SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oww hoe weet ze dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:11 schreef Kotsdrol het volgende:
Een Ex van Stiff is overleden, auto ongeluk.![]()
Zuipt ze dit vanavond nog op? Hoe groot is haar blaas? En hoe vaak wil die vannacht naar de wc?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hij had de fiets van Spijkerman moeten hebben, om er de poort mee uit te fietsenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef zodeju het volgende:
Heel af en toe heeft Cees de stem van Jack Spijkerman als hij in een goede bui is.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Wim heeft vandaag de hele akker geëgaliseerd! Wel knap dat hij de energie nog heeft om nog een potje te darten nu, petje af voor Wim!
Oh.. wacht! (is een andere Wim)![]()
Kweet niet, kweet niet, kweet nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef snetje het volgende:
Zuipt ze dit vanavond nog op? Hoe groot is haar blaas? En hoe vaak wil die vannacht naar de wc?
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
die fout maakte ik vandaag ook alquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:19 schreef DaSteeg het volgende:
Wim heeft vandaag de hele akker geëgaliseerd! Wel knap dat hij de energie nog heeft om nog een potje te darten nu, petje af voor Wim!
Oh.. wacht! (is een andere Wim)
SNot jandorie iedere keer als ik stream is Armanda met Ben in beeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:32 schreef mario390 het volgende:
het is inderdaad met grappige muziek![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpadat moest ook wel
![]()
Renske kent Léonie Sazias
Armanda zegt zelf al, zal proberen niet te hard van stapel te lopen maar ik zal vast voor ergenissen zorgen..
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hoorde ik het toch goed die wil dat Cees er inblijftquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bas gaat dealtje maken met Armanda![]()
Hij gaat niet voor niets mee eten met haar de smichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jammer dat Basvoor nog geen 7% staat ten opzichte van alle bewonersquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bas gaat dealtje maken met Armanda![]()
Maar moet zeggen, vind ik dat filmpje net Renske ook niet verkeerdLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Du bist schon ganz gut integriert g*verdammtnochmal![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Du bist schon ganz gut integriert g*verdammtnochmal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Bas en Cees bespreken de financiën. Cees voorspelt dat het concept goed is. BB loopt ook nog in 28 landen
Cees is niets anders aan het doen dan zijn hagje reddenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bas en Cees bespreken de financiën. Cees voorspelt dat het concept goed is. BB loopt ook nog in 28 landen
Normaal zie je hem nooit aan tafel een gesprek voerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trieste troep is hetquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bas en Cees bespreken de financiën. Cees voorspelt dat het concept goed is. BB loopt ook nog in 28 landenI will do what i must !!![]()
en gelijk weer een SLquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees is niets anders aan het doen dan zijn hagje redden
Normaal zie je hem nooit aan tafel een gesprek voeren
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:44 schreef DaniqueV het volgende:
Familie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee net in het andere filmpje wat ik er neer heb gezet is dat ze elkaar al 25 jaar heel goed kennen en zij gaan ook voor haar kat zorgenquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Zelfingenomen mensen met een ingenomen standpunt die vervolgens anderen gaan pushen dat standpunt ook in te nemen zijn doorgaans ergeniswekkendquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]dat moest ook wel
![]()
Renske kent Léonie Sazias
Armanda zegt zelf al, zal proberen niet te hard van stapel te lopen maar ik zal vast voor ergenissen zorgen..
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Vooral als ze er zelf de grootste lol in hebben..
Deze heb ik natuurlijk eerder opgenomen
![]()
Zijn ze nogal snel mee tegenwoordigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje laat hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er is weer genomineerd dat ga ik wel ff terugkijken![]()
![]()
Niet al te veel gezien vandaag, maar heel klein beetje hoop dat Armanda iets kan gaan veranderen in Uto? Knap, beschaafd, vriendelijk, intelligent,en belangrijker nog, heeft een eigen mening en standpunt en blijft daar trouw aan. Hoop dat ze niet doorslaat want dan redt ze het niet. Zag vanmiddag, toen ze net binnen was een gesprekje tussen haar en Ivan, en die lijkt behoorlijk gecharmeerd van haar.Hij zei dat hij blij was dat ze er was.
Leuk, leuk,leuk, want waaif lijkt nu al jaloers, en dat levert ons weer mooie streams.![]()
heb je goedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik volg die roep bijna niet meerBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ze nogal snel mee tegenwoordigZe hebben daar waarschijnlijk zo´n grote rode noodknop staan, waar ze elke keer als er een bepaald codewoordje wordt uitgesproken op moeten slaan.
Ja, en er zijn heul veul codewoordjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Ze hebben daar waarschijnlijk zo´n grote rode noodknop staan, waar ze elke keer als er een bepaald codewoordje wordt uitgesproken op moeten slaan.
Ja na het zien van het dat filmpje heb ik ook zoiets van, ben bang dat ze flink gaat doordrammen, of gaat ze zonder weinig te zeggen sjago wezen omdat ze vlees eten, eitje bij het ontbijtje,, glaasje melk....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:48 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zelfingenomen mensen met een ingenomen standpunt die vervolgens anderen gaan pushen dat standpunt ook in te nemen zijn doorgaans ergeniswekkend
Vooral als ze er zelf de grootste lol in hebben..
Deze heb ik natuurlijk eerder opgenomen
Als ze echt zo zou zijn, zou bij mij andersom werken, dan ga ik het juist extra veel eten![]()
En ik vind die Renske helemaal niet zo verkeerd ook overkomen.
Maar heb ik maar kort wat dingetjes gezien hé
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
aha misschien heeft ze en moeilijk kindheidquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:51 schreef Dotteke het volgende:
Renske met haar pleegmoeder Jody Pijper
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/jody.pijper?fref=ts![]()
Ben zo bang dat ze gaat doorslaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:51 schreef Gooddeal het volgende:
Niet al te veel gezien vandaag, maar heel klein beetje hoop dat Armanda iets kan gaan veranderen in Uto? Knap, beschaafd, vriendelijk, intelligent,en belangrijker nog, heeft een eigen mening en standpunt en blijft daar trouw aan. Hoop dat ze niet doorslaat want dan redt ze het niet. Zag vanmiddag, toen ze net binnen was een gesprekje tussen haar en Ivan, en die lijkt behoorlijk gecharmeerd van haar.Hij zei dat hij blij was dat ze er was.
Leuk, leuk,leuk, want waaif lijkt nu al jaloers, en dat levert ons weer mooie streams.ze zegt in dat filmpje ook, zal proberen niet zo hard van stapel te gaan lopen en dat ze vast voor ergernissen gaat zorgen.
Nou als je dat van jezelf gaat zeggen....heb ik al niet zo goede hoop erop
Het ons kent ons verhaaltje lijkt het weer.....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:51 schreef Dotteke het volgende:
Renske met haar pleegmoeder Jody Pijper
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/jody.pijper?fref=tsLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Renske gaat niks toevoegen Danique, meer van hetzelfde.Wassen, poetsen en zich onder laten sneeuwen door de andere bitches.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja na het zien van het dat filmpje heb ik ook zoiets van, ben bang dat ze flink gaat doordrammen, of gaat ze zonder weinig te zeggen sjago wezen omdat ze vlees eten, eitje bij het ontbijtje,, glaasje melk....
Als ze echt zo zou zijn, zou bij mij andersom werken, dan ga ik het juist extra veel eten![]()
Maar heb ik maar kort wat dingetjes gezien hé![]()
Die Armanda stond me al tegen vanaf het moment dat ik haar intro filmpje zagquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja na het zien van het dat filmpje heb ik ook zoiets van, ben bang dat ze flink gaat doordrammen, of gaat ze zonder weinig te zeggen sjago wezen omdat ze vlees eten, eitje bij het ontbijtje,, glaasje melk....
OT Bas, Cees zaten met Armanda te praten tot Rowena er bij kwam zitten, die neemt het gesprek overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het ons kent ons verhaaltje lijkt het weer.....![]()
![]()
Denk het ook, misschien dat iemand eens een lijstje moet gaan maken van codewoordjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en er zijn heul veul codewoordjes
mee eensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zeg genoeg geweest stekker eruitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat t verder goedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zeg genoeg geweest stekker eruitmaar je hebt gelijk
![]()
Het gaat vast weer drama worden....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Renske gaat niks toevoegen Danique, meer van hetzelfde.Wassen, poetsen en zich onder laten sneeuwen door de andere bitches.denk ook dat zij behoorlijk zachtaardig is ja
Elke week, elke dag, 3x per dag en tussendoor ook nog op je gelet worden wat je eet en daar comment op krijgen want die fucking diertjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze hebben nog 3 dagen om dat zure kreng eruit te schoppen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zeg genoeg geweest stekker eruitmaar ik blijf het nog wel een tijd volgen
had de filmpjes niet eens gekeken, doe ik al een aardig tijdje niet meer, ook niet stemmen omdat ik wat ze steeds uitzoeken , meer zoiets heb van nahhhhhhhhquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Armanda stond me al tegen vanaf het moment dat ik haar intro filmpje zag
OT Bas, Cees zaten met Armanda te praten tot Rowena er bij kwam zitten, die neemt het gesprek overLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Echtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]maar ik blijf het nog wel een tijd volgen
![]()
![]()
Jij trekt er jouw stekker echt niet uitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Gaat t verder goedmaar je hebt gelijk
![]()
sorry,maar wie is Jody Pijper?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het ons kent ons verhaaltje lijkt het weer.....![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zeg genoeg geweest stekker eruit
Jody Pijper is een bekende (achtergrond)zangeres in Nederlandquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
aha misschien heeft ze en moeilijk kindheid![]()
Mijn eigen niet neequote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij trekt er jouw stekker echt niet uit![]()
![]()
![]()
ze heeft zelfs choclade mee zonder melk erin verwerktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Elke week, elke dag, 3x per dag en tussendoor ook nog op je gelet worden wat je eet en daar comment op krijgen want die fucking diertjes
Ze hebben nog 3 dagen om dat zure kreng eruit te schoppen
Renske ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf zegt nog maar eens dat hij gaat zingen in Utopia.![]()
ja ze praat heel netjes, ze heeft een goede stem voor inspreken en radioquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik kan die Renske niet meer horen.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
heel vroeger,in de jaren 80 denk ikquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ik heb ze braaf horen knarsen en braaf leugenachtig lekker horen roepen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ze heeft zelfs choclade mee zonder melk erin verwerkt![]()
3 dagen..![]()
![]()
Dan toch liever iemand die daar de boel eens overhoop schopt? En Armanda zal best wel meevallen in het gebruik.Gaby liet haar geloof ook al heel snel los he?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het gaat vast weer drama worden....denk ook dat zij behoorlijk zachtaardig is ja
![]()
Voor vanavond trek ik er de stekker uit,
Zie jullie allemaal graag weer terug binnenkort![]()
![]()
Ciao e buona notte![]()
O ik kijk altijd wel ff, meestal lees ik wat er bij het profiel staatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
had de filmpjes niet eens gekeken, doe ik al een aardig tijdje niet meer, ook niet stemmen omdat ik wat ze steeds uitzoeken , meer zoiets heb van nahhhhhhhh
Stemmen heb ik deze ronde ook niet gedaan vond het alle drie niets
Maar zou ik nu moeten kiezen tussen deze twee zou ik voor ...................geen idee Renske bijna nog niet gezien. Armanda is steeds in beeld als ik de stream aanslinger![]()
![]()
ik bedoel renske om dat het haar pleegmoeder isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Jody Pijper is een bekende (achtergrond)zangeres in Nederland![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ciao e buona notte![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
![]()
Ciao e buona notte![]()
![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoe vaak ze los zal gaan met alles daar.....denk dat ze snel gillend gek gaan wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb ze braaf horen knarsen en braaf leugenachtig lekker horen roepen..![]()
3 dagen..
Dat is een bekende achtergrond zangeres, die is echt goed hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die zit binnen een week aan de frikadel van Mark te knagenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan toch liever iemand die daar de boel eens overhoop schopt? En Armanda zal best wel meevallen in het gebruik.Gaby liet haar geloof ook al heel snel los he?![]()
Kwil gewoon een 2de huub erin hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan toch liever iemand die daar de boel eens overhoop schopt? En Armanda zal best wel meevallen in het gebruik.Gaby liet haar geloof ook al heel snel los he?relluhhh
Welke frikandel..van mora of...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die zit binnen een week aan de frikadel van Mark te knagen![]()
![]()
![]()
Ciao e buona notte![]()
ah wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ciao e buona notte![]()
![]()
Owjeee.....als ze haar nu al zo veel in beeld nemen.....of misschien morgen Renske veel in beeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik kijk altijd wel ff, meestal lees ik wat er bij het profiel staat
Stemmen heb ik deze ronde ook niet gedaan vond het alle drie niets
Maar zou ik nu moeten kiezen tussen deze twee zou ik voor ...................geen idee Renske bijna nog niet gezien. Armanda is steeds in beeld als ik de stream aanslinger![]()
ik heb gegoogeld ik ken haar niet en de muziek ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een bekende achtergrond zangeres, die is echt goed hoorBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Geen idee, voor nu heb ik genoeg gezien, ga boven nog ff tv kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owjeee.....als ze haar nu al zo veel in beeld nemen.....of misschien morgen Renske veel in beeld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb gegoogeld ik ken haar niet en de muziek ook niet![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb gegoogeld ik ken haar niet en de muziek ook niet
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jody_PijperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft echt wel veel gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Hallo Schattepetecossers. Ik was vandaag afwezig. Heb ik nog iets bijzonders gemist. Ik heb de entree van de nieuwen nog net meegekregen.....![]()
![]()
Ze zullen wel moeten voor die Zure, Regie bepaalt, de mogelijkheden voor Zure Vegananisten-Akkademies zijn eindeloosquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe vaak ze los zal gaan met alles daar.....denk dat ze snel gillend gek gaan worden![]()
Maar alles goed verder Lieverd?![]()
![]()
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.quote:![]()
Zij is ook meer iemand van, goede stem maar eigenlijk meer altijd op de achtergrond , nooit zelf goed doorgebroken, wel pogingen gedaan, ook songfestival poging tot doorgaan..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb gegoogeld ik ken haar niet en de muziek ook nietLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Jammer dat de febo zo'n grote vinger in de pap heeft....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten voor die Zure, Regie bepaalt, de mogelijkheden voor Zure Vananisten-Akkademies zijn eindeloos![]()
Maar alles goed verder Lieverd?
Utopia is net als Jody Pijper, het zit er wel in maar het komt er niet goed uit....![]()
Jaja altijd goed, weet je toch
zou het dan toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.![]()
Ze is een achtergrond zangeres, bekend geworden door Hans Vermeulen's Rainbow train, en die zijn weer bekend geworden door Anita Meijers Why tell me why.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze is een achtergrond zangeres, bekend geworden door Hans Vermeulen's Rainbow train, en die zijn weer bekend geworden door Anita Meijers Why tell me why.![]()
op YouTube staan nog filmpjes waarvan ook met hoogblond haar, lijkt het stef welquote:Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ja ik zat net te kijken, ook al dat ontplofte haar weerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
op YouTube staan nog filmpjes waarvan ook met hoogblond haar, lijkt het stef wel
Ja leuk was datquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.
TEAM TAFEL![]()
wiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:16 schreef lonneberga het volgende:
Zijn de nieuwen al op audiëntie geweest bij de Queen of Sheba?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Renske:Morgen even met Mark praten voor sigaretten
Rolf:Ja moet je doen.Mark is ook gewoon een mooi man![]()
Nicole waarschijnlijk, en zoals voorspelt, Nicole gaat niet voor Armanda, want die is net iets te slim, dus concurrentie.quote:![]()
Waaif heeft de hele middag en avond op bed gelegen, gefrustreerd dat ivan haar ontwijkt (volgens haar)TEAM TAFEL![]()
De mannetjes ook niet want ze heeft een vriend zei ze al veilig snelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nicole waarschijnlijk, en zoals voorspelt, Nicole gaat niet voor Armanda, want die is net iets te slim, dus concurrentie.![]()
![]()
Streams weer aangeslingerd. Naomi gelukkig weg, maar nu het Waif. Van de regen in de drup. Al zijn spanningen tussen Waif en Ivan altijd positief.![]()
inderdaad, Nicole,en nu mag ik hopen dat Ivan voor Armanda (wil steeds Armada tikken)gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nicole waarschijnlijk, en zoals voorspelt, Nicole gaat niet voor Armanda, want die is net iets te slim, dus concurrentie.![]()
niks meer van gehoordquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe gaat het met de hond van het Waaif?
TEAM TAFEL![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik hoor Nicole zeggen:Dat is het dan?Daar moet ik het verder mee doen
Ivan:Ja![]()
![]()
Veels te lang geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dat wordt een keer tijd.Een vette ruzie tussen Waaif en Ivan![]()
![]()
![]()
Het is wel een rustige ruzie. En ik begrijp niet wat het "dingetje" is. Misschien dat Floor zich even in de COS kan melden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dat wordt een keer tijd.Een vette ruzie tussen Waaif en Ivan![]()
''ik snap niet waar die behoefte vandaan komt, kom je dan iets te kort?''
waar gaat dit over??![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Een ding maar: Armanda.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:26 schreef rowan634 het volgende:
er is iets voorgevallen, wat weet ik nog niet![]()
Seks ?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:27 schreef rowan634 het volgende:
''ik snap niet waar die behoefte vandaan komt, kom je dan iets te kort?''
waar gaat dit over??![]()
![]()
![]()
Denk ook niet dat het hardop wordt gezegd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:26 schreef rowan634 het volgende:
er is iets voorgevallen, wat weet ik nog niet![]()
Ze willen niet dat het de uitzending haalt.![]()
gala?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:27 schreef rowan634 het volgende:
waaif ziet het niet als iets negatiefs, wat?![]()
en Renske is net roeliequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:23 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De mannetjes ook niet want ze heeft een vriend zei ze al veilig snelLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hij zei wel iets van waar komt dat vandaan,kom je iets tekort?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:27 schreef rowan634 het volgende:
zou dit gaan over waaif die seks wil en ivan die de boot afhoudt?![]()
klopt, gabs zei vanmiddag ook al dat nicole moest ophouden anders werd het een dingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef Enah het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het hardop wordt gezegd.![]()
Ze willen niet dat het de uitzending haalt.TEAM TAFEL![]()
Ivan heeft geen zin om er een "dingetje" van te maken.
Wellek dingetje??? Zeg het!!!!!!! De stront loopt dun langs mijn broekspijpen naar beneden, want ik wil NU weten wat het dingetje is.![]()
en zij zei: ''ik zie het niet als iets negatiefs''quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij zei wel iets van waar komt dat vandaan,kom je iets tekort?TEAM TAFEL![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wellek dingetje??? Zeg het!!!!!!! De stront loopt dun langs mijn broekspijpen naar beneden, want ik wil NU weten wat het dingetje is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
![]()
Wow het Waif stuurt hem wel heel resoluut weg (kwam Rolf langs? Stond half in beeld). Als blikken kunnen doden..![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wou gisteren wel in het Cordwood slapen, maar dat is dus niet gebeurd...![]()
![]()
Dat zou het best kunnen zijn ja. Of misschien iets met de families, wat ook niet zo lekker loopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wou gisteren wel in het Cordwood slapen, maar dat is dus niet gebeurd...![]()
alsof ze schuldig voelt. zo zie je haar bijna nooitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind het Waif vrij nederig naar Ivan toe, het hele gesprek al.
TEAM TAFEL![]()
Bedoel je nu Ivan of het Waif?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kijk dat nu toch zitten,zure bom![]()
Het leven is een zure bom!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kijk dat nu toch zitten,zure bom![]()
*Team Anti-Waaif*![]()
Ivan is haar gewoon zat, hij heeft het licht gezien door Armanda. Waaif is klaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
en zij zei: ''ik zie het niet als iets negatiefs''![]()
Briefjesgate ook nogquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
eindelijk weer eens een gate, de laatste was de dolfijntjesgate van mei![]()
Verdomd je hebt gelijk, als ze ook nog cupcakes gaat bakken zou ze ook nog voor Molenwieke door kunnenquote:![]()
![]()
Dit speelt al vanaf gisteren....Tijdens Nicole's muziekavond heeft Ivan geen enkele interesse getoond...![]()
![]()
Hij zegt net iets over zal ik jou nu liedjes laten horen waar ik herinneringen aan heb. Hij zat al zo ongeïnteresseerd bij dat liedjesgedoetje van Nicole en heeft al eerder aangegeven niets te willen weten van haar verleden met ex-vriendjes e.d. Wellicht was hij daar niet blij mee.
Geen flauw idee wat het kan zijn verder. Door er zo geheimzinnig over te doen maken ze 't juist een ding.![]()
haar natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bedoel je nu Ivan of het Waif?![]()
das snelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ivan is haar gewoon zat, hij heeft het licht gezien door Armanda. Waaif is klaar.![]()
nee daarvoor is al iets gebeurd. hij zei: ''kun je het begrijpen dat ik daarna dan niet enthousiast ben als je liedjes laat luisteren?''quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
Hij zegt net iets over zal ik jou nu liedjes laten horen waar ik herinneringen aan heb. Hij zat al zo ongeïnteresseerd bij dat liedjesgedoetje van Nicole en heeft al eerder aangegeven niets te willen weten van haar verleden met ex-vriendjes e.d. Wellicht was hij daar niet blij mee.
Geen flauw idee wat het kan zijn verder. Door er zo geheimzinnig over te doen maken ze 't juist een ding.TEAM TAFEL![]()
oei oei oei deze cap is veelzeggendquote:
das wel erg snelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ivan is haar gewoon zat, hij heeft het licht gezien door Armanda. Waaif is klaar.en Armanda is bezet. nu nog
![]()
TEAM TAFEL![]()
Denk dat het iets te maken heeft met de muziekavond van gisteren. Steeds hebben over haar vrienden ect. Leuk trouwens om met Ivan een gesprek aan te gaan. Je moet steeds minuten wachten tot dat je antwoord krijgt.![]()
Ja da's ook weer waar. M'n hele theorie naar de kloten. Dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee daarvoor is al iets gebeurd. hij zei: ''kun je het begrijpen dat ik dan niet enthousiast ben als je leidjes laat luisteren?''![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waar. M'n hele theorie naar de kloten. Dank je
TEAM TAFEL![]()
Ik heb het idee dat ze toen elkaar wederzijds negeerden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef maryo55 het volgende:
Denk dat het iets te maken heeft met de muziekavond van gisteren. Steeds hebben over haar vrienden ect. Leuk trouwens om met Ivan een gesprek aan te gaan. Je moet steeds minuten wachten tot dat je antwoord krijgt.![]()
Dat moet het zijn.Nicole natuurlijk liedjes met herinneringen van die pipo van haar ex gedraaidquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
Geen flauw idee wat het kan zijn verder. Door er zo geheimzinnig over te doen maken ze 't juist een ding.![]()
Volgens mij heeft het te maken met haar muziek keuze van gisteren. Ze had een aantal nummers gekozen die te maken hadden met herinneringen aan Manoah.
Daarna deed hij heel afstandelijk tegen haar.
Spuit 11![]()
![]()
ja.....maar daar gaat vast Armanda dan een stokje voor steken....no eggs and buter and milk en al dat soort ongeinquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Verdomd je hebt gelijk, als ze ook nog cupcakes gaat bakken zou ze ook nog voor Molenwieke door kunnen
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat moet het zijn.Nicole natuurlijk liedjes met herinneringen van die pipo van haar ex gedraaider is daarvoor iets gebeurd, zo zeiden ze het net in ieder gevalquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:34 schreef Enah het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met haar muziek keuze van gisteren. Ze had een aantal nummers gekozen die te maken hadden met herinneringen aan Manoah.
Daarna deed hij heel afstandelijk tegen haar.TEAM TAFEL![]()
Sjahh, die is triest zeg..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
oei oei oei deze cap is veelzeggend![]()
![]()
Maahaaaarrrr, misschien zegt 'ie dat juist omdat ze zou moeten weten dat hij dat niet leuk gaat vinden. Het kan nog steeds hoor, mijn theorie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee daarvoor is al iets gebeurd. hij zei: ''kun je het begrijpen dat ik dan niet enthousiast ben als je liedjes laat luisteren?''![]()
Misschien is Ivan gepikeerd dat Nicole liedjes samen met Rob heeft opgenomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze toen elkaar wederzijds negeerden.![]()
Nicoline ging ook zo goed met Ivan, was ook leuk om te zien altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.![]()
Nicoline kon met iedereen wel goed, die normaal tegen haar terug deed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nicoline ging ook zo goed met Ivan, was ook leuk om te zien altijd![]()
Het is al eens uit geweest tussen Ivan en het Waaif. Als het nu weer uit gaat, is het over een week weer aan. Dit is een echte knipperlichtrelatie.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maahaaaarrrr, misschien zegt 'ie dat juist omdat ze zou moeten weten dat hij dat niet leuk gaat vinden. Het kan nog steeds hoor, mijn theorie.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef rowan634 het volgende:
WANNEER WORDEN WIJ UIT ONS LIJDEN VERLOST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wedje op wie doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan gaat zich straks weer op de verkeerde botvieren.![]()
Ik zou zeggen veel choco eten...zit een happy stofje in zeggen ze toch.quote:
fixedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het is al eens uit geweest tussen Ivan en het Waaif. Als het nu weer uit gaat, is het over een week weer aan. Dit is een echte back-up relatie
apart, denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En de vraag is dan samen of apart.TEAM TAFEL![]()
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:38 schreef AnneLo het volgende:
Ik was al lang weggelopen als ik Nicole was, hij doet z'n mond toch niet open...
GA![]()
Ja want knippen vind ze zonde, slecht voor het milieu etcquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef mario390 het volgende:
heeft ze echt zo lange haren?
[ afbeelding ]
*Team Anti-Waaif*![]()
Coke ook, zit geen melk in, zit geen beest in, puur clean uit het lab.. en je word er erg lollig van! Ook uitstekend geschikt voor Vegan'squote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zou zeggen veel choco eten...zit een happy stofje in zeggen ze toch.![]()
![]()
![]()
Nee dat zijn de extensions van Gina. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef mario390 het volgende:
heeft ze echt zo lange haren?
[ afbeelding ]![]()
mevrouw grootmuil is het gewoonquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.
ik hoop wel dat als het uitgaat, jullie niet wéér in de slachtofferact van Waaif gaan trappen en dat ze dan weer opeens bovenaan staat ofzo![]()
TEAM TAFEL![]()
Kan, ik juist niet...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Anne, ik ben het zo vaak met je eens , maar Nicole, nee,Ik heb zo'n schijthekel aan haar.![]()
![]()
hopelijk gaat waaif nog even ventileren met Gabs. Waar is Stookneus als je der nodig hebt?
TEAM TAFEL![]()
snap ik niet extension voor slapen gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee dat zijn de extensions van Gina. Gewoon omdat het kan.![]()
![]()
![]()
niks, beetje uitdagen, wat ze al maanden doenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat gebeurde er met Bas bij de douche?TEAM TAFEL![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:42 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Coke ook, zit geen melk in, zit geen beest in, puur clean uit het lab.. en je word er erg lollig van! Uitstekend geschikt voor Vegan's![]()
je maakt het meteen heel spannend hahah
één trippende zooi.
Kan trouwens ook leuke beelden geven, een Christiane F utopia...ik eis dan wel optreden van David Bowie
nouhou dacht het niet,nooit gedaan trouwensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
ik hoop wel dat als het uitgaat, jullie niet wéér in de slachtofferact van Waaif gaan trappen en dat ze dan weer opeens bovenaan staat ofzo![]()
![]()
Apartquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En de vraag is dan samen of apart.
*Team Anti-Waaif*![]()
Het was een grap. Het is gewoon haar echte eigenste haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik niet extension voor slapen gaan![]()
![]()
Nee, ik beloof het. Maar ik begrijp hier niet veel van.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
![]()
![]()
is toch haar eigen haar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik niet extension voor slapen gaan![]()
![]()
ivan: ''wat sta je stom te lachen joh''
bas: ''je moest eens weten waarom ik zo lach''
omggggTEAM TAFEL![]()
niemandquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, ik beloof het. Maar ik begrijp hier niet veel van.
TEAM TAFEL![]()
Ivan liep tegen de douchedeur aan waar Bas achterstondquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat gebeurde er met Bas bij de douche?![]()
LauB? Die is al langere tijd geleden vertrokkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
hopelijk gaat waaif nog even ventileren met Gabs. Waar is Stookneus als je der nodig hebt?![]()
Jeetje wat heeft Bas een buikje![]()
GA![]()
![]()
idd dacht hetzelfdequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef zodeju het volgende:
Bas weet ook wel zijn moment te kiezen om Ivan uit zijn tent te lokken........wat een timing.![]()
ze lachen erom maar dat wordt wat zaterdagquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef zodeju het volgende:
Bas weet ook wel zijn moment te kiezen om Ivan uit zijn tent te lokken........wat een timing.
TEAM TAFEL![]()
preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dann heeft ze vroeger te samen gebonden gehebt![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dann heeft ze vroeger te samen gebonden gehebt![]()
je Nederlands is beter geweestLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
is dat deze zaterdag al?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze lachen erom maar dat wordt wat zaterdag
Zie ik straks Fitz niet meer![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
is dat deze zaterdag al?
Zie ik straks Fitz niet meer
TEAM TAFEL![]()
Ivan vraagt wat Ben van de twee nieuwe vindt.
Armanda heeft zijn voorkeur.
"Daar ga ik gewoon op stemmen"![]()
Neuh zo laag zal ze niet gaan.. die Armanda heeft zelfs dat rare arrogante upperclass kraakje wat Sloomie ook heeft aangemeten.. heel irritantquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]je maakt het meteen heel spannend hahah
één trippende zooi.
Kan trouwens ook leuke beelden geven, een Christiane F utopia...ik eis dan wel optreden van David Bowie
Dergelijk ziekte is al een tijdje bekend
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kan niet lang meer duren of Waaif gaat ventileren bij Stif of Gabs![]()
Ze doen er alles aan om het buiten beeld te houden.![]()
![]()
Moet iemand ff voor je een avatar maken met hemquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
is dat deze zaterdag al?
Zie ik straks Fitz niet meer![]()
Maar is wel een leukerd jaLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:49 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Neuh zo laag zal ze niet gaan.. die Armanda heeft zelfs dat rare arrogante upperclass kraakje wat Sloomie ook heeft aangemeten.. heel irritant
Dergelijk ziekte is al een tijdje bekendleuk filmpje
Er zit ook een beetje DiDo in haar!Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Nadat Wim dat zei tegen Ivan kwam er een SLquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft Wim de lijkkist al klaar of zit hij nog steeds krap in zijn tijd?![]()
![]()
echt wel (val altijd op oudere mannenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Moet iemand ff voor je een avatar maken met hem![]()
Maar is wel een leukerd ja)
![]()
Ivan vond het toch maar geen goed idee. Misschien moest hij er zelf wel in. Misschien is Bas wel kickbokskampion geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft Wim de lijkkist al klaar of zit hij nog steeds krap in zijn tijd?![]()
![]()
vandaag was een privé bericht gekomen van Ivan fans pagina :
" Heeft er hier iemand gezien dat de fam van Ivan Mauloed gisteren aan het hek was bij utopia , zie een filmpje da van instagram afkomt maar weet niet hoe ik het moet pakken "
Dus zal iemand van Ivan familie bij de hek gisteren "
Weet jullie iets over?![]()
Typisch weer dat Stif, rob en Wim voorkeur voor Renske hebben. Verbaasd me van Rob, ze lijkt op Dido, zijn familielid. Qua praten helemaal. Maar Rob wil dat niemand em in de weg zit als ie zijn lap vlees in zijn bakkes douwt![]()
ja maar mannen hebben ook vaak, hoe ouder, hoe meer charismaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
echt wel (val altijd op oudere mannen)
nee das niet waar, zal wel weer een verzinsel van iemand zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Paule33 het volgende:
" Heeft er hier iemand gezien dat de fam van Ivan Mauloed gisteren aan het hek was bij utopia , zie een filmpje da van instagram afkomt maar weet niet hoe ik het moet pakken "
Weet jullie iets over?TEAM TAFEL![]()
Echt heeft hij dat gezegd?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Enah het volgende:
[..]
Ivan vond het toch maar geen goed idee. Misschien moest hij er zelf wel in. Misschien is Bas wel kickbokskampion geweest.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja maar mannen hebben ook vaak, hoe ouder, hoe meer charisma![]()
![]()
Heb het filmpje gezien bij zusje van Ivan. In de cos niets erover gelezen. Ik denk achter een SL.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Paule33 het volgende:
Weet jullie iets over?![]()
heb er niets over gelezenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Paule33 het volgende:
Weet jullie iets over?
Jawel is een filmpje van.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee das niet waar, zal wel weer een verzinsel van iemand zijn
Ik zal het even zoeken.![]()
oh, ok..bedankt,ik wil het zoeken maar ik weet niet waar zal dit zijn,merci bien!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee das niet waar, zal wel weer een verzinsel van iemand zijn![]()
ohh echt waar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef Enah het volgende:
[..]
Jawel is een filmpje van.
Ik zal het even zoeken.![]()
TEAM TAFEL![]()
nee enah zegt dat het wel waar is, ze gaat het filmpje zoeken!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef Paule33 het volgende:
[..]
oh, ok..bedankt,ik wil het zoeken maar ik weet niet waar zal dit zijn,merci bien!TEAM TAFEL![]()
staat misschien wel op de fb groep? daar ben ik van verbannenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef Enah het volgende:
[..]
Jawel is een filmpje van.
Ik zal het even zoeken.
TEAM TAFEL![]()
@(#($/*$)@)#*#&$#(#($)/quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee enah zegt dat het wel waar is, ze gaat het filmpje zoeken!
Verwijderd![]()
![]()
Stond hier https://instagram.com/p/8igN44v4zm/
Instagram van jongste zusje. Je zag Ivan en Mark boven hek uitkijken. Er werd in het koerdisch gesproken. Aan het gejuig te horen, heel veel mensen. Er stond iets bij van "gisteren aan het hek gestaan bij Utopia om Ivan te suporten voor zijn kickboksgala"![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
staat misschien wel op de fb groep? daar ben ik van verbannen![]()
![]()
rob gaat niet voor de moeilijke weg, dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef mijntjexx het volgende:
Typisch weer dat Stif, rob en Wim voorkeur voor Renske hebben. Verbaasd me van Rob, ze lijkt op Dido, zijn familielid. Qua praten helemaal. Maar Rob wil dat niemand em in de weg zit als ie zijn lap vlees in zijn bakkes douwt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
in de uitzending over rob en stiff en over hun zoen maanden geledenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:03 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
rob gaat niet voor de moeilijke weg, dat is wel duidelijk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: