Ben een nachtmensquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
om 4 uur 's nachts posten dat je bureaublad mooi is
haha oeps mn broertje zat op mn laptop hahahquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:23 schreef Trollscience het volgende:
snowbells heb je wel eens seks gehad met een meisje? je lijkt me daar echt het type voor
quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha oeps mn broertje zat op mn laptop hahah
Door gewoon te vragen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
FL, hoe heb je Geo overgehaald om een horror marathon te doen?
That doesn't workquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Grootste slechtkont op aarde.
[..]
Dit zegt veel over jullie relatie.
Comixology?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
WP, ik kan je melden dat ik comics op mijn ipad heb.
Ah, de minder legale route. Kan ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Comicflow app + gedownloade cbr files
Heb nog nooit een legaal nummer/cd gekochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, de minder legale route. Kan ook.
Moet zeggen dat sinds ik Comixology gebruik ik helemaal geen neiging meer heb om iets te downloaden. Ook regelmatig aanbiedingen, 89 cent voor issues en zo.
als ik een hele serie lees dan kan dat honderden euro's kostenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, de minder legale route. Kan ook.
Moet zeggen dat sinds ik Comixology gebruik ik helemaal geen neiging meer heb om iets te downloaden. Ook regelmatig aanbiedingen, 89 cent voor issues en zo.
Echte boeken en comicsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik een hele serie lees dan kan dat honderden euro's kosten
en heb ze dan liever fysiek
Oh ik koop de meeste ook nog steeds fysiek. Maar als ik eens wat wil uitproberen voor weinig geld, of te laat ben om in te haken op de singles maar er zijn nog geen trades te krijgen etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik een hele serie lees dan kan dat honderden euro's kosten
en heb ze dan liever fysiek
oh ik lees eigenlijk alleen dcquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
Maar dat komt denk ik ook een beetje omdat ik geen Marvel en DC dingen lees. Comics van kleinere uitgeverijen moet je echt pre-orderen.
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Is wel tof, maar kost mij veel te veel, laatst nog met LB naar een comicstore geweest, tof tof.. maar als je dan de prijzen ziet..
Ik heb welgeteld een ding van ze. En dat is de Planetary omnibus, maar dat was vroeger Wildstorm dat door DC is opgekocht. Desalniettemin staat er een DC logo op de rug.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik lees eigenlijk alleen dc
3? Zag er genoeg van 16euro.. grotere boeken 30+.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.
3 euro!??!??!?!? Welke comicstores ga jij nou weerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.
Ja dat zijn geen issues, maar paperbacks waar meerdere issues in zitten. Als je de issues bij elkaar op telt ben je goedkoper uit met een paperback dat wel. Maar zo'n ding bevat al snel een half jaar van een lopende maandelijkse serie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3? Zag er genoeg van 16euro.. grotere boeken 30+.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |