Mis je de lapo ook nog, dramaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat jij nou geen zitvlees heb kan ik niks aan doen
Dank jequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is je van Harte gegund, heb jij ook weer een goede dag
Ja Boehoequote:
Ik moet slapen, maar bedankt voor de uitnodigingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je nog niet op R49 zit bij de rest...
Slaap lekker .... We gaan gewoon verder hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet slapen, maar bedankt voor de uitnodiging
Welk genrequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playing.php?buster=06104058133
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat vorige keer al niet uitgelegd?
Als jij langskomt Bos worden die vrouwen helemaal gekquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik merk dat het nog steeds altijd even gezellig is hier
http://www.radio49.nl/quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:52 schreef sjampoeh het volgende:
Thnx i didWie draait er dan of moet ik in dat andere topic ..
Ik ben natuurlijk de ideale schoonzoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij langskomt Bos worden die vrouwen helemaal gek
thnx had mquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/
Hier zie je de progamering
Alleen lopen er hier weinig moeders met huwbare dochters rond.....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk de ideale schoonzoon![]()
Dat wel jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen lopen er hier weinig moeders met huwbare dochters rond.....
oh hoezo ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk de ideale schoonzoon![]()
Vrijgezel, sportief, aardig..quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je aanvraag gaat nu de mist ..... Want Knokkels draait inmiddels
volgens mij komt ie zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee of verzoekje blijven hangen of dat ie door draait maar wij het niet horen
Misschien dat ik ooit de halve marathon in Barcelona ga lopen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd..![]()
Mijn dochter woont toch te ver weg
Top, maar dan kom je nog niet tot op de helftquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit de halve marathon in Barcelona ga lopen...
Smelt jij nu ook al weg?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
as we speak.. zelfs mijn naam genoemd![]()
![]()
Dat is waar ja. Of woont ze niet meer in Zuid-Spanje..???quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Top, maar dan kom je nog niet tot op de helft
Ik niet. Morgen toch mijn vaste vrije dag... Toch wil ik rond 8.00 naast mijn bed staan..quote:
Nee nu in de hoofdstadquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Of woont ze niet meer in Zuid-Spanje..???
Ijverig strevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. Morgen toch mijn vaste vrije dag... Toch wil ik rond 8.00 naast mijn bed staan..
Dat zeg ik altijd als ik moet schijten, maar onbevlekt.....kweet nie.....meestal toch wel een flinke dosis papier nodig.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd als ik moet schijten, maar onbevlekt.....kweet nie.....meestal toch wel een flinke dosis papier nodig.
Nee nooit... Wel ooit in een Spaanse Iglesias om 8 uur zondagochtend iets staan bazelen tegen een halflege kerk met bezopen en gedrogeerde feestgangers een mis proberen te houden... Maar dat ging volgens mij over de Nederlandse melkkoe..quote:
Wat mij vooral stoort aan geloof in het algemeen, is het hypocriete gedoe van die lui, ze hebben overal regels voor waar ze zichzelf achter gesloten deuren niet aan houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nooit... Wel ooit in een Spaanse Iglesias om 8 uur zondagochtend iets staan bazelen tegen een halflege kerk met bezopen en gedrogeerde feestgangers een mis proberen te houden... Maar dat ging volgens mij over de Nederlandse melkkoe..
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nooit... Wel ooit in een Spaanse Iglesias om 8 uur zondagochtend iets staan bazelen tegen een halflege kerk met bezopen en gedrogeerde feestgangers een mis proberen te houden... Maar dat ging volgens mij over de Nederlandse melkkoe..
Ja dat dus...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij vooral stoort aan geloof in het algemeen, is het hypocriete gedoe van die lui, ze hebben overal regels voor waar ze zichzelf achter gesloten deuren niet aan houden.
En dan ongelovigen (zoals ik) bekritiseren.
Ik heb geen geloof nodig om een 'goed' mens te zijn.
Dat heb ik, al zeg ik het zelf, best mooi kort en bondig tot op de kern verwoord.quote:
Amenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik, al zeg ik het zelf, best mooi kort en bondig tot op de kern verwoord.![]()
Verder niks tegen die lui, maar hou mij er buiten.
Je haalt me de woorden uit mijn bek.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen geloven voor de kadootjes ook zo hypocriet
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mijn bek.
Zelfs de naam is grootquote:
Dat is soms ook een kleine bevallingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd als ik moet schijten, maar onbevlekt.....kweet nie.....meestal toch wel een flinke dosis papier nodig.
Mein Gott....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfs de naam is groot
Garzweilerbraunkohlenschaufelradbaggermaschine
En degene die hem bediend is de Garzweilerbraunkohlenschaufelradbaggermaschinenfuhrerquote:
Ik voel een topic aan komen.... Maar die zal al wel een keer geweest zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En degene die hem bediend is de Garzweilerbraunkohlenschaufelradbaggermaschinenfuhrer
Een variatie op Donaudampfschiffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft.
Dank je wel Chufquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
Jij ook Fann en van harte met die Griek van je
Wel tot het laatste blijven kijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:42 schreef FANN het volgende:
Oudjes verrassend openhartig en geven hun kleinzoon
5 Tips voor een lang en gelukkig Huwelijk !![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:20 schreef just me het volgende:
doet me aan deze denken..
[ afbeelding ]
Heb jij vissen Hut?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:47 schreef Treehut362 het volgende:
05-10-2015
Vissenkom in vensterbank werkt als brandglas
Vissenkom in vensterbank werkt als brandglas
Zet geen spiegel, vissenkom of bolle vaas op de vensterbank, luidt het advies van de brandweer in Noord- en Oost-Gelderland. Als de zon erop staat, kunnen deze glazen spullen als brandglas werken.
“In twee maanden tijd hebben we tot drie keer toe op die manier brandjes zien ontstaan. Vandaar de waarschuwing”, zegt een woordvoerder.
BRANDGLAS
Vrijdagochtend was het raak in Apeldoorn. Daar zorgde een spiegeltje waar de zon op stond voor een kleine woningbrand.
Aan de overkant in de sloot.quote:
hahaha ja ik beneden bij me in de grachtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Aan de overkant in de sloot.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |