Hoop injuries, maar het is niet best nee. Hopelijk toch nog de win meepakken en dan een week herstellen in de bye week.quote:
Ach vorig seizoen wonnen ze hun laatste elf wedstrijden allemaal. Kan nog altijdquote:Op maandag 19 oktober 2015 01:19 schreef Smoofie het volgende:
Seahawks kunnen PO missen als cardinals nfc west winnen. Ze hebben heel lastig programma nog.
Steelers, Bengals, cowboys met bryant en romoquote:Op maandag 19 oktober 2015 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach vorig seizoen wonnen ze hun laatste elf wedstrijden allemaal. Kan nog altijdEn iedere loss was een close call in de 4th quarter.
Vorig seizoen gaf het spel wat meer vertrouwen. Toen hadden zo ook echt een uitstraling van dat het wel goed zou komen met de overwinning. Dat zie ik nu niet terug (ook niet bij mezelf).quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach vorig seizoen wonnen ze hun laatste elf wedstrijden allemaal. Kan nog altijdEn iedere loss was een close call in de 4th quarter.
Ik snap dit lijstje nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Steelers, Bengals, cowboys met bryant en romo
Ze waren 9-1 na een 3-3 start, maar dat team straalde iets meer uit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Bedoelde ermee dat ze een lastig programma hebben. En nog tegen de steelers moeten met big en cowboys. En hoezo kan romo niet? Staat niet op PUP list hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap dit lijstje niet![]()
. Vorig seizoen heeft Seattle niet tegen de Bengal/Steelers gespeeld. En @Bengals is al geweest, Steelers komen nog langs en Romo mag volgens niet meedoen tegen Seattle (niet eligible tegen Seattle).
[..]
Ze waren 9-1 na een 3-3 start, maar dat team straalde iets meer uit.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bedoelde ermee dat ze een lastig programma hebben. En nog tegen de steelers moeten met big en cowboys. En hoezo kan romo niet? Staat niet op PUP list hoor.
http://www.dallascowboys.(...)signated-return-listquote:The Cowboys officially placed Tony Romo on the injured reserve/designated to return list with a fractured collarbone that does not require surgery.
Romo is eligible to begin practicing after six weeks (Nov. 4) and return to the active roster after eight weeks (Nov. 18), which means the earliest he can play is Nov. 22 at Miami. Head coach Jason Garrett estimated Monday that Romo would be sidelined around eight weeks.
Woodhead stond behoorlijk vrij op 3rd down.quote:
Zo idd, verbaasde me er ook al over dat die hem daar niet heen gooide.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Woodhead stond behoorlijk vrij op 3rd down.
De defenders reageerden op de throw naar Gates. Hij leek meer open te staan dan dat hij was.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Woodhead stond behoorlijk vrij op 3rd down.
Dat had ik gemistquote:Op maandag 19 oktober 2015 01:55 schreef PirE het volgende:
[..]
[..]
http://www.dallascowboys.(...)signated-return-list
Die ene DB gaat al voordat hij hem naar Gates gooit. Woodhead is hier wide open (DB op verkeerde been en Rivers moet nog gooien).quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:57 schreef BobW het volgende:
[..]
De defenders reageerden op de throw naar Gates. Hij leek meer open te staan dan dat hij was.
Oftewel dit was eigenlijk een simpele TD en dan was je OT ingegaan en alles mogelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 02:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Die ene DB gaat al voordat hij hem naar Gates gooit. Woodhead is hier wide open (DB op verkeerde been en Rivers moet nog gooien).
[ afbeelding ]
Blijkbaar kijkt Rivers alleen naar Gates of die DB gokt.
[ afbeelding ]
Als hij naar Woodhead zou gaan dan heeft die genoeg separation om hem vrij simpel binnen te lopen. Die defender laat zijn man wel heel vroeg laat gaan. Lijkt me een gevalletje stare down.
Moet je op die punter letten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:09 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie net die fake punt van de Colts. Wtf.
Biggest fail ever. Lag op de grond van het lachenquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:09 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie net die fake punt van de Colts. Wtf.
Giants gaan gewoon winnen! Manning is één van de meest improved QB's van dit seizoen. 28-24 NYquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:44 schreef maerk het volgende:
Vanavond Eagles - Giants, voor mij de grootste rivaliteit, man wat heb ik een hekel aan dat team.
Improved? Dat moet je me uitleggen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Giants gaan gewoon winnen! Manning is één van de meest improved QB's van dit seizoen. 28-24 NY
let's go Giantsquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:44 schreef maerk het volgende:
Vanavond Eagles - Giants, voor mij de grootste rivaliteit, man wat heb ik een hekel aan dat team.
Nouja ik (en vele anderen) hebben het gevoel dat hij zich hervonden heeft onder offensive coordinator Ben McAdoo. Ik vind hem een betere QB dan ooit mede omdat hij een heel nieuw aanvallend systeem heeft geleerd. Hij vind zijn checkdowns beter dan ooit tevoren en lijkt wel een beetje op Aaron Rodgers (McAdoo's voormalig pupil) ook heeft hij minder sacks en turnovers.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:19 schreef maerk het volgende:
[..]
Improved? Dat moet je me uitleggen.
Overigens is Eli wel vermakelijk hoor, twee keer de grootste QB of all-time trollen in de Super Bowl, een ring meer als zijn 10x betere grote broer, en altijd dat semi-duffe hoofd trekken, of het nu een INT is of een TD.
Hij heeft inderdaad een nieuw systeem geleerd, maar of ik hem nu echt zo improved vind is wel iets anders. Daarnaast zou ik hem echt nooit met Rodgers durven vergelijken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nouja ik (en vele anderen) hebben het gevoel dat hij zich hervonden heeft onder offensive coordinator Ben McAdoo. Ik vind hem een betere QB dan ooit mede omdat hij een heel nieuw aanvallend systeem heeft geleerd. Hij vind zijn checkdowns beter dan ooit tevoren en lijkt wel een beetje op Aaron Rodgers (McAdoo's voormalig pupil) ook heeft hij minder sacks en turnovers.
Sarcastisch neem ik aan he?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Giants gaan gewoon winnen! Manning is één van de meest improved QB's van dit seizoen. 28-24 NY
Waar die gast het vandaan haalt is mij echt een raadselquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:13 schreef Seam het volgende:
Nouja hij is misschien wel wat verbeterd, maar zo spectaculair als Dalton dit seizoen is die verbetering echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |