Red Bull is er dus ook bij gekomen... ben benieuwd of zij wel de 2016 krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:29 schreef nils7 het volgende:
http://www.thesportreview(...)r&utm_medium=Twitter
ik zie het nog nergens anders staanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull is er dus ook bij gekomen... ben benieuwd of zij wel de 2016 krijgen.
Dus? Het is wel de tweede bron die met TR komt, terwijl dat nieuws ook als onzin afgestempeld werd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het nog nergens anders staan
Omdat 2015 motoren volgens de huidige regels voor 2016 nog niet mogelijk is. Dus ofwel moeten de regels aangepast worden (en geratificeerd door de WMSC), ofwel is het geen 2015 motor maar een 2016 motor, ofwel is het onzin.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Het is wel de tweede bron die met TR komt, terwijl dat nieuws ook als onzin afgestempeld werd.
het UK artikel is van 11.00 uur.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Het is wel de tweede bron die met TR komt, terwijl dat nieuws ook als onzin afgestempeld werd.
Waarom zou dat betekenen dat het nieuws niet waar kan zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het UK artikel is van 11.00 uur.
with the news set to be officially announced imminently.
Misschien krijgen ze wel 4 2016 units, gelijk bij aanvang van het seizoen en dus geen updates meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat 2015 motoren volgens de huidige regels voor 2016 nog niet mogelijk is. Dus ofwel moeten de regels aangepast worden (en geratificeerd door de WMSC), ofwel is het geen 2015 motor maar een 2016 motor, ofwel is het onzin.
Er zijn sowieso geen updates meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze wel 4 2016 units, gelijk bij aanvang van het seizoen en dus geen updates meer.
Dat willen ze toch nog veranderd hebben? Maar dan nog lijkt mij dat Ferrari zelf gedurende het seizoen hun eigen mappings nog een tandje scherper kunnen zetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn sowieso geen updates meer.
Waarom zouden ze niet meteen op 100% lopen? Daar doen ze enkel zichzelf te kort mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat willen ze toch nog veranderd hebben? Maar dan nog lijkt mij dat Ferrari zelf gedurende het seizoen hun eigen mappings nog een tandje scherper kunnen zetten.
ja, dan worden ze dus voorbij gereden, aan de andere kant zie ik RB geen genoegen nemen met 2015 motoren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze wel 4 2016 units, gelijk bij aanvang van het seizoen en dus geen updates meer.
bij Honda nog niet genoeg onderedelen voor een tweede motorquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:59 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.gpupdate.net/e(...)e-tokens-for-russia/
Alleen voor Alonsoinclusief de bijbehorende penalties...
of geen motorenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden:
a) Er wordt met een 2016-motor gereden, in al z'n glorie
b) Er is een maas in de vage wetgeving gevonden en er ligt een 2015-motor in.
Meer is niet mogelijk.
Dit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:23 schreef HerrFritz het volgende:
Ik geloof het pas als het officieel is!
Ja hallo, ze weten toch van tevoren ook niet exact waar die 100% precies ligt. Naar mate ze meer kilometers maken op de baan, kunnen ze vast ergens nog een paar pk vinden. Alleen wellicht delen ze die mappings misschien niet met RedBull.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet meteen op 100% lopen? Daar doen ze enkel zichzelf te kort mee.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij Honda nog niet genoeg onderedelen voor een tweede motor
een "GP2 engine" of een die kan ploffenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:00 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een test zijn... ze weten dat de huidige motor het in ieder geval niet begeeft, dus Button rijdt met de "betrouwbare" motor en Alonso met de experimentele (voor straf)
Ik zie het al voor me, laatste ronde net voor de finish "poef" en dan over de radio "Duwen Alonso!!"quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een "GP2 engine" of een die kan ploffen
Of ze passen, net als vorig jaar, de regels nog aan. Alleen kan dat pas als elk team er mee instemt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden:
a) Er wordt met een 2016-motor gereden, in al z'n glorie
b) Er is een maas in de vage wetgeving gevonden en er ligt een 2015-motor in.
Meer is niet mogelijk.
dus ze zijn al rond en nu probeert bernie via de achterdeuren alle teams mee te krijgen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of ze passen, net als vorig jaar, de regels nog aan. Alleen kan dat pas als elk team er mee instemt.
quote:Michael Schumacher's long-time manager and media spokesperson Sabine Kehm continues to guard her client and his family's privacy. She demands that all official news must come from her despite all the speculations revolving around Schumacher's health condition.
According to an article by BBC, the seven-time Formula One champion suffered major injuries after a skiing trip gone wrong on the 29th of December in 2013. He was reportedly descending down the Combe de Saulire below the Dent de Burgin above Meribel in the French Alps when he slipped and hit his head on a rock despite donning a protective helmet. The accident was reconstructed by experts who examined his personal equipment and footage captured from a video camera attached to the helmet.
Schumacher was placed in a medically-induced coma to keep his condition stable. He was then gradually withdrawn from the coma and showed signs of progress as well as moments of consciousness. Unfortunately, the press had been intent on covering the athlete's condition going through unreasonable lengths of trying to unauthorized gain access into his tightly guarded medical facility.
Another article by Grand Prix 247 alleged that several media outlets attempted to capture footage of Schumacher's return to his Lake Geneva villa after recuperating for a while at the University Hospital in Switzerland. Photographers swarmed around the property, even using drones to invade Schumacher and his family's privacy. Schumacher's long-time manager and spokesperson Sabine Kehm commented, "It is mainly the French paparazzi who are not respecting Michael's privacy."
Kehm intended to keep details of his rehabilitation sparse and that all official news updates of her client's status come exclusively from her, according to Express. One of the latest announcements Kehm made revealed that Schumacher is "making progress" and that the public "must always keep the seriousness of his injuries in mind." She also added that her fierce secrecy is owed to her client's policy of keeping his job and private life strictly separate from each other.
It was further reported that Schumacher's family is spending an estimated £100,000-a-week to help with his recovery. Kehm also revealed that they are constantly on guard since several desperate paparazzi have created a permanent camp outside the family's property.
No photographs have ever been released of the retired German driver since his accident and details of his condition have been kept extremely private. Several communities online have emerged showing support for Schumacher and his family.
Bron?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:17 schreef SnowOokami het volgende:
Geen motor voor RB... ben wel heel erg benieuwd hoe de Ferrari 2015 motor zich houdt tegen de 2016 motoren. Ik zie STR echt niet een heel jaar achteraan rijden zoals McLaren en Manor dit jaar....
Dat was beschamendquote:
Dat zou ik wel een mooie oplossing vinden. En Toro Rosso dan met 2016 Ferrari motoren en met Red Bull als hoofdsponsor?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:31 schreef Fiorano het volgende:
Wilde geruchten uit het paddock: Renault gaat toch leveren en Arden zou Red Bull over willen nemen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was beschamend
Maar goed ik neem het net als de bevestiging met een korreltje zout.
Yesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gp2 team van Horner toch?
Teambaas redbull racing
Ik denk dat ze op deze manier een management buyout van Horner willen ensceneren. Mercedes en Ferrari zeggen "No" tegen Redbull. En die zullen niet met hangende poten naar Renault teruggaan. Maar onder de Arden/Horner naam, kunnen zonder gezichtsverlies met Renault in de subtop meedoen. Lekker vechten met Sauber, Mclaren en Force India.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:31 schreef Fiorano het volgende:
Wilde geruchten uit het paddock: Renault gaat toch leveren en Arden zou Red Bull over willen nemen.
Ik denk wel dat deze situatie met RedBull-motor-gedoe goed is voor de F1 in 2016 (mits de teams in F1 blijven, onder andere naam of niet) Het zou vele fans aan de buis gekluisterd laten zitten bij de eerste race. En mijzelf ook..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op deze manier een management buyout van Horner willen ensceneren. Mercedes en Ferrari zeggen "No" tegen Redbull. En die zullen niet met hangende poten naar Renault teruggaan. Maar onder de Arden/Horner naam, kunnen zonder gezichtsverlies met Renault in de subtop meedoen. Lekker vechten met Sauber, Mclaren en Force India.
Ik overwoog dat heel even op Sport! te gooien, maar met al die verhalen dat Toro Rosso al motoren heeft en dat Renault helemaal stopt, geloof ik hier niet veel van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)rek-met-renault.html
*popcorn pakt*
Ik denk dat er gezien is dat Renault en Horner en Marko of Matteschitz ergens samen naar binnen zijn gestapt. Dus gesproken wordt er wel, maar wat eruit komt, dat weten we nog niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overwoog dat heel even op Sport! te gooien, maar met al die verhalen dat Toro Rosso al motoren heeft en dat Renault helemaal stopt, geloof ik hier niet veel van.
Aangezien RB geen motor heeft kan het zijn dat STR met de Ferrari 2015 motor verder gaat en RB wel de Renault motor krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk dat er gezien is dat Renault en Horner en Marko of Matteschitz ergens samen naar binnen zijn gestapt. Dus gesproken wordt er wel, maar wat eruit komt, dat weten we nog niet.
Hoeven niet eens gesprekken over volgend jaar te zijn geweest. Ze rijden nu nog met Renault.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk dat er gezien is dat Renault en Horner en Marko of Matteschitz ergens samen naar binnen zijn gestapt. Dus gesproken wordt er wel, maar wat eruit komt, dat weten we nog niet.
Een Spanjaardquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
Max zijn overall is opeens niet meer dan 6000 dollar waard, zeker een nepaccount op Ebay?
2015 motoren mogen (nog) niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Aangezien RB geen motor heeft kan het zijn dat STR met de Ferrari 2015 motor verder gaat en RB wel de Renault motor krijgt.
Maar het blijft spannend... heb trouwens nog nooit zoveel geruchten meegemaakt in een sport
Was het toch Jos Verstappen die al die biedingen deedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
Max zijn overall is opeens niet meer dan 6000 dollar waard, zeker een nepaccount op Ebay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |