SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit de PS Vita versiequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben alvast begonnen zonder jullie...
[ afbeelding ]
De foto is wat onscherp, dus ik dacht even wat andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PS4 versie. En hij is nog steeds geweldig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:30 schreef rmrt2010 het volgende:
Doet mij denken aan lang geleden toen je er voor het eerst kennis mee maakte op tv via Skychannel 's ochtends vroeg.
Ik krijg hier toch wel een jaren '80 stijfje van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik krijg hier gewoon kippenvel van.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Transformers vroeger geen reet aan
Ook geen Japanse dubs dus het spel is sowieso ruk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Transformers vroeger geen reet aan, dus ik vind deze nieuwe game er ook niet echt bijster bijzonder uit zien. Vond de Transformers-gamers op last-gen een stuk mooier en interessanter.
BTW, morgen is Driveclub 1 jaar oud, en als het goed is krijgen we wat leuks...
Dan houdt het op idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ook geen Japanse dubs dus het spel is sowieso ruk.
MASK, Batman TAS, GI Joe, Samurai Pizza Cats, Macron 1, etc etc waren gewoon veel leukerquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
MASK, Batman TAS, GI Joe, Samurai Pizza Cats, Macron 1, etc etc waren gewoon veel leuker
Hoeveel zones heb je in SMB? Want The Forest is easy tot nu toequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:56 schreef Tortugal het volgende:
Super Meat Boy
Die eerste bossfight is me al een partijtje moeilijk zeg.
???quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:17 schreef Cikx het volgende:
Tof om al die Binding of Isaac items weer terug te zien hier.
SMB super fan, cube of meat, ball of bandages, super bandage girl, dr. Fetus etc, allemaal items in Binding of Isaac die gebaseerd zijn op super meat boy.quote:
5 of 6 volgens mij. Eerste wereld is redelijk makkelijk, vooral als je de gameplay al gewend bent. Daarna wordt het iets uitdagender. Laatste levels zijn lastig. Ik heb de light-world wel uitgespeeld op XBLA, maar Dark World niet... (al kwam dat ook omdat ik gewoon weer met andere games bezig ging...)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoeveel zones heb je in SMB? Want The Forest is easy tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef Tortugal het volgende:
Ben nu halverwege wereld 2 en écht moeilijk heb ik het nog niet gehad maar dat gaat nog wel komen denk ik.Die Dark World levels beginnen wel pittig te worden in wereld 2 af en toe. Vind het een heerlijke game tot nu toe, de controls zijn zo perfect responsiveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Platform heaven dit.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Tune van wereld 2 vind ik wel chill.quote:
Ik zet eigenlijk bij elke game die ik speel de soundtrack uit en zet spotify op op de achtergrond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tune van wereld 2 vind ik wel chill.
Een goede nummer 2 na BOI hier. Ik heb de trophies eens bekeken en Platinum gaat echt ziek moeilijk worden... die no death runs, wtfquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:36 schreef DKUp het volgende:
Super Meat Boy is de leukste game van PS Plus voor de PS4 naar mijn mening, zo dat is eruit
Wat is je PSN? Ik wil een beetje kijken wat voor tijden je hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben alvast begonnen zonder jullie...
[ afbeelding ]
Staat je dan nog heel wat te wachtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:56 schreef Tortugal het volgende:
Super Meat Boy
Die eerste bossfight is me al een partijtje moeilijk zeg.
Hij komt toch over paar dagen pas?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:11 schreef Disker91 het volgende:
Battlefront beta is bezig met downloaden (8 gig). Met een half uurtje kan ik de game proberen![]()
Met een code kan je een paar dagen eerder beginnen, heb er eentje weggehaald van een Ngaf member.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij komt toch over paar dagen pas?
Ok... Wist niet dat er codes warenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:21 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Met een code kan je een paar dagen eerder beginnen, heb er eentje weggehaald van een Ngaf member.
Van wat ik heb gezien door streams ziet het er wel smooth uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 02:09 schreef Disker91 het volgende:
Wow, Battlefront ziet er heel goed uit, net als de E3 beelden toentertijd (en weer mensen die meteen gingen zeiken dat dit niet de PS4 versie was)
Kan mij nog de discussies herinneren, zei nog zo, wacht eerst maar eens rustig af, die FrostBite engine kan nog wel wat qua optimalisatie. Maar nee downgrade zus downgrade zo
Speelt tot nu toe erg lekker weg, (local)-coop is geinig maar kan hier niet over oordelen aangezien er een half level inzit door de beta.
Net een paar mp games gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 02:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien door streams ziet het er wel smooth uit.
Tegenvaller dus?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 02:32 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Net een paar mp games gedaan.
Wow grafisch schitterend, de implosie granaat heeft één van de meest indrukwekkende effecten die ik in tijden heb gezien.
Geluid (DICE can't go wrong) G-E-W-E-L-D-I-G. Mijn 7.1 set zit lekker te werken, geniaal geluid, met mijn 5.1 VSS headset is het ook fantastisch.
Gameplay voelt fijn en vertrouwd aan. TTK is wel wat aan de lage kant, maarja daarvoor is een beta. FPS ben ik enorm tevreden mee, zeker voor deze beta, voelt goed aan.
Enige wat mij zorgen baart is dat de gameplay na een paar dagen misschien al te repetitief kan aanvoelen. Weinig voertuigen en diversiteit vergeleken met Battlefront 1/2. Kan nog verandering inkomen.
De achtergronden (skyboxes) zijn geweldig, er gebeurt van alles, en veranderd zelfs mee met de missie die je uitvoert, heb gewoon 5 min zitten kijken![]()
Ik denk dat er niet veel mensen zijn die die kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een goede nummer 2 na BOI hier. Ik heb de trophies eens bekeken en Platinum gaat echt ziek moeilijk worden... die no death runs, wtf
http://www.exophase.com/game/super-meat-boy-psn/trophies/
Dat is ie ook, maar sommigen hebben early access codes.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat de BF beta pas vanaf morgen was?
Zet via spotify de originele ost aan want deze is bagger.quote:
Ik ben vandaag pas om half 8 thuis. En eerst iets eten lijkt me dan ook nog verstandigquote:
Huh? Super Meat Boy is een fantastische platformer. Een van de beste. Wel de originele ost via spotify aanzetten. Kickbeat is idd lame, unmechanical en Broken Age lijken me wel tof.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:24 schreef truedestiny het volgende:
Saaie spelletjes bij PS+ dit keer. Wel nog steeds blij met Rocket League
Rocket Laegue speel ik ook nog regelmatig, blijft tof voor tussendoorquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:24 schreef truedestiny het volgende:
Saaie spelletjes bij PS+ dit keer. Wel nog steeds blij met Rocket League
eten is overratedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas om half 8 thuis. En eerst iets eten lijkt me dan ook nog verstandig
goede tip, zo ook maar even aanschaffen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh? Super Meat Boy is een fantastische platformer. Een van de beste. Wel de originele ost via spotify aanzetten. Kickbeat is idd lame, unmechanical en Broken Age lijken me wel tof.
Heb trouwens MKX in de sale gekocht van deze week. 44 euro voor de premium edition incl de meeste dlc. Prima
Moet je wel van platformers houdenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh? Super Meat Boy is een fantastische platformer. Een van de beste. Wel de originele ost via spotify aanzetten. Kickbeat is idd lame, unmechanical en Broken Age lijken me wel tof.
Heb trouwens MKX in de sale gekocht van deze week. 44 euro voor de premium edition incl de meeste dlc. Prima
Omdat het nep is, SMS dienst.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
http://gamingnederland.com/psn/
Gratis psn kaartenWat is deze en hoe lichten ze me op?
zag t op facebook voorbij komen en daar stonden duizenden reacties van mensen die zeiden dat t werkte. Maar dat kan eigenlijk niet..quote:
JA maar als je er aan went is er geen probleem(behalve soms verkeerde kant op springenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:16 schreef n8n het volgende:
Zat met die uncharted demo te vechten met de controls. Houterig en dingen alles, je merkt dat het een oude titel is.
Doen!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:36 schreef DKUp het volgende:
Uncharted misschien van de week even halen
Doet me superveel denken aan Galak-Z.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:32 schreef 2dope het volgende:
Cryptark, van de makers van Apotheon:
Tof stijltje. Wellicht iets te 'indie' voor sommigen.
Idd. Wat ik jammer vind is dat deze games alleen singleplayer zijn. Nu is bijv. een Galak-Z waarschijnlijk te fast-paced voor local co-op, maar het zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doet me superveel denken aan Galak-Z.
Dat is het verschil tussen survival en shooter games ook wel een beetje.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:31 schreef Ixnay het volgende:
Ligt het aan mij of is Uncharted op crushing erg makkelijk als je TLOU op survivor/grounded gewend bent?
Bij TLOU wil je op de moeilijkere modes alles met zo weinig mogelijk items en ammo halen omdat je het later misschien veel harder nodig hebt. Bij Uncharted hoef je je daar geen zorgen om te maken want er ligt ammo in overvloed.
Daarom is Uncharted toegankelijker dan TLOU.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:31 schreef Ixnay het volgende:
Ligt het aan mij of is Uncharted op crushing erg makkelijk als je TLOU op survivor/grounded gewend bent?
Bij TLOU wil je op de moeilijkere modes alles met zo weinig mogelijk items en ammo halen omdat je het later misschien veel harder nodig hebt. Bij Uncharted hoef je je daar geen zorgen om te maken want er ligt ammo in overvloed.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2015 06:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen survival en shooter games ook wel een beetje.
60 fps merk je echt duidelijk ook, vooral bij Uncharted 1 zijn de verschillen duidelijk zichtbaar (die dipte op ps3 erg vaak richting de 20 vanaf 30), en bij die game zijn de shooting en melee mechanics ook veel beter dan in het origineel, meer in lijn met deeltje 2 en 3quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:49 schreef Friday12 het volgende:
Het speelt echt zoveel beter dan de PS3
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
60 fps merk je echt duidelijk ook, vooral bij Uncharted 1 zijn de verschillen duidelijk zichtbaar (die dipte op ps3 erg vaak richting de 20 vanaf 30), en bij die game zijn de shooting en melee mechanics ook veel beter dan in het origineel, meer in lijn met deeltje 2 en 3.
Naughty Dogquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Dan is het terecht een remaster en niet gewoon een simpele port
Nog steeds Naughy Dogquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah remaster is niet door ND gedaan thohehe
Een studio als Naughty Dog houdt zich echt niet bezig met zoiets relatief simpels als een oppoetsbeurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog steeds Naughy Dog
Maar wie heeft het gedaan dan? En het lijkt me dat ze wel een invloed hebben gehad op de remaster
Een studio genaamd Bluepoint.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog steeds Naughy Dog
Maar wie heeft het gedaan dan? En het lijkt me dat ze wel een invloed hebben gehad op de remaster
Ik weet nog wel dat ik op de XBLA versie vrij lang deed over die laatste 5-6 levels ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik moet echt bijna huilen als ik filmpjes van de latere levels van Super Meat Boy zie
...now you've done it... (!)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Met nu MGSV, PES, Super Meat boy en straks Fallout 4, Divinity OG sin, Untill Dawn en Wasteland 2 ben ik nog wel even bezig tot Q2 2016
En buiten dat om vind ik de Uncharted serie geen fuck aan, ik wacht wel op een nieuwe TLOU.
Daar hoop ik ook opquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Uncharted nooit gespeeld, dus ik loop er wel warm voor.
Zit geen MP in toch? Dan kan ik hem lekker cheap tweedehands kopen verwacht ik.
Hmm die heb ik wel eig... Zo maar eens installenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:18 schreef rickyszz het volgende:
Voor de mensen met een AU: Account of een Japans: Account kunnen alvast beginnen
Zit geen MP in neequote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Uncharted nooit gespeeld, dus ik loop er wel warm voor.
Zit geen MP in toch? Dan kan ik hem lekker cheap tweedehands kopen verwacht ik.
I don't care, ik heb helemaal niks met het third person action adventure genre zoals tomb raider en Uncharted, De Indiana Jones setting bevalt me niet en is over the top, gameplay is te generic, veel te saai en makkelijk voor mij. Maar ik kan me best voorstellen dat anderen het wel leuke games vinden. Zo ben ik dan wel weer.quote:
En dit is waarom ik UC juist zo vet vindquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De Indiana Jones setting bevalt me niet en is over the top
Ga je ook pas door naar de volgende als je een level A+ en de bandage hebt of gewoon puur het level uitspelen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik op de XBLA versie vrij lang deed over die laatste 5-6 levels ofzo.
Gisteravond de 3de wereld uitgespeeld (Salt Factory), waarbij een paar levels al wat pittiger werden, en met de 4de wereld begonnen (Hell).
Ik vind Uncharted ook niet veel aanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
I don't care, ik heb helemaal niks met het third person action adventure genre zoals tomb raider en Uncharted, De Indiana Jones setting bevalt me niet en is over the top, gameplay is te generic, veel te saai en makkelijk voor mij. Maar ik kan me best voorstellen dat anderen het wel leuke games vinden. Zo ben ik dan wel weer.
Alle levels die ik tot nog toe heb uitgespeeld zijn idd op A+. Meestal als ik een bandage zie dan probeer ik die ook nog wel even te pakken, als dat mogelijk is (volgens mij zijn sommige bandages alleen te pakken met bepaalde characters, maar dat kan ik mis hebben...)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ga je ook pas door naar de volgende als je een level A+ en de bandage hebt of gewoon puur het level uitspelen?
Eens. Op t donkere na. Dat vond ik juist wel sfeervol.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Uncharted ook niet veel aanDe gameplay vind ik te saai en voorspelbaar, en haal er ook geen genot uit ofzo, en Nathan Drake vind ik ook niet echt boeiend.
Die Tomb Raider Reboot bevalt me dan weer wél, al vind ik het allemaal nogal donker. Maar wellicht wordt dat straks beter.
Het is wel sfeervol, en past ook wel bij het gevaar dat ze over proberen te brengen natuurlijk, maar aan de andere kant wil ik ook van zo'n setting kunnen genieten, dus mooie natuur, lekker zonnetje erbij, etc etc...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Op t donkere na. Dat vond ik juist wel sfeervol.
Het was woest stormachtig!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is wel sfeervol, en past ook wel bij het gevaar dat ze over proberen te brengen natuurlijk, maar aan de andere kant wil ik ook van zo'n setting kunnen genieten, dus mooie natuur, lekker zonnetje erbij, etc etc...
Elke keer als Elena praat zie ik Emily Rose voor me en dat helpt ook welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:02 schreef DKUp het volgende:
Ik vond het verhaal gewoon bagger en voor de personages had ik geen sympathie in TR. In Uncharted heb je Nathan, Sully en Elena
Emily Rose, wat een chickquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Elke keer als Elena praat zie ik Emily Rose voor me en dat helpt ook wel
Twee niet, over het eerste deel verschillen de meningen. Ik vond het eerste deel beter dan het derde deel, voornamelijk door het verhaal en de locatie.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe verhoudt de Nathsn Drake Collection zich tegenover TLOU? Ik heb Uncharted 3 op de PS3 amper een uur gespeeld en vond de cinematische stijl toen erg leuk, maat verder weet ik er niet veel meer van, buiten dat het behoorlijk wat platforming bevatte.
De combinatie van geweldige graphics, goede gameplay, een boeiend verhaal en fantastisch gebruik van geluid was voor mij als voornamelijk casual gamer (de afgelopen drie jaar heb ik drie, hooguit vier games uitgespeeld, buiten alle Telltale games).
Omdat Uncharted ook van ND is en nolan north blijkbaar een nog populairdere voice actor is dan Trot Baker (die de hoofdrol had in de drie games die ik daadwerkelijk heb uitgespeeld), ben ik wel nieuwsgierig eigenlijk. Zijn de eerste twee delen niet hopeloos verouderd?
Komt het een beetje in de buurt van TLOU? Ben op zoek naar een game die zich in alle opzichten kan meten met dat spel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee niet, over het eerste deel verschillen de meningen. Ik vond het eerste deel beter dan het derde deel, voornamelijk door het verhaal en de locatie.
Deel twee komt in de buurt van TLOU en deel 1 en 3 zijn goed. Uncharted 2 is een briljant spel. Deze spellen zijn alleen niet zo gritty als TLOU.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Komt het een beetje in de buurt van TLOU? Ben op zoek naar een game die zich in alle opzichten kan meten met dat spel.
Qua verhaal kwam Bioshock Infinite nog het meest in de buurt. Gameplay was ook goed, maar ik vind third persoon leuker dan fps.
Beiden waren wel lekker lineair, dat waardeer ik wel.
Kloptquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Alle levels die ik tot nog toe heb uitgespeeld zijn idd op A+. Meestal als ik een bandage zie dan probeer ik die ook nog wel even te pakken, als dat mogelijk is (volgens mij zijn sommige bandages alleen te pakken met bepaalde characters, maar dat kan ik mis hebben...)
Qua einde komt bijna niks in de buurt van TLOU.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Komt het een beetje in de buurt van TLOU? Ben op zoek naar een game die zich in alle opzichten kan meten met dat spel.
Qua verhaal kwam Bioshock Infinite nog het meest in de buurt. Gameplay was ook goed, maar ik vind third persoon leuker dan fps.
Beiden waren wel lekker lineair, dat waardeer ik wel.
Geen idee, ik ben pas bij die radio-tower, dus ik moet nog wel een flink poosje...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was woest stormachtig!!!
Maar was er niet af en toe wel een groene weide en een zonnetje?
Ik weet t niet precies meer. lang geleden
Ik vond t wel dramatisch, ipv dat ik ff een bikini aan wilde trekken op een tropisch eiland en rond ging banjeren
Dat heb ik dus juist bij Uncharted, dat de characters me totaal niet aanspreken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:02 schreef DKUp het volgende:
Ik vond het verhaal gewoon bagger en voor de personages had ik geen sympathie in TR. In Uncharted heb je Nathan, Sully en Elena
Red Dead Redemption ook wel, maar vergeet vooral The Walking Dead season 1 nietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Qua einde komt bijna niks in de buurt van TLOU.
Ik vond RDR niet zo bijzonder qua einde, maar misschien ook omdat ik het al een beetje verwacht had.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Red Dead Redemption ook wel, maar vergeet vooral The Walking Dead season 1 niet
Mijn vriendin is hem nu aan het spelen op mijn PS3, laatst een stuk zitten kijken en nog steeds een prachtgame als je het mij vraagt. TLOU 2 x uitgespeeld en ik ga zeker nog voor een derde keer, weinig games die dat bij mij voor elkaar hebben gekregen dus in mijn optiek zijn die hoge cijfers zeer zeker terecht.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
RDR vond ik echt geen reet aan, bijna net zo overrated als TLOU.
Bestaat niet, wachten tot een deel 2.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik was er echt na een uur of 4 al klaar mee. (RDR)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mijn vriendin is hem nu aan het spelen op mijn PS3, laatst een stuk zitten kijken en nog steeds een prachtgame als je het mij vraagt. TLOU 2 x uitgespeeld en ik ga zeker nog voor een derde keer, weinig games die dat bij mij voor elkaar hebben gekregen dus in mijn optiek zijn die hoge cijfers zeer zeker terecht.
RDR nooit langer gespeeld dan 2/3 uur en ik moet nog steeds S01 van TWD spelen, maar wacht eigenlijk tot ie een keer in PS+ komt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Red Dead Redemption ook wel, maar vergeet vooral The Walking Dead season 1 niet
TWD is al vaak genoeg voor een paar euro te krijgen en is het echt waardquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
RDR nooit langer gespeeld dan 2/3 uur en ik moet nog steeds S01 van TWD spelen, maar wacht eigenlijk tot ie een keer in PS+ komt.
Ja klopt, het is dan ook altijd wanneer ik hem wil kopen dan is ie niet in de aanbieding. Misschien rond Halloween een keer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
TWD is al vaak genoeg voor een paar euro te krijgen en is het echt waard
Ehm kan dat alleen als je US acc hebt? Keek net in de store zelf op PSN en zag 'm nietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Battlefront Beta is er :
https://store.playstation(...)_00-BATTLEFRONTBETA0
Nope, Europese account hieroquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:37 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ehm kan dat alleen als je US acc hebt? Keek net in de store zelf op PSN en zag 'm niet
Is UK paginaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:37 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ehm kan dat alleen als je US acc hebt? Keek net in de store zelf op PSN en zag 'm niet
Nee?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:37 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ook niet met de search?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:41 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Just saying dat ik net in de Store keek en 'm niet zag.
Sinds OS 3.0 gaat het vele malen sneller ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:41 schreef Drankster het volgende:
3,5Mb/s download, is het ze eindelijk gelukt daar bij Sony?![]()
edit: 7,5Mb/s
Idd een aangename verassing dat die over 10min al klaar is....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:41 schreef Drankster het volgende:
3,5Mb/s download, is het ze eindelijk gelukt daar bij Sony?![]()
edit: 7,5Mb/s
picsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Elke keer als Elena praat zie ik Emily Rose voor me en dat helpt ook wel
Gij die mazzel heeft, heeft mazzel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:53 schreef Jimbo het volgende:
heb nog nooit problemen gehad met langzame downloads bij psn....
Ik wou dat ik dat ook kon zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:53 schreef Jimbo het volgende:
heb nog nooit problemen gehad met langzame downloads bij psn....
waar kan je hem voor de ps4 downloaden ?quote:
Je heb wel 8 minuten de tijd gehad?quote:
EA IS KUT!!! BOYCOT ALLLES JWZquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb wel 8 minuten de tijd gehad?
Jij bent er zo eentje die op metacritic 0/10 invult zeker?
Ik heb nergens last van.. Zorg dat je netwerk goed isquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godskolere tyfus PSN,ik word echt schijtziek van die trage downloads. Nee, pauzeren helpt niet. Dat zorgde zelfs voor een nog langzamere download.
Zelfs m'n Nokia downloadt nog sneller
Ik wist hetquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van.. Zorg dat je netwerk goed is
Ik ging net wel hard zeg in mijn 1e potje
Je zit op de wifi?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wist het
Maar de signaalsterkte is gewoon 100% zegt de PS4 zelf. Het slaat echt neeeergens op om dit in 2015 nog zo te presenteren voor je betalende klanten.
Mijn Wifi is sneller dan jij klaarkomt op een foto van Justin Bieber.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je zit op de wifi?
En dan kom je huilie doen?
Ja maar de wifi in je PS4 nietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn Wifi is sneller dan jij klaarkomt op een foto van Justin Bieber.
Bedraad,quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn Wifi is sneller dan jij klaarkomt op een foto van Justin Bieber.
Ik heb er geen last van. Google dns en mtu op 1473. Hou er wel rekening mee dat je op de 2,4 ghz wifi werkt aangezien de PS4 geen 5ghz ondersteunt. Ik haal ongeveer 6 MB/s draadloos en 9 bekabeld.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
In B4 'ik heb er geen last van'
nfsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen die nfs gaan kopen zijn dom dom dom
online onlyquote:
Kan ik me heel goed voorstellen. Dit is iets dat ik nooit uit ga spelen, maar ik had hem al een stuk gespeeld jaren geleden op Steam en wilde er altijd al eens verder mee. Mooie kans dit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik op de XBLA versie vrij lang deed over die laatste 5-6 levels ofzo.
Gisteravond de 3de wereld uitgespeeld (Salt Factory), waarbij een paar levels al wat pittiger werden, en met de 4de wereld begonnen (Hell).
Als ik hem uit kon spelen op XBLA dan lukt het anderen ook wel...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Dit is iets dat ik nooit uit ga spelen, maar ik had hem al een stuk gespeeld jaren geleden op Steam en wilde er altijd al eens verder mee. Mooie kans dit.
BF?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
Download van BF Beta even aangezet, moet binnen 10 minuutjes binnen zijn, is de prognose.
Snap niet waarom anno 2015 always online nog een issue moet zijn tenzij je nog een inbelverbinding hebt maar daar ga ik niet vanuit.quote:
Niet kunnen spelen als servers offline zijn. Bij Multiplayer games is dat logisch maar als je dan zelfs geen singleplayer games kunt spelen is wel erg lullig natuurlijk. Dan wil je even gamen maar omdat EA serveronderhoud heeft kan dat niet bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 02:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Snap niet waarom anno 2015 always online nog een issue moet zijn tenzij je nog een inbelverbinding hebt maar daar ga ik niet vanuit.
Als je niet met een sniper ver buiten het slagveld in de bosjes kunt campen wordt het ineens te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 03:33 schreef Yi-Long het volgende:
Paar potjes Battlefront gespeeld, is wel aardig op zich maar niet heel bijzonder, al kan ik me voorstellen dat het voor Star Wars fans wat toffer zal zijn.
Rest van de avond even Battlefield gespeeld.
Als dat de enige reden is die je kan bedenken dan begrijp ik dat je het niet snapt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 02:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Snap niet waarom anno 2015 always online nog een issue moet zijn tenzij je nog een inbelverbinding hebt maar daar ga ik niet vanuit.
Star wars downloade met 13mbsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godskolere tyfus PSN,ik word echt schijtziek van die trage downloads. Nee, pauzeren helpt niet. Dat zorgde zelfs voor een nog langzamere download.
Zelfs m'n Nokia downloadt nog sneller
Ik moet zeggen dat raak schieten in Battlefront wel vele malen makkelijker is dan in Battlefield.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet met een sniper ver buiten het slagveld in de bosjes kunt campen wordt het ineens te moeilijk voor je?
vind het juist vet aan battlefield dat je een wapen moet masteren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat raak schieten in Battlefront wel vele malen makkelijker is dan in Battlefield.
In Battlefield? Ja!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:39 schreef n8n het volgende:
[..]
vind het juist vet aan battlefield dat je een wapen moet masteren.
Is granaat nog streeds met L1 en spotten met R1?
Vind dat - als spotter - vet irritant omdat ik dan r1 en r2 tegelijk moet bedienen. Sowieso heeft spotten meer overeen met door je scope kijken (beide kijken) en een granaat gooien meer met vuren (beide offensief).
Ga het zo merken, fingers crossed dat m’n download vanaf gistermiddag klaar isquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Battlefield? Ja!
In Battlefront kun je niet spotten voor zover ik weet.
Ik zat ook al telkens op de spot knopquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Ga het zo merken, fingers crossed dat m’n download vanaf gistermiddag klaar is
Te moeilijk voor um joh! Als je je al druk maakt over het feit dat je niet wilt schieten met de trigger......quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
Jiang wat maak je je toch druk om die R2/ R1 shit. Je kan toch zelf die controller instellingen aanpassen in het PS4 menu?
ik bedoel niet schieten met r1. Lezen wat er staat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
Jiang wat maak je je toch druk om die R2/ R1 shit. Je kan toch zelf die controller instellingen aanpassen in het PS4 menu?
maar wel knoppen om dansjes te doen. Ga dan gewoon star wars larpen met lasergames.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zat ook al telkens op de spot knopmaar die is er niet
Hij heeft het dan ook niet tegen jouquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:55 schreef n8n het volgende:
[..]
ik bedoel niet schieten met r1. Lezen wat er staat.
Er is iemand hier... Ik noem de naam niet maar die zeikt de hele tijd dat hij niet met R1/L1 kan schieten ipv R2/L2quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:55 schreef n8n het volgende:
[..]
ik bedoel niet schieten met r1. Lezen wat er staat.
Echt hequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:37 schreef DKUp het volgende:
L1 en R1 gebruiken om te richten en schieten_!
Ga terug naar je PS3
Nee hoor, ging best aardig de eerste partijtjes, maar ik vond het level gewoon een beetje snel saai en eentonig worden, en ik hou niet van zulke kleine maps. Ik heb liever die vrijheid uit Battlefield dat je steeds iets ander kunt doen, dus ene keer Support, dan weer Mechanic en dan weer Sniper.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet met een sniper ver buiten het slagveld in de bosjes kunt campen wordt het ineens te moeilijk voor je?
Dat zou kunnen, ik heb die bruine map gespeeld die redelijk klein is en dan moest je pods enzo beschermen ofzo. Ik vond het ook zeker niet slecht ofzo, zelfs best wel leuk om even te doen, maar ik wilde gewoon even weer iets anders gaan spelen. Volgens mij eerst even Rocket League een paar potjes gedaan, en daarna Battlefield 4.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:06 schreef Rossdale het volgende:
Dan heb je blijkbaar niet de walker assault map gespeeld, die is echt heel erg groot. Zeker met dat hele binnengedeelte met al die gangen.
Dan heb je inderdaad de 'verkeerde' map gespeeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik heb die bruine map gespeeld die redelijk klein is en dan moest je pods enzo beschermen ofzo. Ik vond het ook zeker niet slecht ofzo, zelfs best wel leuk om even te doen, maar ik wilde gewoon even weer iets anders gaan spelen. Volgens mij eerst even Rocket League een paar potjes gedaan, en daarna Battlefield 4.
Het voelde qua gameplay trouwens ook een beetje aan als de Destiny beta, waar je toen ook zo'n kleine MP map had, en natuurlijk die lasers enzo. Die vond ik ook best leuk.
Ik hou de game (Battlefront) ook zeker wel in de gaten. Prima beta dus, want doet wat het moet doen.
Ja je moet echt die andere map proberen dat is meer BF..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
even Rocket League een paar potjes gedaan, en daarna Battlefield 4.
Het voelde qua gameplay trouwens ook een beetje aan als de Destiny beta, waar je toen ook zo'n kleine MP map had, en natuurlijk die lasers enzo. Die v
Dan gaan we dat vanavond nog eens proberen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja je moet echt die andere map proberen dat is meer BF..
Dat is echt een ziek mooie mapquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan gaan we dat vanavond nog eens proberen...
Vind Tatooine (die co-op map) het mooiste om te zien, de belichting daar werkt echt top!quote:
Sowieso was ik op die kleine map al wel onder de indruk van de schaduw die je ziet op de grond van je eigen mannetje. Het is iets kleins natuurlijk, maar omdat je het niet zo heel vaak ziet in games, zijn dat toch van die kleine pluspuntjes in je beleving.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind Tatooine (die co-op map) het mooiste om te zien, de belichting daar werkt echt top!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik krijg hier gewoon kippenvel van.
Met een team win ik juist altijd met de rebelsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
Een paar dingen die mij persoonlijk 'stoorde' aan de BF beta
Je ziet wel voetsporen, maar geen blaster residue. Dus als je in de sneeuw schiet met je blaster zie je er niks van terug, maar wel voetsporen.
Wat pop-in met graphics met schaduwen etc.
De game is tot nu toe heel slecht gebalanceerd, je kan als imperials makkelijk de base van de rebels campen en dat team op slot zetten. Beetje wazig, heb nog geen 1x de rebels zien winnen op die Hoth map.
Animaties van de heroes zien er soms knullig uit.
Gaat me te snel vervelen.
Leuk spel, maar voor 60 euro ga ik em zeker niet op day one halen. Aangezien er geen single player inzit behalve waves, verwacht ik de game na 2 weken op marktplaats voor 40 euro.
Als Fallout 4 uitkomt ben ik daar toch veel te druk mee
Zit m nu vol nostalgische gevoelens te spelen, gelukkig is de game ook echt tof om te spelen, doet me zeker aan games als Bayonetta en Devil May Cry denken maar dan met de motherfucking G1 Transformers.quote:
Jij bent in voor een real treatquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:50 schreef nomar83 het volgende:
De deal bij GameMania trok me over de streep. Sinds vanmiddag een PS4 met Uncharted Collection en Last of Us Remastered.![]()
Ik download meteen ook Battlefront.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Transformers
Absoluut de beste TF game tot nu toe, hopelijk verkoopt ie goed en krijgen we een sequel.
lijkt me welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:28 schreef Buitendam het volgende:
Kun je je controller als afstandsbediening gebruiken als je Blu-Rays wilt afspelen?
Witcher 3 DLCquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
Dat meatboy is echt niks voor mij, veel te simpele gameplay en graphics. Broken age ziet er ook nogal gay uitmatige maand.
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:28 schreef Buitendam het volgende:
Kun je je controller als afstandsbediening gebruiken als je Blu-Rays wilt afspelen?
Thanks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja
Er is/komt overigens ook een echte afstandsbediening van Sony zelf.
Easy to learn, hard to master. Die game is echt wel gangsta moeilijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
Dat meatboy is echt niks voor mij, veel te simpele gameplay
dat geloof ik graag, is ook t enige denk ik wat de game interessant kan maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Easy to learn, hard to master. Die game is echt wel gangsta moeilijk.
Waarschijnlijk kan je er gewoon niks vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
Dat meatboy is echt niks voor mij, veel te simpele gameplay en graphics. Broken age ziet er ook nogal gay uitmatige maand.
heb maar een paar levels gespeeld en die gingen nog prima, vind het alleen saai dat alles om timing en precisie draait, niet mijn ding. Als het dan ook nog frustrerend gaat worden dan haak ik meteen af. En een die hard platformer is juist simpel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je er gewoon niks van. Wat is er nou simpel aan een die hard platformer?
Broken Age is juist heel tof, bijna alle games die Tim Schafer maakt vind ik tof ( Brutal Legend, Grim Fandango, Full Throttle etc.. ). Ik zou zeggen probeer het gewoon eens. Ik zou wel met de linker character beginnen.
Dan zul je MW en CTS (Counterstrike) ook helemaal geweldig vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Star Wars ook gespeeld, niet mijn game. Vond Rainbow Six meer mijn ding.
Ha Iwanius de voedselnerd jij ook hier?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dan zul je MW en CTS (Counterstrike) ook helemaal geweldig vinden.
The last of usquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:31 schreef Gezicht het volgende:
Sinds gisteren ook eigenaar van een PS4.Welke games kunnen jullie me aanraden? Heb hem gekocht met de Uncharted bundel.
The Last Of Us Remasteredquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:31 schreef Gezicht het volgende:
Sinds gisteren ook eigenaar van een PS4.Welke games kunnen jullie me aanraden? Heb hem gekocht met de Uncharted bundel.
The Witcher 3quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:31 schreef Gezicht het volgende:
Het is feitelijk gewoon belachelijk dat je er twee keer voor moet betalen. Ze bekijken het maar. Ik heb de demo gedownload, maar ik vond het een beetje te achterhaald allemaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:31 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck wat is die besturing knullig zeg in Uncharted 1. Ben al zo vaak dood gegaan door iets simpels als net verkeerd landen of niet in cover gaan of springt weer ergens heen wat niet de bedoeling is.
Hopelijk is dat met deel 2 en 3 wel wat beter. Wel leuk spel hoor zo'n avontuur, maar de besturing is best wel kut.
Niets moetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:38 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Het is feitelijk gewoon belachelijk dat je er twee keer voor moet betalen. Ze bekijken het maar. Ik heb de demo gedownload, maar ik vond het een beetje te achterhaald allemaal.
Ja maar Crash Bandicoot is ook wel baasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niets moet
Maar ik heb ook 2x betaald voor alle 3 de Crash Bandicoots
Kan toch zeggen dat de besturing best wel kut is van deel 1. Ik heb ze nog nooit gespeeld, maar ik vind het tot nu toe best kut besturen. Mocht je tenminste mij bedoelen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:49 schreef DKUp het volgende:
Zeiken op een remaster, dan moet je het niet kopen_!
Ja sws is dat bij 2/3 beter manquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kan toch zeggen dat de besturing best wel kut is van deel 1. Ik heb ze nog nooit gespeeld, maar ik vind het tot nu toe best kut besturen. Mocht je tenminste mij bedoelen?
is gewoon ouderdom/ontwenning. Laatst nog red dead gespeeld, man man wat ging dat stroef.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kan toch zeggen dat de besturing best wel kut is van deel 1. Ik heb ze nog nooit gespeeld, maar ik vind het tot nu toe best kut besturen. Mocht je tenminste mij bedoelen?
dat had ik ook al gelezen in een paar reviews, 2 en 3 spelen beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:31 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck wat is die besturing knullig zeg in Uncharted 1. Ben al zo vaak dood gegaan door iets simpels als net verkeerd landen of niet in cover gaan of springt weer ergens heen wat niet de bedoeling is.
Hopelijk is dat met deel 2 en 3 wel wat beter. Wel leuk spel hoor zo'n avontuur, maar de besturing is best wel kut.
8-10 uur ofzo, niet zo langquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat had ik ook al gelezen in een paar reviews, 2 en 3 spelen beter.
Als ik m ooit koop sla ik de eerste misschien wel gewoon over. Hoe lang zijn die spellen ongeveer?
Het is een spel uit 2007quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Besturing van 1 zuigt een beetje. Helpt ook niet dat ik op brutal speel en dan kan je niet te veel fouten maken. Aimen gaat op zich goed, het is alleen soms wat lastig om in cover te komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Niet altijd!quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na vandaag is m'n mening wel veranderd wat betreft Star Wars. Heel gave sessie gehad met bekenden. Was in no time drie uur verder.
Balans is enige minpunt, Empire wint altijd op Hoth.
Gtav is sowieso de moeite waard op de ps4. In first person is het spel in single player totaal anders. De graphics en performance..en extra content.. Soo good!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:47 schreef Gezicht het volgende:
Bedankt voor de suggesties allen. Heb TLOU al tot in den treure gespeeld op de PS3 dus die ga ik niet opnieuw halen. Zelfde geldt voor GTAV. The Witcher 3 gaat er wel zeker weten komen.
Verder eens kijken of ik wat aardige games van m'n broer kan lenen.
tales of zestiria? 16 oktoberquote:
Orbital Strike op AT-AT's als ze vulnerable zijn. 80% damage. Meestal doe ik een orbital op de eerste walker in de eerste sessie, daarna probeer ik met snowspeeder de andere neer te halen. Lukt vrijwel nooit...maar heb wel een keer gewonnenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na vandaag is m'n mening wel veranderd wat betreft Star Wars. Heel gave sessie gehad met bekenden. Was in no time drie uur verder.
Balans is enige minpunt, Empire wint altijd op Hoth.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet altijd!![]()
Maar je team moet niet volledig retarded zijn nee
quote:Op zondag 11 oktober 2015 08:59 schreef Retarded het volgende:
[..]
Orbital Strike op AT-AT's als ze vulnerable zijn. 80% damage. Meestal doe ik een orbital op de eerste walker in de eerste sessie, daarna probeer ik met snowspeeder de andere neer te halen. Lukt vrijwel nooit...maar heb wel een keer gewonnen
Doorgaans vrijwel meteen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe lang duurt het voordat PSN-tegoed via iDeal ook daadwerkelijk zichtbaar is in je PSN-portemonnee?
ik dacht vrijwel direct.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe lang duurt het voordat PSN-tegoed via iDeal ook daadwerkelijk zichtbaar is in je PSN-portemonnee?
Tjah als je niet aan de kabel wil wel jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, het is bijgeschreven gelukkig
Witcher 3 Hearts of Stone staat in mijn downloadrij, morgenavond zal die wel gaan downloaden denk ik?
De wereld an sich is geloof ik even groot, alleen is er VEEL meer in die wereld te vinden/doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben bang dat dat weer terug gaat komen met Fallout 4. En die wereld is volgens mij nog groter dan Skyrim.
ben je daar bang voor ja? Wat heb je toch een zorgen aan je hoofd, ik stel voor dat je naar een kliniek gaat voor je gameverslaving.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben bang dat dat weer terug gaat komen met Fallout 4. En die wereld is volgens mij nog groter dan Skyrim.
dopequote:
ziet er geinig uitquote:
dat hoop ik wel, groter is niet per se beter.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De wereld an sich is geloof ik even groot, alleen is er VEEL meer in die wereld te vinden/doen
Eerste wereld is gewoon vrij makkelijk. Nu bij Hell begint het wat uitdagender (en leuker) te worden. Ik vind het in ieder geval weer geweldig om te spelen, met enige minpuntje de veranderde muziek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker de eerste wereld van Super Meat Boy weer doorlopen, vind het ook wel mooi geweest. Heb het allemaal al gezien op de 360 natuurlijk.
Overigens blijkt nu wel weer hoe kut Dual Shock controllers zijn. Had op een gegeven moment toch wel kramp in m'n rechterhand, met de 360-controller nooit last van gehad.
Ryme, NMS, FFVII remake, Shenmue III, *insert willekeurige PlayStation-topper*quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eerste wereld is gewoon vrij makkelijk. Nu bij Hell begint het wat uitdagender (en leuker) te worden. Ik vind het in ieder geval weer geweldig om te spelen, met enige minpuntje de veranderde muziek.
We hebben het trouwens steeds over No Man's Sky, wat betreft een game die al tijden is aangekondigd en nog steeds geen release-date heeft, helaas... maar voor Rime geldt hetzelfde. Ben zeer benieuwd wanneer die game nou eindelijk eens uitkomt, en ik vraag me ook af waarom het zo lang duurt, want die eerste beelden zijn inmiddels toch ook al zo'n 2 jaar geleden geloof ik?
Dat No Man's Sky wat langer duurt, kan ik wel begrijpen gezien de scope en ambitie etc etc... dus dat willen ze wel zo goed mogelijk allemaal checken en wellicht aan toe blijven voegen, maar Rime is op zich toch niet zo'n grote game...
Dat FF7 en Shenmue lang zouden gaan duren, dat begreep ik meteen wel, alleen NMS leek me gewoon een 'indie' dus waarom dat dan vervolgens meer dan 2 jaar duurt, dan is dan een beetje jammer, maar Rime is volgens mij ook geen volwaardige AAA-game, en op zich ben ik best blij dat ze er even hun tijd voor nemen, maar tegelijkertijd blijft het wel steeds erg stil rond die game waardoor je je zorgen gaat maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ryme, NMS, FFVII remake, Shenmue III, *insert willekeurige PlayStation-topper*
Zie je de overeenkomst? Sony belooft altijd ontzettend veel, maar je moet er wel geduld voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |