En dan de Superbowl verliezen van New York Giantsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Pats daarentegen hebben een redelijk gunstige schedule. 16-0 here we come.
Denk eerder, mochten de pats in de SB komen dit jaar en ze komen een fitte Aaron rodgers tegen dat ze verliezen . 55-53 ofzo. Beide teams met een redelijk slechte secondary.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En dan de Superbowl verliezen van New York Giants
Brett favre.quote:
Grappige is dat de laatste 2 maal dat beide ploegen elkaar in het reguliere seizoen tegenkwamen(gebeurt maar eens in de 4 jaar) dit ook de Super Bowl werd. En dit jaar komen beide ploegen elkaar weer tegen, en de Giants zijn zeker niet kansloos op playoff deelname...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En dan de Superbowl verliezen van New York Giants
De Giants zijn kansloos.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Grappige is dat de laatste 2 maal dat beide ploegen elkaar in het reguliere seizoen tegenkwamen(gebeurt maar eens in de 4 jaar) dit ook de Super Bowl werd. En dit jaar komen beide ploegen elkaar weer tegen, en de Giants zijn zeker niet kansloos op playoff deelname...
Er zijn 6 NFC teams die een stuk beter zijn dan de giants.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:34 schreef Seam het volgende:
Nee joh, Pats verslaan Giants toch wel in de playoffs? Toch? Toch?
Ach je weet het toch niet, nu staan de Bengals, Falcons en Cardinals er fantastisch voor en worden ze als mogelijk Superbowl kandidaten gezien. Aan de andere kant zegt het ook wat dat er zoveel verschillende teams toch altijd winnen, dat maakt de sport ook zo leuk.
Weet ik ook wel, maar twee 40 yard TD receptions van Odell kunnen al genoeg zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn 6 NFC teams die een stuk beter zijn dan de giants.
Niet met de Giants' Dquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar twee 40 yard TD receptions van Odell kunnen al genoeg zijn
Volgens mij deed die Giants D het afgelopen zondag toch best goed.quote:
Luck is overrated en kan zijn dikke extension wel vergeten. Andre Johnson beste receiver in de nfl nog voor Jones, megatron en Odell.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:24 schreef maerk het volgende:
Colts zijn 2-0 zonder Luck en Andre Johnson pakt weer 2 TD's op aangeven van de 40 jarige Hasselbeck.
Bedankt Joe!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Luck is overrated en kan zijn dikke extension wel vergeten. Andre Johnson beste receiver in de nfl nog voor Jones, megatron en Odell.
Meer fantasy news na de break waarin we 20 commercials uitzenden voor fantasy wedspelletjes die geen wedspelletjes zijn.
Vergeet onze speciale promocode niet: enter breastcancerawarenessmonth voor een roze username en meer roze dingetjes (no homo natuurlijk).
Ja dual-threat qb's worden toch gewoon minder gewaardeerd dan de klassieke pocket passer. Geen idee waarom dat zo is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:36 schreef Seam het volgende:
Ja vind ik ook opmerkelijk, ook die enorme hype van the Colts op de nfl artikelen is te debiel voor woorden, met name als het om Luck gaat. Maar misschien ligt dat aan de geilerij op statistieken. Wilson en Newton zijn in mijn ogen gewoon beter.
Je zegt het.quote:
Ja oke, daar heb je gelijk in. Maar dan zet ik toch liever Rams @ Packers aan, dat gaat spannender worden en daar kun je ook van een future hall of fame QB genieten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:51 schreef maerk het volgende:
[..]
Je zegt het.
Daarnaast; Brady live in actie blijft een genot, net als Rodgers.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
http://nl.vipleague.me/am(...)e-stream-online.html
Holding van de Bengals OL-speler. Je mag een tegenstander wel blocken, maar hij hield de pass rusher van de Seahawks vast, trok hem zelfs naar beneden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heh? Kan iemand mij uitleggen waarom de TD van de Bengals nu niet telde?
Ja, dat is iets wat ik nog niet helemaal snap.. Zie vaak zat "blocks" waar ik van denk dat het toch wel holding is. Zie sws nooit goed waar de grens zegmaar ligt. Maargoed, fikse straf wel, gezien een TDquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Holding van de Bengals OL-speler. Je mag een tegenstander wel blocken, maar hij hield de pass rusher van de Seahawks vast, trok hem zelfs naar beneden.
Hahaquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef Seam het volgende:
Ach, nu kan Lynch niet meer rennen bij 4th en 1
Ja lijkt erop dat de Bengals echt hoge ogen gaan gooien dit seizoen. Indrukwekkend team en blijven gewoon goed overeind tegen de Hawks D. Ben geen fan van Dalton, maar hij speelt uitstekend.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Wel spannend die OT, dacht dat de Hawks wel ging winnen maar goeie comeback!
Ja knap hoor, redelijk onverwacht. Hopelijk winnen de Redskins, zou een flinke mentale tik zijn voor de Falcons.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
Redskins alsnog met een tying FG, OT in ATL
Ik dacht dat de Falcons het wel binnen hadden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
Redskins alsnog met een tying FG, OT in ATL
Waarom staan ze dan achter?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:38 schreef zjroentje het volgende:
Bears zijn een goed medicijn voor een team dat een zege nodig heeft.
Nu wel, INT Falcons en TD eroverheen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:07 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Falcons het wel binnen hadden.
5-0. heb wel sympathie voor de Falconsquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nu wel, INT Falcons en TD eroverheen.
Penalty'squote:Op zondag 11 oktober 2015 22:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als er na 15 minuten OT niet is gescoord?
Gelijkspelquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als er na 15 minuten OT niet is gescoord?
Gewoon een paar flexen naar prime-time die Bengalsquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja lijkt erop dat de Bengals echt hoge ogen gaan gooien dit seizoen. Indrukwekkend team en blijven gewoon goed overeind tegen de Hawks D. Ben geen fan van Dalton, maar hij speelt uitstekend.
Panthers bijv. Broncos ook wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:42 schreef Kyran het volgende:
DIt jaar wel erg veel slechte teams zeg.
En een paar van die teams zonder nederlagen zijn imo echt overrated en moeten het vooral hebben van hun schedule.
Tja Bengals doen het in regular season meestal wel goed. Het probleem bij hen is de play-offs. Andy Dalton weet dan ineens niet meer wat die moet doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:40 schreef Kyran het volgende:
Falcons, Panthers, Broncos. Moet wel zeggen dat ik Falcons en Broncos wel heb zien spelen en de Panthers eigenlijk nog niet echt, dus die laatste baseer ik meer op gevoel.
De Cardinals vind ik ook nog steeds niet overtuigen op de offense, maar die defense van ze is zo freaking snel dat je er gewoon bang van wordt
Er zijn zoveel slechte teams dit jaar dat het moeilijk is om te bepalen hoe de verhoudingen nou precies liggen. De Bengals zijn prima, maar spelen een een erg matige division. Zelfde geldt voor de Panthers/Falcons.
Na 5 weken vind ik de Packers het meest overtuigen met de Patriots op een tweede plaats. Ik verwacht dat de Bengals te vroeg pieken, denk niet dat ze dit volhouden.
Ik zie de Saints wel winnen donderdag.quote:
Defense wel, al is Manning en de offense de zwakke schakel van dat team.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Broncos offense is ook niet echt super.
Packers zijn wel één van de weinig teams die zich kunnen aanpassen aan de tegenstander zonder in te leveren aan hun kracht. Ze zijn in vergelijking tot vele andere teams niet zo één dimensionaal. Patriots ook niet en in mindere mate de Bengals ook niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:56 schreef Smoofie het volgende:
Packers zijn ook (nog) niet echt super.
Als manning niet beter wordt zullen ze nog aardig wat verliezen wanneer ze tegen de sterkere teams moeten. O-line is ook meh bij Broncos. Packers vs Broncos zal leuk wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Packers zijn wel één van de weinig teams die zich kunnen aanpassen aan de tegenstander zonder in te leveren aan hun kracht. Ze zijn in vergelijking tot vele andere teams niet zo één dimensionaal. Patriots ook niet en in mindere mate de Bengals ook niet.
Broncos en in mindere mate Seahawks leunen heel erg op een paar man en als die er niet zijn of hun dag niet hebben zijn de backups gewoon niet sterk genoeg. Als ze moeten aanpassen omdat de tegenstander gewoon te stug is (zoals Broncos vs Raiders) dan lopen ze vast en moeten ze geluk hebben om te winnen. Het is dat de Broncos een defensive TD cadeau kregen anders hadden ze het echt heel moeilijk gekregen.
Ik vind het zelf een stuk leuker maar het ligt verder uit elkaar dan je misschien denkt. Bij AF krijg je 4 poging om minimaal 10 yards te pakken. Mocht dat niet lukken dan krijgt te tegenstander de bal op de plek waar die dan is. De meesten kiezen er dan dus ook voor om bij de vierde poging de bal maar zo ver mogelijk weg te schoppen. Het is dus meer een soort schaken met verschillende zetten. Elke speler heeft hele specifieke taken en de plays worden van te voren bedacht. Er zit veel gedachten achter met wie (welke posities) je opstelt per play, proberen de tegenstander te misleiden, etc. Het is een hele andere manier van kijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:08 schreef Odaiba het volgende:
Na het wk rugby wat nu op de tv wordt uigezonden was ik toch wel benieuwd naar wat American Football nu eigenlijk is. Ik snap American Football niet echt. maar ik denk dat ik Rugby leuker vind om naar te kijken.
American Footbal ziet er stoer en hard uit, maar ik vind het vervelend dat het spel constant stil ligt :/ Misschien snap ik de bedoeling niet helemaal? Ze halen de touchdown niet eens zovaak wordt er gefloten.
De highlights zien er een stuk spectaculairder uit dan wanneer ik de hele wedstrijd aan het kijken ben. Denk dat ik het maar bij rugby hou dan
Hmm hoge drempel dus om het te proberen te snappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een stuk leuker maar het ligt verder uit elkaar dan je misschien denkt. Bij AF krijg je 4 poging om minimaal 10 yards te pakken. Mocht dat niet lukken dan krijgt te tegenstander de bal op de plek waar die dan is. De meesten kiezen er dan dus ook voor om bij de vierde poging de bal maar zo ver mogelijk weg te schoppen. Het is dus meer een soort schaken met verschillende zetten. Elke speler heeft hele specifieke taken en de plays worden van te voren bedacht. Er zit veel gedachten achter met wie (welke posities) je opstelt per play, proberen de tegenstander te misleiden, etc. Het is een hele andere manier van kijken.
Nee het is echt anders inderdaad. Het spel ligt wel vaak stil maar ook dit is beperkt. Binnen bepaald hoeveelheid seconden moet je je volgende poging doen of een time out aanvragen. Alleen bij het wisselen van teams (offense, defense, special teams) ligt het echt even stil. Net als 2 minute warning (eind helften) en tussen de kwarten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:24 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hmm hoge drempel dus om het te proberen te snappen.
Het idee klinkt wel aardig, maar ik ervaar het als onprettig als als het spel om de zoveel seconden stil ligt, misschien komt het omdat wij vooral zijn opgegroeid met sporten die de sporter gewoon wat aanwijzingen meegeven en ze het tijdens het spel allemaal maar zelf moeten regelen. Ik dacht dat AF gewoon hetzelfde was als rugby, maar dan met bescherming om XD
Het is niet dat ik het een mindere sport vind ofzo, maar het is onwetendheid van mijn kant dat ik het niet snap en dus minder plezier in het kijken heb dan bijvoorbeeld andere sporten die makkelijker te volgen zijn op beeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee het is echt anders inderdaad. Het spel ligt wel vaak stil maar ook dit is beperkt. Binnen bepaald hoeveelheid seconden moet je je volgende poging doen of een time out aanvragen. Alleen bij het wisselen van teams (offense, defense, special teams) ligt het echt even stil. Net als 2 minute warning (eind helften) en tussen de kwarten.
Bij voetbal kunnen ze gewoon 90 minuten op het middenveld een balletje rondtrappen. Voor mij voelt dat gewoon alsof het spel 90 minuten stil ligt. Totaal niet interessant. Hier gebeurt bij elke poging wel echt wat. Het blijft ook vaak tot de laatste secondes spannend. Zit allemaal super veel tactiek bij. Hoe meer je er van weet hoe leuker de sport wordt.
Ja ik heb heel lang afgegeven op die sport terwijl ik zelf in een die hard football wijk woonde. Paar wedstrijden gezien en vond het niets. Toen ben ik mij er in gaan verdiepen en nu vind ik het één van de leukste sporten. Dus ik begrijp het heel goed. Hier misschien nog een nuttig plaatje. Er zijn betere maar die kan ik zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het een mindere sport vind ofzo, maar het is onwetendheid van mijn kant dat ik het niet snap en dus minder plezier in het kijken heb dan bijvoorbeeld andere sporten die makkelijker te volgen zijn op beeld.
Heeft iemand misschien een goede site waar ik als noob wat van kan opsteken, of moet ik zelf even zoeken (10 kenners weten meer dan 1)
Lijkt me wel leuk om in te stappen, nu het seizoen nog niet zo lang bezig is.
Echte fans dusquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:27 schreef Kyran het volgende:
BIj mijn vrouw ging het lampje pas branden toen ze in Wembley zat bij Giants vs. DolphinsSindsdien zijn we nog 2x naar Wembley geweest en net terug van een UCLA game in Los Angeles. Je moet echt snappen wat de bedoeling is en hoeveel tactiek er bij komt kijken voordat je er plezier aan gaat beleven.
Het is een soort van landje pik + schaken + rugby
In de NFL: Green Bay Packers, New England Patriotsquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:34 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Echte fans dus
Ik zal me echt even moeten inlezen.
Mag ik van jullie een aantal clubs horen die zal maar zeggen de moeite waard zijn? Dan zal ik die eens gaan kijken de komende periode.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
In de NFL: Green Bay Packers, New England Patriots
Ik noem deze twee vooral omdat ze het op dit moment goed doen en gewoon prima grote franchises zijn die zowel aanvallend als verdedigend wat laten zien.
College Football: Ohio State en Alabama voor allround teams, Baylor als je een team wil zien zonder verdediging maar wel bijna iedere aanval scoort
Dank!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:53 schreef Smoofie het volgende:
http://www.bbc.com/sport/0/american-football/34418725
Kijk dat
Ik ben zelf een chargers fan maar dat is geen top team. Patriots en packers en evt de seahawks en broncos zijn de afgelopen jaren de top teams.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:34 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Echte fans dus
Ik zal me echt even moeten inlezen.
Mag ik van jullie een aantal clubs horen die zal maar zeggen de moeite waard zijn? Dan zal ik die eens gaan kijken de komende periode.
Had deze toevallig ook in de OP gezet! Mede gezien de vele nieuwe posters.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja ik heb heel lang afgegeven op die sport terwijl ik zelf in een die hard football wijk woonde. Paar wedstrijden gezien en vond het niets. Toen ben ik mij er in gaan verdiepen en nu vind ik het één van de leukste sporten. Dus ik begrijp het heel goed. Hier misschien nog een nuttig plaatje. Er zijn betere maar die kan ik zo snel niet vinden.
[ afbeelding ]
Kun je de video van BBC er ook inzetten?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:38 schreef maerk het volgende:
[..]
Had deze toevallig ook in de OP gezet! Mede gezien de vele nieuwe posters.
Moeten we even geduld hebben tot het volgende topicdeel, kan deze OP nu niet meer wijzigen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je de video van BBC er ook inzetten?
Niet gezien wel gewonnen. Gelukkig is de nfl soms voorspelbaar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zie de Saints wel winnen donderdag.
Statwhore deluxe Brees is weer op weg naar een nieuw record.quote:Saints quarterback Drew Brees passed for 312 yards in Thursday night’s win over the Falcons, and in doing so he became just the second player in NFL history with 90 games of at least 300 passing yards.
That moves Brees to within striking distance of Peyton Manning, who owns the NFL record with 92 games of at least 300 passing yards.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vannacht wordt Falcons - Saints gespeeld. Beloofd een leuke wedstrijd te worden met de aanval van de Falcons.
Paar grote fouten, sommige afgedwongen, andere inderdaad gigantisch domme fouten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:32 schreef Seam het volgende:
Alleen gewonnen dankzij de gigantische fouten van de Falcons. Maar ik klaag niet, laat ze maar een paar mentale tikken krijgen voordat de Panthers tegen ze spelen
Pats gaan net zo makkelijk winnen als afgelopen 2 wedstrijden, dus qua spanning mis je niks aan deze wedstrijd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb in in Steelers-Cardinals! Beide draaien aardig en ik heb ook van beide al leuke wedstrijden gezien. Mooi dat deze de vroeg is. Packers is ook nog te volgen gelukkig, Pats helaas niet. Achja je kunt niet alles hebben
Heb geen Gamepass, dus moet het met Fox doenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Pats gaan net zo makkelijk winnen als afgelopen 2 wedstrijden, dus qua spanning mis je niks aan deze wedstrijd.
Rest van het programma is inderdaad leuk met Cardinals @ Steelers als op papier de meest in het oog springende early game en daarna ben ik heel benieuwd naar Panthers @ Seahawks. Ook nog Ravens @ Niners, voor de verliezer van deze wedstrijd is het seizoen voorbij.
Waarom Gamepass als het gratis kan?(beeldkwaliteit is iets minder)quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb geen Gamepass, dus moet het met Fox doen
Haha, dat gun ik Harbaugh wel 😏quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Mensen gisteren Michigan State gezien tegen Michigan? Wat een einde was dat zeg
http://espn.go.com/ncf/recap?gameId=400763542
Dat kan ook natuurlijk. Als ik dan echter gewoon in HD op de tv een match heb kijk ik die. Sws als ik de 2200/0100 match kijk, kijk ik die vanuit bed dus dan staat de pc uit. Maargoed vandaag is de leukste toch op fox! Ik zal hem even bookmarken voor het vervolg. Of ik kijk er 2 tegenlijk haha, thanks!quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom Gamepass als het gratis kan?(beeldkwaliteit is iets minder)
http://nl.vipleague.me/sports/american-football.html
Ik kijk nfl voor defense, voor offense kijk ik college football.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef Seam het volgende:
Panthers Seahawks is een wedstrijd die je kijkt voor de D, niet de spectaculaire passing plays. Cardinals Steelers lijkt me leuker dan. En Ravens - Niners gaat een immens foutenfestival worden dus ook wel grappig.
Als je een smart tv hebt waar je kodi op kan draaien, dan heb ik daar nog wel een paar mooie stream plugins voor. Doorgaans ook niet full-Hd kwaliteit, maar streams zijn goed genoeg om de NFL wedstrijden te volgen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Als ik dan echter gewoon in HD op de tv een match heb kijk ik die. Sws als ik de 2200/0100 match kijk, kijk ik die vanuit bed dus dan staat de pc uit. Maargoed vandaag is de leukste toch op fox! Ik zal hem even bookmarken voor het vervolg. Of ik kijk er 2 tegenlijk haha, thanks!
Nope geen smart tv. Meestal gewoon de FOX wedstrijd en dan de "leukste" andere game op mn 2e pc scherm. Ligt een beetje aan tijd/zin etc.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als je een smart tv hebt waar je kodi op kan draaien, dan heb ik daar nog wel een paar mooie stream plugins voor. Doorgaans ook niet full-Hd kwaliteit, maar streams zijn goed genoeg om de NFL wedstrijden te volgen.
Overigens overweeg ik ook gewoon weer een gamepass voor volgend hoor, kijkt makkelijker terug en alles full hd
DM of PM plsquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als je een smart tv hebt waar je kodi op kan draaien, dan heb ik daar nog wel een paar mooie stream plugins voor. Doorgaans ook niet full-Hd kwaliteit, maar streams zijn goed genoeg om de NFL wedstrijden te volgen.
Overigens overweeg ik ook gewoon weer een gamepass voor volgend hoor, kijkt makkelijker terug en alles full hd
Ja dus, TD in the openingsdrivequote:Op zondag 18 oktober 2015 18:49 schreef Breidniet het volgende:
Eens kijken of de Dolphins eindelijk wakker zijn, tegen Tenessee moeten er toch mogelijkheden zijn
Play-offs, inmiddels traditie dat ie dan door het ijs zaktquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:14 schreef Seam het volgende:
Ik ga Bengals tegen Bills kijken, ben benieuwd of Dalton een keer door het ijs gaat zakken dit seizoen.
Mha, dit seizoen staat er wel een andere Dalton, speelt toch echt indrukwekkend tot nu toe. Misschien kan hij de vloek dit jaar breken. Nu ook weer een schitterende drive en TD.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Play-offs, inmiddels traditie dat ie dan door het ijs zakt
vind het nog vrij matig vandaag.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha, dit seizoen staat er wel een andere Dalton, speelt toch echt indrukwekkend tot nu toe. Misschien kan hij de vloek dit jaar breken. Nu ook weer een schitterende drive en TD.
Is ook gewoon live op de BBC gok ikquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:26 schreef ssebass het volgende:
Voor mensen zonder gamepass, volgende week wordt op Yahoo live de Londen game gestreamed. Geen idee of het gratis is maar is wel iets nieuws blijkbaar.
twitter:MikePereira twitterde op zondag 18-10-2015 om 20:26:30We've looked at that play 10 more times, and find it hard to believed based on the current guidelines that he was a runner #CHIvsDET reageer retweet
Hoop op een OT!quote:Op maandag 19 oktober 2015 00:59 schreef Seam het volgende:
Panthers en Hawks, altijd een bloedstollend spannend wedstrijd
Hoop injuries, maar het is niet best nee. Hopelijk toch nog de win meepakken en dan een week herstellen in de bye week.quote:
Ach vorig seizoen wonnen ze hun laatste elf wedstrijden allemaal. Kan nog altijdquote:Op maandag 19 oktober 2015 01:19 schreef Smoofie het volgende:
Seahawks kunnen PO missen als cardinals nfc west winnen. Ze hebben heel lastig programma nog.
Steelers, Bengals, cowboys met bryant en romoquote:Op maandag 19 oktober 2015 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach vorig seizoen wonnen ze hun laatste elf wedstrijden allemaal. Kan nog altijdEn iedere loss was een close call in de 4th quarter.
Vorig seizoen gaf het spel wat meer vertrouwen. Toen hadden zo ook echt een uitstraling van dat het wel goed zou komen met de overwinning. Dat zie ik nu niet terug (ook niet bij mezelf).quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach vorig seizoen wonnen ze hun laatste elf wedstrijden allemaal. Kan nog altijdEn iedere loss was een close call in de 4th quarter.
Ik snap dit lijstje nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Steelers, Bengals, cowboys met bryant en romo
Ze waren 9-1 na een 3-3 start, maar dat team straalde iets meer uit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Bedoelde ermee dat ze een lastig programma hebben. En nog tegen de steelers moeten met big en cowboys. En hoezo kan romo niet? Staat niet op PUP list hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap dit lijstje niet![]()
. Vorig seizoen heeft Seattle niet tegen de Bengal/Steelers gespeeld. En @Bengals is al geweest, Steelers komen nog langs en Romo mag volgens niet meedoen tegen Seattle (niet eligible tegen Seattle).
[..]
Ze waren 9-1 na een 3-3 start, maar dat team straalde iets meer uit.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bedoelde ermee dat ze een lastig programma hebben. En nog tegen de steelers moeten met big en cowboys. En hoezo kan romo niet? Staat niet op PUP list hoor.
http://www.dallascowboys.(...)signated-return-listquote:The Cowboys officially placed Tony Romo on the injured reserve/designated to return list with a fractured collarbone that does not require surgery.
Romo is eligible to begin practicing after six weeks (Nov. 4) and return to the active roster after eight weeks (Nov. 18), which means the earliest he can play is Nov. 22 at Miami. Head coach Jason Garrett estimated Monday that Romo would be sidelined around eight weeks.
Woodhead stond behoorlijk vrij op 3rd down.quote:
Zo idd, verbaasde me er ook al over dat die hem daar niet heen gooide.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Woodhead stond behoorlijk vrij op 3rd down.
De defenders reageerden op de throw naar Gates. Hij leek meer open te staan dan dat hij was.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Woodhead stond behoorlijk vrij op 3rd down.
Dat had ik gemistquote:Op maandag 19 oktober 2015 01:55 schreef PirE het volgende:
[..]
[..]
http://www.dallascowboys.(...)signated-return-list
Die ene DB gaat al voordat hij hem naar Gates gooit. Woodhead is hier wide open (DB op verkeerde been en Rivers moet nog gooien).quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:57 schreef BobW het volgende:
[..]
De defenders reageerden op de throw naar Gates. Hij leek meer open te staan dan dat hij was.
Oftewel dit was eigenlijk een simpele TD en dan was je OT ingegaan en alles mogelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 02:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Die ene DB gaat al voordat hij hem naar Gates gooit. Woodhead is hier wide open (DB op verkeerde been en Rivers moet nog gooien).
[ afbeelding ]
Blijkbaar kijkt Rivers alleen naar Gates of die DB gokt.
[ afbeelding ]
Als hij naar Woodhead zou gaan dan heeft die genoeg separation om hem vrij simpel binnen te lopen. Die defender laat zijn man wel heel vroeg laat gaan. Lijkt me een gevalletje stare down.
Moet je op die punter letten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:09 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie net die fake punt van de Colts. Wtf.
Biggest fail ever. Lag op de grond van het lachenquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:09 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie net die fake punt van de Colts. Wtf.
Giants gaan gewoon winnen! Manning is één van de meest improved QB's van dit seizoen. 28-24 NYquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:44 schreef maerk het volgende:
Vanavond Eagles - Giants, voor mij de grootste rivaliteit, man wat heb ik een hekel aan dat team.
Improved? Dat moet je me uitleggen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Giants gaan gewoon winnen! Manning is één van de meest improved QB's van dit seizoen. 28-24 NY
let's go Giantsquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:44 schreef maerk het volgende:
Vanavond Eagles - Giants, voor mij de grootste rivaliteit, man wat heb ik een hekel aan dat team.
Nouja ik (en vele anderen) hebben het gevoel dat hij zich hervonden heeft onder offensive coordinator Ben McAdoo. Ik vind hem een betere QB dan ooit mede omdat hij een heel nieuw aanvallend systeem heeft geleerd. Hij vind zijn checkdowns beter dan ooit tevoren en lijkt wel een beetje op Aaron Rodgers (McAdoo's voormalig pupil) ook heeft hij minder sacks en turnovers.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:19 schreef maerk het volgende:
[..]
Improved? Dat moet je me uitleggen.
Overigens is Eli wel vermakelijk hoor, twee keer de grootste QB of all-time trollen in de Super Bowl, een ring meer als zijn 10x betere grote broer, en altijd dat semi-duffe hoofd trekken, of het nu een INT is of een TD.
Hij heeft inderdaad een nieuw systeem geleerd, maar of ik hem nu echt zo improved vind is wel iets anders. Daarnaast zou ik hem echt nooit met Rodgers durven vergelijken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nouja ik (en vele anderen) hebben het gevoel dat hij zich hervonden heeft onder offensive coordinator Ben McAdoo. Ik vind hem een betere QB dan ooit mede omdat hij een heel nieuw aanvallend systeem heeft geleerd. Hij vind zijn checkdowns beter dan ooit tevoren en lijkt wel een beetje op Aaron Rodgers (McAdoo's voormalig pupil) ook heeft hij minder sacks en turnovers.
Sarcastisch neem ik aan he?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Giants gaan gewoon winnen! Manning is één van de meest improved QB's van dit seizoen. 28-24 NY
Waar die gast het vandaan haalt is mij echt een raadselquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:13 schreef Seam het volgende:
Nouja hij is misschien wel wat verbeterd, maar zo spectaculair als Dalton dit seizoen is die verbetering echt niet.
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat de Eagles de Giants vernederen.
Boem TD Odell en die opening drive was gewoon alles wat ik zei over Manning vandaag.quote:
Mijne is al binnen. Odell to score a TD.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 02:39 schreef Kyran het volgende:
Mooie drive, ook precies wat ik zei. Hele snelle snaps/throws, Manning heeft de bal max 2 seconden vast en gecombineerd met een paar mooie runs en de Eagles D die nog aan het slapen is
1TD, 6 to go voor mijn bet
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 02:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar deze drive was Manning show.
Waar ik die kon spelen mocht ik er maar een tientje op dus maar laten gaan ... kansloos kwadraatquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 02:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mijne is al binnen. Odell to score a TD.
Heb nog geen minuut Star Wars gekeken in mijn leven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 02:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad
Btw in half time de nieuwe trailer voor de nieuwe Star Wars
Ik heb er ook maar een tientje op. Ben niet zo'n groot geld wedder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 02:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waar ik die kon spelen mocht ik er maar een tientje op dus maar laten gaan ... kansloos kwadraat
Manning gaat eerder een nieuwe ring pakken aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:06 schreef Seam het volgende:
Manning gaat nog wel een tweede INT gooien deze wedstrijd als hij zo door blijft gaan.
Haha je mag altijd blijven dromen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Manning gaat eerder een nieuwe ring pakken aan het eind van het seizoen.
Alsof hem (of elke Giants fan) iets zou moeten boeien. Denk niet dat er een betere clutch QB in de postseason is als Eli.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:36 schreef Kyran het volgende:
Dit was toch wel weer een bewijs waarom Eli nooit een elite QB zal zijn. Neem de quick passes weg en hij kan echt niks meer.
Flacco.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alsof hem (of elke Giants fan) iets zou moeten boeien. Denk niet dat er een betere clutch QB in de postseason is als Eli.
Ehm.. Tom Brady?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alsof hem (of elke Giants fan) iets zou moeten boeien. Denk niet dat er een betere clutch QB in de postseason is als Eli.
0-2 vs Eli in de Super Bowl.quote:
Ja, gelukkig heeft ie niet 4 andere gewonnen en is die de enige QB die 6 SB's heeft gespeeld, nee echt niet clutch die man..quote:
Serieus Peyton? Dit seizoen is er misschien gewoon teveel aan maar Peyton is wel de man die de no-huddle offence heeft geperfectionaliseerd en misschien wel in zijn 'prime' 1 van de beste die een defense kon/kan lezen en daar zijn offence aan kan aanpassen..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Eli en Peyton komen wel altijd over alsof ze een IQ van 93 hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |