Oke, klinkt interessantquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:27 schreef wietparkiet het volgende:
Oh trouwens the multiversity is echt een vette serie
word de multiverse ook een beetje uitgelegd
zijn oa een aantal one shots van nog niet gepubliceerde universums (eentje waar superman's raket is geland in het 3de rijk en hitler hem inzet als soort enforcer)
had hem van kickass maar die is nu oppeens gevaarlijk ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, klinkt interessanteens zoeken naar een download
Idd, malware melding..quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had hem van kickass maar die is nu oppeens gevaarlijk ofzo
Meestal zit er dan malware in de site zelf of in de advertenties die ze tonen.. niet in de torrentfiles, staan sowieso bijna allemaal op torcache en zou Google ook niet moeten kunnen scannen lijkt me. Dus dunno.. ik gebruik zolang wel effe een andere linkquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik negeer het verder
gwn oppassen met wat je download
oh ja ik deed eerst ook altijd via torrentz maar kwam toch bijna altijd op kickass uitquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meestal zit er dan malware in de site zelf of in de advertenties die ze tonen.. niet in de torrentfiles, staan sowieso bijna allemaal op torcache en zou Google ook niet moeten kunnen scannen lijkt me. Dus dunno.. ik gebruik zolang wel effe een andere linkik doe toch alles via een algemene torrent zoekmachine
en die geeft dan meerdere sites aan waar die op staat.
Ja ik kom ook het meeste op kickassquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja ik deed eerst ook altijd via torrentz maar kwam toch bijna altijd op kickass uit
achja zolang mbam zijn werk doet zal het allemaal wel meevallen
heb een betaalde license voor mbamquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik kom ook het meeste op kickass![]()
Ik heb die MBAM live dingens nooit draaien, werd gek van die popups en op oudere systemen werd de pc trager.. Ik heb een legale NOD32, erg tevreden over.
Nice. Wat kost dat per jaar?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb een betaalde license voor mbam
dus real time en automagische updates enzo
Dat is kut ja, in het begin doen ze nog dollars.. dan komen ze er achter dat ze beter euro's kunnen vragen aan Europeanen omdat het dan meer oplevert..quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
betaalde voor een jaar paar dollar
maar is nu 25 euro zie ik net
oh nee die dollars waren omdat ik via een g2a achtige site kocht en toch nog dollars op mijn paypal had staanquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut ja, in het begin doen ze nog dollars.. dan komen ze er achter dat ze beter euro's kunnen vragen aan Europeanen omdat het dan meer oplevert..
Nee idd, maar nog nooit zoiets gezienquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol voor 4,45 zal het allemaal wel niet zo heel denderend zijn
kijk altijd hier eerst voor software keysquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee idd, maar nog nooit zoiets gezien
Zo doen wij Nederlanders dat.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk altijd hier eerst voor software keys
kun je ze meestal nog goedkoper krijgen #tattasbelike
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh
maar ik ga pitten
1 uur is al te laat eigenlijk
Tik em aan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik kom ook het meeste op kickass![]()
Ik heb die MBAM live dingens nooit draaien, werd gek van die popups en op oudere systemen werd de pc trager.. Ik heb een legale NOD32, erg tevreden over.
Ik ook, knappe jongen en ook leuk. Maar zijn naamquote:
Ja tokkies.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn altijd chappies valt me op
Cachie heuyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |