quote:
top video hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]mooi filmpje! op het einde is het net of stuk zelf de poort dicht trapt
![]()
En Rolf is een beetje bang voor de koeien lijkt, en Ivan meteen weer bulderen
Hopelijk niet te lief (en/of naïef), dan gaat ze het bar slecht krijgen als ze blijftquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind al dat veganistische geitenwollensokkengedoe (3x woordwaarde) doorgaans ook erg vermoeiend, maar dat wordt in dit geval wel gecompenseerd door haar leuke verschijning. En volgens mij is het wel een lieverd
Viel mij ook op bij het zien van dat filmpje. Ik ga het nog jammer vinden dat ze er niet bij was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:34 schreef mario390 het volgende:
ik denk misschien is Naomi vrolijk dat Veronique niet binnen is om dat haar Reactie ""Wat will ze hier"
Arme Rolf....hij kan eigenlijk ook maar weinig goed doen lijktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die Rolf is echt eens scheiterd .....
quote:
Normale mensen zijn na bijna twee jaar wel afgeschrikt. Ze krijgen bijna uitsluitend nog mensen die vooral met hun kop op tv willen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kleine vijver waar ze uit vissen he
Goh, dat wisten we nog niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:37 schreef beequeen het volgende:
Stef: Sommigen mogen dit wel en dat weer niet.
Armanda: Privileges?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]zit hier breeduit te lachen.....
moet een leuk muziekje onderkomen....zo'n peppi en kokkie muziekje of zo hahaha
Ik vind haar net een Roelie, moest zonet ook goed kijken, dacht\ huh is ze er weer?quote:
Alsjeblieft... Als er een god bestaat...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze haar gay vriendje verwachtte...
Brian is getrouwd, 2 kids inmiddelsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Lady-night het volgende:
Is er ooit nog wat vernomen van Brian....best benieuwd naar.
Ze is inderdaad erg leukquote:
Waaif gaat voor Renske, ze ziet Armanda als een gevaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:46 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
waaif dit kan niet, ivan heeft al dagen geen zin in je en nu wel leuk doen met armanda
dat video komt zeker op de Utopiasite met muziekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]zit hier breeduit te lachen.....
moet een leuk muziekje onderkomen....zo'n peppi en kokkie muziekje of zo hahaha
Roelie,daar lijkt ze op.Ik ga even zoeken...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind haar net een Roelie, moest zonet ook goed kijken, dacht\ huh is ze er weer?
en ben gaat ze misschien n.....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Roelie,daar lijkt ze op.Ik ga even zoeken...
ben benieuwd wat ze dan gebruiken ervoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat video komt zeker op de Utopiasite met muziek
Zou ook een leuke kandidate zijn geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef Urb het volgende:
Ik dacht dat ze geen Nicoline 2.0 meer zouden kunnen vinden met dat stel retards wat er nu zit.
Armanda lijkt redelijk in de buurt te komen. Nicoline heeft het toch ook nog lang uitgehouden daar dus wie weet.
Marianne Thieme had nog leuker geweest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Roelie,daar lijkt ze op.Ik ga even zoeken...
Vind ik ook wel raar ja. Er moet haast wel iets zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef rowan634 het volgende:
ivan: ''of ze houden me gek of het zijn alleen maar praatjes, misschien is hij wel kickbokskampioen, hij maakt zich helemaal geen zorgen. Ik zou dat wel doen als ik tegen iemand moest die 20 kilo zwaarder was als ik''
ja heb weken niet gekeken maar dit lijkt een verademing...leuke vrouwquote:
Volgens mij zit-ie nu bij ISISquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Lady-night het volgende:
Is er ooit nog wat vernomen van Brian....best benieuwd naar.
Ook vreemd dat er bewoners zijn die weten dat Bas gaat winnen.....raar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vind ik ook wel raar ja. Er moet haast wel iets zijn.
Ik vond Roelie leuker dan Renske. Die had voor mij wel mogen blijvenquote:
de nieuwe Amanda of de Amanda van Brain??????quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef rowan634 het volgende:
ivan kent de vriend van Armanda? ''Hij was wel een hele lieve jongen, dat kan ik me wel herinneren''
Schoft.....wat een naar mannetje is het tochquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had veel verzoeken voor dit filmpje, Suus Klaver belt met Mark ....![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Denk ik ook. En ze is veel te beschaafd, dat lusten die tokkies daar ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees toch, dat Armanda het niet gaat worden, teveel meiden zijn tegen denk ik ....
ARmanda van utopiaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
de nieuwe Amanda of de Amanda van Brain??????
Misschien dat Boer John het hek even plat komt rijden met zijn SUVquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Schoft.....wat een naar mannetje is het tochheeft dus niet eens aan haar laten weten dat hij er vanaf ziet.
Mag hopen dat ze even daar langs komen met de rekening
Eerlijk antwoord.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef rowan634 het volgende:
Ivan vertelt dat hij eigenlijk binnenkwam om jongeren te helpen die in zijn situatie hebben gezeten, maar hij kwam er in utopia achter dat hij er zelf nog lang niet was en aan zichzelf moest werken.
Iets met kinderen lijkt daar sowieso niet te kunnen door alle wetten en regels, zelfs aardbeien plukken mochten de kindjes op de markt met Nicoline niet want word gezien als werk omdat tvquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef rowan634 het volgende:
Ivan vertelt dat hij eigenlijk binnenkwam om jongeren te helpen die in zijn situatie hebben gezeten, maar hij kwam er in utopia achter dat hij er zelf nog lang niet was en aan zichzelf moest werken.
ja en ik denk sowieso dat die jongeren er niet op zitten te wachten om hun problemen te moeten vertellen op tvquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Iets met kinderen lijkt daar sowieso niet te kunnen door alle wetten en regels, zelfs aardbeien plukken mochten de kindjes op de markt met Nicoline niet want word gezien als werk
Mag het hopen dat hij er vanavond nog staat met een rekening van meer dan 400 euro, voorrijkosten erbijquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat Boer John het hek even plat komt rijden met zijn SUV
Gosh, had het nog niet door dat het ARmanda was terwijl ik vanaf binnenkomst af en toe mee zit te lurken.quote:
Zoals ik lees moet zij het echt wel wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef Scherzo het volgende:
Armanda verteld Ivan even hoe de onrust in Syrië ontstaan is... Ivan luistert met verbazing /verwondering naar haar exposé... Ze heeft een studie daarover bij zich, die Ivan graag lezen wil...
Zal voor Ivan wel 'n verademing zijn, eindeljik eens 'n normaal gesprek zonder dat hij 'n grotequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef rowan634 het volgende:
Ivan en Armanda hebben al meteen een wat intelligenter, dieper gesprek
Ze komen allemaal binnen met de wildste plannen waar geen lor van terechtkomt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef rowan634 het volgende:
En Gina heeft net gisteravond al het geld er doorheen gejast met shoppen onlinequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Mag het hopen dat hij er vanavond nog staat met een rekening van meer dan 400 euro, voorrijkosten erbijping ping betalen Gina en mark...zal eens tijd worden dat alles ze niet zomaar aan komt waaien
En het is ook gelijk mooie tv!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Mag het hopen dat hij er vanavond nog staat met een rekening van meer dan 400 euro, voorrijkosten erbijping ping betalen Gina en mark...zal eens tijd worden dat alles ze niet zomaar aan komt waaien
De koeien.En het zingen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze komen allemaal binnen met de wildste plannen waar geen lor van terechtkomt.
Isa was één van de weinigen meteen ambitieus idee dat ook effectief is gerealiseerd (de markt).
zal ook niet, hoe is het toch mogelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Gina heeft net gisteravond al het geld er doorheen gejast met shoppen online![]()
Drom en daar gaan we voorquote:
Zal wel op de lange baan geschoven worden omdat Gina op de schopstoel zit gok ik zoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, maar de koeien waren er sowieso al en het zingen was meer een project voor haarzelf.quote:
en gina heeft al haargeld opgemaakt aan sieraden en kleding volgens mijquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij zit-ie nu bij ISIS
[ afbeelding ]
als hij zo aandachtsverlegen is waarom komt hij dan helemaal niet meer zo veelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Boer John, de aandachtsboer, zou zich daar wel voor lenen denk ik zomaar ....
Als die daar even lekker zijn scheur komt opentrekken.. Daar hebben ze niet van terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Boer John, de aandachtsboer, zou zich daar wel voor lenen denk ik zomaar ....
Zat even niet op te letten.Maar wilde aangeven wie daar het beste mee was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar de koeien waren er sowieso al en het zingen was meer een project voor haarzelf.
Maar de markt is het enige waar ze in twee jaar tijd echt geld mee hebben verdiend. En dat was Isa's idee.
Het is te hopen van niet...laat ze het maar voelen....nu de febo ook dat denkpatroon volgenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal wel op de lange baan geschoven worden omdat Gina op de schopstoel zit gok ik zo
Iesje was in alles de beste.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zat even niet op te letten.Maar wilde aangeven wie daar het beste mee was.
Hij trapte naar een kip. Wat een eikel is het toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:08 schreef Scherzo het volgende:
Stiff en Renske doen de koeien...
Komt onze schreeuwer aanrennen roepende Zo, ik kom effe Renske helpen!!
Wat een Drolf...
Hij zou toch lekker zichzelf blijven?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:08 schreef Scherzo het volgende:
Stiff en Renske doen de koeien...
Komt onze schreeuwer aanrennen roepende Zo, ik kom effe Renske helpen!!
Wat een Drolf...
Ja dat riep ze al dagen ervoor, geen biggen anders moet mark ze verzorgen als ik eruit moet gaan, dan wil ik een sieraad, maak mijn weekgeld mooi op, had alleen niet verwacht dat madam dat ook meteen deedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en gina heeft al haargeld opgemaakt aan sieraden en kleding volgens mij
Ja en kippen van hun stok duwen, etterbakkiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij trapte naar een kip. Wat een eikel is het toch.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij trapte naar een kip. Wat een eikel is het toch.
Sssst,mooi laten liggen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
ligt waaif nu al de hele middag/avond in bed?
Yep, die krijgt geen aandacht meer, en als ze iets leuks vertelt wordt het niet gezien ....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yep, die krijgt geen aandacht meer, en als ze iets leuks vertelt wordt het niet gezien ....
Goh... is ze al opgestaan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gnoom was haar zender weer eens vergeten, als haar oren niet vastzaten ... oh wacht
Juist.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef Scherzo het volgende:
Isa was en is, ondanks haar nukken en grillen nog steeds dé Utopiaan van de serie...
Daar kun je haast elke dag wel een cap van maken dat ze op bed ligt en dan niet in de ochtend of nachtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
Had je deze uitschieter gezien van haar gisteravond ?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
Ik hou van haar bikkelharde humor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had je deze uitschieter gezien van haar gisteravond ?
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |