SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Nee, brandnetels en distels.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:09 schreef mario390 het volgende:
hadden ze op de akker salad ,ardbeien ofzo?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik wist niet dat ie er uit ging, woont ie de buurt dan, dat ie thuis om 7 uur kan eten?quote:![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Benji wil ook een t-shirtlijntje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn blik doet me soms denken aan die van Brian. Vooral als hij achter de laptop zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Benji wil ook een t-shirtlijntje.![]()
![]()
iemand een link van row row show?
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Rowena leeft in het hier en nu.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Rowena moest met Koninginnendag 2 x optreden in Zaandam.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Rowena heeft ook opgetreden bij de motorclub No Surrender.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
The good old days.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En ik pakte de microfoon en toen sei ik No en sei surrender en die hele saal ging plat.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Klopt, ik was daarbij. Ze viel wel wat tegen dus hebben we haar maar in een stalen kooi laten dansen tot 6 uur in de morgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena heeft ook opgetreden bij de motorclub No Surrender.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Leuk, de oprichter is een oud Satudarah member.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena heeft ook opgetreden bij de motorclub No Surrender.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena heeft ook opgetreden bij de motorclub No Surrender.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: