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 05:01 schreef okedoei het volgende:
Tja, welke policus is wel betrouwbaar?
Mee bezig zegt te houden, blijkens dit artikel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:51 schreef Ludachrist het volgende:
Alsof dit de PVV-stemmers ook maar iets gaat uitmaken. Die willen gewoon minder buitenlanders, en zolang Geert zich daar mee bezig houdt is het allemaal wel best.
Dit dusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 05:00 schreef HexHunter het volgende:
Oh wow een politieke partij in Nederland die zich niet aan zijn beloften houdt.![]()
Ik zie het meer als een normale gang van zaken binnen het schaakspel van macht en maak geen eigenlijk geen onderscheid meer tussen Julius Caesar of een Mark Rutte meer omdat ze hetzelfde spel spelen van eigenbelang.quote:
Beetje te makkelijk dit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 05:00 schreef HexHunter het volgende:
Nou kan hij zijn schuimbekkende en opgehitste aanhang nog misleiden door asielzoekers de schuld te geven van al het kwaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:53 schreef Janneke141 het volgende:
Dit vindt echt geen enkele van zijn stemmers interessant. Geert zegt tenminste wat iedereen denkt, als enige.
Links vullen en rechts vullen zou ik eerder zeggen. En lullen met minimale resultaten ook los van links of rechts.quote:
Daar waar jij al bij het eerste woord van je zinnetje de mist in gaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 04:57 schreef Seamonkey- het volgende:
Verbaasd me niks. Maar al die mensen die op Wilders stemmen zijn te achterlijk om het partijprogramma te lezen danwel te begrijpen
Die is er inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
Is er eigenlijk ook zo'n lijstje over waar de PVV in het Brusselse allemaal voor en tegen stemt?
Dank! Zal er eens een keertje in gaan neuzenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:35 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Die is er inderdaad
Website: http://www.votewatch.eu/
Vervolgens bij de zoekfunctie kan je de namen van de PVV-factie in het Europarlement invoeren en zie je over welke zaken men gestemd heeft, en dan voor of tegen. De betreffende leden:
Marcel de Graaff
Vicky Maeijer
Olaf Stuger
Auke Zijlstra
dat de VVD verkiezingsbeloften heft gebroken was al zeer bekend, dat de PVV met al hun grootspraak over opkomen voor de arme zieke autochtoon dit ook niet waarmaakt lijkt me wel relevant. Maar dat zinkt niet echt in bij het arme zieke autochtone electoraat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:11 schreef Montagui het volgende:
Topic is toch geen nieuws? Bovendien is de topictitel van toepassing op alle politieke partijen.
Geen idee daarom waarom dit topic gestart is in nieuws, en waarom de topic titel alleen gericht is op de PVV? Maar, en ik kan het verkeerd hebben natuurlijk, heb wel een licht flauw vermoeden dat topic starter geen fan is van de PVV en nu probeert om met dit topic de PVV in een negatief daglicht te stellen. Drommels.
Bedankt voor het vermelden eriksdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar waar jij al bij het eerste woord van je zinnetje de mist in gaat.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beetje te makkelijk dit.
Geen enkele partij in de Tweede Kamer die dusdanig tegengesteld aan zijn eigen verkiezingsprogramma stemt als de PVV. Vrijwel alle partijen stemmen in ieder geval voor zo'n 70% naar hun eigen uitgangspunten. Dat is bij de PVV dus absoluut niet het geval.
Er zijn overigens absoluut mensen die PVV stemmen vanwege de zorgstandpunten, ik ken er (helaas) een aantal.
Desondanks mag dit van Wilders toch geen verrassing zijn. De PVV is geen linkse partij, wat wil je ook van een VVD-er van het eerste uur die zelfs binnen de VVD als hardcore VVD-er goldt.
In 2010 of 2011 is in het NRC ook een stukje van een oud-PVV-er geciteerd waarin al werd duidelijk gemaakt dat Wilders z'n sociale agenda alleen hanteert als mechanisme om stemmen te winnen en verder niets. Hij scheen toen letterlijk intern gezegd te hebben over het pleiten voor meer uitgaven naar zorg en uitkeringen "het slaat natuurlijk nergens op, maar ik moet het zeggen."
Ook het laten vallen van zijn AOW standpunt op de avond van de verkiezingsuitslag sprak wat dat betreft al boekdelen.
Wie vóór de vluchtelingen is, is tégen Nederland. Zo simpel liggen momenteel de verhoudingen. Nederland is definitief verdeeld.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:53 schreef Janneke141 het volgende:
Dit vindt echt geen enkele van zijn stemmers interessant. Geert zegt tenminste wat iedereen denkt, als enige.
wat een onzinquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wie vóór de vluchtelingen is, is tégen Nederland. Zo simpel liggen momenteel de verhoudingen. Nederland is definitief verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |