fixedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het is al eens uit geweest tussen Ivan en het Waaif. Als het nu weer uit gaat, is het over een week weer aan. Dit is een echte back-up relatie
apart, denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En de vraag is dan samen of apart.
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:38 schreef AnneLo het volgende:
Ik was al lang weggelopen als ik Nicole was, hij doet z'n mond toch niet open...
GA
Ja want knippen vind ze zonde, slecht voor het milieu etcquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef mario390 het volgende:
heeft ze echt zo lange haren?
[ afbeelding ]
Coke ook, zit geen melk in, zit geen beest in, puur clean uit het lab.. en je word er erg lollig van! Ook uitstekend geschikt voor Vegan'squote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zou zeggen veel choco eten...zit een happy stofje in zeggen ze toch.
Nee dat zijn de extensions van Gina. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef mario390 het volgende:
heeft ze echt zo lange haren?
[ afbeelding ]
mevrouw grootmuil is het gewoonquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.
Kan, ik juist niet...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.
snap ik niet extension voor slapen gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee dat zijn de extensions van Gina. Gewoon omdat het kan.
niks, beetje uitdagen, wat ze al maanden doenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat gebeurde er met Bas bij de douche?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:42 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Coke ook, zit geen melk in, zit geen beest in, puur clean uit het lab.. en je word er erg lollig van! Uitstekend geschikt voor Vegan's![]()
nouhou dacht het niet,nooit gedaan trouwensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
ik hoop wel dat als het uitgaat, jullie niet wéér in de slachtofferact van Waaif gaan trappen en dat ze dan weer opeens bovenaan staat ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |