ja.....maar daar gaat vast Armanda dan een stokje voor steken....no eggs and buter and milk en al dat soort ongeinquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Verdomd je hebt gelijk, als ze ook nog cupcakes gaat bakken zou ze ook nog voor Molenwieke door kunnen
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat moet het zijn.Nicole natuurlijk liedjes met herinneringen van die pipo van haar ex gedraaid
er is daarvoor iets gebeurd, zo zeiden ze het net in ieder gevalquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:34 schreef Enah het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met haar muziek keuze van gisteren. Ze had een aantal nummers gekozen die te maken hadden met herinneringen aan Manoah.
Daarna deed hij heel afstandelijk tegen haar.
Sjahh, die is triest zeg..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
oei oei oei deze cap is veelzeggend
Maahaaaarrrr, misschien zegt 'ie dat juist omdat ze zou moeten weten dat hij dat niet leuk gaat vinden. Het kan nog steeds hoor, mijn theorie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee daarvoor is al iets gebeurd. hij zei: ''kun je het begrijpen dat ik dan niet enthousiast ben als je liedjes laat luisteren?''
Misschien is Ivan gepikeerd dat Nicole liedjes samen met Rob heeft opgenomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze toen elkaar wederzijds negeerden.
Nicoline ging ook zo goed met Ivan, was ook leuk om te zien altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.
Nicoline kon met iedereen wel goed, die normaal tegen haar terug deed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nicoline ging ook zo goed met Ivan, was ook leuk om te zien altijd
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maahaaaarrrr, misschien zegt 'ie dat juist omdat ze zou moeten weten dat hij dat niet leuk gaat vinden. Het kan nog steeds hoor, mijn theorie.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef rowan634 het volgende:
WANNEER WORDEN WIJ UIT ONS LIJDEN VERLOST![]()
![]()
wedje op wie doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan gaat zich straks weer op de verkeerde botvieren.
Ik zou zeggen veel choco eten...zit een happy stofje in zeggen ze toch.quote:
fixedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het is al eens uit geweest tussen Ivan en het Waaif. Als het nu weer uit gaat, is het over een week weer aan. Dit is een echte back-up relatie
apart, denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En de vraag is dan samen of apart.
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:38 schreef AnneLo het volgende:
Ik was al lang weggelopen als ik Nicole was, hij doet z'n mond toch niet open...
GA
Ja want knippen vind ze zonde, slecht voor het milieu etcquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef mario390 het volgende:
heeft ze echt zo lange haren?
[ afbeelding ]
Coke ook, zit geen melk in, zit geen beest in, puur clean uit het lab.. en je word er erg lollig van! Ook uitstekend geschikt voor Vegan'squote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zou zeggen veel choco eten...zit een happy stofje in zeggen ze toch.
Nee dat zijn de extensions van Gina. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef mario390 het volgende:
heeft ze echt zo lange haren?
[ afbeelding ]
mevrouw grootmuil is het gewoonquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.
Kan, ik juist niet...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.
snap ik niet extension voor slapen gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee dat zijn de extensions van Gina. Gewoon omdat het kan.
niks, beetje uitdagen, wat ze al maanden doenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat gebeurde er met Bas bij de douche?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:42 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Coke ook, zit geen melk in, zit geen beest in, puur clean uit het lab.. en je word er erg lollig van! Uitstekend geschikt voor Vegan's![]()
nouhou dacht het niet,nooit gedaan trouwensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
ik hoop wel dat als het uitgaat, jullie niet wéér in de slachtofferact van Waaif gaan trappen en dat ze dan weer opeens bovenaan staat ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |