SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit de PS Vita versiequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben alvast begonnen zonder jullie...
[ afbeelding ]
De foto is wat onscherp, dus ik dacht even wat andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PS4 versie. En hij is nog steeds geweldig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:30 schreef rmrt2010 het volgende:
Doet mij denken aan lang geleden toen je er voor het eerst kennis mee maakte op tv via Skychannel 's ochtends vroeg.
Ik krijg hier toch wel een jaren '80 stijfje van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik krijg hier gewoon kippenvel van.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Transformers vroeger geen reet aan
Ook geen Japanse dubs dus het spel is sowieso ruk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Transformers vroeger geen reet aan, dus ik vind deze nieuwe game er ook niet echt bijster bijzonder uit zien. Vond de Transformers-gamers op last-gen een stuk mooier en interessanter.
BTW, morgen is Driveclub 1 jaar oud, en als het goed is krijgen we wat leuks...
Dan houdt het op idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ook geen Japanse dubs dus het spel is sowieso ruk.
MASK, Batman TAS, GI Joe, Samurai Pizza Cats, Macron 1, etc etc waren gewoon veel leukerquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
MASK, Batman TAS, GI Joe, Samurai Pizza Cats, Macron 1, etc etc waren gewoon veel leuker
Hoeveel zones heb je in SMB? Want The Forest is easy tot nu toequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:56 schreef Tortugal het volgende:
Super Meat Boy
Die eerste bossfight is me al een partijtje moeilijk zeg.
???quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:17 schreef Cikx het volgende:
Tof om al die Binding of Isaac items weer terug te zien hier.
SMB super fan, cube of meat, ball of bandages, super bandage girl, dr. Fetus etc, allemaal items in Binding of Isaac die gebaseerd zijn op super meat boy.quote:
5 of 6 volgens mij. Eerste wereld is redelijk makkelijk, vooral als je de gameplay al gewend bent. Daarna wordt het iets uitdagender. Laatste levels zijn lastig. Ik heb de light-world wel uitgespeeld op XBLA, maar Dark World niet... (al kwam dat ook omdat ik gewoon weer met andere games bezig ging...)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoeveel zones heb je in SMB? Want The Forest is easy tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef Tortugal het volgende:
Ben nu halverwege wereld 2 en écht moeilijk heb ik het nog niet gehad maar dat gaat nog wel komen denk ik.Die Dark World levels beginnen wel pittig te worden in wereld 2 af en toe. Vind het een heerlijke game tot nu toe, de controls zijn zo perfect responsiveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Platform heaven dit.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Tune van wereld 2 vind ik wel chill.quote:
Ik zet eigenlijk bij elke game die ik speel de soundtrack uit en zet spotify op op de achtergrond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tune van wereld 2 vind ik wel chill.
Een goede nummer 2 na BOI hier. Ik heb de trophies eens bekeken en Platinum gaat echt ziek moeilijk worden... die no death runs, wtfquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:36 schreef DKUp het volgende:
Super Meat Boy is de leukste game van PS Plus voor de PS4 naar mijn mening, zo dat is eruit
Wat is je PSN? Ik wil een beetje kijken wat voor tijden je hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben alvast begonnen zonder jullie...
[ afbeelding ]
Staat je dan nog heel wat te wachtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:56 schreef Tortugal het volgende:
Super Meat Boy
Die eerste bossfight is me al een partijtje moeilijk zeg.
Hij komt toch over paar dagen pas?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:11 schreef Disker91 het volgende:
Battlefront beta is bezig met downloaden (8 gig). Met een half uurtje kan ik de game proberen![]()
Met een code kan je een paar dagen eerder beginnen, heb er eentje weggehaald van een Ngaf member.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij komt toch over paar dagen pas?
Ok... Wist niet dat er codes warenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:21 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Met een code kan je een paar dagen eerder beginnen, heb er eentje weggehaald van een Ngaf member.
Van wat ik heb gezien door streams ziet het er wel smooth uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 02:09 schreef Disker91 het volgende:
Wow, Battlefront ziet er heel goed uit, net als de E3 beelden toentertijd (en weer mensen die meteen gingen zeiken dat dit niet de PS4 versie was)
Kan mij nog de discussies herinneren, zei nog zo, wacht eerst maar eens rustig af, die FrostBite engine kan nog wel wat qua optimalisatie. Maar nee downgrade zus downgrade zo
Speelt tot nu toe erg lekker weg, (local)-coop is geinig maar kan hier niet over oordelen aangezien er een half level inzit door de beta.
Net een paar mp games gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 02:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien door streams ziet het er wel smooth uit.
Tegenvaller dus?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 02:32 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Net een paar mp games gedaan.
Wow grafisch schitterend, de implosie granaat heeft één van de meest indrukwekkende effecten die ik in tijden heb gezien.
Geluid (DICE can't go wrong) G-E-W-E-L-D-I-G. Mijn 7.1 set zit lekker te werken, geniaal geluid, met mijn 5.1 VSS headset is het ook fantastisch.
Gameplay voelt fijn en vertrouwd aan. TTK is wel wat aan de lage kant, maarja daarvoor is een beta. FPS ben ik enorm tevreden mee, zeker voor deze beta, voelt goed aan.
Enige wat mij zorgen baart is dat de gameplay na een paar dagen misschien al te repetitief kan aanvoelen. Weinig voertuigen en diversiteit vergeleken met Battlefront 1/2. Kan nog verandering inkomen.
De achtergronden (skyboxes) zijn geweldig, er gebeurt van alles, en veranderd zelfs mee met de missie die je uitvoert, heb gewoon 5 min zitten kijken![]()
Ik denk dat er niet veel mensen zijn die die kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een goede nummer 2 na BOI hier. Ik heb de trophies eens bekeken en Platinum gaat echt ziek moeilijk worden... die no death runs, wtf
http://www.exophase.com/game/super-meat-boy-psn/trophies/
Dat is ie ook, maar sommigen hebben early access codes.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat de BF beta pas vanaf morgen was?
Zet via spotify de originele ost aan want deze is bagger.quote:
Ik ben vandaag pas om half 8 thuis. En eerst iets eten lijkt me dan ook nog verstandigquote:
Huh? Super Meat Boy is een fantastische platformer. Een van de beste. Wel de originele ost via spotify aanzetten. Kickbeat is idd lame, unmechanical en Broken Age lijken me wel tof.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:24 schreef truedestiny het volgende:
Saaie spelletjes bij PS+ dit keer. Wel nog steeds blij met Rocket League
Rocket Laegue speel ik ook nog regelmatig, blijft tof voor tussendoorquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:24 schreef truedestiny het volgende:
Saaie spelletjes bij PS+ dit keer. Wel nog steeds blij met Rocket League
eten is overratedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas om half 8 thuis. En eerst iets eten lijkt me dan ook nog verstandig
goede tip, zo ook maar even aanschaffen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh? Super Meat Boy is een fantastische platformer. Een van de beste. Wel de originele ost via spotify aanzetten. Kickbeat is idd lame, unmechanical en Broken Age lijken me wel tof.
Heb trouwens MKX in de sale gekocht van deze week. 44 euro voor de premium edition incl de meeste dlc. Prima
Moet je wel van platformers houdenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh? Super Meat Boy is een fantastische platformer. Een van de beste. Wel de originele ost via spotify aanzetten. Kickbeat is idd lame, unmechanical en Broken Age lijken me wel tof.
Heb trouwens MKX in de sale gekocht van deze week. 44 euro voor de premium edition incl de meeste dlc. Prima
Omdat het nep is, SMS dienst.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
http://gamingnederland.com/psn/
Gratis psn kaartenWat is deze en hoe lichten ze me op?
zag t op facebook voorbij komen en daar stonden duizenden reacties van mensen die zeiden dat t werkte. Maar dat kan eigenlijk niet..quote:
JA maar als je er aan went is er geen probleem(behalve soms verkeerde kant op springenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:16 schreef n8n het volgende:
Zat met die uncharted demo te vechten met de controls. Houterig en dingen alles, je merkt dat het een oude titel is.
Doen!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:36 schreef DKUp het volgende:
Uncharted misschien van de week even halen
Doet me superveel denken aan Galak-Z.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:32 schreef 2dope het volgende:
Cryptark, van de makers van Apotheon:
Tof stijltje. Wellicht iets te 'indie' voor sommigen.
Idd. Wat ik jammer vind is dat deze games alleen singleplayer zijn. Nu is bijv. een Galak-Z waarschijnlijk te fast-paced voor local co-op, maar het zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doet me superveel denken aan Galak-Z.
Dat is het verschil tussen survival en shooter games ook wel een beetje.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:31 schreef Ixnay het volgende:
Ligt het aan mij of is Uncharted op crushing erg makkelijk als je TLOU op survivor/grounded gewend bent?
Bij TLOU wil je op de moeilijkere modes alles met zo weinig mogelijk items en ammo halen omdat je het later misschien veel harder nodig hebt. Bij Uncharted hoef je je daar geen zorgen om te maken want er ligt ammo in overvloed.
Daarom is Uncharted toegankelijker dan TLOU.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:31 schreef Ixnay het volgende:
Ligt het aan mij of is Uncharted op crushing erg makkelijk als je TLOU op survivor/grounded gewend bent?
Bij TLOU wil je op de moeilijkere modes alles met zo weinig mogelijk items en ammo halen omdat je het later misschien veel harder nodig hebt. Bij Uncharted hoef je je daar geen zorgen om te maken want er ligt ammo in overvloed.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2015 06:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen survival en shooter games ook wel een beetje.
60 fps merk je echt duidelijk ook, vooral bij Uncharted 1 zijn de verschillen duidelijk zichtbaar (die dipte op ps3 erg vaak richting de 20 vanaf 30), en bij die game zijn de shooting en melee mechanics ook veel beter dan in het origineel, meer in lijn met deeltje 2 en 3quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:49 schreef Friday12 het volgende:
Het speelt echt zoveel beter dan de PS3
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
60 fps merk je echt duidelijk ook, vooral bij Uncharted 1 zijn de verschillen duidelijk zichtbaar (die dipte op ps3 erg vaak richting de 20 vanaf 30), en bij die game zijn de shooting en melee mechanics ook veel beter dan in het origineel, meer in lijn met deeltje 2 en 3.
Naughty Dogquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Dan is het terecht een remaster en niet gewoon een simpele port
Nog steeds Naughy Dogquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah remaster is niet door ND gedaan thohehe
Een studio als Naughty Dog houdt zich echt niet bezig met zoiets relatief simpels als een oppoetsbeurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog steeds Naughy Dog
Maar wie heeft het gedaan dan? En het lijkt me dat ze wel een invloed hebben gehad op de remaster
Een studio genaamd Bluepoint.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog steeds Naughy Dog
Maar wie heeft het gedaan dan? En het lijkt me dat ze wel een invloed hebben gehad op de remaster
Ik weet nog wel dat ik op de XBLA versie vrij lang deed over die laatste 5-6 levels ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik moet echt bijna huilen als ik filmpjes van de latere levels van Super Meat Boy zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |