'Weer'?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zit je weer dingen te inhaleren
ga liever naar goed restaurantquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alleen als de eindbestemming mcdonalds is ja
mijn dealer wil geen lsd met mij doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen posten als ik LSD op had.
Nick welquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn dealer wil geen lsd met mij doen
Ik wil wel sitten maar ik begin niet meer aan die shit. Wiet is primaquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil wel met iemand chillen die ik vertrouw dan
mannetje wou zelf ook wel gaan sitten, wil het alleen niet doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil wel sitten maar ik begin niet meer aan die shit. Wiet is prima
Aitquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mannetje wou zelf ook wel gaan sitten, wil het alleen niet doen
harde sneer ditquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil wel met iemand chillen die ik vertrouw dan
hoezo?quote:
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:56 schreef d4v1d het volgende:
werkboeken met te weinig ruimte om het antwoord op te schrijven
haha zijn cbr's hequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Yo
Nee, ik wilde ze op mijn ipad zetten van de week omdat ik naar LB ging, maar werkt dus niet standaarda ls een PDF/ePUB file. Dus ik denk dat ike erst een app moet hebben en ze dan via itunes specifiek naar die app knallen oid.. dunnomoet ik nog uitzoeken
Ja, eens uitzoeken hoe dat werkt.. boeken moet ik syncenquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha zijn cbr's he
ipad heeft als het goed is comicbooklover
ik gebruik op mijn telefoon comiczeal maar die is 5 euro volgens mijquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, eens uitzoeken hoe dat werkt.. boeken moet ik syncen, video's kan wel manual, maar die comics uploadde hij niet en ik begon er laat aan dus had geen tijd om het meer te fixen. Eens doen, is ook leuk voor het slapen
Ah, mooi. Dat zoek ik. Doe ik ook met films/series, heb ik AV media player, kostte ook 3euro oid maar die is echt chillquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gebruik op mijn telefoon comiczeal maar die is 5 euro volgens mij
maar zijn op de ipad genoeg cbr readers
en dan via itunes in de app zetten. hoef je niet eens voor te synchroniseren
airplay gebruik ik alleen voor muziekquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dat zoek ik. Doe ik ook met films/series, heb ik AV media player, kostte ook 3euro oid maar die is echt chill![]()
Ook vloeiend via airplay (zonder subs, dat is dan een klein minpuntje).
jajajajjajajajajajaquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel fijn voor in de trein zo'n ipad.
Waarom die jajajaja?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jajajajjajajajajaja
mijn vader heeft er ook 1
die zit eindeloos candy crush te spelen op dat ding
Ah.quote:
nee niet echt en heb ook nog niet echt zitten kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ben je aan het sparen? En welke wil je dan?
Oke, klinkt interessantquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:27 schreef wietparkiet het volgende:
Oh trouwens the multiversity is echt een vette serie
word de multiverse ook een beetje uitgelegd
zijn oa een aantal one shots van nog niet gepubliceerde universums (eentje waar superman's raket is geland in het 3de rijk en hitler hem inzet als soort enforcer)
had hem van kickass maar die is nu oppeens gevaarlijk ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, klinkt interessanteens zoeken naar een download
Idd, malware melding..quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had hem van kickass maar die is nu oppeens gevaarlijk ofzo
Meestal zit er dan malware in de site zelf of in de advertenties die ze tonen.. niet in de torrentfiles, staan sowieso bijna allemaal op torcache en zou Google ook niet moeten kunnen scannen lijkt me. Dus dunno.. ik gebruik zolang wel effe een andere linkquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik negeer het verder
gwn oppassen met wat je download
oh ja ik deed eerst ook altijd via torrentz maar kwam toch bijna altijd op kickass uitquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meestal zit er dan malware in de site zelf of in de advertenties die ze tonen.. niet in de torrentfiles, staan sowieso bijna allemaal op torcache en zou Google ook niet moeten kunnen scannen lijkt me. Dus dunno.. ik gebruik zolang wel effe een andere linkik doe toch alles via een algemene torrent zoekmachine
en die geeft dan meerdere sites aan waar die op staat.
Ja ik kom ook het meeste op kickassquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja ik deed eerst ook altijd via torrentz maar kwam toch bijna altijd op kickass uit
achja zolang mbam zijn werk doet zal het allemaal wel meevallen
heb een betaalde license voor mbamquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik kom ook het meeste op kickass![]()
Ik heb die MBAM live dingens nooit draaien, werd gek van die popups en op oudere systemen werd de pc trager.. Ik heb een legale NOD32, erg tevreden over.
Nice. Wat kost dat per jaar?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb een betaalde license voor mbam
dus real time en automagische updates enzo
Dat is kut ja, in het begin doen ze nog dollars.. dan komen ze er achter dat ze beter euro's kunnen vragen aan Europeanen omdat het dan meer oplevert..quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
betaalde voor een jaar paar dollar
maar is nu 25 euro zie ik net
oh nee die dollars waren omdat ik via een g2a achtige site kocht en toch nog dollars op mijn paypal had staanquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut ja, in het begin doen ze nog dollars.. dan komen ze er achter dat ze beter euro's kunnen vragen aan Europeanen omdat het dan meer oplevert..
Nee idd, maar nog nooit zoiets gezienquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol voor 4,45 zal het allemaal wel niet zo heel denderend zijn
kijk altijd hier eerst voor software keysquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee idd, maar nog nooit zoiets gezien
Zo doen wij Nederlanders dat.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk altijd hier eerst voor software keys
kun je ze meestal nog goedkoper krijgen #tattasbelike
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh
maar ik ga pitten
1 uur is al te laat eigenlijk
Tik em aan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik kom ook het meeste op kickass![]()
Ik heb die MBAM live dingens nooit draaien, werd gek van die popups en op oudere systemen werd de pc trager.. Ik heb een legale NOD32, erg tevreden over.
Ik ook, knappe jongen en ook leuk. Maar zijn naamquote:
Ja tokkies.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn altijd chappies valt me op
Cachie heuyquote:
FL, hoe heb je Geo overgehaald om een horror marathon te doen?quote:
Ben een nachtmensquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
om 4 uur 's nachts posten dat je bureaublad mooi is
haha oeps mn broertje zat op mn laptop hahahquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:23 schreef Trollscience het volgende:
snowbells heb je wel eens seks gehad met een meisje? je lijkt me daar echt het type voor
quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha oeps mn broertje zat op mn laptop hahah
Door gewoon te vragen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
FL, hoe heb je Geo overgehaald om een horror marathon te doen?
That doesn't workquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Grootste slechtkont op aarde.
[..]
Dit zegt veel over jullie relatie.
Comixology?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
WP, ik kan je melden dat ik comics op mijn ipad heb.
Ah, de minder legale route. Kan ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Comicflow app + gedownloade cbr files
Heb nog nooit een legaal nummer/cd gekochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, de minder legale route. Kan ook.
Moet zeggen dat sinds ik Comixology gebruik ik helemaal geen neiging meer heb om iets te downloaden. Ook regelmatig aanbiedingen, 89 cent voor issues en zo.
als ik een hele serie lees dan kan dat honderden euro's kostenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, de minder legale route. Kan ook.
Moet zeggen dat sinds ik Comixology gebruik ik helemaal geen neiging meer heb om iets te downloaden. Ook regelmatig aanbiedingen, 89 cent voor issues en zo.
Echte boeken en comicsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik een hele serie lees dan kan dat honderden euro's kosten
en heb ze dan liever fysiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |