SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Nee, brandnetels en distels.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:09 schreef mario390 het volgende:
hadden ze op de akker salad ,ardbeien ofzo?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik wist niet dat ie er uit ging, woont ie de buurt dan, dat ie thuis om 7 uur kan eten?quote:![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Benji wil ook een t-shirtlijntje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn blik doet me soms denken aan die van Brian. Vooral als hij achter de laptop zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Benji wil ook een t-shirtlijntje.![]()
![]()
iemand een link van row row show?
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Rowena leeft in het hier en nu.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Rowena moest met Koninginnendag 2 x optreden in Zaandam.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Rowena heeft ook opgetreden bij de motorclub No Surrender.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
The good old days.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En ik pakte de microfoon en toen sei ik No en sei surrender en die hele saal ging plat.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Klopt, ik was daarbij. Ze viel wel wat tegen dus hebben we haar maar in een stalen kooi laten dansen tot 6 uur in de morgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena heeft ook opgetreden bij de motorclub No Surrender.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Leuk, de oprichter is een oud Satudarah member.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena heeft ook opgetreden bij de motorclub No Surrender.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena heeft ook opgetreden bij de motorclub No Surrender.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Gina nog steeds druk met het regelen van extentions.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik sie de saal niet plat gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heb jij de volle 9 min. uitgekeken?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik sie de saal niet plat gaan.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Niet echt, nee.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Kunnen ze gelijk die achterlijke rotonde van die toekan niet afgraven?
Kunnen ze het gelijk herinrichten en er het ISABELLA SMITPLEIN van maken
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee, alleen de eerste seconden waar sij spitte no en 2 besoekers surrender.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb jij de volle 9 min. uitgekeken?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Blijft prachtig!quote:
Heeft iemand het filmpje van de Para Vlieg nog? Op YT staat hij niet meer
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Amanda zou de geiten niet willen laten dekken.
Omdat er al zouveel geiten zijn.
Dus Bas vraagt of ze de dieren de gang niet wil laten gaan.
Want waarom ze zo blert is, omdat ze gedekt wil worden.
Amanda weet niet een goed antwoord, ze weet het niet![]()
Ik was ook direct klaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste seconden waar sij spitte no en 2 besoekers surrender.![]()
![]()
Slimme Bas... Armanda viel stil..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:26 schreef Ebinas het volgende:
Amanda zou de geiten niet willen laten dekken.
Omdat er al zouveel geiten zijn.
Dus Bas vraagt of ze de dieren de gang niet wil laten gaan.
Want waarom ze zo blert is, omdat ze gedekt wil worden.
Amanda weet niet een goed antwoord, ze weet het nietTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Tsja ze slopen nu de boel omdat die superrgesjelluge rontonde in de weg ligt, anders had het daar gekund.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen ze gelijk die achterlijke rotonde van die toekan niet afgraven?
Kunnen ze het gelijk herinrichten en er het ISABELLA SMITPLEIN van maken![]()
![]()
Ze schuilen al die shit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft iemand het filmpje van de Para Vlieg nog? Op YT staat hij niet meer
M.a.w., veel is verwijderd.
Staat wel op mijn oude harde schijf, moet het nog steeds overzetten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Die is ook grandioos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:wil je dat nooit meer plaatsen, net thuis, denk even meelezen, zit te eten en stik bijna in een hap eten
![]()
![]()
![]()
Dat loopje ook van Bas, schitterend!![]()
![]()
![]()
Even gluren hoe de nieuwe zijn
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Blonde nieuwe had geen ruimte voor gympen dus ze kan niet mee sporten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
dat is wel even iets ander dan Ivan die boos wordt op Ceesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Blijft prachtig!
Heeft iemand het filmpje van de Para Vlieg nog? Op YT staat hij niet meer![]()
![]()
Wat een nette damequote:
SOONY![]()
me 2, zie dat naomie 2.0 niet is geworden, verrassendquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik zet nu mijn streams pas aan, ben benieuwd
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
wel fijn, deze 2 hadden mijn voorkeurquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
me 2, zie dat naomie 2.0 niet is geworden, verrassendTEAM TAFEL![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Blijft prachtig!
Heeft iemand het filmpje van de Para Vlieg nog? Op YT staat hij niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Graag!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze schuilen al die shit.
M.a.w., veel is verwijderd.
Staat wel op mijn oude harde schijf, moet het nog steeds overzetten.
Ook de Bwennie-versie van 'Het Dorp' is nergens meer te vinden
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
er is nog.. hoopquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wel fijn, deze 2 hadden mijn voorkeur
al denk ik dat Armanda het niet wordt..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Naomi leek er ook blij om "Wat moest ZIJ nou hier??!" was haar reactiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
me 2, zie dat naomie 2.0 niet is geworden, verrassend
Wel grappig om te zien hoe fel ze reageren als er iemand die ze ( en dus ook hun mindere kanten) kent hun uto-droom-wereldje instapt, net als met Ruud en Tim toen.![]()
quote:![]()
![]()
Armanda
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat deed hij? (heb een Cees keuken stream)quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wist hetquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Naomi leek er ook blij om "Wat moest ZIJ nou hier??!" was haar reactie
Wel grappig om te zien hoe fel ze reageren als er iemand die ze kent hun uto-droom-wereldje instapt, net las met Ruud en Tim toen.
ja dat had ze niks gevonden
Ik krijg de kriebels van mensen als Amanda.
Begrijp me niet verkeerd....de basis begrijp ik.
En dat de mens (in het algemeen) beter en bewuster met dieren om kan gaan ook.
Maar dat doorslaan naar het extreme, dan krijg ik er moeite mee![]()
Verlang gewoon weer terug naar de kooiquote:![]()
![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Misschien dat Fritsie die nog heeft?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Graag!
Ook de Bwennie-versie van 'Het Dorp' is nergens meer te vinden![]()
Thanks,dit had ik even gemist...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Armanda over de derde kandidaat .....![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker verrassend, maar wel een aangename verrassingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
me 2, zie dat naomie 2.0 niet is geworden, verrassend
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik weet niet of ik die heb. Daar ben ik ook heel lang naar op zoek.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Graag!
Ook de Bwennie-versie van 'Het Dorp' is nergens meer te vinden
Misschien wat Ebinas zegt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
gewoon fake-stoer, popiejopiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat deed hij? (heb een Cees keuken stream)kan dat slecht hebben.
een ding wat patje toch goed zag
TEAM TAFEL![]()
zeker is zo'n groep is ze te extreem, echt een uiterste.. als er nou meer gelijken waren dan was het contrast niet zo groot, maar er zit alleen maar debiel volk in zo ongeveerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:31 schreef Ebinas het volgende:
Maar dat doorslaan naar het extreme, dan krijg ik er moeite mee
Ja toch,en nu maar hopen dat Armanda blijft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker verrassend, maar wel een aangename verrassing
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk misschien is Naomi vrolijk dat Veronique niet binnen is om dat haar Reactie ""Wat will ze hier"![]()
Bas wil meedoen met Armanda
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Denk ook idd niet dat ze daar begrip gaat krijgen. Eerder weerstand.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zeker is zo'n groep is ze te extreem, echt een uiterste.. als er nou meer gelijken waren dan was het contrast niet zo groot, maar er zit alleen maar debiel volk in zo ongeveer![]()
Tiens... Als ik de reactie van die Gnoom zie, ga ik het misschien nog jammer vinden dat die Veronique er niet bij was. Ze reageerde niet bijster enthousiast.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Armanda over de derde kandidaat .....![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Er is dus ook nog een vriendje van haar in de race die ze er wel graag in wil
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze was ook leuk zojuist, hoor die Ivan weer tekeer gaan ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
TEAM TAFEL![]()
Als ze blijft, ja zeker, vooral al vanwege de comsumptiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook idd niet dat ze daar begrip gaat krijgen. Eerder weerstand.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Toppie. Ik kon 'm niet vinden. Zal wel met mijn neus hebben gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat is het toch ook een kleine vijver waar ze uit vissen hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tiens... Als ik de reactie van die Gnoom zie, ga ik het misschien nog jammer vinden dat die Veronique er niet bij was. Ze reageerde niet bijster enthousiast.
Er is dus ook nog een vriendje van haar in de race die ze er wel graag in wil![]()
Stef: Sommigen mogen dit wel en dat weer niet.
Armanda: Privileges?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik vermoed dat ze haar gay vriendje verwachtte...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tiens... Als ik de reactie van die Gnoom zie, ga ik het misschien nog jammer vinden dat die Veronique er niet bij was. Ze reageerde niet bijster enthousiast.
Er is dus ook nog een vriendje van haar in de race die ze er wel graag in wil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen wetten geen regels hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:37 schreef beequeen het volgende:
Armanda: Privileges?![]()
![]()
Wat is het trouwens rustig in de loods. Ligt die Gnoom weer in haar vlooienbunker?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpamooi filmpje! op het einde is het net of stuk zelf de poort dicht trapt
![]()
En Rolf is een beetje bang voor de koeien lijkt, en Ivan meteen weer bulderen
Boodschappen wordt een ding, zeker in tijd van crisis.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Als ze blijft, ja zeker, vooral al vanwege de comsumptie
Ik vraag me dan altijd af wat dergelijke mensen doen, als ze een irritante mug in de slaapkamer hebben?![]()
En Nena en Amandaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Naomi leek er ook blij om "Wat moest ZIJ nou hier??!" was haar reactie
Wel grappig om te zien hoe fel ze reageren als er iemand die ze ( en dus ook hun mindere kanten) kent hun uto-droom-wereldje instapt, net als met Ruud en Tim toen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Niks mis mee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toppie. Ik kon 'm niet vinden. Zal wel met mijn neus hebben gekekenblijft ook schitterend gemaakt deze
Ja, die Rolf is echt een scheiterd .....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef DaniqueV het volgende:
mooi filmpje! op het einde is het net of stuk zelf de poort dicht trapt
![]()
En Rolf is een beetje bang voor de koeien lijkt, en Ivan meteen weer bulderen.![]()
Ik vind al dat veganistische geitenwollensokkengedoe (3x woordwaarde) doorgaans ook erg vermoeiend, maar dat wordt in dit geval wel gecompenseerd door haar leuke verschijning. En volgens mij is het wel een lieverdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:31 schreef Ebinas het volgende:
Maar dat doorslaan naar het extreme, dan krijg ik er moeite mee
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:
top video hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]mooi filmpje! op het einde is het net of stuk zelf de poort dicht trapt
![]()
En Rolf is een beetje bang voor de koeien lijkt, en Ivan meteen weer bulderen![]()
![]()
![]()
Renske wil een ijsbaan...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk niet te lief (en/of naïef), dan gaat ze het bar slecht krijgen als ze blijftquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind al dat veganistische geitenwollensokkengedoe (3x woordwaarde) doorgaans ook erg vermoeiend, maar dat wordt in dit geval wel gecompenseerd door haar leuke verschijning. En volgens mij is het wel een lieverd![]()
Viel mij ook op bij het zien van dat filmpje. Ik ga het nog jammer vinden dat ze er niet bij was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:34 schreef mario390 het volgende:
ik denk misschien is Naomi vrolijk dat Veronique niet binnen is om dat haar Reactie ""Wat will ze hier"
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Arme Rolf....hij kan eigenlijk ook maar weinig goed doen lijktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die Rolf is echt eens scheiterd .....![]()
Moet ook elke keer denken aan die vriendin, alles wordt op de streams wel breed uitgemeten, hij komt er niet echt positief vanafhoop dat ze hem straks nog net zo leuk vind
![]()
Ohhhhh Sasha was zwaar verwaarloosd![]()
Dat wist ik niet.
Als het programma eindigt gaat ze weer terug naar haar vorige (goede) adres.![]()
quote:zit hier breeduit te lachen.....
moet een leuk muziekje onderkomen....zo'n peppi en kokkie muziekje of zo hahaha
Normale mensen zijn na bijna twee jaar wel afgeschrikt. Ze krijgen bijna uitsluitend nog mensen die vooral met hun kop op tv willen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kleine vijver waar ze uit vissen he
Ben benieuwd wanneer die straaljagerpiloot nu eens komt..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Goh, dat wisten we nog niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:37 schreef beequeen het volgende:
Armanda: Privileges?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]zit hier breeduit te lachen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar net een Roelie, moest zonet ook goed kijken, dacht\ huh is ze er weer?quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Alsjeblieft... Als er een god bestaat...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze haar gay vriendje verwachtte...![]()
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Pearlbitch op 07-10-2015 18:53:08 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Brian is getrouwd, 2 kids inmiddelsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Lady-night het volgende:
Is er ooit nog wat vernomen van Brian....best benieuwd naar.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ze is inderdaad erg leukquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ivan begint het nu wel spannend te vinden (kickboksgala), hij vertrouwt het niet helemaal
TEAM TAFEL![]()
Waaif gaat voor Renske, ze ziet Armanda als een gevaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:46 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
waaif dit kan niet, ivan heeft al dagen geen zin in je en nu wel leuk doen met armandaKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
dat video komt zeker op de Utopiasite met muziekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]zit hier breeduit te lachen.....
![]()
![]()
ivan: ''of ze houden me voor de gek of het zijn alleen maar praatjes, misschien is hij wel kickbokskampioen, hij maakt zich helemaal geen zorgen. Ik zou dat wel doen als ik tegen iemand moest die 20 kilo zwaarder was als ik''TEAM TAFEL![]()
Roelie,daar lijkt ze op.Ik ga even zoeken...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind haar net een Roelie, moest zonet ook goed kijken, dacht\ huh is ze er weer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en ben gaat ze misschien n.....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Roelie,daar lijkt ze op.Ik ga even zoeken...![]()
![]()
![]()
ben benieuwd wat ze dan gebruiken ervoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat video komt zeker op de Utopiasite met muziek
Zou ook een leuke kandidate zijn geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef Urb het volgende:
Ik dacht dat ze geen Nicoline 2.0 meer zouden kunnen vinden met dat stel retards wat er nu zit.
Armanda lijkt redelijk in de buurt te komen. Nicoline heeft het toch ook nog lang uitgehouden daar dus wie weet.
Marianne Thieme had nog leuker geweest![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft tijd zat, nu ze door het partijbestuur uit de PvdD is gezet.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Roelie,daar lijkt ze op.Ik ga even zoeken...
Vind ik ook wel raar ja. Er moet haast wel iets zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef rowan634 het volgende:
ivan: ''of ze houden me gek of het zijn alleen maar praatjes, misschien is hij wel kickbokskampioen, hij maakt zich helemaal geen zorgen. Ik zou dat wel doen als ik tegen iemand moest die 20 kilo zwaarder was als ik''Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
ja heb weken niet gekeken maar dit lijkt een verademing...leuke vrouwquote:Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Bas en Bjorn gaan voor Armanda
Wim zit er een beetje bij die vindt dat ''bio gedoe'' nietsKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Volgens mij zit-ie nu bij ISISquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Lady-night het volgende:
Is er ooit nog wat vernomen van Brian....best benieuwd naar.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ivan kent de vriend van Armanda? ''Hij was wel een hele lieve jongen, dat kan ik me wel herinneren''
TEAM TAFEL![]()
Ook vreemd dat er bewoners zijn die weten dat Bas gaat winnen.....raar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vind ik ook wel raar ja. Er moet haast wel iets zijn.![]()
Ik vond Roelie leuker dan Renske. Die had voor mij wel mogen blijvenquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
de nieuwe Amanda of de Amanda van Brain??????quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef rowan634 het volgende:
ivan kent de vriend van Armanda? ''Hij was wel een hele lieve jongen, dat kan ik me wel herinneren''![]()
Ivan vertelt dat hij eigenlijk binnenkwam om jongeren te helpen die in zijn situatie hebben gezeten, maar hij kwam er in utopia achter dat hij er zelf nog lang niet was en aan zichzelf moest werken.TEAM TAFEL![]()
Schoft.....wat een naar mannetje is het tochquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had veel verzoeken voor dit filmpje, Suus Klaver belt met Mark ....![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpaheeft dus niet eens aan haar laten weten dat hij er vanaf ziet.
Mag hopen dat ze even daar langs komen met de rekening
Denk ik ook. En ze is veel te beschaafd, dat lusten die tokkies daar ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees toch, dat Armanda het niet gaat worden, teveel meiden zijn tegen denk ik ....
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ARmanda van utopiaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
de nieuwe Amanda of de Amanda van Brain??????
TEAM TAFEL![]()
Misschien dat Boer John het hek even plat komt rijden met zijn SUVquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Schoft.....wat een naar mannetje is het tochheeft dus niet eens aan haar laten weten dat hij er vanaf ziet.
Mag hopen dat ze even daar langs komen met de rekening
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Eerlijk antwoord.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef rowan634 het volgende:
Ivan vertelt dat hij eigenlijk binnenkwam om jongeren te helpen die in zijn situatie hebben gezeten, maar hij kwam er in utopia achter dat hij er zelf nog lang niet was en aan zichzelf moest werken.![]()
![]()
Iets met kinderen lijkt daar sowieso niet te kunnen door alle wetten en regels, zelfs aardbeien plukken mochten de kindjes op de markt met Nicoline niet want word gezien als werk omdat tvquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef rowan634 het volgende:
Ivan vertelt dat hij eigenlijk binnenkwam om jongeren te helpen die in zijn situatie hebben gezeten, maar hij kwam er in utopia achter dat hij er zelf nog lang niet was en aan zichzelf moest werken.![]()
En weer geen Gnoom bij de koeien hè..
En die dieren liggen haar nog wel zo na aan het hart.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ja en ik denk sowieso dat die jongeren er niet op zitten te wachten om hun problemen te moeten vertellen op tvquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Iets met kinderen lijkt daar sowieso niet te kunnen door alle wetten en regels, zelfs aardbeien plukken mochten de kindjes op de markt met Nicoline niet want word gezien als werkTEAM TAFEL![]()
Mag het hopen dat hij er vanavond nog staat met een rekening van meer dan 400 euro, voorrijkosten erbijquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat Boer John het hek even plat komt rijden met zijn SUVping ping betalen Gina en mark...zal eens tijd worden dat alles ze niet zomaar aan komt waaien
Armanda verteld Ivan even hoe de onrust in Syrië ontstaan is... Ivan luistert met verbazing /verwondering naar haar exposé... Ze heeft een studie daarover bij zich, die Ivan graag lezen wil...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Gosh, had het nog niet door dat het ARmanda was terwijl ik vanaf binnenkomst af en toe mee zit te lurken.quote:![]()
![]()
Zoals ik lees moet zij het echt wel wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef Scherzo het volgende:
Armanda verteld Ivan even hoe de onrust in Syrië ontstaan is... Ivan luistert met verbazing /verwondering naar haar exposé... Ze heeft een studie daarover bij zich, die Ivan graag lezen wil...lijkt zelfs een aanwinst , eindelijk geen huppelkutje zonder inhoud meer
Zal voor Ivan wel 'n verademing zijn, eindeljik eens 'n normaal gesprek zonder dat hij 'n grotequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef rowan634 het volgende:
Ivan en Armanda hebben al meteen een wat intelligenter, dieper gesprek
smoel krijgt of overstemd wordt door z'n waaif![]()
![]()
Ze komen allemaal binnen met de wildste plannen waar geen lor van terechtkomt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:55 schreef rowan634 het volgende:
Ivan vertelt dat hij eigenlijk binnenkwam om jongeren te helpen die in zijn situatie hebben gezeten, maar hij kwam er in utopia achter dat hij er zelf nog lang niet was en aan zichzelf moest werken.
Isa was één van de weinigen met een ambitieus idee dat ook effectief is gerealiseerd (de markt).
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En Gina heeft net gisteravond al het geld er doorheen gejast met shoppen onlinequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Mag het hopen dat hij er vanavond nog staat met een rekening van meer dan 400 euro, voorrijkosten erbijping ping betalen Gina en mark...zal eens tijd worden dat alles ze niet zomaar aan komt waaien
![]()
![]()
![]()
En het is ook gelijk mooie tv!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Mag het hopen dat hij er vanavond nog staat met een rekening van meer dan 400 euro, voorrijkosten erbijping ping betalen Gina en mark...zal eens tijd worden dat alles ze niet zomaar aan komt waaien
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
De koeien.En het zingen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze komen allemaal binnen met de wildste plannen waar geen lor van terechtkomt.
Isa was één van de weinigen meteen ambitieus idee dat ook effectief is gerealiseerd (de markt).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zal ook niet, hoe is het toch mogelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Gina heeft net gisteravond al het geld er doorheen gejast met shoppen online![]()
Drom en daar gaan we voorquote:![]()
Zal wel op de lange baan geschoven worden omdat Gina op de schopstoel zit gok ik zoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar de koeien waren er sowieso al en het zingen was meer een project voor haarzelf.quote:
Maar de markt is het enige waar ze in twee jaar tijd echt geld mee hebben verdiend. En dat was Isa's idee.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
en gina heeft al haargeld opgemaakt aan sieraden en kleding volgens mijquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij zit-ie nu bij ISIS
[ afbeelding ]![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
als hij zo aandachtsverlegen is waarom komt hij dan helemaal niet meer zo veelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Boer John, de aandachtsboer, zou zich daar wel voor lenen denk ik zomaar ....A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Stiff en Renske doen de koeien...
Komt onze schreeuwer aanrennen roepende Zo, ik kom effe Renske helpen!!
Wat een Drolf...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Als die daar even lekker zijn scheur komt opentrekken.. Daar hebben ze niet van terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Boer John, de aandachtsboer, zou zich daar wel voor lenen denk ik zomaar ....
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zat even niet op te letten.Maar wilde aangeven wie daar het beste mee was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar de koeien waren er sowieso al en het zingen was meer een project voor haarzelf.
Maar de markt is het enige waar ze in twee jaar tijd echt geld mee hebben verdiend. En dat was Isa's idee.
Het is te hopen van niet...laat ze het maar voelen....nu de febo ook dat denkpatroon volgenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal wel op de lange baan geschoven worden omdat Gina op de schopstoel zit gok ik zo
Iesje was in alles de beste.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zat even niet op te letten.Maar wilde aangeven wie daar het beste mee was.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hij trapte naar een kip. Wat een eikel is het toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:08 schreef Scherzo het volgende:
Wat een Drolf...“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hij zou toch lekker zichzelf blijven?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:08 schreef Scherzo het volgende:
Wat een Drolf...![]()
![]()
Isa was en is, ondanks haar nukken en grillen nog steeds dé Utopiaan van de serie...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ja dat riep ze al dagen ervoor, geen biggen anders moet mark ze verzorgen als ik eruit moet gaan, dan wil ik een sieraad, maak mijn weekgeld mooi op, had alleen niet verwacht dat madam dat ook meteen deedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en gina heeft al haargeld opgemaakt aan sieraden en kleding volgens mij
Ja en kippen van hun stok duwen, etterbakkiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij trapte naar een kip. Wat een eikel is het toch.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij trapte naar een kip. Wat een eikel is het toch.
Sssst,mooi laten liggen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
ligt waaif nu al de hele middag/avond in bed?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep, die krijgt geen aandacht meer, en als ze iets leuks vertelt wordt het niet gezien ....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
ligt waaif nu al de hele middag/avond in bed?
.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yep, die krijgt geen aandacht meer, en als ze iets leuks vertelt wordt het niet gezien ....![]()
TEAM TAFEL![]()
Goh... is ze al opgestaan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gnoom was haar zender weer eens vergeten, als haar oren niet vastzaten ... oh wacht
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Juist.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef Scherzo het volgende:
Isa was en is, ondanks haar nukken en grillen nog steeds dé Utopiaan van de serie...
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Daar kun je haast elke dag wel een cap van maken dat ze op bed ligt en dan niet in de ochtend of nachtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
ligt waaif nu al de hele middag/avond in bed?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Rob, Wim en Stefanie gaan zeker voor Renske...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Had je deze uitschieter gezien van haar gisteravond ?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
ligt waaif nu al de hele middag/avond in bed?
.![]()
![]()
Ik hou van haar bikkelharde humor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had je deze uitschieter gezien van haar gisteravond ?
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Klopt niet, is vast hard aan het werk met har 40 tattoo-afspraken en iedere avond voor iedereen koken op stream 7quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef rowan634 het volgende:
ligt waaif nu al de hele middag/avond in bed?![]()
![]()
Wat is er loos in de loods? Alle beelden komen van buiten
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
omgquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een zure trien is het ook
TEAM TAFEL![]()
Nee, ze is geweldig!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
omg![]()
wat een zure trien is het ook
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik ook, maar je ziet het zo weinig ...... met Isa vorig jaar was ze nog wel leuk ...quote:[b]Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:[/b
Ik hou van haar bikkelharde humor.
.![]()
Dat wel,maar ik erger me aan haar domheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hou van haar bikkelharde humor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt niet, is vast hard aan het werk met har 40 tattoo-afspraken en iedere avond voor iedereen koken op stream 7
TEAM TAFEL![]()
Komt omdat ze daar au fond met niemand een echte klik heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar je ziet het zo weinig ...... met Isa vorig jaar was ze nog wel leuk ...To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Niks.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is er loos in de loods? Alle beelden komen van buiten
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik had 'm nog niet gezien maar deze vind ik wel grappig hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zal het wel weer een paniekreactie geweest zijn van de dienstdoende stagiair achter de knoppenquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Mag jouw stemschema nog een keer?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet gezien maar deze vind ik wel grappig hoor.
Stefanie doet het leuk bij de koeien...!Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Scherzo het volgende:
Stefanie doet het leuk bij de koeien...!
TEAM TAFEL![]()
Mensenmelk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk. Tis maar gissen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag jou stemschema nog een keer?
Bas – Armanda
Benji – Armanda
Cees – Armanda
Nicole – Renske
Wim – Renske
Rob – Renske
Ivan – Armanda
Naomi – Renske (?)
Rowena – Armanda
Bjorn – Armanda
Gabrielle – Renske
Rolf - ? Renske denk ik inmiddels
Mark - Renske
Gina – Renske
Stefanie – Renske![]()
Dank je Lyza.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tis maar gissen hoor
Bas – Armanda
Benji – Armanda
Cees – Armanda
Nicole – Renske
Wim – Renske
Rob – Renske
Ivan – Armanda
Naomi – Renske (?)
Rowena – Armanda
Bjorn – Armanda
Gabrielle – Renske
Mark - Renske
Gina – Renske
Stefanie – Renske
Zo zie je wel weer duidelijk wie de slimsten daar zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tis maar gissen hoor
Bas – Armanda
Benji – Armanda
Cees – Armanda
Nicole – Renske
Wim – Renske
Rob – Renske
Ivan – Armanda
Naomi – Renske (?)
Rowena – Armanda
Bjorn – Armanda
Gabrielle – Renske
Mark - Renske
Gina – Renske
Stefanie – Renske![]()
![]()
Armanda: Ik heb ook een boek mee, melk de witte sloper.
Rob: En een relatie, stel dat je hier 15 maanden woont,
Armanda: Kijk ik weet dat het gewoon goed tussen ons zit.![]()
Ja jij toch ook ?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het ook wel eens gedronken?![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het ook wel eens gedronken?![]()
![]()
![]()
Armanda: "Kut, kut!"
Rob: "Gelukkig scheld je wel met vleeswaren."
Armanda: "Ja, het meest veelzijdige stukje vlees."
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik heb geen idee,ik vind het wel een mooi woord.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het ook wel eens gedronken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, nadat hij gesnoven of gezopen heeft.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Niet normaal , ik wordt er een beetje nerveus van ....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, nadat hij gesnoven of gezopen heeft.![]()
Armanda heeft iets met bananen gedaan...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar in Utopia is het beste vaak niet genoeg....quote:
Ik hoop dat ze toch voor Armanda gaan...
Renske s genoeg...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Banenenbar is het eerste wat te binnen schiet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Armanda heeft iets met bananen gedaan...![]()
![]()
Bas winnaar utopia 2.0
Armanda winnaar utopia 3.0
You heard it here first
wat gedaan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Armanda heeft iets met bananen gedaan...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Bas winnaar utopia 2.0
You heard it here first![]()
![]()
![]()
Geplukt...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis net of die nep worstjes van plastic zijnA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ze vraagt niet door godzijdank.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rob met zijn 22 landen, daar komt weer een Australië verhaal aan vrees ik ....![]()
komt plastic uit die worstjesA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Okquote:
vegetarischquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:31 schreef Kotsdrol het volgende:
Je gooit toch geen bockworsten in de koekenpan??A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
bas wordt niet de winnaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Bas winnaar utopia 2.0
You heard it here firstmark of ivan
![]()
bas
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
vegetarischquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:32 schreef mario390 het volgende:
zind dat Frankfurter Worsten of Tofuworsten?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
gelukkig vind amanda zelf ook dat ze er raaar uit zienA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Frankfurter wurde ich sagenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:32 schreef mario390 het volgende:
zind dat Frankfurter Worsten of Tofuworsten?
Veganistisch.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mark wordt echt geen winnaar, dan stop ik met utopia als het doorgaat. Gaat tussen Bas en Ivan denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bas wordt niet de winnaarmark of ivan
![]()
bas
En: jongens dit, jongens dat... Hé jongens...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:32 schreef Lyza666 het volgende:
Renske is me veel te veel van het 'schat' en 'lieverd', ben d'r nu al zat.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Oh ze gaan veel meer van die betonplaten bij de stal neerzetten, zijn ze af van de modderbende volgens Stefanie. Die modderbende komt er nu alleen maar 10 meter verder, net als nu het geval is.![]()
Knackworstquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:32 schreef mario390 het volgende:
zind dat Frankfurter Worsten of Tofuworsten?![]()
![]()
op dit moment ga ik voor amandaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Uit"de de koekenpan zijn het gewoon "vette worsten". Lagen ze ook in de plantaardige olie?quote:Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
ARmandaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gelukkig vind amanda zelf ook dat ze er raaar uit zien![]()
Dat is dubbel,nepworstjes en plastic.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
tis net of die nep worstjes van plastic zijn
Yep.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Uit"de de koekenpan zijn het gewoon "vette worsten". Lagen ze ook in de plantaardige olie?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ohquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dan gun ik het Bas en niet Ivan de Grootmoelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mark wordt echt geen winnaar, dan stop ik met utopia als het doorgaat. Gaat tussen Bas en Ivan denk ik.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Zagen lijkt me ook weer overdreven, hoewel Vanes deed het met een schaar, knipfilet
he sorry hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is dubbel,nepworstjes en plastic.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heeft gedacht ze heeft het zich met de Banan gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bockwursten.Letten jullie niet op ?
Wat weinig melk zeg.
Klaver blijft maar drinken bij Bief.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
vunzquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heeft gedacht ze heeft het zich met de Banan gedaan![]()
![]()
Hallo Jumbo.quote:
die van haar kwamen uit polenquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Armanda eet ook geen honing. Man, man, man, wat overdreven.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat vind ik ook niet lekker alleen door de theequote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
Armanda eet ook geen honing. Man, man, man, wat overdreven.![]()
![]()
O jee, Armanda is toch een beetje teveel anti-dit en -dat naar mijn zin.
jee, en waarom is dat dan? net wat je zegt je kan er ook te ver in doorslaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
Armanda eet ook geen honing. Man, man, man, wat overdreven.
Zielig voor de bijtjes..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
Armanda eet ook geen honing. Man, man, man, wat overdreven.*Team Anti-Waaif*![]()
maar even kort, als je zef bijen hebt , mag je dus niet die honing opeten want ze maken het voor zichzelf?
wel heel zwart wit veganisten
open even een nieuwe ik heb perongelijk de laatsteA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: