ik ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb gegoogeld ik ken haar niet en de muziek ook niet
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Die heeft echt wel veel gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten voor die Zure, Regie bepaalt, de mogelijkheden voor Zure Vegananisten-Akkademies zijn eindeloosquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe vaak ze los zal gaan met alles daar.....denk dat ze snel gillend gek gaan worden
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.quote:
Zij is ook meer iemand van, goede stem maar eigenlijk meer altijd op de achtergrond , nooit zelf goed doorgebroken, wel pogingen gedaan, ook songfestival poging tot doorgaan..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Jammer dat de febo zo'n grote vinger in de pap heeft....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten voor die Zure, Regie bepaalt, de mogelijkheden voor Zure Vananisten-Akkademies zijn eindeloos![]()
Maar alles goed verder Lieverd?
zou het dan toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.
Ze is een achtergrond zangeres, bekend geworden door Hans Vermeulen's Rainbow train, en die zijn weer bekend geworden door Anita Meijers Why tell me why.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze is een achtergrond zangeres, bekend geworden door Hans Vermeulen's Rainbow train, en die zijn weer bekend geworden door Anita Meijers Why tell me why.
op YouTube staan nog filmpjes waarvan ook met hoogblond haar, lijkt het stef welquote:
Ja ik zat net te kijken, ook al dat ontplofte haar weerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
op YouTube staan nog filmpjes waarvan ook met hoogblond haar, lijkt het stef wel
Ja leuk was datquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.
wiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:16 schreef lonneberga het volgende:
Zijn de nieuwen al op audiëntie geweest bij de Queen of Sheba?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |