Oh ik koop de meeste ook nog steeds fysiek. Maar als ik eens wat wil uitproberen voor weinig geld, of te laat ben om in te haken op de singles maar er zijn nog geen trades te krijgen etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik een hele serie lees dan kan dat honderden euro's kosten
en heb ze dan liever fysiek
oh ik lees eigenlijk alleen dcquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
Maar dat komt denk ik ook een beetje omdat ik geen Marvel en DC dingen lees. Comics van kleinere uitgeverijen moet je echt pre-orderen.
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Is wel tof, maar kost mij veel te veel, laatst nog met LB naar een comicstore geweest, tof tof.. maar als je dan de prijzen ziet..
Ik heb welgeteld een ding van ze. En dat is de Planetary omnibus, maar dat was vroeger Wildstorm dat door DC is opgekocht. Desalniettemin staat er een DC logo op de rug.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik lees eigenlijk alleen dc
3? Zag er genoeg van 16euro.. grotere boeken 30+.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.
3 euro!??!??!?!? Welke comicstores ga jij nou weerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.
Ja dat zijn geen issues, maar paperbacks waar meerdere issues in zitten. Als je de issues bij elkaar op telt ben je goedkoper uit met een paperback dat wel. Maar zo'n ding bevat al snel een half jaar van een lopende maandelijkse serie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3? Zag er genoeg van 16euro.. grotere boeken 30+.
sorry zal je volgende keer qoute alertenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei, heb ik discussie over comics gemist? Zo zonde.
Staat bij mij uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry zal je volgende keer qoute alerten
Het kan nog steeds!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei, heb ik discussie over comics gemist? Zo zonde.
terecht welquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat bij mij uit.
Maar vriendelijk aanbod.
Ik heb laatst een vreemde comic gelezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
dan moet je het ergens anders kopen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, juist totaal niet.
Groente en fruit smaakt me te bespoten bij de Jumbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |