quote:Bernie Ecclestone heeft dinsdagmiddag bij de conferentie Camp Beckenbauer een verrassende mededeling gedaan. De 84-jarige baas van de Formule 1 zegt dat 'er nog dit jaar een nieuwe eigenaar komt van de Formule 1.'
Volgens de puissant rijke zakenman zouden er drie gegadigden zijn voor de rechten van de koningsklasse in de autosport.
Op dit moment bezit het investeringsbedrijf CVC 35,5 procent van de aandelen in de Formule 1 en daarmee de meeste zeggenschap. Ecclestone zelf heeft 5,3 procent in handen. De nieuwe eigenaar zou beide delen willen kopen.
Op de conferentie was ook oud-wereldkampioen Mika Hakkinen aanwezig. De Fin reageerde verrast: ,,Bernie heeft de Formule 1 gebracht waar het nu is. Hij is de Formule 1."
Volgens het Duitse Sport1 wordt de Amerikaanse miljardair Stephen Ross als belangrijkste gegadigde genoemd. De eigenaar van het NFL-team Miami Dolphins zou samen met Qatar Sports Investments de aandelen willen overnemen.
De Qatarezen, die ook eigenaar zijn van Paris Saint-Germain, zien vooral kansen op de markten van Azië en de Verenigde Staten.
Ok... Die zag ik ff niet aankomen.quote:
zandhazenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Bernie dan een stel woestijnmensen
zulke slechte mensen worden tenminste 100 jaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:15 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ok... Die zag ik ff niet aankomen.
Bernie is stervende?
Verkoop dan maar aan RedBull... Die Qatarezen gaan het niet beter maken.
Jean Todt?!!? Dat achterbaks Frans mietje wat zich niet laat horen als het gaat om autosport en er alleen staat als ie leuk zijn kop kan laten zien bij finale races met wat paraplu-meisjes? Stuk stokbrood wat bekwame mensen op sleutel posities vervangt zonder geldige redenen en er een Fransman neerzet zonder enige ervaringen in sporten? De man die zijn organisatie overal onderuit muist nadat er een comateus geval met uiteindelijk dodelijke afloop, de eerste in 20 jaar, is geweest en waarbij niemand anders blaam heeft behalve de rijder. Die Jean Todt? Ja, laat die maar komen....quote:
DIe heeft serieus een goede kans denk ik om Bernie te vervangen ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 06:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jean Todt?!!? Dat achterbaks Frans mietje wat zich niet laat horen als het gaat om autosport en er alleen staat als ie leuk zijn kop kan laten zien bij finale races met wat paraplu-meisjes? Stuk stokbrood wat bekwame mensen op sleutel posities vervangt zonder geldige redenen en er een Fransman neerzet zonder enige ervaringen in sporten? De man die zijn organisatie overal onderuit muist nadat er een comateus geval met uiteindelijk dodelijke afloop, de eerste in 20 jaar, is geweest en waarbij niemand anders blaam heeft behalve de rijder. Die Jean Todt? Ja, laat die maar komen....
De enige die het geld er voor heeft, eet inmiddels door een rietjequote:Op woensdag 7 oktober 2015 02:18 schreef Bluurgh het volgende:
Het mooiste zou een (aantal) oud coureur(s) zijn, maar die zijn waarschijnlijk niet hard genoeg voor het wereldje. Maar waarschijnlijk wordt het iemand met veel geld en weinig hart voor de sport..
als dat hem al luktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
De enige die het geld er voor heeft, eet inmiddels door een rietje
Mijn post was vrij optimistisch ja.quote:
Precies wat ik ook denk. Hij verblijft in zijn eigen huis zover ik weet (in de situatie waarin ze hem schetsen vind ik het niet een bepaald gezellig/fijn thuis komen voor zijn kinderen) en door dit soort negatieve berichten te spreiden creëer je meer afstand met de pers ipv te zeggen dat hij kan praten en een bewustzijn heeft, dan lopen de paparazzi de deur bij hem plat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn post was vrij optimistisch ja.
Alhoewel ik me best kan voorstellen om dit aan te grijpen voor wat meer privacy, dus hopelijk kan ie meer dan dat we weten.
quote:Lotus’ travelling Formula 1 staff are once again locked out of the team’s designated paddock building ahead of a grand prix.
Amid the Enstone team’s obvious financial struggles amid negotiations with Renault for a takeover, staff had no access to the Lotus-reserved hospitality tent at Suzuka recently (pictured above) because the bill was not paid.
Now, as the other F1 teams happily set up in the Sochi paddock, the same situation is unfolding. That is despite the fact that Renault has signed a letter of intent to buy Lotus within the next few weeks.
“It looks like we’re engaged to be married again,” team deputy Federico Gastaldi said, “which is positive for the sport and positive for Enstone.”
But it is not yet positive for those wearing black and gold uniforms in the paddock ahead of the Russian grand prix.
Indeed, one source said there was no sign of any activity whatsoever from Lotus’ closed hospitality area or even the garage late on Tuesday.
Later, team staff were spotted sitting on the ground or utilising a plastic garden table outside the locked paddock facilities.
Zo niet een klein beetje ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:17 schreef Pagan het volgende:
Ook op ebay gaat Max harder als Carlos.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook beter dan Lewis Hamilton, wiens overall nu op $ 5998 staat. Max staat nu op $ 16000quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:17 schreef Pagan het volgende:
Ook op ebay gaat Max harder als Carlos.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
opgespaard statiegeldquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik wist niet dat Geralt zoveel geld had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where facts are few, experts are many.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:42 schreef Atreidez het volgende:
Interessant stuk van Noble over de Engine Silly season - Weet niet of t voorbij was gekomen, maar wmb wel redelijk goed geanalyseerd.
http://www.motorsport.com(...)rid-rules-a-failure/
Copy van text in de spoilerDeze man weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen ziet dat elke poging om de kosten te drukken juist zorgt voor meer kosten, maar niemand die er iets aan wil doen.
Wat moet ik met een gedragen overal die louter ruikt naar zweet?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik wist niet dat Geralt zoveel geld had
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:42 schreef Atreidez het volgende:
Interessant stuk van Noble over de Engine Silly season - Weet niet of t voorbij was gekomen, maar wmb wel redelijk goed geanalyseerd.
http://www.motorsport.com(...)rid-rules-a-failure/
Copy van text in de spoilerHet stuk over het brandstofverbruik van de auto's in vergelijking tot die van het hele circus slaat natuurlijk nergens op. Het is een enorme impuls voor de hybride technologie, daarbij valt het verbruik van dat twintigtal autootjes op de zondagmiddag in het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel een goed punt met het beperken van de hoeveelheid data, omdat die data-analyse zo kostbaar is. Maar ja, dat punt had ik een paar jaar geleden ook al gemaakt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Misschien moet Renault alvast de knip trekken en even wat krediet beschikbaar stellen. Beetje lullig als de monteurs in Sochi bij de voedselbank moeten bedelen voor een maaltje.quote:
wil Brennie eens voelenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Overigens een vraag van Brennie: Sinister-D-? Dat is toch die met die grote tieten in zijn icoontje?
[/offtopic]
Schijnt al weer tegengesproken te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:16 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien moet Renault alvast de knip trekken en even wat krediet beschikbaar stellen. Beetje lullig als de monteurs in Sochi bij de voedselbank moeten bedelen voor een maaltje.
Die is er ook niet, dus dat kan wel kloppen danquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:29 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nog geen officiële bevestiging van de Ferrari motoren voor STR gezien?
Volgens Mateschitz wordt pas eind oktober een beslissing verwacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:29 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nog geen officiële bevestiging van de Ferrari motoren voor STR gezien?
Ik heb minder moeite met offtopic dan dat er in meerdere topics hetzelfde 'nieuws' geplaatst wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme ga gewoon verder met offtopic
Misschien moeten er ook even knopen doorgehakt worden met betrekking tot de vier F1-topics
Het plan is ook om 2x2 topics samen te voegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb minder moeite met offtopic dan dat er in meerdere topics hetzelfde 'nieuws' geplaatst wordt.
Voer je dat toch gewoon lekker uit. Jij bent de baas toch? Regel die zaken gewoon evenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het plan is ook om 2x2 topics samen te voegen.
Democratiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voer je dat toch gewoon lekker uit. Jij bent de baas toch? Regel die zaken gewoon even
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 07-10-2015 om 20:16:58Net droog in sochi. Na veel onweer en regen. Komende dagen allemaal droog en rond 19 grd http://t.co/TU3OAWR5Aq reageer retweet
Vrijdag kan er wel een kleine kans op regenbuiquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:26 schreef Meike26 het volgende:
Klein nieuwtje.. Ook dit gp weekeinde weer droog en 'komende dagen' geen regen voorspeld.twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 07-10-2015 om 20:16:58Net droog in sochi. Na veel onweer en regen. Komende dagen allemaal droog en rond 19 grd http://t.co/TU3OAWR5Aq reageer retweet
Helemaal geen pitstops meer? ;_;quote:Patrick Allen, de baas van het circuit van Silverstone, vindt de Formule 1 in zijn huidige staat een product dat niet meer te verkopen is.
"Fans willen geen optocht zien", zegt Allen in de Britse krant The Independent. "Als promotor kan ik alleen maar promoten wat aan mij gegeven wordt en als dat product niet op het juiste niveau zit, dan gaan mensen het niet kopen."
"Ik heb maanden geleden al aan Formule 1-baas Bernie Ecclestone laten weten dat ik geen kaarten kan verkopen voor een schijtproduct."
Silverstone is al jaren het toneel voor de Grand Prix van Groot-Brittannië en heeft nog een contract tot en met 2026, maar officials van het Engelse circuit hebben recent laten weten dat ze moeite hebben om de 22 miljoen euro te betalen die de Formule 1 vraagt om een race te mogen organiseren.
"Ik heb al eerder gezegd dat fans niet komen kijken naar mensen die alleen maar op dataschermen staren. Fans willen gladiatoren zien racen en het hen zien uitvechten op het circuit."
Allen vindt dat er veel te weinig opwinding is tijdens Grands Prix en dat coureurs te veel over de radio te horen krijgen wat ze moeten doen en dat ze zich moeten inhouden.
"Wat mij betreft zouden we pitstops moeten afschaffen. En zodra ze op het circuit zijn, moeten de coureurs het zelf maar uitzoeken, er zou helemaal geen communicatie mogen zijn."
Ecclestone laat in een reactie aan The Independent weten dat hij het met Allen eens is dat de Formule 1 momenteel een lastig product is om te verkopen.
"Vergeet de Formule 1, het is lastig voor iedereen om iets te verkopen als het niet aan zijn top zit en jammer genoeg zit ons product niet aan zijn top."
Aanstaande zondag staat de Grand Prix van Rusland in Sotsji op het programma.
Red Bull is er dus ook bij gekomen... ben benieuwd of zij wel de 2016 krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:29 schreef nils7 het volgende:
http://www.thesportreview(...)r&utm_medium=Twitter
ik zie het nog nergens anders staanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull is er dus ook bij gekomen... ben benieuwd of zij wel de 2016 krijgen.
Dus? Het is wel de tweede bron die met TR komt, terwijl dat nieuws ook als onzin afgestempeld werd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het nog nergens anders staan
Omdat 2015 motoren volgens de huidige regels voor 2016 nog niet mogelijk is. Dus ofwel moeten de regels aangepast worden (en geratificeerd door de WMSC), ofwel is het geen 2015 motor maar een 2016 motor, ofwel is het onzin.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Het is wel de tweede bron die met TR komt, terwijl dat nieuws ook als onzin afgestempeld werd.
het UK artikel is van 11.00 uur.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Het is wel de tweede bron die met TR komt, terwijl dat nieuws ook als onzin afgestempeld werd.
Waarom zou dat betekenen dat het nieuws niet waar kan zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het UK artikel is van 11.00 uur.
with the news set to be officially announced imminently.
Misschien krijgen ze wel 4 2016 units, gelijk bij aanvang van het seizoen en dus geen updates meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat 2015 motoren volgens de huidige regels voor 2016 nog niet mogelijk is. Dus ofwel moeten de regels aangepast worden (en geratificeerd door de WMSC), ofwel is het geen 2015 motor maar een 2016 motor, ofwel is het onzin.
Er zijn sowieso geen updates meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze wel 4 2016 units, gelijk bij aanvang van het seizoen en dus geen updates meer.
Dat willen ze toch nog veranderd hebben? Maar dan nog lijkt mij dat Ferrari zelf gedurende het seizoen hun eigen mappings nog een tandje scherper kunnen zetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn sowieso geen updates meer.
Waarom zouden ze niet meteen op 100% lopen? Daar doen ze enkel zichzelf te kort mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat willen ze toch nog veranderd hebben? Maar dan nog lijkt mij dat Ferrari zelf gedurende het seizoen hun eigen mappings nog een tandje scherper kunnen zetten.
ja, dan worden ze dus voorbij gereden, aan de andere kant zie ik RB geen genoegen nemen met 2015 motoren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze wel 4 2016 units, gelijk bij aanvang van het seizoen en dus geen updates meer.
bij Honda nog niet genoeg onderedelen voor een tweede motorquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:59 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.gpupdate.net/e(...)e-tokens-for-russia/
Alleen voor Alonsoinclusief de bijbehorende penalties...
of geen motorenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden:
a) Er wordt met een 2016-motor gereden, in al z'n glorie
b) Er is een maas in de vage wetgeving gevonden en er ligt een 2015-motor in.
Meer is niet mogelijk.
Dit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:23 schreef HerrFritz het volgende:
Ik geloof het pas als het officieel is!
Ja hallo, ze weten toch van tevoren ook niet exact waar die 100% precies ligt. Naar mate ze meer kilometers maken op de baan, kunnen ze vast ergens nog een paar pk vinden. Alleen wellicht delen ze die mappings misschien niet met RedBull.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet meteen op 100% lopen? Daar doen ze enkel zichzelf te kort mee.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij Honda nog niet genoeg onderedelen voor een tweede motor
een "GP2 engine" of een die kan ploffenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:00 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een test zijn... ze weten dat de huidige motor het in ieder geval niet begeeft, dus Button rijdt met de "betrouwbare" motor en Alonso met de experimentele (voor straf)
Ik zie het al voor me, laatste ronde net voor de finish "poef" en dan over de radio "Duwen Alonso!!"quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een "GP2 engine" of een die kan ploffen
Of ze passen, net als vorig jaar, de regels nog aan. Alleen kan dat pas als elk team er mee instemt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden:
a) Er wordt met een 2016-motor gereden, in al z'n glorie
b) Er is een maas in de vage wetgeving gevonden en er ligt een 2015-motor in.
Meer is niet mogelijk.
dus ze zijn al rond en nu probeert bernie via de achterdeuren alle teams mee te krijgen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of ze passen, net als vorig jaar, de regels nog aan. Alleen kan dat pas als elk team er mee instemt.
quote:Michael Schumacher's long-time manager and media spokesperson Sabine Kehm continues to guard her client and his family's privacy. She demands that all official news must come from her despite all the speculations revolving around Schumacher's health condition.
According to an article by BBC, the seven-time Formula One champion suffered major injuries after a skiing trip gone wrong on the 29th of December in 2013. He was reportedly descending down the Combe de Saulire below the Dent de Burgin above Meribel in the French Alps when he slipped and hit his head on a rock despite donning a protective helmet. The accident was reconstructed by experts who examined his personal equipment and footage captured from a video camera attached to the helmet.
Schumacher was placed in a medically-induced coma to keep his condition stable. He was then gradually withdrawn from the coma and showed signs of progress as well as moments of consciousness. Unfortunately, the press had been intent on covering the athlete's condition going through unreasonable lengths of trying to unauthorized gain access into his tightly guarded medical facility.
Another article by Grand Prix 247 alleged that several media outlets attempted to capture footage of Schumacher's return to his Lake Geneva villa after recuperating for a while at the University Hospital in Switzerland. Photographers swarmed around the property, even using drones to invade Schumacher and his family's privacy. Schumacher's long-time manager and spokesperson Sabine Kehm commented, "It is mainly the French paparazzi who are not respecting Michael's privacy."
Kehm intended to keep details of his rehabilitation sparse and that all official news updates of her client's status come exclusively from her, according to Express. One of the latest announcements Kehm made revealed that Schumacher is "making progress" and that the public "must always keep the seriousness of his injuries in mind." She also added that her fierce secrecy is owed to her client's policy of keeping his job and private life strictly separate from each other.
It was further reported that Schumacher's family is spending an estimated £100,000-a-week to help with his recovery. Kehm also revealed that they are constantly on guard since several desperate paparazzi have created a permanent camp outside the family's property.
No photographs have ever been released of the retired German driver since his accident and details of his condition have been kept extremely private. Several communities online have emerged showing support for Schumacher and his family.
Bron?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:17 schreef SnowOokami het volgende:
Geen motor voor RB... ben wel heel erg benieuwd hoe de Ferrari 2015 motor zich houdt tegen de 2016 motoren. Ik zie STR echt niet een heel jaar achteraan rijden zoals McLaren en Manor dit jaar....
Dat was beschamendquote:
Dat zou ik wel een mooie oplossing vinden. En Toro Rosso dan met 2016 Ferrari motoren en met Red Bull als hoofdsponsor?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:31 schreef Fiorano het volgende:
Wilde geruchten uit het paddock: Renault gaat toch leveren en Arden zou Red Bull over willen nemen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was beschamend
Maar goed ik neem het net als de bevestiging met een korreltje zout.
Yesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gp2 team van Horner toch?
Teambaas redbull racing
Ik denk dat ze op deze manier een management buyout van Horner willen ensceneren. Mercedes en Ferrari zeggen "No" tegen Redbull. En die zullen niet met hangende poten naar Renault teruggaan. Maar onder de Arden/Horner naam, kunnen zonder gezichtsverlies met Renault in de subtop meedoen. Lekker vechten met Sauber, Mclaren en Force India.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:31 schreef Fiorano het volgende:
Wilde geruchten uit het paddock: Renault gaat toch leveren en Arden zou Red Bull over willen nemen.
Ik denk wel dat deze situatie met RedBull-motor-gedoe goed is voor de F1 in 2016 (mits de teams in F1 blijven, onder andere naam of niet) Het zou vele fans aan de buis gekluisterd laten zitten bij de eerste race. En mijzelf ook..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op deze manier een management buyout van Horner willen ensceneren. Mercedes en Ferrari zeggen "No" tegen Redbull. En die zullen niet met hangende poten naar Renault teruggaan. Maar onder de Arden/Horner naam, kunnen zonder gezichtsverlies met Renault in de subtop meedoen. Lekker vechten met Sauber, Mclaren en Force India.
Ik overwoog dat heel even op Sport! te gooien, maar met al die verhalen dat Toro Rosso al motoren heeft en dat Renault helemaal stopt, geloof ik hier niet veel van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)rek-met-renault.html
*popcorn pakt*
Ik denk dat er gezien is dat Renault en Horner en Marko of Matteschitz ergens samen naar binnen zijn gestapt. Dus gesproken wordt er wel, maar wat eruit komt, dat weten we nog niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overwoog dat heel even op Sport! te gooien, maar met al die verhalen dat Toro Rosso al motoren heeft en dat Renault helemaal stopt, geloof ik hier niet veel van.
Aangezien RB geen motor heeft kan het zijn dat STR met de Ferrari 2015 motor verder gaat en RB wel de Renault motor krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk dat er gezien is dat Renault en Horner en Marko of Matteschitz ergens samen naar binnen zijn gestapt. Dus gesproken wordt er wel, maar wat eruit komt, dat weten we nog niet.
Hoeven niet eens gesprekken over volgend jaar te zijn geweest. Ze rijden nu nog met Renault.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk dat er gezien is dat Renault en Horner en Marko of Matteschitz ergens samen naar binnen zijn gestapt. Dus gesproken wordt er wel, maar wat eruit komt, dat weten we nog niet.
Een Spanjaardquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
Max zijn overall is opeens niet meer dan 6000 dollar waard, zeker een nepaccount op Ebay?
2015 motoren mogen (nog) niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Aangezien RB geen motor heeft kan het zijn dat STR met de Ferrari 2015 motor verder gaat en RB wel de Renault motor krijgt.
Maar het blijft spannend... heb trouwens nog nooit zoveel geruchten meegemaakt in een sport
Was het toch Jos Verstappen die al die biedingen deedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
Max zijn overall is opeens niet meer dan 6000 dollar waard, zeker een nepaccount op Ebay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |